Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

а результати такі бо тойота найбільший лоббіст НЕ переходу на електро, вона коррумпувала чиновників і лобіювала віддтягування будь яких законів по цій темі


Показати зображення...

А знижки і кредити на 24% від вартості автомобіля це лобіювання, корупція чи чесна конкуренція?
І навіть при такі "чесній конкуренції" акції Тесли падають.
   
А знижки і кредити на 24% від вартості автомобіля це лобіювання, корупція чи чесна конкуренція?
І навіть при такі "чесній конкуренції" акції Тесли падають.

ці знижки для всіх включно з тойотою
   
Я тобі навів реальні цифри, котрі притяг Dobre. А про світле майбутнє мені розказувати не потрібно. Мені вже комуністи 30 років розказували. В мене на такі казочки імунітет.
Я тут прочитав статтю, що вам там в Австралії Китайські машини вже на голову налазять. Good luck.

богодься це тупо казати що так як сьогодні буде завжди  :laugh:  до того ж комунізди брехали а я тобі сказав що вже будуєтся можеш перевірити
   
Я тобі навів реальні цифри, котрі притяг Dobre. А про світле майбутнє мені розказувати не потрібно. Мені вже комуністи 30 років розказували. В мене на такі казочки імунітет.
Я тут прочитав статтю, що вам там в Австралії Китайські машини вже на голову налазять. Good luck.

По перше, не притяг цифри а навів цифри. Видавлюй з себе кацапа по краплині і спілкуйся так, як хотів би щоб з тобою спілкувались.

По друге, цифри які я навів показують що завдяки вітру та сонцю енергетика Каліфорнії стала профіцитна і як видно з графіка, зараз експортує більше електроенергії ніж імпортує.

По третє, я також додав що штат активно встановлює батареї і їх доля в балансуванні піків на спадів в попиту росте експоненціально
   
Те завзяття з яким багато дописувачів чіпляються за минуле та в позитивне русло, то у цих дописувачів ніколи би не виникало би питань про «та хто це може собі дозволити» та подібні звинувачення чи виправдовування
   
Шкода від двз нажаль ось тут прям поруч з нами ( в містах )

А шкода від навіть вугільної ТЕЦ десь там за містом
Ти можеш внятно пояснити шкоду від двз. Нагадаю бензин зараз неетильований. За правильного налаштування мотора викиди з нього то СО2 та вода
   
Ти можеш внятно пояснити шкоду від двз. Нагадаю бензин зараз неетильований. За правильного налаштування мотора викиди з нього то СО2 та вода

Нові оцінки дослідників Melbourne Climate Futures показують, що вплив на здоров’я від викидів транспортних засобів, ймовірно, буде набагато вищим, ніж попередні цифри, що інформували про політичні рішення, оскільки широка група експертів із забруднення повітря закликає до термінових дій для очищення повітря.

Виступаючи на сьогоднішньому Форумі забруднення транспортними засобами, стипендіати Академії кліматичного майбутнього Мельбурна пані Клер Волтер і доктор Келвін Сей сказали, що останні дослідження показують, що викиди транспортних засобів в Австралії можуть спричинити:

11 105 передчасних смертей серед дорослих на рік;
12210 серцево-судинних госпіталізацій на рік;
6840 респіраторних госпіталізацій на рік;
66 000 активних випадків астми на рік.
Цифри були сформульовані шляхом масштабування останнього дослідження впливу викидів транспортних засобів у Новій Зеландії, Новозеландського дослідження HAPINZ 3.0, для населення Австралії.
   
а вихлопи дизелю руйнують мозок і залишаються в ньому назавжди


Ми провели перше контрольоване дослідження впливу на людину за допомогою функціональної МРТ з ефективним порядковим рандомізованим подвійним сліпим перехресним дослідженням дизельних вихлопів (DE) і контролю (відфільтроване повітря; FA) у 25 здорових дорослих (14 чоловіків, 11 жінок; 19–49 років). років; без зняття). Аналіз було проведено з використанням моделі змішаних ефектів у FLAME. Для статистичних зображень Z (Gaussianised T/F) було встановлено непараметричне порогове значення з використанням кластерів, визначених за Z > 2,3 та (скоригованого) порогу значущості кластера p  = 0,05.

Результати
Усі 25 дорослих пройшли опромінення та зібрали функціональні зображення МРТ. Вплив DE спричинив зниження функціонального зв’язку порівняно з впливом FA, що показано через порівняння DE та FA у вимірюванні функціонального зв’язку після контакту.

Висновок
Ми спостерігали короткочасне зниження, пов’язане із забрудненням, у функціональному підключенні мережі в режимі за замовчуванням. Зменшення зв’язності мозку викликає багато шкідливих наслідків для людського організму, тому цей висновок повинен керувати зміною політики щодо регулювання впливу забруднення повітря.

https://ehjournal.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12940-023-00961-4
   
Видобування літію таке саме по технології як і видобування солі - випаровуванням води. Саме екологічно чистий метод з усіх можливих: сонце гріє, вода випаровується, солі залишаються.

Вироблення електроенергії - більше половини а саде десь 60% в тій самій Німеччині, з екологічно чистих джерел - вітер та сонкце.

Навіть в цьому повідомлені 7 з кожних 10 літер в реченні були живлені енергією сонця та вітру (73.3% щоб бути точни)

Вам кацапська пропогадна промила мозок добре.

Renewable energy covered 51.6% of Germany's gross electricity consumption in 2023, surpassing the 50% threshold for the entire year for the first time, as per preliminary calculations.22 Dec 2023
   
Нові оцінки дослідників Melbourne Climate Futures показують, що вплив на здоров’я від викидів транспортних засобів, ймовірно, буде набагато вищим, ніж попередні цифри, що інформували про політичні рішення, оскільки широка група експертів із забруднення повітря закликає до термінових дій для очищення повітря.

Виступаючи на сьогоднішньому Форумі забруднення транспортними засобами, стипендіати Академії кліматичного майбутнього Мельбурна пані Клер Волтер і доктор Келвін Сей сказали, що останні дослідження показують, що викиди транспортних засобів в Австралії можуть спричинити:

11 105 передчасних смертей серед дорослих на рік;
12210 серцево-судинних госпіталізацій на рік;
6840 респіраторних госпіталізацій на рік;
66 000 активних випадків астми на рік.
Цифри були сформульовані шляхом масштабування останнього дослідження впливу викидів транспортних засобів у Новій Зеландії, Новозеландського дослідження HAPINZ 3.0, для населення Австралії.
Це ще що за шарашкіна контора Melbourne Climate Futures? Якісь австралійські грети?
Цифри були сформульовані шляхом масштабування останнього дослідження впливу викидів транспортних засобів у Новій Зеландії  - це ще що за хрінь?
Я тебе питаю, які конкретно шкідливі речовини викидає сучасний двигун. Ще й в порівнянні з електричкою.
   
The latest 2024 outlook for the new car market estimates a total overall volume of 1.974 million units, which is a 4,000 unit increase on the October estimate, but with the BEV forecast reduced to a market share of 21.0% over the year, compared with the 22.3% anticipated in October and the 23.3% expected a year ago.5 Feb 202
   
а вихлопи дизелю руйнують мозок і залишаються в ньому назавжди


Ми провели перше контрольоване дослідження впливу на людину за допомогою функціональної МРТ з ефективним порядковим рандомізованим подвійним сліпим перехресним дослідженням дизельних вихлопів (DE) і контролю (відфільтроване повітря; FA) у 25 здорових дорослих (14 чоловіків, 11 жінок; 19–49 років). років; без зняття). Аналіз було проведено з використанням моделі змішаних ефектів у FLAME. Для статистичних зображень Z (Gaussianised T/F) було встановлено непараметричне порогове значення з використанням кластерів, визначених за Z > 2,3 та (скоригованого) порогу значущості кластера p  = 0,05.

Результати
Усі 25 дорослих пройшли опромінення та зібрали функціональні зображення МРТ. Вплив DE спричинив зниження функціонального зв’язку порівняно з впливом FA, що показано через порівняння DE та FA у вимірюванні функціонального зв’язку після контакту.

Висновок
Ми спостерігали короткочасне зниження, пов’язане із забрудненням, у функціональному підключенні мережі в режимі за замовчуванням. Зменшення зв’язності мозку викликає багато шкідливих наслідків для людського організму, тому цей висновок повинен керувати зміною політики щодо регулювання впливу забруднення повітря.

https://ehjournal.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12940-023-00961-4
Теж якась хрінь. Треба брати людей з вулиць а не якісь лабораторні досліди з невідомо де взятими de.
   
Те завзяття з яким багато дописувачів чіпляються за минуле та в позитивне русло, то у цих дописувачів ніколи би не виникало би питань про «та хто це може собі дозволити» та подібні звинувачення чи виправдовування

Ти про двз чи про клімат?
   
Те завзяття з яким багато дописувачів чіпляються за минуле та в позитивне русло, то у цих дописувачів ніколи би не виникало би питань про «та хто це може собі дозволити» та подібні звинувачення чи виправдовування
Так візьмись з тим же завзяттям, з яким ти просуваєш павербанки, електрифікувати американську залізницю. ДВЗ ж це минуле.
   
bullshit

Plug-in hybrids pollute up to three times more than advertised, even when fully charged, and emit five to seven times as much CO2 when the engine is running,

В чому глибинний сенс тягати з собою батарею та електродвигун, а на додачу коробку передач та ДВЗ?

А можна коробку передач та ДВЗ викинути, і додати замість них 100 кг батарейки ?
   
Так візьмись з тим же завзяттям, з яким ти просуваєш павербанки, електрифікувати американську залізницю. ДВЗ ж це минуле.
Вже пояснював - ККД залізниці 28+% і вона пердить за містом
ккд дизеля в місті - 10% і він пердить в місті.


Тому займаються оптимізацією того, що пердить під носом і має в три рази гірший ККД.
   
Антошка, як тобi така новина, що скажеш?:

"....
That’s according to a new report from the American Council for an Energy-Efficient Economy, which was brought to our attention by the folks at Automotive News. In the report, four out of the top five green cars you can buy right now are electric, but number one is, in fact, the Toyota Prius plug-in. As per Automotive News:

Despite the attention on dozens of new electric models, the Toyota Prius Prime SE plug-in hybrid is the greenest model of 2024, according to the American Council for an Energy-Efficient Economy’s annual GreenerCars ratings of the most environmentally friendly cars.
..."
БТВ я про це раніше писав. На сьогоднішній день єдиний правильний вибір – це гібрид. Якщо є бажання "гратися в екологію" - плагін гібрид. Плагін гібрид взагалі дивовижна річ – треба тобі тільки їздити містом і маєш де заряджатися – по суті у тебе електричка, катайся собі та бережи екологію. Пробіг 80-100 км - більш ніж достатньо для щоденних поїздок містом.
Мало 80 км чи треба кудись далеко їхати – "одним рухом" електричка перетворюється на звичайний ДВЗ гібрид. Жаль лише дорого "за екологію" доплачувати доводиться за плагін, порівняно зі звичайним гібридом.

Фактично ми маємо два автомобілі у одному. Варіант – мати 2 авто, електричку та ДВЗ, тут натомість усі разом.

Останнє редагування: 15 березня 2024 13:20:41 від Aleksandr_1
   
В чому глибинний сенс тягати з собою батарею та електродвигун, а на додачу коробку передач та ДВЗ?

Бо поєднання нівелює недоліки обох технологій.
Вже пояснював - ККД залізниці 28+% і вона пердить за містом
ккд дизеля в місті - 10% і він пердить в місті.
Вам таки треба ретельніше пошукати глибинний сенс. Бо гібриди в місті вже подолали 4 л/100 км. А це, згідно калькуляцій, далеко не 10%, хоч і не настільки гарно, як в BEV.

   
Бо поєднання нівелює недоліки обох технологій.
Вам таки треба ретельніше пошукати глибинний сенс. Бо гібриди в місті вже подолали 4 л/100 км. А це, згідно калькуляцій, далеко не 10%, хоч і не настільки гарно, як в BEV.

Гібрід має зміст якщо немає де заряджатись вночі та принедорозвинутій інфраструктурі зарядних станцій що видають 150-250 kW  на магістральних дорогах.

Це компроміс що закриває недоліки недорозвинутоі інфраструктури. В іншому випадку в ДВЗ в будь якій комбінації з батареєю чи без немає змісту.

В плаг-ін гібриді я не бачу ніякого змісту. Щоб його використовувати по призначенню, потрібна нічна зарядка. Але якщо є нічна зарядка, то який зміст в ДВЗ частині?

Останнє редагування: 15 березня 2024 17:15:28 від Dobre
   
Воду непотрібно добавляти. Всі солі вже в соляному розсолі звідки випаровують воду. Ти бачив як сіль випаровують? Ось наприклад один з моїх улюблених островів:

Показати зображення...
Показати зображення...

Белерун опять спи3дел. :)
   
Це компроміс що закриває недоліки недорозвинутоі інфраструктури. В іншому випадку в ДВЗ в будь якій комбінації з батареєю чи без немає змісту.

Фігня.
Технологія, яка звужує use cases технічного пристрою, тим пак в порівнянні з вже давно існуючими - це деградація а не прогрес. Але таке життя.  Деяким людям заходять і смартфони, що залочені під одного оператора та мають пропрієтарний порт зарядки - і ті люди кажуть що то єдино правильний шлях, а всі інші лузери.

Мені рекорди часу з набору до сотні нафіг не впали. Мене цікавить універсальність. Я не хочу проводити своє життя під чарджером - машина потрібна для іншого.
А недорозвинена інфраструктура - тобі за нею далеко ходити не треба. Пошукай її на місцевій залізниці. І ніхто за тою інфраструктурою не чешеться. З чарджерами буде така сама фігня.
   
Бо гібриди в місті вже подолали 4 л/100 км. А це, згідно калькуляцій, далеко не 10%, хоч і не настільки гарно, як в BEV.

Тут потрібно не тільки дивитись на скільки коштує зарядитись проти вартості бензину, але і час на регулярне обслуговування ДВЗ.

Планове обслуговування - це потрібно залишити машину на день в ділера. На такі роботи навіть ділери приміальних брендів звичайно не дають на день машину на заміну. Як результат, вся логістика як повернутись від ділера та як туди поїхати ввечері - це на тобі і це твій час. Те саме стосується заміни мастила. Як не крути а це звичайно дві години.
   
Я не хочу проводити своє життя під чарджером - машина потрібна для іншого.

До тебе як до глухого важко додзвонитися. Чарджери, це можливо декілька разів на рік коли ти вирішив поїхати на вихідні попити каву у Відень чи Мілан.
   
Фігня.
Технологія, яка звужує use cases технічного пристрою, тим пак в порівнянні з вже давно існуючими - це деградація а не прогрес. Але таке життя.  Деяким людям заходять і смартфони, що залочені під одного оператора та мають пропрієтарний порт зарядки - і ті люди кажуть що то єдино правильний шлях, а всі інші лузери.

Мені рекорди часу з набору до сотні нафіг не впали. Мене цікавить універсальність. Я не хочу проводити своє життя під чарджером - машина потрібна для іншого.
А недорозвинена інфраструктура - тобі за нею далеко ходити не треба. Пошукай її на місцевій залізниці. І ніхто за тою інфраструктурою не чешеться. З чарджерами буде така сама фігня.

Всє знают чьто в тєлєфонє далжно біть мєсто для второй сімки і карті памяті.
І заряжать тєлєфон нужна раз в нєдєлю.
Іначє єто гавно а нє тєлєфон

(Колективний розум ФУПа 15 років назад)
   
Я не хочу проводити своє життя під чарджером
Так краще у бомбосховищі за будь яких обставин головне треба продовжувати спонсорувати Хуйла та Хуйлатол
   
Всє знают чьто в тєлєфонє далжно біть мєсто для второй сімки і карті памяті.
І заряжать тєлєфон нужна раз в нєдєлю.
Іначє єто гавно а нє тєлєфон

(Колективний розум ФУПа 15 років назад)

І що тут поганого? А про зарядку взагалі  смішно - тільки якомусь недоумку хотілось би заряджати  телефон щодня. Раз на тиждень, як колись,  зараз недосяжна величини
   
До тебе як до глухого важко додзвонитися. Чарджери, це можливо декілька разів на рік коли ти вирішив поїхати на вихідні попити каву у Відень чи Мілан.

Це до тебе як до глухого, сліпого і десенсибілізованого жителя глобусу Каліфорнії не доходить факт, що в Європі доступ до персональної розетки для авта має абсолютна меншість автовласників і так буде дуже довго, якщо не завжди.
Так краще у бомбосховищі за будь яких обставин головне треба продовжувати спонсорувати Хуйла та Хуйлатол
Ти сам їх спонсоруєш, бо речі та їжу тобі привезли потягом, що заправився солярою, виробленою в Венесуелі з російської нафти.
І заряжать тєлєфон нужна раз в нєдєлю.
Хто винен, що дехто обмеження сприймає як досягення? Тільки той дехто.

А байки про "воно нікому не треба" віднесіть на Привоз.
   
По перше, не притяг цифри а навів цифри. Видавлюй з себе кацапа по краплині і спілкуйся так, як хотів би щоб з тобою спілкувались.

По друге, цифри які я навів показують що завдяки вітру та сонцю енергетика Каліфорнії стала профіцитна і як видно з графіка, зараз експортує більше електроенергії ніж імпортує.

По третє, я також додав що штат активно встановлює батареї і їх доля в балансуванні піків на спадів в попиту росте експоненціально

"По перше". Приймається. Вибач.
"По друге". До чого тут профіцит якщо немає балансу. Це те саме, як вночі був заморозок і весь цвіт на деревах вимерз. Те що вдень +30 вже якось до одного місця.
"По третє". Це новини із світлого майбутнього. Мене вже комунізмом годували. А поки що я бачу 30% дефіциту вночі. І це при тому що ще є газ і атом в Каліфорнії. Якщо рахувати тільки відновлювану енергетику, то вночі дефіцит 59%.
   
але і час на регулярне обслуговування ДВЗ.
Раз на 10 тисяч витратити дві години за попередньо узгодженим часом - це менше, ніж 20 чарджів по одній годині на найшвидшій чардж-станції в Києві.
   
Раз на 10 тисяч витратити дві години за попередньо узгодженим часом - це менше, ніж 20 чарджів по одній годині на найшвидшій чардж-станції в Києві.
Добре, додам до калькуляції час на заправку мого авто на ті самі 10 тисяч - 20 разів по 10 хвилин - баку пропана вистачає приблизно на 500 км.
   
Так краще у бомбосховищі за будь яких обставин головне треба продовжувати спонсорувати Хуйла та Хуйлатол

Тобто ти вважаєш, що краще спонсорувати Маска, котрий до своєї багатомільйонної авдиторії доводить що Україна повинна капітулювати і НАТО потрібно розпустити. А потім ці люди підуть на вибори. Здогадуєшся за кого вони проголосують?
   
Тобто ти вважаєш, що краще спонсорувати Маска,
Там ще питання, де він бере люмінь для своїх тесл. Є версія, що у РусАла.
   
А поки що я бачу 30% дефіциту вночі. І це при тому що ще є газ і атом в Каліфорнії. Якщо рахувати тільки відновлювану енергетику, то вночі дефіцит 59%.

Це часто штучний дефіцит. В Юті та Арізоні працюють вугільні станції які неможливо швидко зупинити та стартувати. Тому вони працюють всю ніч навіть коли місцевого споживання майже немає і вони не знають куди діти електроенергію. Тому Каліфорнія цим користується контрастує їх нічну електроенергію за безцінок.

Так само Каліфорнія віддає надлишок своєї денної енергії за безцінок в цей час коли я пишу.

Батареї виправлять цей перекос день-ніч що в Юті, що в Каліфорнії.
   
Батареї виправлять цей перекос день-ніч що в Юті, що в Каліфорнії.

Батарей треба дофіга. Тих самих, які б пішли на електромобілі. Ні на ціну електрики, ні на ціну електроавтівок це позитивно не вплине.
   
Батарей треба дофіга. Тих самих, які б пішли на електромобілі. Ні на ціну електрики, ні на ціну електроавтівок це позитивно не вплине.

Індустріальні батареї для енергетики це зараз бізнес що більше ніж прдвоюється щороку.

Tesla’s Battery-Business Growth Set to Outpace EVs This Year

Tesla tapping into utility demand for batteries on grids
Energy storage helps complement increasing wind, solar energy
   
Це часто штучний дефіцит. В Юті та Арізоні працюють вугільні станції які неможливо швидко зупинити та стартувати. Тому вони працюють всю ніч навіть коли місцевого споживання майже немає і вони не знають куди діти електроенергію. Тому Каліфорнія цим користується контрастує їх нічну електроенергію за безцінок.

Так само Каліфорнія віддає надлишок своєї денної енергії за безцінок в цей час коли я пишу.

Батареї виправлять цей перекос день-ніч що в Юті, що в Каліфорнії.

:facepalm:

Чув дзвін, але не знає де він. Ніхто не зупиняє. Просто регулюють навантаження. Неможливість регулювати навантаження це проблема атомних станцій. Глянь на свій графік, там є красива чорна пряма атомної генерації. Тому я і писав, що без теплової або гідро генерації неможливо побудувати збалансовану енергосистему. Проблема балансу інколи була в Україні, де багато атомної генерації, коли не було вугілля на теплових станціях. Така ж проблема в Онтаріо, де теж багато атомної генерації і позакривали теплову.
Цікаво, як по твоєму колись без батарей балансували енергосистему?
   
Гібрід має зміст якщо немає де заряджатись вночі та принедорозвинутій інфраструктурі зарядних станцій що видають 150-250 kW  на магістральних дорогах.

Це компроміс що закриває недоліки недорозвинутоі інфраструктури. В іншому випадку в ДВЗ в будь якій комбінації з батареєю чи без немає змісту.

В плаг-ін гібриді я не бачу ніякого змісту. Щоб його використовувати по призначенню, потрібна нічна зарядка. Але якщо є нічна зарядка, то який зміст в ДВЗ частині?

У дркжини фв плаг-ін. Швидкість зарядки обмежена побутовою розеткою. Тобто, батарея заряджається з розетки за ніч.
Економії на такій зарядці - 0.
Заряду батареї вистачає кілометрів на 60. Бо 20% - це недоторканий запас батареї.
Швидкі зарядки до сраки, бо в машині тупо обмежена швидкість заряджання.
Коротше, дружина плюнула і не заряджає. І так розхід пального низький за рахунок старту і розгону на електриці.
   
Індустріальні батареї для енергетики це зараз бізнес що більше ніж прдвоюється щороку.

Tesla’s Battery-Business Growth Set to Outpace EVs This Year

Tesla tapping into utility demand for batteries on grids
Energy storage helps complement increasing wind, solar energy

Літій треба і туди, і туди. Всіх багато, а його - мало.
Прикинь, якби увесь літій йшов на електроавтівки плюс нехай на стандартні апплікейшени у вигляді смартфонів та ноутів - скільки б електроавтівок вже було і яка б була їх ціна?

Плюс не забуваємо про термін життя батареї. покласти+вийняти 1 кіловатт-годину за поточним ресурсом та вартістю аккумів - це 4 центи.
   
Заряду батареї вистачає кілометрів на 60.

Для плагіна це пристойна відстань. Батарея кіловатів 15 ?

Ну тоді не знаю, що там з розеткою за проблеми. У плагін-равчика аккум 18 кВт-г. Має два режими, mode 2 та mode 3, відповідно 10 та 32 ампери з розетки та відповідно 8 або 3 години на повний чардж.
   
Тобто ти вважаєш, що краще спонсорувати Маска, котрий до своєї багатомільйонної авдиторії доводить що Україна повинна капітулювати і НАТО потрібно розпустити. А потім ці люди підуть на вибори. Здогадуєшся за кого вони проголосують
Бери Hyundai, Ford, GM, VW, Audi, Lucid, Toyota і далі по списку
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія