Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

До речі, кілька останніх днів вранці на сихові чомусь виключені кілька світлофорів. І корки одразу зникли!  ;o

Ага, а пішоходи повинні перелітати дорогу...
   
Рецепт єдиний - нормальний ГТ (що включає в себе тотальні виділенки, але не тільки), жорстка єбля порушників, тотальне платне паркування в центрі. НУ і альтернативні варіанти типу велоінфраструктури, пішохідних всяких маршрутів і т. д.
Але то все не за рік робиться, на жаль. Наразі влада ніби декларує ці речі, але просувається повільно, + міська рада всяку фігню приймає періодично, типу непотрібної дороги через парк на Сихові.

Наша проблема в тому, що Європа то все проходила поступово раніше, а у нас стався дуже різкий перехід від  "автомобіль - розкіш і фіг купиш" до "бляху пригнав, і тішишся". Ну і ГТ 2о років розвалювався.

З іншого боку, дивишся на Київ, і думаєш, що Львів ще досить в непоганій ситуації, як Київ розрулювати - взагалі не ясно.
   
Ага, а пішоходи повинні перелітати дорогу...

Нерегульовані пішохідні переходи і зебри залишись, проблем для пішоходів не помітив.
   
До речі, кілька останніх днів вранці на сихові чомусь виключені кілька світлофорів. І корки одразу зникли!  ;o
Та ви всі знущаєтесь, чи що? Вже ж мільйон разів всюди писалось - корок переміщається далі, в першу чергу - на площу Франка. Треба дивись трошки дальше свого носа)
Я біля пл. Франка живу, і дуже чітко бачу кореляцію. Інакше і бути не може - кількість транспорту ж не міняється, якщо не стоїть там - то стоїть на наступному.

Ну і переходити там без світлофорів - нереально адекватно. А це перший пріоритет, взагалі-то.
   
Нерегульовані пішохідні переходи і зебри залишись, проблем для пішоходів не помітив.
Є проблеми, і великі. Може Ви там пішки не ходите просто?
На перехресті з Угорською взагалі мрак. Ну і нижче на Стуса дебільний перехід на повороті - той в принципі перейти майже нереально зараз, бо світлофор не працює, а дєдушка напроектував нам автобан посеред міста.
Світлофори в першу чергу для безпеки існують, це елементарні речі, взагалі-то. Нерегульовані переходи на таких великих вулицях і перехрестях - зло.
   
у старттопіку відео :
найстрашніше - це ті бордюри йопані на червоній доріжці..
скільки вже машин колеса повиривали об ці "геніальні" бетони... :(
їх в темноті взагалі не видно.
   
З тими бордюрами, між іншим, думки розділились 50 на 50. Ну так зараз не роблять вже, в принципі.
Бордюр, звісно, ліпше суцільний.
   
Є проблеми, і великі. Може Ви там пішки не ходите просто?
На перехресті з Угорською взагалі мрак. Ну і нижче на Стуса дебільний перехід на повороті - той в принципі перейти майже нереально зараз, бо світлофор не працює, а дєдушка напроектував нам автобан посеред міста.
Світлофори в першу чергу для безпеки існують, це елементарні речі, взагалі-то. Нерегульовані переходи на таких великих вулицях і перехрестях - зло.

Світлофори потрібні, але їх треба правильно налаштувати. Зараз вони тільки створюють корки.

Зелене світло для машин на 10 секунд - це нонсенс.
   
Світлофори потрібні, але їх треба правильно налаштувати. Зараз вони тільки створюють корки.

Зелене світло для машин на 10 секунд - це нонсенс.
Ну от з того треба було починати. А це вже питання до спеціалістів.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Львівська влада взагалі водіїв, здається, ненавидить.

У Львові їздити на авто - це самобичування. Пересідайте краще на ровери.
   
А ви пройдіться мимо автомобілів у корку і порахуйте, у скількох авто сидить лише по одній людині. У більшості! Ну максимум дві людини. А ще подивіться, як бидло-водії самі собі перехрестя блокують. Ніхто правил не дотримується.
І проблема зовсім не в транспортному управлінні, не у велодоріжках чи виділених лініях для громадського транспорту. Проблема в тому, що розвелося забагато рагулів на авто  :gigi:
   
У Львові їздити на авто - це самобичування. Пересідайте краще на ровери.

з Сихова на Липинського на роботу раз і приїхав.
   
А ви пройдіться мимо автомобілів у корку і порахуйте, у скількох авто сидить лише по одній людині. У більшості! Ну максимум дві людини. А ще подивіться, як бидло-водії самі собі перехрестя блокують. Ніхто правил не дотримується.
І проблема зовсім не в транспортному управлінні, не у велодоріжках чи виділених лініях для громадського транспорту. Проблема в тому, що розвелося забагато рагулів на авто  :gigi:
Проблема і у владі теж, що стільки років забивала на то все, і будувала автобани по типу Стуса. Багато автомобілів не взялись нізвідки.
   
Вирішення лише одне
Їздити на авто та паркувати в центрі має бути дорого

Щоб виходило ( в Києві але так зі всіма пробками ) вартість утримання авто = вартості їзди на таксі

Таксисти теж мають утримувати авто, тому це збільшить вартість їзди на таксі. Якщо вартість буде пропорційна кілометрам пробігу то неясно за що будуть жити таксисти, якщо фіксована то це буде бити по тих хто мало їздить а  створюють корки не вони.
   
у старттопіку відео :
найстрашніше - це ті бордюри йопані на червоній доріжці..
скільки вже машин колеса повиривали об ці "геніальні" бетони... :(
їх в темноті взагалі не видно.

Якби не бордюри, там би вже давно все запарковано було. Їздити треба нормально, щоб колеса не виривати  :gigi:
   
Якби не бордюри, там би вже давно все запарковано було. Їздити треба нормально, щоб колеса не виривати  :gigi:

а бордюри не дають запаркуватися ? не сміши. он маршрутка їде і нічого.
   
Проблема і у владі теж, що стільки років забивала на то все, і будувала автобани по типу Стуса. Багато автомобілів не взялись нізвідки.

Згідний, що проблема у владі також. Замість робити нормальний громадський транспорт з електронним квитком, отримують відкати від маршрутчиків і нічого не роблять. Це правда  :X
   
Якби не бордюри, там би вже давно все запарковано було. Їздити треба нормально, щоб колеса не виривати  :gigi:
В принципі, у нас на велодоріжках якось не дуже часто паркуються, як не парадоксально.
   
Кожен львівський пан, який ще вчора з підбірців електричкою їздив, сьогодні мусить своїм коритом до центру залізти. Бо він паном став. Таких десятки знаю. Я їх називаю "зять жовківський".
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

А реально є якісь варіанти, крім обмежень для руху приватного транспорту?
Є
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні
den

сьогодні мусить своїм коритом до центру залізти
++

Зроби на манхаттані безкоштовний паркінг - і місто Нью Йорк стане в заторах плотно
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Замість робити нормальний громадський транспорт з електронним квитком, отримують відкати від маршрутчиків і нічого не роблять. Це правда
Там у комісії по маршрутах,задовго кадр сидить,молоднявий.
Недавно зі своїм бізнесом в аеропорту хотів виїбнутися, типу дивіться як я можу , але не прочухав тренд ,не вдається і  бізнесом керувати в ручному режимі (бо любить телепнів і підлабузників ,тому тільки так) і у виконавчій владі рішать вапроси  , в результаті хіба насмішив всіх .
Він вам зробить ГТ .
 :weep:
   
Є

Озвуч. Тільки метро підземне чи повітряне не пропонувати.
   
минулого місяця був на Балканах. 4 доби в Скоп"є.
Приїхали в апартаменти і поставили авто, де було місце.
Зранку вийшли, а колесо заблоковане.
Виявляється, можна паркуватися лише тим, хто живе на тій вулиці і має перепустку.
Там їздять на такій піздючці з блокіраторами на даху і стрижуть бабло

Але не дорого
Позвонили, вони приїхали і розблокували. Штраф 400 грн
   
Там у комісії по маршрутах,задовго кадр сидить,молоднявий.
Недавно зі своїм бізнесом в аеропорту хотів виїбнутися, типу дивіться як я можу , але не прочухав тренд ,не вдається і  бізнесом керувати в ручному режимі (бо любить телепнів і підлабузників ,тому тільки так) і у виконавчій владі рішать вапроси  , в результаті хіба насмішив всіх .
Він вам зробить ГТ .
 :weep:

там нема жодної нормальної людини. ВЗАГАЛІ.
   
Світлофори потрібні, але їх треба правильно налаштувати. Зараз вони тільки створюють корки.

Зелене світло для машин на 10 секунд - це нонсенс.

Зі світлофорами взагалі жопа, наприклад, біля оперного і до тюрми. Там мало того, що 5 світлофорів з інтервалом мало не 100 метрів, та ще й нерегульвані переходи між ними.

Взагалі, по можливості, переходи варто ховати під землю а розвязки робити кільцеві.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні
den

Зі світлофорами взагалі жопа, наприклад, біля оперного і до тюрми. Там мало того, що 5 світлофорів з інтервалом мало не 100 метрів, та ще й нерегульвані переходи між ними.

Взагалі, по можливості, переходи варто ховати під землю а розвязки робити кільцеві.

Це буде місто для машин а не людей
Треба навпаки витісняти транспорт з центру міста

   
Кожен львівський пан, який ще вчора з підбірців електричкою їздив, сьогодні мусить своїм коритом до центру залізти. Бо він паном став. Таких десятки знаю. Я їх називаю "зять жовківський".

От є такий момент на жаль. І досить часто. Їдуть щоб підкреслити статус.
   
В городах авто вообще надо запретить.
Ездят от дома к офису, понты ненужные лепять.
На автобус всех, лять!
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

У Львові треба зробити кілька речей. Перше то вияснити куди забрати всіх клєрків з центру міста. Міську і обласну ради , адміністрації . Всіх нах. За місто. Туди де стадіон приміром. Чи на білогорщу.  Там таке поле що ОГОГО. Чи біля аеропорту . В центрі залишити лише два кабінети і то не робочі а відпочинкові - один меру, другий губернатору, щоб мали де кави з гостями попити. І одну приймальну, щоб дівчинка заяви приймала. Від всіх.
 У нас місто туристичне. І кожен квадратний метр в центрі має заробляти бабло .
 Після того як звідти виселити чиновників, заборонити взагалі в центр машинам в'їжджати . Тільки вночі, щоб товар завести.. А тим хто там живе влупити таке бабло за стоянку щоб навіть не думали під вікнами машини ставити. Машини всі пускати в обїзд, причому тільки в одному напрямку. І маршрутки і автобуси і трамваї.  Тобто Городоцька від церкви Анни повз ляльковий театр через підвальну і по Франка аж до площі Франка має бути односторонній рух. Світлофори на цій ділянці відрегулювати так, щоб зелене для машин  горіло хоча б 5 хв.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

У Львові треба зробити кілька речей. Перше то вияснити куди забрати всіх клєрків з центру міста. Міську і обласну ради , адміністрації . Всіх нах. За місто. Туди де стадіон приміром. Чи на білогорщу.  Там таке поле що ОГОГО. Чи біля аеропорту . В центрі залишити лише два кабінети і то не робочі а відпочинкові - один меру, другий губернатору, щоб мали де кави з гостями попити. І одну приймальну, щоб дівчинка заяви приймала. Від всіх.
 У нас місто туристичне. І кожен квадратний метр в центрі має заробляти бабло .
 Після того як звідти виселити чиновників, заборонити взагалі в центр машинам в'їжджати . Тільки вночі, щоб товар завести.. А тим хто там живе влупити таке бабло за стоянку щоб навіть не думали під вікнами машини ставити. Машини всі пускати в обїзд, причому тільки в одному напрямку. І маршрутки і автобуси і трамваї.  Тобто Городоцька від церкви Анни повз ляльковий театр через підвальну і по Франка аж до площі Франка має бути односторонній рух. Світлофори на цій ділянці відрегулювати так, щоб зелене для машин  горіло хоча б 5 хв.

 :lol:
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Я сьогодні від Оперного до Водоканалу та назад пішки ходив, думаю, це вийшло навіть швидше, ніж автобусом.

Усе тупо стоїть скрізь.
   
Щойно йшов від академії мистецтв до галицького ринку. Все глухо...
   
Озвуч. Тільки метро підземне чи повітряне не пропонувати.
читай мої дописи в подібних гілках.
комплексний підхід починаючи від закінчення потішної реформи поліції, до будівництва паркінгів і виваженого управління транспортною  мережею, а не тупе копіювання огризків європейської практики,коли на виході маємо те що сьогодні коїться, а влада звітує щось на подобі "чього року гмішті збудовано десячь метрів виділеної смуги для ГТ( а по факту намальована пензликом лінія.)

Якщо хочеш просту відповідь то вона звучить так: нічого ближчих 10-20років не буде, буде гірше.
Поки телепні обирають  Порошенка замість реального націоналіста,Зебіла замість( на такого вже і хуйового на його  фоні) Порошенка і тд...чекаєм на чергового праффєсара замість Зебіла.
   
Львівська влада взагалі водіїв, здається, ненавидить.
до ненависті  в Нідерландах далеко чи ні?
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

читай мої дописи в подібних гілках.
комплексний підхід починаючи від закінчення потішної реформи поліції, до будівництва паркінгів і виваженого управління транспортною  мережею, а не тупе копіювання огризків європейської практики,коли на виході маємо те що сьогодні коїться, а влада звітує щось на подобі "чього року гмішті збудовано десячь метрів виділеної смуги для ГТ( а по факту намальована пензликом лінія.)

Якщо хочеш просту відповідь то вона звучить так: нічого ближчих 10-20років не буде, буде гірше.
Поки телепні обирають  Порошенка замість реального націоналіста,Зебіла замість( на такого вже і хуйового на його  фоні) Порошенка і тд...чекаєм на чергового праффєсара замість Зебіла.

Ніхто в центрs масштабних безкоштовних паркінгів будувати не буде. Лише на під'їздах по принципу Park and Go.
   
Це про Краків, Прагу чи таки про Мюнхен?))
Ну все ж Краків просторіший, ще й зробили розв'язок купа
   
ПС .возив маму на перев'язку в обласну, вертався на  левандівку- спочатку кинувся городами на ВЗ ,розворот -городами на Мечнікова  чз  "палац піанєрофф" на погулянці - городами - Зелена -Стуса-Козельницька-В.Великого -Виговського -Городоцька-левандівка.
1,45хв
   
Ніхто в центрs масштабних безкоштовних паркінгів будувати не буде. Лише на під'їздах по принципу Park and Go.
Прийдуть нормальні і будуть,платні і всякі інші.
Або не прийдуть.
пс.Сізо на городоцькій центр? а універ Франка? і ще купа місць...
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Прийдуть нормальні і будуть,платні і всякі інші.
Або не прийдуть.
пс.Сізо на городоцькій центр? а універ Франка? і ще купа місць...

Там хіба багато впихнеш? І все одно всім не вистачить. І платними їх треба робити, бо народ звик до халяви.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія