Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Єто другоє,


тож в сухому залишку -
ккд дизеля в місті в 2-3 рази гірший за ккд тепловоза,
тепловоз пердить за мстом, а автівки - в місті.

Окей, сухий залишок сухим залишком, порівняння ДВЗ тут з ДВЗ там. Це не розкриває питання, чому не роблять електровози, особливо в світлі
Цитувати
На тепер типовий ККД 28%, а в найкращих нових перевищує 30%. Це реальний ккд в реальному режимі користування.

Ну покажи мені автомобілі що по технічним характеристикам краще за свої аналоги в класі:

...
Щоб було про що говорити «з технічної точки зору».

Уважніше читай те, про що я питаю. Я не про автівки, а про павербанки як джерело та спосіб зберігання енергії.

За дизайн - це вже не про технології, а про смаки та бажалки. Мене б тесла не зацікавила, навіть якщо б вона була на ДВЗ.
   
Наскільки відомо мені тесла дотавляється покупцю після замовлення на сайті, а не забирається з діллершипу.

Безплатно?
   
1. ККД тесли не 100%. Акщо припустимо ккд тесли 80%, то показники мерса падають до 21% від ідеалу.

A 30-35% електроенергii яка втрачаеться при траспортуваннi вiд генерацii до споживача, це впливае на кпд Тесли? :)
   
Окей, сухий залишок сухим залишком, порівняння ДВЗ тут з ДВЗ там. Це не розкриває питання, чому не роблять електровози, особливо в світлі
Уважніше читай те, про що я питаю. Я не про автівки, а про павербанки як джерело та спосіб зберігання енергії.

За дизайн - це вже не про технології, а про смаки та бажалки. Мене б тесла не зацікавила, навіть якщо б вона була на ДВЗ.

З точки зору управління, обслуговування і ремонту, я як трохи електрик скажу, що електродвигун значно кращий ніж ДВЗ. Особливо електродвигун постійного струму. Слабке місце електричок - батарейка.

Останнє редагування: 14 березня 2024 19:18:41 від Сивий
   
Та для тебе та тиких як ти всі лохи, балерини, буратіни та сісадміни, екологи крім таких як ти сам. Це типове бачення світу озлобленої людини відкинутої на соціальну переферію.

Гии, моя соцiальна периферiя то твое недосяжне майбутне
   
З точки зору управління, обслуговування і ремонту, я як трохи електрик скажу, що електродвигун значно кращий ніж ДВЗ. Особливо електородвигун постійного струму. Слабке місце електричок - батарейка.
Ще раз, за пiв цiни вiд машини на ДВЗ я може б подумав. Так як тепер - соррi, нi.
   
Ще раз, за пiв цiни вiд машини на ДВЗ я може б подумав. Так як тепер - соррi, нi.

Навіть за пiв цiни вiд машини на ДВЗ батарейка залишається. Сходити з каністрою не вийде. Це як страхування житла або життя. Зазвичай воно ніби не потрібне, але багато страхують  :K
   
Навіть за пiв цiни вiд машини на ДВЗ батарейка залишається. Сходити з каністрою не вийде. Це як страхування житла або життя. Зазвичай воно ніби не потрібне, але багато страхують  :K
За пiвцiни це як возик дома патики або сiно привезти

Для душi, залишаеться ДВЗ, краще гiбрид.
   
Безплатно?

Tesla Destination Fee для мого поштового коду: $1390
Податок на продаж в моїй муніципаліі 7.75%

В деяких штатах немає податку на продаж як Орегон та ще декілька
   
Слабке місце електричок - батарейка.

Власне, про це й мова. Навіть якщо досягнуть щільності енергії в 0,5 кВт на 1 кг аккуму (в продакшені таких нема), це буде в 27 разів менше, аніж у солярки.
Керосин не тільки дає єнергію, але ще й виконує роль реактивної маси.
Якби аккуми були не тільки джерелом енергії, але ще й могли виконувати роль вибухівки - було б взагалі шикарно. Для дронів. Тільки електромобілів би тоді точно не робили.
   
Власне, про це й мова. Навіть якщо досягнуть щільності енергії в 0,5 кВт на 1 кг аккуму (в продакшені таких нема), це буде в 27 разів менше, аніж у солярки.

Це не заважає електромобілю бути дешевше і мати кращі технічні характеристики.
   
A 30-35% електроенергii яка втрачаеться при траспортуваннi вiд генерацii до споживача, це впливае на кпд Тесли? :)
Брехня. Такі втрати в кацапів у Сургуті та Ханти-Мансійську.
І навіть там це "отчетные потери" тобто ті, що вони списують, хоча можливо просто пустили ці мегавати "наліво". 

Якщо правильно пам'ятаю - в Україні втрати електромережі - 14% з яких половина - втрати останньої низьковольтної ланки.
Тож поставивши зарядки біля парковок навколо ТП - втрати будуть 8-9%.

Але якщо ми ліземо в підрахунок енергії ДО того як вона потрапила в авто, то може розглянемо тоді і нафтопереробку, з її втратами?
   
Підняти нафту на поверхню, побудувати км нафтопроводів та підстанцій перекачки, витратити енергію на її перекачку, потім човнами розвести, потім знову по трубопроводам перекачати, потім переробити та розвести на бензовозах до заправок готовий продукт - це все гроші і витрати на постійну підтримку.

Ліні електропередач в цьому плані значно простіші як в побудові так і в експлуатації.
   
Та для тебе та тиких як ти всі лохи, балерини, буратіни та сісадміни, екологи крім таких як ти сам. Це типове бачення світу озлобленої людини відкинутої на соціальну переферію.

“Ти шо, обідився?” (c) :)
   
Tesla Destination Fee для мого поштового коду: $1390
Податок на продаж в моїй муніципаліі 7.75%

В деяких штатах немає податку на продаж як Орегон та ще декілька

Зрозуміло. Дякую.

У нас в Онтаріо податок 13%.

Останнє редагування: 14 березня 2024 20:31:56 від Сивий
   
За пiвцiни це як возик дома патики або сiно привезти

Для душi, залишаеться ДВЗ, краще гiбрид.

Так, як друга машина по місту магазин-школа-спотзал-щекудись "за пiв цiни вiд машини на ДВЗ" електричка була б дуже зручною.
   
Підняти нафту на поверхню, побудувати км нафтопроводів та підстанцій перекачки, витратити енергію на її перекачку, потім човнами розвести, потім знову по трубопроводам перекачати, потім переробити та розвести на бензовозах до заправок готовий продукт - це все гроші і витрати на постійну підтримку.

Ліні електропередач в цьому плані значно простіші як в побудові так і в експлуатації.

Балерун, а откуда электроэнергия а ЛЭП возмется? :)

И схуяли Лукойл до сих пор работает в Штатах, не подскажешь? :)
   
Тож поставивши зарядки біля парковок навколо ТП - втрати будуть 8-9%.

iдiот, яка довжина лiнiй i яка вiдстань мiж пiдстанцiями ти в курсi? Ти будеш паркуватися коло тiеi пiдстанцii що 35км вiд тебе чи бiля тiеi що 24км до твоi хати?  :facepalm1:

i всi пiдстанцii стоять в чистому полi де можна побудувати парковку на пару сотень автомобiлiв? Да, якщо чисте поле для агровиробництва, то парковку там не збудуеш, ти в курсi?

Де вас всi таких болвачикiв штампують, де той китайський пiдвал з виробничою лiнiею...
   
Балерун, а откуда электроэнергия а ЛЭП возмется?

Не задавай йому таких складник питань.

Вiн просто каже що украiнцi повиннi перетворитись на iжачкiв, як саме то iх проблема
   
Це не заважає електромобілю бути дешевше і мати кращі технічні характеристики.

Знову за рибу гроші. Без субсидій найдешевша електричка 39 тисяч, найдешевший ДВЗ десь коло 15 - 17 тисяч. Real median household income after taxes fell 8.8% to $64,240 from 2021 to 2022. Ось такі факти.
   
Так, як друга машина по місту магазин-школа-спотзал-щекудись "за пiв цiни вiд машини на ДВЗ" електричка була б дуже зручною.

Які функції «першої машини» якщо друга по тому що ти перерахував закриває 99% потреби в автомобілі?

Наприклад, така «перша машина» в мене виконує тільки дві функції - зимою в гори в сніг та тягнути трейлер з човном. Що зробило її по факту другою.
   
Так, як друга машина по місту магазин-школа-спотзал-щекудись "за пiв цiни вiд машини на ДВЗ" електричка була б дуже зручною.
Це саме те що Китай i робить
   
Балерун, а откуда электроэнергия а ЛЭП возмется? :)

И схуяли Лукойл до сих пор работает в Штатах, не подскажешь? :)

"Не бере дурного в голову та важкого в руки. Подивись що зробили ті самі німці" (с)  :K
   
Це не заважає електромобілю бути дешевше і мати кращі технічні характеристики.
"Технічна" характеристика, яка залежить від типу нерухомості власника автівки та кліматичних умов експлуатації - це не дешевше і не краще. І не технічна характеристика.

За 30+ тисяч баксів не вкупишся нового BEV з дальнобійністю в 1000 км на одній заправці. І це лише один недолік.
І не треба ниття, що це нікому не потрібно. Мені потрібно. Я так хочу. І не тільки тому, щоб мати умовних 1000 км, а щоб зменшити кількість циклів чардж/дісчардж і щоб аккум таким чином довше прожив.
   
Які функції «першої машини» якщо друга по тому що ти перерахував закриває 99% потреби в автомобілі?

так

Комусь потрiбен кiнь, а комусь i iшак закривае 99% потреб

   
"Не бере дурного в голову та важкого в руки. Подивись що зробили ті самі німці" (с)  :K

Який відсоток електроенергії виробляється з нафти? Підскажу відповідь - близько нуля. Тому логічний звʼязок в питані « откуда электроэнергия а ЛЭП возмется» не зрозумілий.
   
Це не заважає електромобілю бути дешевше і мати кращі технічні характеристики.

Шо-шо, кращi?

Якiсть зборки набагато нижча

Якiсть салону набагато нижча

Рiвень шумiв в салонi як в запоржця

Ергономiка набагато гiрша крiм люксових версiй де вона краща, але це вже за 100+

Одноразове, при аварii треба або платити пiв цiни новоi або викидати
   
І не треба ниття, що це нікому не потрібно. Мені потрібно. Я так хочу. І не тільки тому, щоб мати умовних 1000 км, а щоб зменшити кількість циклів чардж/дісчардж і щоб аккум таким чином довше прожив.

ХЗ про що ти говориш. Батареі в тій самій Теслі живуть довше за автомобіль. Ти мабуть що памʼятаєш перші версії EV як Nissan Leaf з примітивними батареями і це тебе травмувало.
   
Який відсоток електроенергії виробляється з нафти? Підскажу відповідь - близько нуля. Тому логічний звʼязок в питані « откуда электроэнергия а ЛЭП возмется» не зрозумілий.

Мазута, газ, вугiлля - 70% енергii в Калiфорнii, питання ще будуть?
   
Які функції «першої машини» якщо друга по тому що ти перерахував закриває 99% потреби в автомобілі?

Наприклад, така «перша машина» в мене виконує тільки дві функції - зимою в гори в сніг та тягнути трейлер з човном. Що зробило її по факту другою.

Перша - друга то таке. Я ще між містами їжджу по роботі деколи.
Ти головне не помітив: "за пiв цiни вiд машини на ДВЗ".
У мене була ідея купити Nissan LEAF. Приїхав у ділершип. Машини подивитись у них не було. Взнав ціну. Купив Altima, хотів спробувати CVT.
   
ХЗ про що ти говориш. Батареі в тій самій Теслі живуть довше за автомобіль. Ти мабуть що памʼятаєш перші версії EV як Nissan Leaf з примітивними батареями і це тебе травмувало.
Травмувало це лише хіба власників тих Ніссанів, але вони знали, на що йшли. Ну майже.

Гібрідний рав4 вартує ті самі 30 з невеликим тисяч і дає 1000+ км на одному баці. Незалежно від погоди за бортом і поверха, на якому мешкає власник.
А возити з собою запас на додаткових 400 км ходу для цієї машини - простіше простого. Всього лише каністра на 20 л.
   
Мазута, газ, вугiлля - 70% енергii в Калiфорнii, питання ще будуть?

Вугілля в Каліфорнії немає. Залишилась одна станція яка майже ніколи не працює. Про мазут ніколи не чув і оператор мережі теж не згадує про таке.

Як на цей момент, 73.5% електроенергії в мережі це сонце та вітер плюс всілякі біомаси. Газ 8.8%

Дивись на California ISO. Вся інформація в майже реальному часі.
   
тисяч і дає 1000+ км на одному баці.

Якщо для тебе це критерій важливий, то це добре. Для мене більш важливий критерій взагалі не заїжджати на заправочні станції і кожного ранку мати заряд достатній на день з великим запасом.

P. S. Також я не сумую за тим що мені не потрібно міняти мастило, їздити на планове обслуговування ДВЗ кожні 10-20 тисяч миль, це все час та логістично важко.

Останнє редагування: 14 березня 2024 21:07:28 від Dobre
   
Який відсоток електроенергії виробляється з нафти? Підскажу відповідь - близько нуля. Тому логічний звʼязок в питані « откуда электроэнергия а ЛЭП возмется» не зрозумілий.

А з газу? З газом працювати ще важче, ніж з нафтою.
На даному етапі розвитку електрогенерації побудувати енергосистему без теплових чи гідроелектростанцій неможливо. Гідро є не всюди. Так що будуть спалювати "щось", щоб зарядити електричку.

   
Так що будуть спалювати "щось", щоб зарядити електричку.

Ключове слово «щось». Доки не наставлять батарей що будуть закривати потреби в електроенергії вночі. Тоді те «щось» ще більше зменшиться.
   
Ось як виглядала генерація електроенергії в штаті вчора. Приблизно те саме щодня. Більшість сонце та вітер.

   
Вугілля в Каліфорнії немає. Залишилась одна станція яка майже ніколи не працює. Про мазут ніколи не чув і оператор мережі теж не згадує про таке.

Як на цей момент, 73.5% електроенергії в мережі це сонце та вітер плюс всілякі біомаси. Газ 8.8%

Дивись на California ISO. Вся інформація в майже реальному часі.

А до чого тут Каліфорнія? Потрібно дивитись по США і можливо Канаді. Енергосистема спільна. В Онтріо теж були такі "розумні". Теплову генерацію позакривали, а коли не вистачало, то брали з чужих теплових за кінський прайс і розказували які вони зелені.
В результаті вже другі вибори не можуть навіть офіційною партією стати.
   
А до чого тут Каліфорнія? Потрібно дивитись по США і можливо Канаді.

Зараз Каліфорнія більше експортує ніж імпортує. Дивись графік (червона лінія)
   
Ось як виглядала генерація електроенергії в штаті вчора. Приблизно те саме щодня. Більшість сонце та вітер.

Показати зображення...

Дуже наглядний графік. Уночі власна генерація - 14352, імпорт - 6391 (31%). Ось такий баланс. Тобто самостійно така енергосистема працювати не буде.
   
Зараз Каліфорнія більше експортує ніж імпортує. Дивись графік (червона лінія)

Хе-хе. Це як у пустелі. Вдень спека, вночі дубар, а в середньому дуже комфортно.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 10 гостей
 
Повна версія