Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Машини з катушками кабелів діаметром метра 3 я бачу постійно. Щось роблять.
   
Все міняють. І лінії також.

In May 2023, California's grid operator approved a plan to build 45 new transmission lines over the next decade. The lines will connect more than 40 gigawatts of new resources, including solar, wind, geothermal, and battery storage. The plan is expected to cost $7.3 billion.

По існуючим лініям - їх зараз часто переносять під землю.

Немає такого щоб раз побудували і все. Все вимагає постійної підтримки та розвитку інакше воно перестає працювати.
Характеристики високовольтного алюмінієвого кабелю ЦАБл-10 3х95
Температура експлуатації кабелю: від-50 °C до + 50 °C. Допустима вологість повітря, при температурі + 35 °C: 98 %. Мінімально допустима температура для монтажу кабелю: 0 °C. Максимально допустима температура жил при перевантаженні: + 90 °C. Максимально допустима температура для жил: + 70 °C. Термін служби кабелю ЦААБл-10  - близько 30 років.
Ніхто не буде лізти до цього кабелю раніше ніж через 25 років. ТП стоять без заміни трансформаторів по півстоліття і більше. Багатоповерхівки стоять з 50х минулого століття і ніхто не міняє підводящих кабелів.
   
і ніхто не міняє підводящих кабелів.

Коли потрібно, то міняють. І краще в себе поміняти підстанцій та кабелю щороку на мільярд доларів, чи щомісяці мільярд доларів платити кацапам.
   
Коли потрібно, то міняють. І краще в себе поміняти підстанцій та кабелю щороку на мільярд доларів, чи щомісяці мільярд доларів платити кацапам.
Дебілоїде, скільки раз тобі вже казали : Україна видобуває достатньо нафти для потреб населення. Це кацапи платять Україні за транзит нафти та газу в Європу. І це твоя каліфорнія купує в індії нафтопродукти, зроблені з кацапської нафти.
   
Що за хрінь? Основна проблема тих акумуляторів в тому що руйнуються електроди а також ріст дендритних кристалів на катоді, що спричиняє к.з.
За літієві не скажу, не займався, але із свинцевими акумуляторами присадки із бором сильно допомагали в запобігання руйнуванню електродів і сульфатації (утворенню великих нерозничнних кристалів на поверхні електрода)
 , тож принципово, якщо науковці знайдуть щось подібне для літію то можливо це вирішить озвучену проблему  :-)o
   
За літієві не скажу, не займався, але із свинцевими акумуляторами присадки із бором сильно допомагали в запобігання руйнуванню електродів і сульфатації (утворенню великих нерозничнних кристалів на поверхні електрода)
 , тож принципово, якщо науковці знайдуть щось подібне для літію то можливо це вирішить озвучену проблему  :-)o
Нажаль ріст дендритів зупинити мабуть не вдасться.
   
Є швидкі
Є повільні

Ставлять на ніч заряджати там де біля дому

Відповідаю двом дов.. відразу. Я ЗНАЮ, як заряджають електромобіль. У мого друга – саморобна на базі Сузукі Вітара, до речі, у нього ж 28 сонячних панелей на будинку, він великий ентузіаст цієї справи. При цьому він чудово усвідомлює, що ці витрати не окупляться НІКОЛИ (Тут я маю на увазі панелі, інвертори, акумулятори та інше). Каже, що це він так розважається ;) у його брата – Ліф.

Заряджають авто на швидких зарядках, на повільних та від побутової електромережі. Найближча від мене зарядка (повільна) знаходиться за 2.5 кілометра біля торгового центру. Ставити машину на прикол і гуляти торговим центром по 3 години 2 рази на тиждень я не маю жодного бажання. Я не шопоголік. Щодо грошей заряджатися на повільній зарядці (не кажучи про швидку) приблизно 10 гривень кіловат, при витраті приблизно 14 кіловат на 100 км, я не бачу жодного особливого сенсу. Так, це дешевше навіть газу, але при цьому 2 рази на тиждень вбивати 3-4 години - обійдеться дорожче;) Тож про економію теж не йдеться, якщо не таксист.

Далі. Біля мого стандартного багатоквартирного будинку зарядок із побутовою електрикою немає і не буде ніколи. Принаймні, у найближчому майбутньому так точно. Питання - на яких лях особисто мені потрібна ця срана електричка? Читай ще раз мої дані - найближча ПОВІЛЬНА зарядка 2.5 кілометра.

Ось з ким я тільки не розмовляв про електромобілі – висновок у всіх один: якщо ти не маєш можливості заряджатися САМ за побутовою ціною – воно абсолютно не потрібне. Іграшка.
   
Дебілоїде, скільки раз тобі вже казали : Україна видобуває достатньо нафти для потреб населення. Це кацапи платять Україні за транзит нафти та газу в Європу. І це твоя каліфорнія купує в індії нафтопродукти, зроблені з кацапської нафти.

Ось і чудово!  Новий Кувейт допомоги не потребує.

Слухаючи таку х.й.ю в більшості американців виникає зрозуміле бажання проголосувати за Трампа. Гроші самім потрібні а не витрачати їх на Україну в якій і так все є що їй потрібно.
   
Ось з ким я тільки не розмовляв про електромобілі – висновок у всіх один: якщо ти не маєш можливості заряджатися САМ за побутовою ціною – воно абсолютно не потрібне. Іграшка.

Якщо в хаті немає проточної води та всі зручності на вулиці, то купувати японський унінітаз що миє та сушить дупу немає змісту! Хто би міг подумати! Ти геній!

Останнє редагування: 12 березня 2024 17:25:00 від Dobre
   
Згідно нормативів біля тп категорично заборонена парковка автомобілів.

Згідно нормативів автостоянку заборонено влаштовувати в охоронній зоні, а не "біля ТП".
Охоронна зона ТП - 3 метри від огорожі або стіни будівлі. 

Можливість регулювати потужність з боку зарядної станції в AC протоколи закладена, тобто нема запасу потужності - можемо обмежити струм до 8-12 ампер, або взагалі рубанути реле.
Є запас потужності (вночі) - наливаємо 32-40 ампер на фазу.

 
   
Якщо в хаті немає проточної води та всі зручності на вулиці, то купувати японський унінітаз що миє та сушить дупу немає змісту! Хто би міг подумати! Ти геній!
Ну сарказм просто блискучий. Ми говоримо насамперед про застосування цього електрогівна в Україні чи ВЗАГАЛІ? Я розумію так, що на українському форумі насамперед цікаве застосування чогось саме в Україні. Тим більше САМЕ ТИ тут агітуєш, що всі українці повинні терміново пересісти на електрички, щоб значить ПутЭна перемогти.

PS Я й кажу, що на сьогоднішній день електромобіль може бути цікавим тим, хто живе в приватному секторі і не має далеких поїздок. Крапка. Тобто він для України аж ніяк не панацея та не для всіх.
   
Коли потрібно, то міняють. І краще в себе поміняти підстанцій та кабелю щороку на мільярд доларів, чи щомісяці мільярд доларів платити кацапам.

Ти кажи, чому залізниця у вас практично вся на ДВЗ? Там переривати тротуари та кабель в землю закопувати не треба, і підстанцію кожні 200 метрів не треба ставити. Чого в штатах лише 1% колій електрифіковано?

"Це все один ринок" - твої слова? То чого лізеш до українців, а не наводиш лад у себе вдома?
   
Ми говоримо насамперед про застосування цього електрогівна в Україні чи ВЗАГАЛІ?

Не виводь Україну за дужки посилаючись на важке дитинство. Україна така сама країна як і всі інші. Якщо щось працює в розвинутих країнах але не працює в Україні, то:

1. Це не привід виправдовувати ситуацію вадами від народження.
2. Це привід наполегливо працювати щоб вивести Україну та людей на світовий рівень.
   

Статистика споживання палива в штатах за добу


Резіденшиал - 579 000 баррелів.
Транспортейшен - 13 575 000 баррелів.

Пастор Добре їпе мишей.
   
То чого лізеш до українців, а не наводиш лад у себе вдома?

Я наводжу. Постійно щось роблю. Постійно якісь проекти.

чому залізниця

Ми говоримо про залізницю, Фалкони, Старшіп чи про автомобілі?
   

Статистика споживання палива в штатах за добу

Резіденшиал - 579 000 баррелів.
Транспортейшен - 13 575 000 баррелів.

Пастор Добре їпе мишей.

Резіденшіал, це отоплення хатів нафтопродуктами а не бензин для авто.
   
Ми говоримо про залізницю, Фалкони, Старшіп чи про автомобілі?

Ми говоримо про ДВЗ, пастор.
   
Ми говоримо про ДВЗ, пастор.

Залізниця в США це окремий світ. Я за весь час життя в США ще жодного разу не користувався послугами як транспортний засіб. Вона десь є, але для мене вона майже не існує. Я не розумію навіщо ти приніс тему залізниці сюди. 
   
Не виводь Україну за дужки посилаючись на важке дитинство. Україна така сама країна як  всі інші. Якщо щось працює в розвинутих країнах але не працює в Україні, то:

1. Це не привід виправдовувати ситуацію вадами від народження.
2. Це привід наполегливо працювати щоб вивести Україну та людей на світовий рівень.

Може треба почати Америку виводити на світовий рівень спочатку? Украіна набагато ближча в плані електрифікаціі до світового рівня ніж США, в плані суспільного транспорту також.

а то що електрички вичерпали свій нішовий потенціал і позбулися первоначального хайпу, це вже всім ясно.

2,5 тонни батарейок, для яких треба вирити 250 тонн руди, під жопою кожного індуса чи китайця планету не спасуть, скоріше вгроблять.
   
Може треба почати Америку виводити на світовий рівень спочатку? Украіна набагато ближча в плані електрифікаціі до світового рівня ніж США, в плані суспільного транспорту також.

Тут багато не проти припинити допомогу Україні та витратити гроші на себе. Новому Кувейту грошей більше не давати.
   
Тут багато не проти припинити допомогу Україні та витратити гроші на себе. Новому Кувейту грошей більше не давати.

Кацапчик, кого ти називаеш Новим Кувейтом, не скажеш?

На рахунок 250 тонн переробленоi руди пiд жопу кожного iндуса чи китайця, питань значить не виникае?
   
На рахунок 250 тонн переробленоi руди пiд жопу кожного iндуса чи китайця, питань значить не виникае?

Я не знаю звідки ти цю х.й.ю взяв. Твій молодший помічник Трололо  закинув, а ти не перевіривши факти повторюєш як папуга.
   
Ось і чудово!  Новий Кувейт допомоги не потребує.

Слухаючи таку х.й.ю в більшості американців виникає зрозуміле бажання проголосувати за Трампа. Гроші самім потрібні а не витрачати їх на Україну в якій і так все є що їй потрібно.
Спочатку ядерну зброю Україні поверніть. І припиніть заробляти на крові українців, продаючи високотехнологічну продукцію кацапам.
   
Згідно нормативів автостоянку заборонено влаштовувати в охоронній зоні, а не "біля ТП".
Охоронна зона ТП - 3 метри від огорожі або стіни будівлі. 

Можливість регулювати потужність з боку зарядної станції в AC протоколи закладена, тобто нема запасу потужності - можемо обмежити струм до 8-12 ампер, або взагалі рубанути реле.
Є запас потужності (вночі) - наливаємо 32-40 ампер на фазу.

 
Зазвичай далі трьох метрів від тп вже щось є і зробити там автостоянку більш ніж на пару машин не вийде. Навіть якщо там просто газон, то ніхто не дозволить той газон знищити.
Це треба знайти площу приблизно під супермаркет, протягнути туди високовольтну лінію, поставити тп, обладнати стоянку з цілодобово охороною. Як думаєш скільки буде коштувати там паркомісце і чи буде воно в досяжності для власників авто? А ну но зроби щось таке в центрі Парижа.
   
Залізниця в США це окремий світ. Я за весь час життя в США ще жодного разу не користувався послугами як транспортний засіб. Вона десь є, але для мене вона майже не існує. Я не розумію навіщо ти приніс тему залізниці сюди.
Від того, що ти персонально не користувався послугами - не означає, що вона тебе не обслуговує, та не деліверить те, що ти споживаєш. Ти не в вакуумі живеш, і айфони тобі не теслами з китаю возять.

Fuel Consumption: In 2022 alone, U.S. freight railroads consumed 765 million fewer gallons of fuel

2.1 мільйони баррелів на добу, майже 20% від всього транспортейшену. А ще є флот, річковий в тому числі. А ще є авіація.

   
Від того, що ти персонально не користувався послугами - не означає, що вона тебе не обслуговує, та не деліверить те, що ти споживаєш. Ти не в вакуумі живеш, і айфони тобі не теслами з китаю возять.

Ось тобі звіт з офіційних джерел. Більшість нафтопродуктів в США споживає персональний транспорт. Залізниці десь в кінці та їх не видно.

   
обладнати стоянку з цілодобово охороною.

Навіщо? Щоб вандали кабель не обрізали? Так вартість кабелю менше ніж коли вони проколять колеса чи цвяхом на капоті напишуть Х У Й

Ви видумаєте проблеми де їх немає.

Ось зразок як це можна зробити. Один раз наводив та повторю. В тебе є якісь зауваження? Це задача з квантової фізики її розвʼязати?






Останнє редагування: 12 березня 2024 20:04:01 від Dobre
   
Ось тобі звіт з офіційних джерел.
Ассоциація американських залізниць не менш офіційна, і вони точніше знають, скільки вони САМІ витрачають палива в абсолютних величинах.

З твоїми данними воно не співпадає і близько.
 
Крім того, постити скріншоти без лінків на саму інфу некомільфо.

На твойому скріншоті навіть одиниць вимірювання ніяких не вказано.

In 2022, the United States consumed an average of about 20.01 million barrels of petroleum per day,

Так це палива на загал на всіх споживачів. Навіть від загалу 2,1 мільйони баррелів солярки та мазуту залізниці це 10 відсотків, а не якась двохвідсоткова лабуда з твоїх джерел.

Останнє редагування: 12 березня 2024 20:10:17 від Jinx
   
Ассоциація американських залізниць не менш офіційна, і вони точніше знають, скільки вони САМІ витрачають палива в аболютних величинах.

З твоїми данними воно не співпадає і близько.
 
Крім того, постити скріншоти без лінків на саму інфу некомільфо.

Він не розуміе що Light Duty Vehicles це не е персональний транспорт :)

В такому випадку електричка теж персональний транспорт.
   
Він не розуміе що Light Duty Vehicles це не е персональний транспорт

Це на 99% персональний транспорт як пасажирські авто, SUV та Тrucks. В США мало популярна концепція корпоративного транспорту. Звичайно це все контрактори та їх персональний транспорт який вони вказують в податках. Контрактори не дуже люблять коли їм компанія дає авто. Ім це не вигідно.
   
Я не знаю звідки ти цю х.й.ю взяв. Твій молодший помічник Трололо  закинув, а ти не перевіривши факти повторюєш як папуга.

Балерун, ты опять обосрался. :)

The lithium extraction process uses a lot of water—approximately 500,000 gallons (1,9million liter) per metric ton of lithium.
   
Це на 99% персональний транспорт як пасажирські авто, SUV та Тrucks.

Та пофігу. З твоїми картинками якась фігня, вони не стикуються з іншими офіційними джерелами.

Останнє редагування: 12 березня 2024 20:18:07 від Jinx
   
дурять пересічного, аж гай гуде  :-G

Показати зображення...

"Ви його неправильно тримаєте!" (Це)
   
Я не знаю звідки ти цю х.й.ю взяв. Твій молодший помічник Трололо  закинув, а ти не перевіривши факти повторюєш як папуга.

Белнрун, учи матчасть. :)

https://news.climate.columbia.edu/2023/01/18/the-paradox-of-lithium/

To extract one ton of lithium requires about 500,000 liters of water, and can result in the poisoning of reservoirs and related health problems.

Это Колумбия-универ. :) Я понимаю, что это не чета твоим балетным курсам, но все же… :)

   
Балерун, ты опять обосрался. :)

The lithium extraction process uses a lot of water—approximately 500,000 gallons (1,9million liter) per metric ton of lithium.

То ти свому босу Чако краще звіти пиши. А то він подумав що для цього потрібно переробити 250 тон руди

На рахунок 250 тонн переробленоi руди пiд жопу кожного iндуса чи китайця, питань значить не виникае?
   
То ти свому босу Чако краще звіти пиши. А то він подумав що для цього потрібно переробити 250 тон руди


Он умну в игноре. :) Так что и здесь ты обосрался. :)
   
То ти свому босу Чако краще звіти пиши. А то він подумав що для цього потрібно переробити 250 тон руди


Пы. Сы. Ты реально умственно отсталый. :)
   
Тим не менш, питання відкрите. Чому не електрифікують те, що в європах та Україні електрифіковане не менш як на 50 відсотків? На це навіть дефіцитного літію не треба.
   
Навіщо? Щоб вандали кабель не обрізали? Так вартість кабелю менше ніж коли вони проколять колеса чи цвяхом на капоті напишуть Х У Й

Ви видумаєте проблеми де їх немає.

Ось зразок як це можна зробити. Один раз наводив та повторю. В тебе є якісь зауваження? Це задача з квантової фізики її розвʼязати?

https://youtu.be/hS-z6snA7og?si=KYsZ1LczZ-ikq7hD
Нащо обрізати кабель? Досить просто висмикнути його з машини, і все вже нікуди не їдеш.
Задача це з простої геометрії та економіки. Де знайти незайняті площі під ті стоянки і скільки то буде коштувати власнику авто. Ще й скільки треба буде часу аби дістатись до тієї стоянки і чи не простіше тоді буде користуватись міським транспортом. 
   

Цю тему переглядають:

Ale і 5 гостей
 
Повна версія