Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 01:47:51 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...При чому тут оператор? Нескінченні суми можуть мати різні значення в залежності від того як сумувати... Довго пояснювати. Дивіться кіно вище.То есть ты утверждаеш что сумма ряда меняется в зависимости от того в какой последовательности складывать?
Видео твое я даже смотреть на собираюсь . Есть сходящиеся и расходящиеся ряды и есть критерий Коши. Скорее всего там про это.Якщо ряд збіжний, то сума ряду, звісно, не міняється. Я про розбіжні ряди говорю, звичайно. Даремно не хочете дивитись...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 01:54:11 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...То есть ты утверждаеш что сумма ряда меняется в зависимости от того в какой последовательности складывать?
Видео твое я даже смотреть на собираюсь . Есть сходящиеся и расходящиеся ряды и есть критерий Коши. Скорее всего там про это.Якщо ряд збіжний, то сума ряду, звісно, не міняється. Я про розбіжні ряди говорю, звичайно. Даремно не хочете дивитись...Давайте определимся. Я утверждаю что если взять члены ряда от n до n+m и проссумировать то значение будет одинаковым независимо от последовательности действий.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 08:37:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В ліцензійному профі Delfi зразка 2006 року Ліцензія коштувала нам 3400 доларів на два компа)ох ніфіга собі!що тут дивного? В компі дійсні числа не є тотожні числам в математиці, приходиться костилі юзати а це призводить до усіляких фокусів. Числа представлені типу float це свій світ й треба знати усі нюанси якщо бажаєш їх використовувати у математичних операціях.
а проблеми з бібліотеками постійно виникають, рекламована Mathematica часто лажає, це просто треба знати й сліпо не довіряти результату.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 09:09:44 IP/Host: 78.111.187.---
|
Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 09:11:29 IP/Host: 185.232.111.---
|
Розгорнути попередні цитати...ох ніфіга собі!що тут дивного? В компі дійсні числа не є тотожні числам в математиці, приходиться костилі юзати а це призводить до усіляких фокусів. Числа представлені типу float це свій світ й треба знати усі нюанси якщо бажаєш їх використовувати у математичних операціях.
а проблеми з бібліотеками постійно виникають, рекламована Mathematica часто лажає, це просто треба знати й сліпо не довіряти результату.з цією задачкою навіть калькулятор справився б.
П.С. А я так і роблю. Спочатку пишу програму. перевіряюю її калькулятором, а калькулятор - папером
Re: Брехня |
11 лютого 2019 09:44:03 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 09:53:42 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:11:02 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Розгорнути попередні цитати...Вот только если программист дебил, то он не знает, что чтобы получить сумму ряда с максимальной точностью, надо начинать суммировать с конца, с самых маленьких членов ряда. Сумма ряда при вычислении на компьютере зависит от того, в к каком порядке суммировать!Разве операция сложения не коммутативна?
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:14:42 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо ряд збіжний, то сума ряду, звісно, не міняється. Я про розбіжні ряди говорю, звичайно. Даремно не хочете дивитись...Давайте определимся. Я утверждаю что если взять члены ряда от n до n+m и проссумировать то значение будет одинаковым независимо от последовательности действий.нема заперечень. Це скінченна сума. додавання комутативне. як не сумуй буде усе одне.
Сумування скінченної кількості доданків впринципі нецікаве.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 10:15:36 IP/Host: 185.232.111.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:20:11 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Давайте определимся. Я утверждаю что если взять члены ряда от n до n+m и проссумировать то значение будет одинаковым независимо от последовательности действий.нема заперечень. Це скінченна сума. додавання комутативне. як не сумуй буде усе одне.
Сумування скінченної кількості доданків впринципі нецікаве.ты такой же кандидат, как я профессор
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:23:50 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Розгорнути попередні цитати...нема заперечень. Це скінченна сума. додавання комутативне. як не сумуй буде усе одне.
Сумування скінченної кількості доданків впринципі нецікаве.ты такой же кандидат, как я профессорЩо я не так написав?
Re: Брехня |
11 лютого 2019 10:24:30 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:27:23 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ты такой же кандидат, как я профессорЩо я не так написав?Что сложение коммутативно. Оно коммутативно только для бесконечноразрядных процессоров. Компьютеры же всегда имеют ограничение по разрядности. И то, что происходит в последних разрядах при сложении ряда, очень хорошо зависит от порядка сложения.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 10:31:11 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:32:38 IP/Host: 185.232.111.---
|
Re: Брехня |
11 лютого 2019 10:34:37 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:
Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.
Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 10:37:34 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.
Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.
Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:04:04 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Розгорнути попередні цитати...Що я не так написав?Что сложение коммутативно. Оно коммутативно только для бесконечноразрядных процессоров. Компьютеры же всегда имеют ограничение по разрядности. И то, что происходит в последних разрядах при сложении ряда, очень хорошо зависит от порядка сложения.В питанні Владимира Р ніде не було написано, що мова йде про додаваня на комп'ютері. Він говорив про часткову суму ряду.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:07:53 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.
Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.
Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:12:15 IP/Host: ---.maxnet.ua
|
Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.
Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.
Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:13:55 IP/Host: ---.maxnet.ua
|
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:27:22 IP/Host: ---.te.ua
|
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 11:30:37 IP/Host: 194.44.28.---
|
ну и нафига все это 12 летнее образование без практики?
Re: Брехня |
11 лютого 2019 11:34:44 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...Ой. та пишіть прямо: не хочеться вчиться, а хочеться щоб цікаво і легко. Так не буває... інакше буде отаке:
https://www.youtube.com/watch?v=uOV9L4o72Sk
Re: Брехня |
11 лютого 2019 11:43:40 IP/Host: 194.44.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...Ой. та пишіть прямо: не хочеться вчиться, а хочеться щоб цікаво і легко. Так не буває... інакше буде отаке:
https://www.youtube.com/watch?v=uOV9L4o72Skдурна картинка, бо 80% людства нах не треба тих високих наук, навчаться писати, читати, трохи рахувати і живуть собі забезпечуючи свої життєві потреби, і ніхто в дикунів не обертається чи бомжів, і людство від того не деградує, бо завжди буде тих 20% які цивілізацію будуть тянути в перід, забезбечуючи водночас комфортне життя решті...
Re: Брехня |
11 лютого 2019 11:53:54 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
А дітям у школах викладати замість того статистику.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 12:05:01 IP/Host: 194.44.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...А дітям у школах викладати замість того статистику.Що ж то за статистика така цікава буде без бази матана і функана...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 12:20:45 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну и нафига все это 12 летнее образование без практики?Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...
Re: Брехня |
11 лютого 2019 12:29:26 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ой. та пишіть прямо: не хочеться вчиться, а хочеться щоб цікаво і легко. Так не буває... інакше буде отаке:
https://www.youtube.com/watch?v=uOV9L4o72Skдурна картинка, бо 80% людства нах не треба тих високих наук, навчаться писати, читати, трохи рахувати і живуть собі забезпечуючи свої життєві потреби, і ніхто в дикунів не обертається чи бомжів, і людство від того не деградує, бо завжди буде тих 20% які цивілізацію будуть тянути в перід, забезбечуючи водночас комфортне життя решті...Мені не цікаві ті 80%. Я якраз пишу про ті 20%. І у мене сумніви, що ті 20 думають, так як ви.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 12:51:48 IP/Host: 194.44.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...дурна картинка, бо 80% людства нах не треба тих високих наук, навчаться писати, читати, трохи рахувати і живуть собі забезпечуючи свої життєві потреби, і ніхто в дикунів не обертається чи бомжів, і людство від того не деградує, бо завжди буде тих 20% які цивілізацію будуть тянути в перід, забезбечуючи водночас комфортне життя решті...Мені не цікаві ті 80%. Я якраз пишу про ті 20%. І у мене сумніви, що ті 20 думають, так як ви.це не мої думки, а констатація факту, є реальність і від неї треба відштовхуватись, а не фантазувати, на теми як, що, де і але і на підставі того відповідно, як результат, робити невірні висновки...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 12:54:00 IP/Host: ---.maxnet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну и нафига все это 12 летнее образование без практики?Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 13:37:50 IP/Host: ---.sub-174-255-1.myvzw.com
|
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 13:57:37 IP/Host: ---.11.29.5.best.net.ua
|
Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.
Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.
Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 14:01:19 IP/Host: ---.11.29.5.best.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Что сложение коммутативно. Оно коммутативно только для бесконечноразрядных процессоров. Компьютеры же всегда имеют ограничение по разрядности. И то, что происходит в последних разрядах при сложении ряда, очень хорошо зависит от порядка сложения.В питанні Владимира Р ніде не було написано, що мова йде про додаваня на комп'ютері. Він говорив про часткову суму ряду.Ну а перед этим был кем-то другим показан ряд и что мол типа любой программист без знания математики это на раз два запрограммирует и посчитает синус, т.е. речь шла о вычислении суммы ряда на компутере.
ЗЫ. Кроме того, что суммировать надо начиная от самых малых членов, если ряд переменнозначный (как для синуса), надо отдельно посчитать сумму отрицательных, отдельно положительных членов, суммируя от меньших к большим, а потом вычесть одну сумму из другой Тогда будет достигнута максимальная точность в последнем разряде.
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 14:18:53 IP/Host: ---.11.29.5.best.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...494.957971494,957970804037
Re: Брехня |
11 лютого 2019 14:22:10 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...Мені не цікаві ті 80%. Я якраз пишу про ті 20%. І у мене сумніви, що ті 20 думають, так як ви.це не мої думки, а констатація факту, є реальність і від неї треба відштовхуватись, а не фантазувати, на теми як, що, де і але і на підставі того відповідно, як результат, робити невірні висновки...Не треба свою реальність натягувати на увесь світ. Так само я можу сказати, що ваші уявлення про освіту - це фантазії. До речі, який Ви маєте стосунок до освіти? Викладаєте десь? Вчитесь?
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 14:25:39 IP/Host: 194.44.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...В питанні Владимира Р ніде не було написано, що мова йде про додаваня на комп'ютері. Він говорив про часткову суму ряду.Ну а перед этим был кем-то другим показан ряд и что мол типа любой программист без знания математики это на раз два запрограммирует и посчитает синус, т.е. речь шла о вычислении суммы ряда на компутере.
ЗЫ. Кроме того, что суммировать надо начиная от самых малых членов, если ряд переменнозначный (как для синуса), надо отдельно посчитать сумму отрицательных, отдельно положительных членов, суммируя от меньших к большим, а потом вычесть одну сумму из другой Тогда будет достигнута максимальная точность в последнем разряде.Это что за бред ? Необходимая точность е для упомянутой формулы синуса будет достигнута когда очередной член ряда будет меньше е. Это ж очевидно - суммируем по порядку, начиная с первого члена, останавливаемся, когда член меньше точности.
Именно так считают тригонометрию компы, калькуляторы и человеки ручками.
Re: Брехня |
11 лютого 2019 14:31:02 IP/Host: 194.44.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...це не мої думки, а констатація факту, є реальність і від неї треба відштовхуватись, а не фантазувати, на теми як, що, де і але і на підставі того відповідно, як результат, робити невірні висновки...Не треба свою реальність натягувати на увесь світ. Так само я можу сказати, що ваші уявлення про освіту - це фантазії. До речі, який Ви маєте стосунок до освіти? Викладаєте десь? Вчитесь?стосунку не маю, але маю потребу в сфері своєї діяльності взаємодіяти із людьми із різним рівнем освіти від PhD до того хто закінчив 3 класи і два коридори, тож висновки базуються на практичних прикладах...
Re: The Evolution of Education |
11 лютого 2019 17:29:07 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.
Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.
Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.А ведь проще было обратить внимание ребенка на факт того, что семей с разнополыми двумя детьми столько же, сколько с однополыми.