Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Ну шо? Знакомтесь. Украинский производитель ходовой для бтр -80

Бл*ть, читаю всі гілки про контрабанду та не можу зрозуміти, як можна висловлюватися на її підтримку,  та ще з країни, з якою ведемо війну... :facepalm1:
Те, що аморальне по суті, ніяк не може стати моральним, хоч як його в біле та пухнасте не зафарбовувати.
в ті роки було похер, звідки та за які гроші , бо треба було щоб техніка їздила . Фінікс цього не розуміє,  бо він з піхоти. Шана йому , але більш ніж автомат в нього не було , ні бо, ні тим паче танки.  А коли в тебе в танку не працює якась хня,  то це дуже тебе бентежить, і тобі (x) де і як її знайдуть,  бо це твоє життя.  Вам цього не зрозуміти . А тих , хто  продавав зі складів,  треба розтрілювати.
   
Сцуко...бух по ебалу
да нифига,  это какая-то бумажка подписаная этой самой торговой конторой, я могу такую же сделать. не смешно даже
   
Безумовно, по металургії, металооброці та машинобудуванню в Україні можліво зробити все, навіть чотра лисого. Особливо у Харкові та Дніпрі. Купа підприємств. По всіх совкових конструкціях радянського МО в відповідних місцях маються креслення, технічні умови, описи ремонтних технологій та процессів. Так, це не будуть автоматичні лінії, керовані комп'ютерами. Це буде потужне універсальне обладнання радянських часів, трохи розбавлене сучасними станками. Але можна робити все, як що не віддавати усі гроши свинарчукам. Як інженер відповідаю за кожне слово.
   Мародерство воно і є мародерство.

балабол
и почему же корпуса бтр-4 в момент не сварили нормальными типа все эксперименты ?
почему стали бельгийскую броню на них покупать ?


почему шизоны из ХАЗа ухватились делать танковые  траки и бросили это дурное дело для них
через пару месяцев ?
   
Порохоботы, волавшие про стопяцот новых заводов, сомневаются, что в Украине можно шестеренку сделать? ;o

у нас строго дроти крутять  :gigi:
   
Порохоботы, волавшие про стопяцот новых заводов, сомневаются, что в Украине можно шестеренку сделать? ;o
Може наведаться на завод Богдан и глянуть шо они там собирают? Вангую шо там к Мазам только значки клеят. Шо скажете?  (P)
   
в ті роки було похер, звідки та за які гроші , бо треба було щоб техніка їздила . Фінікс цього не розуміє,  бо він з піхоти. Шана йому , але більш ніж автомат в нього не було , ні бо, ні тим паче танки.  А коли в тебе в танку не працює якась хня,  то це дуже тебе бентежить, і тобі (x) де і як її знайдуть,  бо це твоє життя.  Вам цього не зрозуміти . А тих , хто  продавав зі складів,  треба розтрілювати.

Тобто браковані бу запчастини від мародера Порошенка то це добре, а свої сертифіковані запчастини без злодія Порошенка то погано :super:
   
почему стали бельгийскую броню на них покупать ?
Бо українську броню виготовляє патріот Ахметов.
   
балабол
и почему же корпуса бтр-4 в момент не сварили нормальными типа все эксперименты ?
почему стали бельгийскую броню на них покупать ?


почему шизоны из ХАЗа ухватились делать танковые  траки и бросили это дурное дело для них
через пару месяцев ?

Напевно після побаченого мародерства від Порошенка зрозуміли, що нема сенсу робити - при владі злодій в законі.
   
Може наведаться на завод Богдан и глянуть шо они там собирают? Вангую шо там к Мазам только значки клеят. Шо скажете?  (P)

я подозревал
что всякие движухи вышибают последние остатки мозгов и чести
но не настолько же  быстро и глубоко ))
   
Дурне свинятко! Немає сталі яку не взмозі зробити зараз в Україні! Напиши, будь ласка що там за сплав такий!
Як би ти коли небудь робив документи на  контору, ти б знав що кожна фірма региструє дохера кодів на всяк випадок.
За редуктор, з якого неможна зняти розміри та зробити креслення, то взагали маячня порохоботська.


1. Это не сталь, а бронза. И я об этом черным по русскому написал вообще-то.

2. Мне нужно было сделать 3+1 поршня. И все. Никто не будет ради этого делать порцию сплава в 5 кг весом.
А если будет - то он кретин, потому что это экономически не целесообразно.
Я подобрал другой материал, вязкая латунь. Более мягкий.
Сказал - отстреляете 100 выстрелов, разберите, проверьте состояние.

Т.е. был подобран современный аналог и жижи в накатнике, и материала поршня. И ходит оно в результате нормально.



   
Може наведаться на завод Богдан и глянуть шо они там собирают? Вангую шо там к Мазам только значки клеят. Шо скажете?  (P)
А как же это чудо?
   
в ті роки було похер, звідки та за які гроші , бо треба було щоб техніка їздила . Фінікс цього не розуміє,  бо він з піхоти. Шана йому , але більш ніж автомат в нього не було , ні бо, ні тим паче танки.  А коли в тебе в танку не працює якась хня,  то це дуже тебе бентежить, і тобі (x) де і як її знайдуть,  бо це твоє життя.  Вам цього не зрозуміти . А тих , хто  продавав зі складів,  треба розтрілювати.

Проблема не в контрабанді, якщо не зрозуміло. А проблема в тому що цих мегапотрібних штук для танків могло бути в ТРИ рази більше. Тобто і патронів і снарядів і ліків і уніформи і танків могло бути на фронті втричі більше. Невже це незрозуміло?
   
Проблема не в контрабанді, якщо не зрозуміло. А проблема в тому що цих мегапотрібних штук для танків могло бути в ТРИ рази більше. Тобто і патронів і снарядів і ліків і уніформи і танків могло бути на фронті втричі більше. Невже це незрозуміло?
Да все им зрозумило, но пути назад нет. Надо отбрехиваться до последнего, потому что Порох зашкварился конкретно.
   
Мусорок...втьікай. )))) доложить по форме через 5 минут. Время пошло.
https://z.texty.org.ua/seller/54103

то окрім дизелів, редукторів, дисків зчеплення і т.д.
вони ще й пильники, прокладки, кабелі-фідери виготовляють?!
це ще шо за "корпорація Daewoo" місцевого розливу? Де таке чудесате виробництво? Чому про них раніше ніхто не чув?
   
то окрім дизелів, редукторів, дисків зчеплення і т.д.
вони ще й пильники, прокладки, кабелі-фідери виготовляють?!
це ще шо за "корпорація Daewoo" місцевого розливу? Де таке чудесате виробництво? Чому про них раніше ніхто не чув?
Не, на него не действуют ни эти аргументы, ни то что ему на подтанцовку прибежали
smugfrog, pelfor,... еще south blood видимо сейчас прибежит...

Короче это какой-то сюр.
   
балабол
Це ти мені?
 А сам не знаєш чому? Тому що на наших державних заводах Укроборонпрому директори такі що їм свинарчуків треба.
До речі до танкових траків ХАЗ ніколи не мав жодного стосунку, їх завжди ХТЗ робив. Можливо з ХТЗу обладнання при Дерипасці порізали або спиздили, не знаю на зараз, але саму технологію на ХТЗ точно мають. А тракторні тракі вони роблять і зараз. Закупити нове обладнання на танковий розмір, це питання грошей. І це не такі великі суми  як п***а свинарчуки.
   Ви просто не компетентні та дуже далекі від питання.
 А по броні на БТР. Вона досить специфічна, наш виробник це Маріуполь і там многоступеньчаста технологія. Як що Малишев отримав брак, а контракт жав по строку, то Марик в наших умовах швидко заміну не видасть. Вони оперативно не можуть. От і поїхали туди де є сучасне обладнання, спроможне зробити бистро. А чому з Марика прийшов брак, то питай у їх власника.

Останнє редагування: 3 березня 2019 22:53:20 від Igor_Kharkov
   
Прикільно  ,  шерп  кацапам  фуярили  повністю  з нуля  до  ста  відсотків ,  на  базі  того підприємства  фуярять Тор (  майже  шерп) ,   але  шмат  заліза  для  ходової  перли  з  кацапії  .

на  відео  з 10.00  рядами  Шерпи  ,  які  фурами  везуть кацапам  на  раісю . Санкції пляць
https://youtu.be/M-o6fhP3Vd4
Порошкі  ,  раджу  подивитись  ще  раз  першу  серію  Бігуса .  Мова  про  -  протягування  "  своїх "  фірмочок  постачальників ,  накрутку  !!!  та  відкати  !

Контрабас  там   теж є  .  І  накрутка  на  ньому  ,  а  початок  якраз  пропихують  цю  схему  ,  малий  свинарчук  цим  займався .
 Прозорро  конкурси  виробників  ,  ага .

ахренеть! так шерпы у нас делают?
   
Порошкі  ,  а  Ви  знаєте  що  можна  двигун  від субару  впихнути  в  заз 968  не  виїжджаючи  з  Київа ?

Переходні  плити  на  ходовку  ,  інші  речі  типу  валів  та  ричагів  за  тиждень  тут  же  зроблять .
Ты реально дремучий шо пистец...
Если сравниваешь корчестроение, с изготовлением с ноля редуктора для тяжелой колесной техники...
Да и не только для тяжелой...
С этим проблемы и в совке были...
Достаточно вспомнить вечно воющие редукторы мостов жигулей и волг...

Останнє редагування: 3 березня 2019 22:51:16 від Фантом
   
то окрім дизелів, редукторів, дисків зчеплення і т.д.
вони ще й пильники, прокладки, кабелі-фідери виготовляють?!
це ще шо за "корпорація Daewoo" місцевого розливу? Де таке чудесате виробництво? Чому про них раніше ніхто не чув?
Виконані контракти  для МО  и НГУ на 24 ляма. Договори з в.ч. на пряму.

   
Коли пишуть про те, який у нас класний національний виробник, особливо в оборонці, я чомусь згадую історію Дозор-Б. Купа потуг, а ніфіга на виході немає. Ну не вміють наші робити нічого, що їздить на колесах. Ані автомобілі, ані БТР, ані MRAPи. Тому нефіг вийопуватись. Клепайте краще танки та бехи на базі Т-64.

Хоча пофуй. Якщо катався в 14-му році на Еталоні, то за потреби покатаюся ще.
   
Це ти мені?
 А сам не знаєш чому? Тому що на наших державних заводах Укроборонпрому директори такі що їм свинарчуків треба.
До речі до танкових траків ХАЗ ніколи не мав жодного стосунку, їх завжди ХТЗ робив. Можливо з ХТЗу обладнання при Дерипасці порізали або спиздили, але саму технологію на ХТЗ точно мають. А тракторні тракі вони роблять і зараз. Закупити нове обладнання на танковий розмір, це питання грошей. І це не такі великі суми  як п***а свинарчуки.
   Ви просто не компетентні та дуже далекі від питання.

ну я так и знал что ты балабол
и еще такой харьковчанин как я балерина ))
получай ...

https://ubr.ua/market/transport/aviatsionnyj-zavod-nachal-vypuskat-husenitsy-dlja-bmp-3869496


 Авиационный завод начал выпускать гусеницы для БМП
 Суббота, 05 мая 2018, 19:39 1214

Авиастроители выиграли тендер на поставку комплектующих для бронезавода


В Житомирской области начались испытания траков для БМП, изготовленных на Харьковском авиационном заводе. В конце 2017 года харьковские авиастроители выиграли тендер на поставку комплектующих для одного из бронетанковых заводов Украины, сообщает Харьковское государственное авиационное производственное предприятие, пишет Gazeta.ua.

Речь идет об изготовлении элементов гусеничной ленты для БМП. Такая продукция должна обязательно проходить испытания.


https://glavnoe.ua/news/n354904-harkovskij-aviazavod-ne-nameren-bolshe-vypuskat-traki-dlja-bmp-armii---ubytochno

Харьковский авиазавод не намерен больше выпускать траки для БМП армии - убыточно

24 сентября 2018


Контракт на производство 50 комплектов траков для боевых машин пехоты, который в прошлом году с помпой подписал предыдущий руководитель завода, ХАЗ пытается приостановить. Об этом со ссылкой на руководство завода сообщают Комментарии.

«Сделаем 3 комплекта – и на этом закончим…Об этом я сообщил руководству «Оборонпрома» и дал экономическое пояснение: для авиазавода это несвойственная и убыточная продукция – на одном комплекте мы не зарабатываем, а теряем до 300 тысяч гривен. Нужны газовые печи, а мы греем электричество – и платим сумасшедшие деньги. У нас очень слабая кузня – нам она никогда не была нужна, а в танкостроении в основном кузнечное производство, чтобы ковать траки. Поэтому каждый должен заниматься своим делом», - приводит издание слова директора предприятия Сергея Задорожного
----------------------------------------------------

недолго музыка играла ...))

Останнє редагування: 3 березня 2019 22:57:17 від elipse
   
Виконані контракти  для МО  и НГУ на 24 ляма. Договори з в.ч. на пряму.



Яке їхнє власне виробництво виробило всю ту поставлену номенклатуру?
Нє, ну в старих фантастичних книжках часто трапляється така чудова машинка, що створює будь-що з будь-якого матеріалу "по щучьєму вєлєнію". От хіба шо так...

Така широка номенклатура можлива у фірми-перекупника.
   
зара виявиться що це той самий контрабас але в іншій обгортці - ото буде номер!
   
Яке їхнє власне виробництво виробило всю ту поставлену номенклатуру?
Нє, ну в старих фантастичних книжках часто трапляється така чудова машинка, що створює будь-що з будь-якого матеріалу "по щучьєму вєлєнію". От хіба шо так...

Така широка номенклатура можлива у фірми-перекупника.

Головне в мародера Порошенка алкогуртівня танками торгує.
   
Це ти мені?
 А сам не знаєш чому? Тому що на наших державних заводах Укроборонпрому директори такі що їм свинарчуків треба.
До речі до танкових траків ХАЗ ніколи не мав жодного стосунку, їх завжди ХТЗ робив. Можливо з ХТЗу обладнання при Дерипасці порізали або спиздили, не знаю на зараз, але саму технологію на ХТЗ точно мають. А тракторні тракі вони роблять і зараз. Закупити нове обладнання на танковий розмір, це питання грошей. І це не такі великі суми  як п***а свинарчуки.
   Ви просто не компетентні та дуже далекі від питання.
 А по броні на БТР. Вона досить специфічна, наш виробник це Маріуполь і там многоступеньчаста технологія. Як що Малишев отримав брак, а контракт жав по строку, то Марик в наших умовах швидко заміну не видасть. Вони оперативно не можуть. От і поїхали туди де є сучасне обладнання, спроможне зробити бистро. А чому з Марика прийшов брак, то питай у їх власника.

Никакого брака не было.  Было желание кого то получить откат.  Поэтому и начали брать российско-бельгийскую броню через посредника.  Который им потом начал откровенный контрафакт поставлять

У межах кримінального провадження про можливе зловживання службовим становищем посадцями Київської бронетанкового заводу детективи НАБУ отримали тимчасовий доступ до документів металургійного комбінату «Азовсталь» і ТОВ «Метінвест-СМЦ», які належать Рінату Ахметову.

Такі рішення ухвалив слідчий суддя Солом'янського районного суду міста Києва Вадим Сенін, повідомляє «Слово і Діло».

Як відомо, детективи розслідують можливе зловживання службовим становищем посадовцями КБТЗ під час закупівлі імпортної стали російського походження за ціною, вищою, ніж вітчизняна спецсталь марки 71. До того ж у контракті між Міністерством оборони та КБТЗ була прописана норма, згідно з якою закуповувати імпортну сталь для виробництва бронетранспортера БТР-3 необхідно в разі відсутності вітчизняного аналога. Однак усупереч цій нормі сталь закуповували за кордоном.

У НАБУ також встановили, що між КБТЗ і ТОВ «Лозівський ковальсько-механічний завод» укладений договір підряду на виробництво корпусів для БТР. В умовах зазначеного договору ЛКМЗ зобов'язується виготовити корпус до БТР зі спецсталі марки 71. Разом із тим додатковою угодою внесені зміни до основного договору в частині марки стали: вітчизняна сталь 71 замінена на імпортний аналог – спецсталь марки АТІ500AR. Детектив додав, що на виконання умов цього договору підряду між КБТЗ і ТОВ «Альфа Техно Імпорт» укладений договір поставки спецсталі марки АТІ500AR.

Як з'ясувалося, АТІ є офіційним партнером SA NLMK Sales EUROPE з питань реалізації металопродукції виробництва NLMK Clabecq (Бельгія) на території України. Своєю чергою АТІ уклало зовнішньоторговельн і контракти на поставку сталі з компаніями-нерезидентами Бельгії, Латвії, Естонії, що, за попередніми даними, належать російському концерну НЛМК.

Крім того, детектив вказав, що з метою встановлення розміру різниці між вартістю фактично закупленої КБТЗ у АТІ імпортної сталі ій вартістю української спецсталі марки 71»виникла необхідність в отриманні вихідної інформації для порівняння зазначеної сировини для виробництва корпусів бронетранспортерів. У зв'язку з цим у НАБУ просили суд надати тимчасовий доступ до документів металургійного комбінату «Азовсталь», оскільки це підприємство є виробником спецсталі марки 71 починаючи з 2014 року. Також детективи хотіли отримати доступ до документів ТОВ «Метінвест-СМЦ», яке є постачальником зазначеної марки спецсталі. Суд клопотання задовольнив.

Нагадаємо, НАБУ перевіряє чиновників КБТЗ за фактами зловживання службовим становищем. Також детективи розслідують зловживання на Харківському бронетанковому заводі. Раніше НАБУ отримало доступ до документів Житомирського бронетанкового заводу.

   
Государственное предприятие для изготовления корпусов БТР вместо заявленной качественной бельгийской стали закупило некачественную отечественную марки ATI500AR, которая имеет более низкую пулеустойчивость и создает реальную угрозу жизни и здоровью военнослужащих.

Национальное антикоррупционное бюро подозревает должностных лиц ГП "Киевский бронетанковый завод" в злоупотреблении служебным положением при закупке у ООО "Альфа Техно Импорт" стали на 57,12 миллионов гривен, сообщают "Наші гроші".

Как отмечается в постановленииСоломя нского райсуда Киева, в ноябре 2015 года Минобороны заключило с КБТО соглашение о поставках армии модернизированных бронетранспортеров БТР-3ДА. Досудебное расследование установило, что в течение двух следующих лет госпредприятие потратило на закупку стали марки ATI500AR для корпусов БТРов 57,12 млн грн. Тогда как во время испытаний представленные броневые детали были изготовлены из материала другой марки — HB500MOD, производства Бельгии.

НАБУ считает закупленную сталь некачественной. Ее изготовил ООО "Лозовской кузнечно-механический завод". Это полупродукт — незакаленная сталь с другими физико-химическими характеристиками без гарантий по механическим свойствам. Что делает ее менее пулеустойчивой и угрожает жизни военнослужащих.

Продала госпредприятию материалы фирма "Альфа Техно Импорт", ранее подозревавшаяся полицией в злоупотреблении доверием, владельцами которой является Оксана Барановская и Александр Барановский из Житомира.

В 2012 году она получила от ГП "Антонов" 1,45 млн грн. по поставкам запчастей к автокранам, которые так и не были предоставлены. Последняя информация по этому уголовному делу в судебном реестре датируется концом 2014 года.

С ноября 2015 обязанности директора "КБТО" выполняет Вадим Шкавро, руководивший этим заводом в 2011-2013 годах. В своей декларации он указал, что является собственником трех квартир в Киеве общей площадью 183 кв. м. Также ему принадлежит 10 соток в селе Глеваха недалеко от столицы, где находится садовый дом площадью 430 кв. м, но в эксплуатацию он не введен.

Жена — Ольга Шкавро, владеет элитным внедорожником Lexus 450Н 2013 г.в. Также Вадим Шкавро задекларировал, что одолжил у Владимира Махно 150 тыс. долл.

Ранее "Главред" сообщал, что 13 июля директора "Львовского бронетанкового завода" Романа Тымкива и его заместителя задержали на рабочем месте детективы НАБУ. Чиновников подозревают в "присвоении, растрате имущества или завладении им путем злоупотребления служебным положением".

Соломенский райсуд Киева назначил Тымкиву меру пресечения в виде 60 суток ареста или залога в 2 млн гривен, хотя Специализированная антикоррупционная прокуратура требовала арестовать управленца с возможностью его освобождения после внесения залога в размере 28 млн гривен.

Впоследствии он избрал меру пресечения для троих задержанных должностных лиц ВСУ и ГП "Львовский бронетанковый завод". За Тымкива внесла залог его сестра. 


   
Так, что в случае с броней это желание руководства КБТЗ брать сталь не напрямую от производителя, а через посредника.  Поэтому в СМИ и начали компанию,  что украинская броня дороже чем бельгийская выходит.  Только вместо бельгийской потом нашу подделку поставили
   
зара виявиться що це той самий контрабас але в іншій обгортці - ото буде номер!
З'ясуємо. Але якщо з'ясується шо наші фірми дійсно можуть виробляти аналогі контрабасних зіпов, то це буде контрольний постріл в пороха, а свинарчука повісять нах.
   
Alezka , а що у нас на сталі й досі ГОСТ  а не ДСТУ?
   
И тут вопрос из студии .... на хера вкладывать время и деньги в производство запчастей к старой советской технике если есть дешевый контрабас?

Глибоке стратегічне мислення. Сьогодні є "дешевий" контрабас, а завтра хуйло нападає на Київ і ніякого контрабасу вже немає.
   
Alezka , а що у нас на сталі й досі ГОСТ  а не ДСТУ?

Есть EN,  есть ASTM, есть ТУ, есть ГОСТ. В зависимости от марки стали и рынка

https://sales.metinvestholding.com/ua/technical-publications/product-catalogs

Останнє редагування: 3 березня 2019 23:48:42 від Alezka
   
Так, что в случае с броней это желание руководства КБТЗ брать сталь не напрямую от производителя, а через посредника.  Поэтому в СМИ и начали компанию,  что украинская броня дороже чем бельгийская выходит.  Только вместо бельгийской потом нашу подделку поставили

Цей кейс відмінно вписується в діяльність свинарчука, не думаю, що керівництво заводу само вигадало таку схему, але крайніх зроблять з них.
   
1. Это не сталь, а бронза. И я об этом черным по русскому написал вообще-то.

2. Мне нужно было сделать 3+1 поршня. И все. Никто не будет ради этого делать порцию сплава в 5 кг весом.
А если будет - то он кретин, потому что это экономически не целесообразно.
Я подобрал другой материал, вязкая латунь. Более мягкий.
Сказал - отстреляете 100 выстрелов, разберите, проверьте состояние.

Т.е. был подобран современный аналог и жижи в накатнике, и материала поршня. И ходит оно в результате нормально.
Які ж ви дурні, свинята!
1. Бронза (стар. спиж) — сплав міді та інших металів, чи неметалів. Здебільшого до складу бронзи входить олово. Мідь-пластичний ковкий перехідний метал. Ста́нум[1]  — хімічний елемент з атомним номером 50 та атомною масою 118,69, що позначається у хімічних формулах символом Sn (від лат. stannum — «стійкий», «міцний»), що утворює просту речовину — метал о́лово.

2. Мова їде про десятки або тисячи единиць запчастин до військової тенікі. До чого тут твої спогади про 4 поршня?
   
Які ж ви дурні, свинята!
1. Бронза (стар. спиж) — сплав міді та інших металів, чи неметалів. Здебільшого до складу бронзи входить олово. Мідь-пластичний ковкий перехідний метал. Ста́нум[1]  — хімічний елемент з атомним номером 50 та атомною масою 118,69, що позначається у хімічних формулах символом Sn (від лат. stannum — «стійкий», «міцний»), що утворює просту речовину — метал о́лово.

2. Мова їде про десятки або тисячи единиць запчастин до військової тенікі. До чого тут твої спогади про 4 поршня?

1.
Ты открыл для себя что бронза это не сталь?
Или ты не знаешь разницу между бронзой и латунью?
Или тебя удивляет что поршни накатника делаются не из стали?
Короче  я понял что ты открыл для себя что-то новое, только не понял что.

2.
Речь идет о том, что финикс притащил украинского чудо производителя, который умеет производить:
разнообразные двигатели
гусеничные траки
колеса и пыльники
Не удивлюсь если он еще умеет производить ssd, процессоры и айфоны.

Мои воспоминания при том, что когда была возможность - я покупал.
А когда ее не было - делал. И я себе представляю какой это геморрой сделать просто, сцуко,
одну металлическую деталь. При том что на руках есть и образец, и  чертежи (которые внезапно от образца отличались).

А поцреоты тут задвигают что за час на коленке наладят собственное производство всего чего угодно.
   
Глибоке стратегічне мислення. Сьогодні є "дешевий" контрабас, а завтра хуйло нападає на Київ і ніякого контрабасу вже немає.

ОМГ...
Да потому что сейчас на руках есть советская техника, которую нужно поставить на колеса.
И она уже не выпускается.

И завтра, если хуйло нападет на Киев, будет вообще совершенно не до ремонта этой техники.
   
Тобто браковані бу запчастини від мародера Порошенка то це добре, а свої сертифіковані запчастини без злодія Порошенка то погано :super:
це твоя особиста думка . Тупа, бо інтелект слабкий ,але маєш право  бо в нас демократія .

До речі,  поздороаляю тебе,  по дясятку років зайкє  та дронову.  Ти свої гроші не відпрацював. , бо дивися  перше речення .
   
З'ясуємо. Але якщо з'ясується шо наші фірми дійсно можуть виробляти аналогі контрабасних зіпов, то це буде контрольний постріл в пороха, а свинарчука повісять нах.
а якщо з'ясується що не могли ?тоді що ?
   
Дурне свинятко! Немає сталі яку не взмозі зробити зараз в Україні! Напиши, будь ласка що там за сплав такий!
Як би ти коли небудь робив документи на  контору, ти б знав що кожна фірма региструє дохера кодів на всяк випадок.
За редуктор, з якого неможна зняти розміри та зробити креслення, то взагали маячня порохоботська.
Крам , утяжелители для тракторных колес не смогли в Украине сделать. Приходиться в Европе покупать. А там фактически просто кусок металла. Найди производителя в Украине, чтобы дешеале чем в европе было. Адрес можно в личку. Те кто пытались, по концовке отказались,  сказали , что  не смогут с требуемым качеством сделать.
   
И с металлическими изделиями в Украине системная  проблема. Если что то мелкосерийное , то проще зарубежом заказать, чем у нас сделать. Может льготы для конструкторов сделать, но без возрождения машиностроения Украина не возродиться. На одном ит не выедешь.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія