Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 07:32:27 IP/Host: ---.144-152-150.staticip.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімумНекоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 08:30:20 IP/Host: 77.111.244.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 09:51:11 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...не підходить не бери, і подякуй тим хто може, бо для вас таким чином нафту економлятьТак розмова, що Добре пише "спрос раждаєт предлаженіє"
Який то спрос, коли податками його піднімають
Електрички брали, бо була безплатна зарядка, більшість НІРАЗУ не заряжались вдома, так само за дороги була велика знижка і обіцяли до 2025 для електричок нічого не міняти. Але десь з 2020, все міняється і податки на електрички так само піднімають
Я вже не раз писав, що хочу електричку, але вона в холодний час далеко не їде, а в горах стовбів з електрикою нема.......і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 10:38:13 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Так розмова, що Добре пише "спрос раждаєт предлаженіє"
Який то спрос, коли податками його піднімають
Електрички брали, бо була безплатна зарядка, більшість НІРАЗУ не заряжались вдома, так само за дороги була велика знижка і обіцяли до 2025 для електричок нічого не міняти. Але десь з 2020, все міняється і податки на електрички так само піднімають
Я вже не раз писав, що хочу електричку, але вона в холодний час далеко не їде, а в горах стовбів з електрикою нема.......і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світіВи, пане, весь час пишите лозунгами, як колись у радяньському союзі
Навіть на якомусь зʼїзді партії сказали, так признаємо тяжкі часи, але в принципі - все є !!!
От тоді люди, весь час питали - а де той магазин "Принцип"......
і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Ще напишіть що в Норег зарплата 50 Евро/година
Бо багато хто приїзжає і каже, ми приїхали, бо тут зарплата така.....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 11:06:18 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Некоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двзЩе раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло. Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 11:10:37 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світіВи, пане, весь час пишите лозунгами, як колись у радяньському союзі
Навіть на якомусь зʼїзді партії сказали, так признаємо тяжкі часи, але в принципі - все є !!!
От тоді люди, весь час питали - а де той магазин "Принцип"......
і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Ще напишіть що в Норег зарплата 50 Евро/година
Бо багато хто приїзжає і каже, ми приїхали, бо тут зарплата така.....якраз навпаки, ви висловили сумнів в ефективності електро в морози, а я навів конкретний прилкад що це не дуже вже і велика проблема судячи з розвитку електротранспорту в норвегії
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 11:28:57 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двзЩе раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло. Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту
а 5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.
А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 13:39:28 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Підозрюю що для електрифікації 1 км залізниці потрібні пристойні разові капіталовкладення. Враховуючи відстані то мало хто відважиться на подібне. Плюс припускаю що власник певних рейок один а власників тяги багато. І як власнику рейок витрачатися на електрифікацію коли у його контрагентів тяга ДВЗ? Тобто він гроші витратить а користуватися і окупати нову інфраструктуру нікому.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 13:43:18 IP/Host: 88.155.181.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло. Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту
а 5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.
А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.Чому ж нічого, у багатьох, і у мене також двозонний лічильник, вночі працює холодильник, взимку котел, влітку кондюк, деколи пралка чи мультиварка, +інші побутові споживачі, які начебто сплять.
пс у мами вдома можу поставити зарядку, бо ще давним-давно туди завів 3-х фазну лінію, але вона живе за 30 км від мене.
пс2 і так, щоб дати навіть 3 кіловати бажано мати окрему лінію від лічильника з окремим запобіжником, бо інакше може бути ой.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 13:49:25 IP/Host: 88.155.181.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 13:59:19 IP/Host: 88.155.181.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 14:11:57 IP/Host: ---.tpgi.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...Ви, пане, весь час пишите лозунгами, як колись у радяньському союзі
Навіть на якомусь зʼїзді партії сказали, так признаємо тяжкі часи, але в принципі - все є !!!
От тоді люди, весь час питали - а де той магазин "Принцип"......
і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Ще напишіть що в Норег зарплата 50 Евро/година
Бо багато хто приїзжає і каже, ми приїхали, бо тут зарплата така.....якраз навпаки, ви висловили сумнів в ефективності електро в морози, а я навів конкретний прилкад що це не дуже вже і велика проблема судячи з розвитку електротранспорту в норвегіїТо по вашому виходить, що я бачу я в морозну погоду, коли ми повземо в корку а в електричках сидять в шапках і в рукавичках, а ми в простих куртках, то сумнів ?
Коли я заїзжаю на заправку, взяти каву і залити дизель за 5 хвилин - а в 10 метрах сидять люди в електричках по 40-60 хвилин, щоб залитись на 60-70 км, бо холодно - то сумнів ? Тим більше робочі весь час на швидких заливаються - шо буде з тою батерією ???
Сусід має Егольфа і Вольвушку дизельну - коли холода він їде тільки на дизелі, (а йому треба тільки десь 50 км на раудтріп) - і каже що Егольф трошки більше страхова і він "береже кілометраж" - то так само сумнів ??
Я ж кажу, Ви пане пишете лозунгами, немаючи мінімального практичного приклада
ПС. Давно хотів, спитати, а пан яке авто має ??
Який конкретний приклад, якщо Ви тут не живете і не знаєте, як складається все те електричне щастя і з яких грошей
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:15:42 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:16:09 IP/Host: 104.28.77.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я два рази задавав питання і два рази не почув відповідь. Це третій раз.Тримай шнурок, звони, працюй. Прийдеш з докладом
https://yerbabuenaislandsf.com/
Правда не вздумай туди сам сходити бо тебе там i на порiг не пустятьВони навпаки дуже хваляться що дуже прогресивні і кажуть що мати зарядну станцію це сьогодні необхідність:
Показати зображення...
Показати зображення...
Expanding electric vehicle charging access is not just a shared goal between the SFPUC and The Bristol, it also is City policy. In 2017, San Francisco passed an EV Readiness Ordinance requiring new construction projects to install sufficient electric capacity to serve electric vehicle charging. However, the ordinance did not go as far as to require that EV charging stations be installed in new projects.
Всі нові проекти мають мати достатню кількість зарядних станцій. Це закон. Особливо коли Каліфорнія збирається заборонити продаж ДВЗ. Без можливості встановити достатню кількості зарядних станцій, а це 100%, проект не буде затверджений.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:20:33 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
і скільки по нічному тарифу, це буде аргумент.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:20:34 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...якраз навпаки, ви висловили сумнів в ефективності електро в морози, а я навів конкретний прилкад що це не дуже вже і велика проблема судячи з розвитку електротранспорту в норвегіїТо по вашому виходить, що я бачу я в морозну погоду, коли ми повземо в корку а в електричках сидять в шапках і в рукавичках, а ми в простих куртках, то сумнів ?
Коли я заїзжаю на заправку, взяти каву і залити дизель за 5 хвилин - а в 10 метрах сидять люди в електричках по 40-60 хвилин, щоб залитись на 60-70 км, бо холодно - то сумнів ? Тим більше робочі весь час на швидких заливаються - шо буде з тою батерією ???
Сусід має Егольфа і Вольвушку дизельну - коли холода він їде тільки на дизелі, (а йому треба тільки десь 50 км на раудтріп) - і каже що Егольф трошки більше страхова і він "береже кілометраж" - то так само сумнів ??
Я ж кажу, Ви пане пишете лозунгами, немаючи мінімального практичного приклада
ПС. Давно хотів, спитати, а пан яке авто має ??
Який конкретний приклад, якщо Ви тут не живете і не знаєте, як складається все те електричне щастя і з яких грошейне розумію про що мова взагалі , сказано же було не підходить не бери і краще подякувати тим хто взяв щоб вам дизелю вистачало по прийнятних цінах
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:23:20 IP/Host: ---.tpgi.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...То по вашому виходить, що я бачу я в морозну погоду, коли ми повземо в корку а в електричках сидять в шапках і в рукавичках, а ми в простих куртках, то сумнів ?
Коли я заїзжаю на заправку, взяти каву і залити дизель за 5 хвилин - а в 10 метрах сидять люди в електричках по 40-60 хвилин, щоб залитись на 60-70 км, бо холодно - то сумнів ? Тим більше робочі весь час на швидких заливаються - шо буде з тою батерією ???
Сусід має Егольфа і Вольвушку дизельну - коли холода він їде тільки на дизелі, (а йому треба тільки десь 50 км на раудтріп) - і каже що Егольф трошки більше страхова і він "береже кілометраж" - то так само сумнів ??
Я ж кажу, Ви пане пишете лозунгами, немаючи мінімального практичного приклада
ПС. Давно хотів, спитати, а пан яке авто має ??
Який конкретний приклад, якщо Ви тут не живете і не знаєте, як складається все те електричне щастя і з яких грошейне розумію про що мова взагалі , сказано же було не підходить не бери і краще подякувати тим хто взяв щоб вам дизелю вистачало по прийнятних цінахЗлив, зараховано, знову лозунгами
Дуже зручна тактика
ПС. А за авто особисте так і нема відповіді.....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:27:04 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
От тому ви і секта
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:53:38 IP/Host: ---.range86-129.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 15:56:26 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...не розумію про що мова взагалі , сказано же було не підходить не бери і краще подякувати тим хто взяв щоб вам дизелю вистачало по прийнятних цінахЗлив, зараховано, знову лозунгами
Дуже зручна тактика
ПС. А за авто особисте так і нема відповіді.....От тому ви і секта
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 16:00:06 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Є такий момент, але дивись вище. У випадку переходу на автомобілі з кінської тяги труднощі були значно виправданішими, ніж якщо зараз намагатися масово перейти з бензину на електрику. Для того, щоб такий перехід був масовим, тобто підтримувався "знизу", а не тільки таксистами, господарями садиб та фриками, треба щоб навіть за комерційної зарядки вартість кілометра на електриці виходила мінімум раз у 5 дешевше (краще на 8-10), ніж на бензині А такого немає й близько.Електричка це в першу чергу комфорт, якщо я собі її буду брати, то ціна вартості електрики відносно ціни бензину буде останнім на що я буду звертати увагу. наразі основний критерій чому ще не електричка це висока ціна самої машини в порівнянні до авто з двз, плюс неясність із строком придатності батареї, ще рік два почекаюПерепрошую, а саме в чому комфорт? В 40 хвилинному (мінімум на швідкий зарядці) очікуванні коли кудись їдешь?
Електричка норм, якщо в тебе свій будинок, і це друге авто. Для мешканців багатоповерхівок це срака. І нічого, в такому розкладі, не зміниться найближчими десятиліттями
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 16:03:53 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімумНекоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 16:49:05 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
100 років тому мета була швидко та зручно їздити.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 16:55:56 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:01:09 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
не хочу бути лімітованим по середньому, я хочу їздити стільки, скільки мені треба і в той день, в який мені треба.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:06:02 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Для цього потрібно розвивати та модернізувати електричну інфраструктуру, що не дешево, але потрібно робити за будь яких умов.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:15:55 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Нафіга переривати міста, якщо залізниця досі не електрифікована?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:36:53 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
До чого тут залізниця?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:51:09 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.Якщо є де заряджати дома вночі на зарядці 2-го рівня що додає 40-55 км за годину), та є розвинута мережа суперчарджерів я Тесла на випадок поїздок далі ніж 400 км в день, то електроавто швидко стає першою машиною.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 17:59:07 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатися
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:00:28 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Я не хочу бути лімітованим по середньому, я хочу їздити стільки, скільки мені треба і в той день, в який мені треба. ДВЗ/гібрид це дозволяє. Павербанк - ні.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:02:52 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...До чого тут залізниця?До того ж самого, про що ти тут так волаєш - до нафти та ДВЗ.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:33:24 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двзЩе раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло. Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту
а 5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.
А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:35:02 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатисяЦе не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:36:22 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Скіки тут можна поставити зарядок?
І скіки це буде коштувати?
Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:39:48 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...100 років тому мета була швидко та зручно їздити.Так електрички і швидші (на рівні суперкарів) і зручніше (не потрібно їздити на смердючі заправочні станції та там брати руки пістолет що перед тобою тримав сіфілітик, а за «дешевим» бензином як в Костко ще в черзі хвилин 10 постояти)
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:45:00 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:45:32 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатисяЦе не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.Ще раз, АФАІК зараз уже жодна країна не говорить про повний перехід на електрохрень із якогось року. Зараз скрізь пишуть про заборону чистого ДВЗ та перехід на електрички та гібриди. Награлися.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:57:18 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...100 років тому мета була швидко та зручно їздити.Так електрички і швидші (на рівні суперкарів) і зручніше (не потрібно їздити на смердючі заправочні станції та там брати руки пістолет що перед тобою тримав сіфілітик, а за «дешевим» бензином як в Костко ще в черзі хвилин 10 постояти)З якого хріна треба брати в руки пістолет?
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
13 березня 2024 18:58:09 IP/Host: ---.l.subnet.rcn.net
|
Розгорнути попередні цитати...Для цього потрібно розвивати та модернізувати електричну інфраструктуру, що не дешево, але потрібно робити за будь яких умов.Нафіга переривати міста, якщо залізниця досі не електрифікована? Для неї не треба навіть стояти в черзі за літієм, все можна було зробити ще півсторіччя тому. Чому штати не спромоглися?