Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ. Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел 8-)

Якщо взяти твій приклад, нехай це задача із знаходження площі.
Тобто ми маємо прямокутник із сторонами 9м+-1м та 5м+-1м, що значить що одна строна може бути від 8 до 10м, а інша від 4 до 6м.
От і отримуємо, що площа такого прямокутника приблизно 50 м2+-10м2.
Какая-то алтернативная математика. В какой Вселенной 9 это от 8 до 10?
В нашей Вселенной, число 9 записанное с одной значащей цифрой -- это =>8.5 и <9.5.
И никак не 9м+-1м. 8,2 из этого диапазона -- это 8, но никак не 9.

Интересно, а как Вы посчитаете 1*4?

Ось наприклад тут можеш подивитись.
https://pressbooks.bccampus.ca/practicalphysicsphys1104/chapter/1-7-significant-figures-originally-from-openstax-college-chemistry-1st-canadian-edition/
Посмотрел. Если это не для дошкольников -- то бред и ужас ужасный. Намешано все в кучу, половину утверждений ложные.
По этой "методике" 2+12 = 10 а 2+13 = 20 (Example 5)
Бедные канадские дети, если их действительно так учат.

Останнє редагування: 26 квітня 2020 16:51:27 від OlegP
   
Ні, бо в тебе намає такої точності вимірювань.

Я взагалі не бачу сенсу твоїх заперечень, significant figures  - це перший розділ будь-якого підручника фізики/хімії для університу або вищого рівня школи, там все розписано детально.
Я пытаюсь разобраться.
Меня учили, что если я измерил длину прямоугольника и получил 9 метров, а рулетка у меня с метровыми делениями - значит погрешность 1 м, ширину получил 5 с погрешностью 1 м той же рулеткой. То при вычислении площади я получу 45 с относитльной погрешностью (1/9)+(1/5), что дает нам 45м*14/45 =14 м абсолютной.
   
Re: ФЗВ. Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел 8-)

Какая-то алтернативная математика. В какой Вселенной 9 это от 8 до 10?
В нашей Вселенной, число 9 записанное с одной значащей цифрой -- это =>8.5 и <9.5.
И никак не 9м+-1м. 8,2 из этого диапазона -- это 8, но никак не 9.

Интересно, а как Вы посчитаете 1*4?

Посмотрел. Если это не для дошкольников -- то бред и ужас ужасный. Намешано все в кучу, половину утверждений ложные.
По этой "методике" 2+12 = 10 а 2+13 = 20 (Example 5)
Бедные канадские дети, если их действительно так учат.

Якщо ти не побачив це для першого курсу університету. І це не тільки учать, а ще й активно використовують для наукових та інженерних розрахунків.
Я розумію, що ти знаєш краще як робити, ніж навчають в Гарварді, МІТ, Кальтеку і т.д.
   
В 2.5. Потому что на 3-м вы находитесь на потолке 2-го, а на 6-м - на потолке 5-го. Вот 5 и делите на 2.

А перекрытие уже толщины не имеет???  ;o
   
використовують для наукових та інженерних розрахунків
Бывает. Теперь понятно, почему так часто пишут о канацких ученных.
Только у них 2+13 = 20 а 9*5=50 +-10. А заодно и 17-1=20 (все тот же Example 5).
   
Re: ФЗВ. Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел 8-)

Бывает. Теперь понятно, почему так часто пишут о канацких ученных.
Только у них 2+13 = 20 а 9*5=50 +-10. А заодно и 17-1=20 (все тот же Example 5).

А про вчених із Гарварда, МІТ, Кальтеху, Прінстона і т.д. що скажеш?
   
А перекрытие уже толщины не имеет???
Копайте глубже.
Где толщина полов, ковров, тапочек? А носки!? Где толщина носков?
   
А про вчених із Гарварда, МІТ, Кальтеху, Прінстона і т.д. що скажеш?
Скажу, если хотите их развеселить -- дайте им эту ссылку.
   
Re: ФЗВ. Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел 8-)

Скажу, если хотите их развеселить -- дайте им эту ссылку.

Навіщо їм давати це посилання, якщо це написано в будь-якому підручнику.
Я показав перше посилання, що попалось під руку.
   
це написано в будь-якому підручнику
Исключено.

Я показав перше посилання, що попалось під руку.
Перше?
Оно точно не единственное? Неужели еще где-то такое есть?!
Как-то не верится.
   
Re: ФЗВ. Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел 8-)

Исключено.

Перше?
Оно точно не единственное? Неужели еще где-то такое есть?!
Как-то не верится.

Це загальна практика в університетах США та Канади щодо наукових розрахунків.
   
І таки 10.0, 10. та 10 - це числа з різною точністю вимірювання.

Саме так.

Саме не так  :facepalm: Спочатку прогулюють школу, потім гонять на бебіфоксів.

Математика - 10.0=10.=10.000=10 - ЧИСЛА ЦЕ ОДНАКОВІ...   Але це різні фізичні величини.

Крім деяких постійних у пропорціях однорідних величин (наприклад, відношення сила/сила, я при терті ковзання) та переліку натуральних об"єктів (кількість протонів та нейтронів у ядрі, наприклад) - фізична величина обов"язкого має розмірність. Тобто - вказівку пряму на те, що за фізична величима мається на увазі.

Числове значення величини визначається або вимірюваннями (довжина, час, маса, сила струму, абсолютна температура, сила світла та кількість речовини) - або розрахунком (швидкість, прискорення і т.н). Похідні величини ви прямо виміряти не можете, навіть спідометр в авто (м/с) - то все одно механічний калькулятор, що співставляє кількість обертів колеса (вимірюючи довжину траекторії) та час. І те, що ви бачите на спідометрі дуже залежить від тиску у колесах, типу (фактичному зовнішньому) діамерту гуми... І не тількі.

Наприклад, ваш вимірювач відстані має шкалу у метрах та інструментальну похибку до 0,4%

Припустимо, ви проїхали фактично 1023 метри (1023метри 2см та 8 мм - переміряли лазерним дальноміром) і маєте показник приладу 1 021 (м)

Правильний запис результату дуже наближений

1 км (означає - приблизно від 0,5 км до 1,5 км)

НЕПРАВИЛЬНИЙ запис результату наближенний

1021 м    (означає - від 1020,5 метра до  1021,5 м) - але точність вашого приладу НЕ дає вам права на таку заяву. Бо, як у нашому випадку, фактичне значення не потрапляє в той інтервал. Він гарантує похибку у межах +- 4 метри на такий дистанції....

Тому правильний приблизний запис 1,02 км  (тобто від 1015 до 1025 метрів) а найбільш точний можливий 1021 (+-4м)

Якщо ви своїм приладом виміряєте відстань між містами, яка приблизно, як вам відомо, становить 510 км, і отримаєте, наприклад, показання приладу 511км 382 метри. А вам відомо, що величину виміряно із вірогідною похібкою (+-2018 м) (метрів)

Тому правильний запис: Приблизно 511 км. Точніше (511+-2)км...   і все.

Тобто зрозуміло, що 511км та 511.000км - це не однакові величини, знак рівності ставити не можна.  А от математично допис нулів вже ні на що не впливає

Фізично ж РЕАЛЬНЕ значення величини знаходится в інтервалі 506-516 км АЛЕ НЕ знаходится в інтервалі 511.995-512.005 км

Якщо дитина, наприклад, напише 511км 382 метри як відстань між містами виміряна тим спидометром - це буде некоректно. Є ще причини - наприклад, точки відліку відстані між містами, як правило, не визначають з точністью до одного метру. 

Якщо хтось забув школу, то цє 7 клас.   У 9-11 вже маємо вміти рахувати відносні похибки та вміти розрізняти систематичні та випадкові.
 





   
Бебифокс лучший!  (tu)
   
Метематика 5 клас, Округлєніє десятичних чисел
OlegP [ Відповісти в приват ] [Ігнорувати]
26 квітня 2020 16:40:57
IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
Tatus, 26 квітня 2020 15:10:27

Так, Турч... Метематика 5 клас

Далі можна було не читати :(
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія