Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 12:06:43 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 12:28:05 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 12:37:23 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 12:38:22 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 13:15:40 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 13:42:15 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Маячня. В Конституції читко прописані повноваження Президента, які стосуються і законодавчих - зокрема, видання обов'язкових для виконання Указів В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ, а не про санкції; виконавчих - керівництво обороною, безпекою; судових - здійснення помилування, призначення суддів. Детально можна прочитати В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ з правознавства, наприклад. Або в підручнику з конституційного права, або в НПК до Конституції.
Якщо ДУПУтати- де- і прихильники певної політсили, то тут нічого не вдієш.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 13:44:08 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Згідно теорії, президенту виділяють окрему частину впливу в управлінні в виконавчій гілці влади.
Президент не виконує безпосередньо репресивну функцію виконавчої влади, також президент не займається безпосередньо ресурсним забезпеченням. а от управлінську і право на законодавчу ініціативу (законодавча функція) та законодавчу оцінку (малесенька частка регуляторної функції) президент України ще має право.
Ось тільки все погано розписано в українському законодавстві згідно принципового розуміння "функцій і прав втручання президента".
Може перед законодавчою творчістю Верховної Ради треба попросити науковців систематизувати діяльність президента в повних багатосторінкових схемах і презентаціях, згідно існуючого законодавства?
... а потім для Верховної Ради порівняти з теоретичними повноваженнями, та необхідною? Тобто попросити науковців провести абсолютний лікбез для парламентаріїв перед їх великою роботою в змінах і виправленнях законодавства стосовно діяльності президента.
Цитата, одної з безлічі книг:
На основі проведеного аналізу автор (Кунцевич М.П.) пропонує власну класифікацію функцій виконавчої влади, до яких відносить управлінську, регулятивну, репресивну, контрольну, правозабезпечувальн у, правозахисну та функцію ресурсного забезпечення.
PDF: https://core.ac.uk/download/pdf/324277757.pdf
Існує ще багато ознак і методів роботи виконавчої влади.
Але звичайний мешканець України повинен повністю розуміти, однозначно - що може, і як може, чи не може втручатись президент України в управління виконавчої гілки влади. Так щоб запобігти перевищенням повноважень, а також щоб у самого не виникло можливостей "захоплення влади".
ЗАПОБІЖНИКИ
Проте ми маємо ВЕЛИКУ ПРІРВУ в швидкості реагування.
Бюрократична система не дозволяє робити швидкісний розгляд діяльності на запити президента
до представників вищої гілки влади в трикутнику "законодавча-виконавча-судова" влада.
Це означає що держава має не досконалу систему запобігання проти перевищення повноважень або зловживань представниками (підозри на таку діяльність) на вищому державному рівні, що може напряму порушувати безпекову частину існування держави Україна.
Таку функцію запобіжника, ніби і хочеться щоб надати президенту,
(його подання, з поясненнями через особливу прописану законодавством привілею майже до рівня приказу..., та з правом на моментальне зворотне рішення на підтвердження чи обґрунтування відміни з середини конкретної виконавчої / законодавчої чи судової структури).
Хіба не так раніше працювали постанови або "декрети" президента Кучми? тільки тоді вони були нажаль в односторонньому порядку, як президентсько-парламентська держава.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 14:27:26 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 14:57:09 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:05:17 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:24:14 IP/Host: 172.56.42.---
|
Розгорнути попередні цитати...Згідно теорії, президенту виділяють окрему частину впливу в управлінні в виконавчій гілці влади.
Президент не виконує безпосередньо репресивну функцію виконавчої влади, також президент не займається безпосередньо ресурсним забезпеченням. а от управлінську і право на законодавчу ініціативу (законодавча функція) та законодавчу оцінку (малесенька частка регуляторної функції) президент України ще має право.
Ось тільки все погано розписано в українському законодавстві згідно принципового розуміння "функцій і прав втручання президента".
Може перед законодавчою творчістю Верховної Ради треба попросити науковців систематизувати діяльність президента в повних багатосторінкових схемах і презентаціях, згідно існуючого законодавства?
... а потім для Верховної Ради порівняти з теоретичними повноваженнями, та необхідною? Тобто попросити науковців провести абсолютний лікбез для парламентаріїв перед їх великою роботою в змінах і виправленнях законодавства стосовно діяльності президента.
Цитата, одної з безлічі книг:
На основі проведеного аналізу автор (Кунцевич М.П.) пропонує власну класифікацію функцій виконавчої влади, до яких відносить управлінську, регулятивну, репресивну, контрольну, правозабезпечувальн у, правозахисну та функцію ресурсного забезпечення.
PDF: https://core.ac.uk/download/pdf/324277757.pdf
Існує ще багато ознак і методів роботи виконавчої влади.
Але звичайний мешканець України повинен повністю розуміти, однозначно - що може, і як може, чи не може втручатись президент України в управління виконавчої гілки влади. Так щоб запобігти перевищенням повноважень, а також щоб у самого не виникло можливостей "захоплення влади".
ЗАПОБІЖНИКИ
Проте ми маємо ВЕЛИКУ ПРІРВУ в швидкості реагування.
Бюрократична система не дозволяє робити швидкісний розгляд діяльності на запити президента
до представників вищої гілки влади в трикутнику "законодавча-виконавча-судова" влада.
Це означає що держава має не досконалу систему запобігання проти перевищення повноважень або зловживань представниками (підозри на таку діяльність) на вищому державному рівні, що може напряму порушувати безпекову частину існування держави Україна.
Таку функцію запобіжника, ніби і хочеться щоб надати президенту,
(його подання, з поясненнями через особливу прописану законодавством привілею майже до рівня приказу..., та з правом на моментальне зворотне рішення на підтвердження чи обґрунтування відміни з середини конкретної виконавчої / законодавчої чи судової структури).
Хіба не так раніше працювали постанови або "декрети" президента Кучми? тільки тоді вони були нажаль в односторонньому порядку, як президентсько-парламентська держава.втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:45:23 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію... Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:52:59 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...Мені вже не мало рочків, але досі не знаю ті "окремі компетенції чи ситуації..."
Так само і для всього народу ,якщо не знаємо як контролюючий орган діяльності президента - його функцій - не можемо нормально існувати як держава.Розгорнути попередні цитати...так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..У президента ніби була можливість "вето", а в парламенті знову "подолання вето". Питання про повернення президентом на доробку - не пам'ятаю.
мені це вважається великою проблемою у строках виконання, особливо коли стосується "безпекового питання" , і коли хтось з цих двох сторін "форсує" антиукраїнські закони, або навпаки ветує закони "підвищення безпекової якості держави".
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:54:25 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію... Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.
Створення КабМіну це:
- формування представників виконавчої гілки влади.
- тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.
Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.
- Десь про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.
Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 15:56:57 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Так, президент тепер ніби не повинен створювати аби які закони (законодавча компетенція.. на створення одноосібних законодавчих актів),
але я особисто вважаю на необхідність стислих термінів, дуже стислих, якщо на законодавчу чи виконавчу ініціативу подання відбудеться від президента.
Тобто, [b]якщо вважатиме президент когось тимчасово "невиїздним"[/b] до розглянення деяких питань... він повинен мати таку контрольно-репресивну функцію для цього....[/b]
А далі, звісно з чинного законодавства, вчасна робота відповідних виконавчих структур на підтвердження чи спростування.
І я завжди вважав, що така функція є у президента, якщо це стосується безпеки держави (тобто Президент + СБУ).
А якщо така функція є, і вона прописана - то якого "Ф.хyz" у нас повтікали закордон багато державних зрадників та диверсантів, економічних злочинцыв державного рывня ... без того необхідного запобіжника "про тимчасово невиїздних осіб /превентивне затримання", який повинен бути у президента.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 16:04:54 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 16:38:28 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора роки
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 16:41:22 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенцій
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 18:00:35 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора рокита я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".
Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.
Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...
Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 18:01:25 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенційцього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 20:43:09 IP/Host: 172.56.42.---
|
Розгорнути попередні цитати...втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію... Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.
Створення КабМіну це:
- формування представників виконавчої гілки влади.
- тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.
Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.
- Десь про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.
Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 20:47:55 IP/Host: 172.56.42.---
|
Розгорнути попередні цитати...ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора рокита я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".
Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.
Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...
Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 20:57:57 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
укази вже дорівнюють законам...
упрт таке упрт
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 21:05:08 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенційцього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 21:05:20 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 21:16:04 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Президент сам побежит затрымувать?
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 21:22:30 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:04:14 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...укази вже дорівнюють законам...
упрт таке упртСпеціально для тупих зелених упизднів, нема коли шукати щось більш розлоге.
Читай, небого: https://arm.naiau.kiev.ua/books/konst_pu/rozdil/rozdil9.html
Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:05:39 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.Ви писали до Arthorius,
Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:10:38 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:12:39 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ви писали до Arthorius,
Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).і ти туда ж...
виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:13:58 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ви писали до Arthorius,
Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).і ти туда ж...
виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".
Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:14:57 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ви писали до Arthorius,
Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).і ти туда ж...
виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".
Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:15:08 IP/Host: 46.174.66.---
|
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:15:40 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
московские сеют смуту ?
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:18:38 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
законодавча ініціатева належить виключному колу суб"ктів...в т.ч. президенту, а аж ніяк не кожному громадянину
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
16 березня 2021 22:24:42 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави держави
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
17 березня 2021 03:07:46 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави державиЗаконодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....
Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
17 березня 2021 07:47:54 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави державиЗаконодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....
Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
Re: Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади |
17 березня 2021 11:39:26 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави державиЗаконодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....
Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.. Рома, ты погряз в учебниках, и за деревьями леса не видиш. Ты ошибаешься. Там, в конституции, есть статья, которая относит президента к субъектам законодательной инициативы. Такэ пропысано. Но ты не читатель, ты - писатель.