Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло.  Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.


Останнє редагування: 13 березня 2024 07:36:48 від igor_ph
   
Тут кто то опять учебник физики скурил?
Сечение кабеля DC/AC кто то в курсе?
DC/АС линии между странами делают для того чтоб синхронизировать вольтаж и чистоту.
По тому на входе АС-DC трансформатор на выходе DC-АС трансформатор
Разберите любой шуроповерт там на 12 вольт идут провода 0,75 а на 48 уже 1,5 квадрата.
За то в бытовой микроволновке на 2,2квт на 220в тоже идет 0,75-1,00 квадрат. Но это переменка.
   
і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі

Ви, пане, весь час пишите лозунгами, як колись у радяньському союзі
Навіть на якомусь зʼїзді партії сказали, так признаємо тяжкі часи, але в принципі - все є !!!
От тоді люди, весь час питали - а де той магазин "Принцип"...... ;)


і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Ще напишіть що в Норег зарплата 50 Евро/година
Бо багато хто приїзжає і каже, ми приїхали, бо тут зарплата така.....
   
Ви, пане, весь час пишите лозунгами, як колись у радяньському союзі
Навіть на якомусь зʼїзді партії сказали, так признаємо тяжкі часи, але в принципі - все є !!!
От тоді люди, весь час питали - а де той магазин "Принцип"...... ;)


і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
Ще напишіть що в Норег зарплата 50 Евро/година
Бо багато хто приїзжає і каже, ми приїхали, бо тут зарплата така.....

якраз навпаки, ви висловили сумнів в ефективності електро в морози, а я навів конкретний прилкад що це не дуже вже і велика проблема судячи з розвитку електротранспорту в норвегії
   
Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло.  Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.

А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту


а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.


А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.

   
якраз навпаки, ви висловили сумнів в ефективності електро в морози, а я навів конкретний прилкад що це не дуже вже і велика проблема судячи з розвитку електротранспорту в норвегії
То по вашому виходить, що я бачу я в морозну погоду, коли ми повземо в корку а в електричках сидять в шапках і в рукавичках, а ми в простих куртках, то сумнів ?
Коли я заїзжаю на заправку, взяти каву і залити дизель за 5 хвилин - а в 10 метрах сидять люди в електричках по 40-60 хвилин, щоб залитись на 60-70 км, бо холодно - то сумнів ? Тим більше робочі весь час на швидких заливаються - шо буде з тою батерією ???
Сусід має Егольфа і Вольвушку дизельну - коли холода він їде тільки на дизелі, (а йому треба тільки десь 50 км на раудтріп) - і каже що Егольф трошки більше страхова і він "береже кілометраж" - то так само сумнів ??

Я ж кажу, Ви пане пишете лозунгами, немаючи мінімального практичного приклада
ПС. Давно хотів, спитати, а пан яке авто має ??

Який конкретний приклад, якщо Ви тут не живете і не знаєте, як складається все те електричне щастя і з яких грошей
   
А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту


а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.

А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.

Чому ж нічого, у багатьох, і у мене також двозонний лічильник, вночі працює холодильник, взимку котел, влітку кондюк, деколи пралка чи мультиварка, +інші побутові споживачі, які начебто сплять.
пс у мами вдома можу поставити зарядку, бо ще давним-давно туди завів 3-х фазну лінію, але вона живе за 30 км від мене.
пс2 і так, щоб дати навіть 3 кіловати бажано мати окрему лінію від лічильника з окремим запобіжником, бо інакше може бути ой. :)

Останнє редагування: 13 березня 2024 11:34:18 від hervasio
   
Підозрюю що для електрифікації 1 км залізниці потрібні пристойні разові капіталовкладення. Враховуючи відстані то мало хто відважиться на подібне. Плюс припускаю що власник певних рейок один а власників тяги багато. І як власнику рейок витрачатися на електрифікацію коли у його контрагентів тяга ДВЗ? Тобто він гроші витратить а користуватися і окупати нову інфраструктуру нікому.
Прилад обліку електроенергії встановити на локомотив невелика проблема. Зараз на прості вантажівки ставлять GPS+GSM логгери, які слідкують і за маршрутом, і швидкістю, і за зміною рівня палива в бакові і в онлайні все шлють в диспетчерську.

Разові капіталовкладення на км залізниці на порядок (якщо не більше) менші, аніж встановити чарджери попід узбіччям через кожні 5 м та трансформаторні підстанції через кожні 200 м.
Земельні роботи не треба узгоджувати з кожним окремим власником житла, бо залізниці то сама по собі приватна власність і роботи на них нікому не зроблять проблем та незручностей.

І навіть з врахуванням того, що електрикою таскати вагони в 3-4 рази дешевше, що обслуговувати електричні локомотиви простіше - ані штати, ані Австралія не горять бажанням електрифікувати колію.

Але для наших павербанкстерів це не аргумент, їх не єпуть ці складнощі і когнитивний диссонанс. Їм головне завіктмблеймити українців, аніж нагнути власних залізничників на електрифікацію.
   
Чому ж нічого, у багатьох, і у мене також двозонний лічильник, вночі працює холодильник, взимку котел, влітку кондюк, деколи пралка чи мультиварка, +інші побутові споживачі, які начебто сплять.
пс у мами вдома можу поставити зарядку, бо ще давним-давно туди завів 3-х фазну лінію, але вона живе за 30 км від мене.
пс2 і так, щоб дати навіть 3 кіловати бажано мати окрему лінію від лічильника з окремим запобіжником, бо інакше може бути ой. :)

Ну то напиши скільки в тебе споживання по денному, і скільки по нічному тарифу, це буде аргумент.

Холодильник має компресора ватт на 600, але більшу частину часу він вимкнений. Особливо вночі, коли до холодильника ніхто не лазить. До того ж сучасні холодильники інверторні.

Кондей також може максимум брати 2 кВт, в спеку.
Але в нічному тихому режимі бере ватт 300.

Мультя також 500 ватт коли треба щось закип'ятити чи посмажити.
Але коли вона всю ніч готує борщ чи кашу - там ватт 100 споживання.

Котел - газовий? Циркуляційний насос його ватт 50, і інша електроніка десь стільки ж.

Котел, холодильник, мультя, 2 компа, 2 ноути, wifi роутер і телевізор 48 дюймів в мене жили на 2х кіловатному інверторному  генераторі під час блекаутів.




   
Щоб себе перевірити відкрив інструкцію на котел протерм гепард.
Споживана потужність.... 92 ватти.
   
Холодильник класа а+++ споживання 200 kwh на РІК
Тобто його середнє споживання 24 ватта.
   
То по вашому виходить, що я бачу я в морозну погоду, коли ми повземо в корку а в електричках сидять в шапках і в рукавичках, а ми в простих куртках, то сумнів ?
Коли я заїзжаю на заправку, взяти каву і залити дизель за 5 хвилин - а в 10 метрах сидять люди в електричках по 40-60 хвилин, щоб залитись на 60-70 км, бо холодно - то сумнів ? Тим більше робочі весь час на швидких заливаються - шо буде з тою батерією ???
Сусід має Егольфа і Вольвушку дизельну - коли холода він їде тільки на дизелі, (а йому треба тільки десь 50 км на раудтріп) - і каже що Егольф трошки більше страхова і він "береже кілометраж" - то так само сумнів ??

Я ж кажу, Ви пане пишете лозунгами, немаючи мінімального практичного приклада
ПС. Давно хотів, спитати, а пан яке авто має ??

Який конкретний приклад, якщо Ви тут не живете і не знаєте, як складається все те електричне щастя і з яких грошей

не розумію про що мова взагалі , сказано же було не підходить не бери і краще подякувати тим хто взяв щоб вам дизелю вистачало по прийнятних цінах
   
А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.

Я не хочу бути лімітованим по середньому, я хочу їздити стільки, скільки мені треба і в той день, в який мені треба. ДВЗ/гібрид це дозволяє. Павербанк - ні.
   
Вони навпаки дуже хваляться що дуже прогресивні і кажуть що мати зарядну станцію це сьогодні необхідність:

Показати зображення...
Показати зображення...
Expanding electric vehicle charging access is not just a shared goal between the SFPUC and The Bristol, it also is City policy. In 2017, San Francisco passed an EV Readiness Ordinance requiring new construction projects to install sufficient electric capacity to serve electric vehicle charging. However, the ordinance did not go as far as to require that EV charging stations be installed in new projects.

Всі нові проекти мають мати достатню кількість зарядних станцій. Це закон. Особливо коли Каліфорнія збирається заборонити продаж ДВЗ. Без можливості встановити достатню кількості зарядних станцій, а це 100%, проект не буде затверджений.

Балерун, пишут шо токо 20% стоянок должны быть электрифицированы согласно этой самой директиве. :)
   
і скільки по нічному тарифу, це буде аргумент.

За мирних часів у мене в нічний тариф влазило 50-60% загально спожитого за місяць. Бо бойлер на 100 л, пралка та посудомийка працювали вночі.
Інакше кажучи, в нічні години у мене споживання струму було в середньому вдвічі вище, аніж вдень.
   
не розумію про що мова взагалі , сказано же було не підходить не бери і краще подякувати тим хто взяв щоб вам дизелю вистачало по прийнятних цінах

Злив, зараховано, знову лозунгами

Дуже зручна тактика

ПС. А за авто особисте так і нема відповіді.....
   
Злив, зараховано, знову лозунгами

Дуже зручна тактика

ПС. А за авто особисте так і нема відповіді.....

От тому ви і секта
   
От тому ви і секта
Секта - це ви. Залізницю свою електрифікуйте, а потім пніться до українців з вказівками, на чому вони мають їздити.
   
Скіки тут можна поставити зарядок?
І скіки це буде коштувати?


   
От тому ви і секта

 :facepalm1:

Окейна, я секта, але всеж таки яка в пана автоприват ???
 :D
   
Перепрошую, а саме в чому комфорт? В 40 хвилинному (мінімум на швідкий зарядці) очікуванні коли кудись їдешь? ;)

Електричка норм, якщо в тебе свій будинок, і це друге авто. Для мешканців багатоповерхівок це срака. І нічого,  в такому розкладі,  не зміниться найближчими десятиліттями
Саме так. Саме про це я й говорю.
1. У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.
2. Саме так – повна срака. В принципі іноді купують фрики, якщо прямо поруч із його багатоповерхівкою є нехай повільна, але зарядка без черг. Економічно майже невигідно, але їх гріє серце ГрЭтти ;)
   
бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Ще раз - У ЧІМ МЕТА?
100 років тому мета була швидко та зручно їздити. Незрівнянно швидше та зручніше ніж на конях. Тож інфраструктуру будували з нуля.
Зараз перебудувати необхідно трохи менше, не з нуля, але МЕТА – їздити менш зручно та менш швидко? Порівняно але і повільніше, і менш зручно, ніж на ДВЗ ;)
   
100 років тому мета була швидко та зручно їздити.

Так електрички і швидші (на рівні суперкарів) і зручніше (не потрібно їздити на смердючі заправочні станції та там брати руки пістолет що перед тобою тримав сіфілітик, а за «дешевим» бензином як в Костко ще в черзі хвилин 10 постояти)
   
У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.

Якщо є де заряджати дома вночі на зарядці 2-го рівня що додає 40-55 км за годину), та є розвинута мережа суперчарджерів я Тесла на випадок поїздок далі ніж 400 км в день, то електроавто швидко стає першою машиною.
   
не хочу бути лімітованим по середньому, я хочу їздити стільки, скільки мені треба і в той день, в який мені треба.

Для цього потрібно розвивати та модернізувати електричну інфраструктуру, що не дешево, але потрібно робити за будь яких умов. На спадщині від СРСР далеко не заїдеш. Буквально.
   
Для цього потрібно розвивати та модернізувати електричну інфраструктуру, що не дешево, але потрібно робити за будь яких умов.
Нафіга переривати міста, якщо залізниця досі не електрифікована? Для неї не треба навіть стояти в черзі за літієм, все можна було зробити ще півсторіччя тому. Чому штати не спромоглися?

Спойлер - про автопавербанки відповідь буде та сама.
   
Нафіга переривати міста, якщо залізниця досі не електрифікована?

До чого тут залізниця? Ти на залізниці в магазин їдеш чи дітей в школу та тренування розвозиш? Тобі машина потрібна чи залізниця?
   
До чого тут залізниця?
До того ж самого, про що ти тут так волаєш - до нафти та ДВЗ.
   
Якщо є де заряджати дома вночі на зарядці 2-го рівня що додає 40-55 км за годину), та є розвинута мережа суперчарджерів я Тесла на випадок поїздок далі ніж 400 км в день, то електроавто швидко стає першою машиною.
Воооот.
Ось із цього і треба починати.
От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатися - ставити зарядки біля будинків у підземних паркінгах (які для цього спершу треба вирити під цими самими будинками) ;) і будувати "мережу суперчарджерів".
Ось немає більше в цієї країни інших справ, все інше - вже виконано, тепер тільки фриків задовольнити залишилося.
Щось мені здається, що якщо КАРДИНАЛЬНО нічого особливо не зміниться, то вся ця мода на електрохрень почне спадати найближчими роками і плавно перейде до використання гібридів і плагін-гібридів. У дружини вже гібрид, хоч і простий. Моя наступна машина також однозначно буде гібридом.
Не дарма вже зараз багато хто вносить у програми "загальної електрифікації" повний перехід до 20ХХ року не на електромобілі як планували раніше, а на електромобілі та гібриди. Відчуйте різницю!
   
От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатися

Це не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.
   
Я не хочу бути лімітованим по середньому, я хочу їздити стільки, скільки мені треба і в той день, в який мені треба. ДВЗ/гібрид це дозволяє. Павербанк - ні.
На відміну від твого двз кожного ранку паурбанк має "повний бак" і якщо ти такий важливий чувак то береш собі Lucid який їде 830 км
   
До того ж самого, про що ти тут так волаєш - до нафти та ДВЗ.

Що тобі залізниця в США що споживає менше 2% від загальної кількості нафтопродуктів? Дивись що в тебе і стосується тебе.
   
А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту


а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.

А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Нащо переробляти інфраструктуру? Бо вона розрахована на ті квартири по 3 - 5 квт. Мало того ніяка будинкова мережа не розрахована на те, що всі одночасно заберуть повну потужність. Тому в підвалі  9 поверхівки на одну фазу на 12 квартир стоїть запобіжник на 100 ампер а не на 400. Відповідно і тп не потягне додаткової потужності на зарядки. Після 12 в сучасному домі працюють холодильники, морозилки та бойлери.
Так що реально мати електричку лише в приватному будинку. Та й то не всім. Бо на всіх потужності не вистачить.
   
Це не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.
Ще раз, АФАІК зараз уже жодна країна не говорить про повний перехід на електрохрень із якогось року. Зараз скрізь пишуть про заборону чистого ДВЗ та перехід на електрички та гібриди. Награлися.
   
Скіки тут можна поставити зарядок?
І скіки це буде коштувати?

Показати зображення...
Хто дасть гарантію, що та зарядка буде вільною?
   
Так електрички і швидші (на рівні суперкарів) і зручніше (не потрібно їздити на смердючі заправочні станції та там брати руки пістолет що перед тобою тримав сіфілітик, а за «дешевим» бензином як в Костко ще в черзі хвилин 10 постояти)
З якого хріна треба брати в руки пістолет?
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...
   
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...
;)
Ну, в деяких європейських країнах заправників справді немає, чи є не на всіх заправках. Вставляєш пістолет, заправляєшся, потім ідеш платити. Людям треба вірити ;)
   
Ще раз, АФАІК зараз уже жодна країна не говорить про повний перехід на електрохрень із якогось року. Зараз скрізь пишуть про заборону чистого ДВЗ та перехід на електрички та гібриди. Награлися.

Що тобі «жодна країна»? Що ти рівняєш себе з кимось якщо у вас різні обставини. Тобі потрібно вибудовувати захист проти недружніх постачальників енергоресурсів а також мінімізувати щомісячне вимивання з економіки країни сотень мільйонів доларів в проплату за енергоресурси.
   
З якого хріна треба брати в руки пістолет?
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...

В нас немає крім одного штату Нью Джерсі наскільки я знаю. І я не знав що з тим заправником робити, який протокол дій, чи прийнято залишати чаєві чи ні. Заїзд на заправку це на його нах. Одна з головних переваг електрички.
   
Нафіга переривати міста, якщо залізниця досі не електрифікована? Для неї не треба навіть стояти в черзі за літієм, все можна було зробити ще півсторіччя тому. Чому штати не спромоглися?

Тому що залізниця в США - це купа окремих компаній, які належать різним власникам, і у кожного власника свої інтереси і пріоритети.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 8 гостей
 
Повна версія