Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

The Evolution of Education

Re: The Evolution of Education

припущення не вірне.
Ну, теорія ймовірностей каже, що усе гарзд. Якщо у сім'ї 2 дитини можливі варіанти: ДД, ХХ, ДХ, ХД, тобто якщо танцювати від математики, то ймовірність мати двох дітей однієї статі така ж як і обох. Але статистика, то, справді, трохи інше. Наприклад, за статистикою хлопчиків народжується трошки більше ніж дівчаток. Тобто статистична ймовірність, що у вас народиться хлопчик, насправді більша.  Мабуть і з дітьми однієї чи 2-х статей буде теж статистична ймовірність відрізнятись від класичної. Це, насправді цікаво. Намагався погуглити, але гугл відсилає на форуми майбутніх матусь... :shuffle:
   
Re: The Evolution of Education

припущення не вірне.
Нету у меня предположения, есть только факт, наблюдаемый и предопределённый теорией вероятности и биологическим соотношением полов 1:1.
   
Re: The Evolution of Education

Освіта простолюдина в развітом мірє виконує скоріше функції соціального преса по переробці дітей в массу дронів що:
1. Вміють з'являтись, працювати і пісяти по свистку
2. Знайомі з азами ієрархії
3. Уніфіковані в плані цінностей, мови, міфів та інших основ суспільства
4. Поділені по сортам з цифрою теста біля кожного
5. Нижньосортомі мають знати що сами в всьому винні і прийняти все без заперечень і питань
6. Вищесортові будуть далі сраку рвати і також без питань

А всі ці велики знання панство рассуждає абсолютна більшість забуде за не потрібністю, багатьом не буде чого забувати, але умовні рефлекси, культурна однорідність та суспільно ієрархічна індоктринація залишиться на все життя. Мені особливо смішно коли панство щось там про критичне мислення що школа учить рассуждають.

безжалостно и метко
   
Re: The Evolution of Education

безжалостно и метко

Що там міткого? Типова маячня чергового гуру, який ніколи не працював ні з школярами, ні зі студентами.
Піди спробуй примусь сучасного студента пісяти по свистку... подивлюсь я на тебе після цього...  :shuffle:
   
Re: The Evolution of Education

Що там міткого? Типова маячня чергового гуру, який ніколи не працював ні з школярами, ні зі студентами.
Піди спробуй примусь сучасного студента пісяти по свистку... подивлюсь я на тебе після цього...  :shuffle:

взрослые собрали кучу детей вместе. Поставили лицом к стене и говорят: "бейся о нее лобом пока не пробьешь и не окажешься на той стороне". И дети начитают. После первой крови на лбах, самые смелые дети отказываются заниматься безумием. Их интуиция говорит что что-то не то. Есть категория "отличников", которые изолированы по тем или иным причинам от забав остальных детей. Они находят утешение в школьных уроках. Они самостоятельно дома изучают предмет, образно говоря, самостоятельно находят дверь, и оказываются там где хочет учитель.

Кто-то из правительства, достаточно наблюдательный (но не до конца), заметил тему про противоестественность обучения, неэффективность, кровавые лбы. И сказал: давайте облегчим деткам жесткую программу, хай сами выбирают силу удара о стену. И сроки обучения продлим. Пусть привыкают к стене постепенно.

Вот мы сейчас на этом этапе. Детки делают вид что бьются головой о стену. Учителя сокрушаются, что это делается со слабым импульсом.

Суть в том, что так как учат в школе, можно научить только тому, что написал анкл Прол.
   
Re: The Evolution of Education

   
Re: The Evolution of Education

:nea: на аналітиків конкурс великий, там бали треба, а на математиків і інженерів беруть усіх підряд... з балом по математиці за ЗНО 101. :(
На аналітиків, правда. Мій син поступив в КПІ на системний аналіз , здав ЗНО по математиці на 198 балів, конкурс прийому 192 бали. -2018рік
   
Re: The Evolution of Education

взрослые собрали кучу детей вместе. Поставили лицом к стене и говорят: "бейся о нее лобом пока не пробьешь и не окажешься на той стороне". И дети начитают. После первой крови на лбах, самые смелые дети отказываются заниматься безумием. Их интуиция говорит что что-то не то. Есть категория "отличников", которые изолированы по тем или иным причинам от забав остальных детей. Они находят утешение в школьных уроках. Они самостоятельно дома изучают предмет, образно говоря, самостоятельно находят дверь, и оказываются там где хочет учитель.

Кто-то из правительства, достаточно наблюдательный (но не до конца), заметил тему про противоестественность обучения, неэффективность, кровавые лбы. И сказал: давайте облегчим деткам жесткую программу, хай сами выбирают силу удара о стену. И сроки обучения продлим. Пусть привыкают к стене постепенно.

Вот мы сейчас на этом этапе. Детки делают вид что бьются головой о стену. Учителя сокрушаются, что это делается со слабым импульсом.

Суть в том, что так как учат в школе, можно научить только тому, что написал анкл Прол.

Казочки дідуся Панаса...
   
Re: The Evolution of Education

И не правильно там еще два круга.
Кстати вручную быстрее решается и точнее 20*30-PI(0.25*5^2+0.25*10^2)-2*(4^2-0.25*Pi*4^2)=501.82523-6.867259=494.957971
  А ну давай в каде задачи за 10 класс реши
Показати зображення...
за секунды.
Третя задача  (tu)  Вольтеру це сподобалось би.
   
Re: The Evolution of Education

Я щас поймал себя на мысли что уже не смогу умножить или разделить в столбик
зато ты можешь поймать себя на мысли
   
Re: The Evolution of Education

взрослые собрали кучу детей вместе. Поставили лицом к стене и говорят: "бейся о нее лобом пока не пробьешь и не окажешься на той стороне". И дети начитают. После первой крови на лбах, самые смелые дети отказываются заниматься безумием. Их интуиция говорит что что-то не то. Есть категория "отличников", которые изолированы по тем или иным причинам от забав остальных детей. Они находят утешение в школьных уроках. Они самостоятельно дома изучают предмет, образно говоря, самостоятельно находят дверь, и оказываются там где хочет учитель.

Кто-то из правительства, достаточно наблюдательный (но не до конца), заметил тему про противоестественность обучения, неэффективность, кровавые лбы. И сказал: давайте облегчим деткам жесткую программу, хай сами выбирают силу удара о стену. И сроки обучения продлим. Пусть привыкают к стене постепенно.

Вот мы сейчас на этом этапе. Детки делают вид что бьются головой о стену. Учителя сокрушаются, что это делается со слабым импульсом.

Суть в том, что так как учат в школе, можно научить только тому, что написал анкл Прол.

Ви це так розповідаєте, ніби це якийсь секрет страшний.
Але це ніякий не секрет, що об"єктивно функція школи - зовсім не у тому, щоб діточкам цікаво було. І так, звичайно, школа абсолютно не "єстєственнає" явище, а саме навпаки, це один з стовпів цивилізації, нічого натурального біологічно та індивідуально у ній нема.
Тобто у школи задача у першу чергу перед суспільством - відібрати особливо здібних та наполегливих, а з інших зробити якнайменше хоч якось корисного громадянина, складову частину нації.

Навіть більше, ті, хто робили безплатною школу, абсолютно не приховували, що їхня мета у першу чергу саме це - створити націю з підростаючих громадян, які вміють читати-писати, поділяють одну й ту ж "міфологію" (історію та ідеологію себто), мораль, етику, знають закони і сприймають їх авторитет.
   
Re: The Evolution of Education

 Краткое содержание ведки:

 - Как обычно ученые теоретики путем теоретического онАнизЬма пришли к интеллектуальному маразму.

   
Re: The Evolution of Education

Тре відмінусувати  від звичайної площі прямокутника чверть площі кола зверху справа і знизу зліва. А потім відмінусувати чверть різниці площі кола і відповідного квадрата (сторона рівна діаметру) зліва зверху і справа внизу...
П.с в останньому звичайно навпаки площу каадрата від кола

Останнє редагування: 11 лютого 2019 21:17:38 від t.rex
   
Re: The Evolution of Education

В нас у шкільному вайбері подібні речі постять інколи. Коли невдоволені оцінками дітей і "намекают" на рівень викладачів
   
Re: The Evolution of Education

В нас у шкільному вайбері подібні речі постять інколи. Коли невдоволені оцінками дітей і "намекают" на рівень викладачів

Я не знаю яким треба бути зараз дебілом, щоб іти у викладачі або у вчителі. Зарплата у касира в супермаркеті більша. Звідки візьметься рівень викладання?
   
Re: The Evolution of Education

Я не знаю яким треба бути зараз дебілом, щоб іти у викладачі або у вчителі. Зарплата у касира в супермаркеті більша. Звідки візьметься рівень викладання?
Иногда люди работают там, где хотят, а не там где платят. Ощущение важности выполненной работы только в медицине и в образовании можно получить, я считаю.
   
Re: The Evolution of Education

Я не знаю яким треба бути зараз дебілом, щоб іти у викладачі або у вчителі. Зарплата у касира в супермаркеті більша. Звідки візьметься рівень викладання?

Я у 90-х офігівав від українських учителів. Місяцями зарплату не платили, навіть той кропаль, що був встановлений, а вони все одно уроки давали.
В Аргентині не даш ту надбавку, яку синдикат вчителів запросить на початку учбового року і все, уроки не починаються.
   
Re: The Evolution of Education

аха, а потім цих лобуряк ще 5років в бурситеті тримають.
А батькам класно - спригнули на заробітки....
Ось цю юхню тре реформувати.

4 роки. І з 3 курсу вже намагаються мати роботу
   
Re: The Evolution of Education

Я у 90-х офігівав від українських учителів. Місяцями зарплату не платили, навіть той кропаль, що був встановлений, а вони все одно уроки давали.
В Аргентині не даш ту надбавку, яку синдикат вчителів запросить на початку учбового року і все, уроки не починаються.
Так в 90-х і на заводи народ ходив, а зарплату затримували на пів року.
 Компенсували правда тим що тягли все до чого руки дотягувалися щоб прямо за прохідною перекупам продати.  :-)o
   
Re: The Evolution of Education

Ну, теорія ймовірностей каже, що усе гарзд. Якщо у сім'ї 2 дитини можливі варіанти: ДД, ХХ, ДХ, ХД, тобто якщо танцювати від математики, то ймовірність мати двох дітей однієї статі така ж як і обох. Але статистика, то, справді, трохи інше. Наприклад, за статистикою хлопчиків народжується трошки більше ніж дівчаток. Тобто статистична ймовірність, що у вас народиться хлопчик, насправді більша.  Мабуть і з дітьми однієї чи 2-х статей буде теж статистична ймовірність відрізнятись від класичної. Це, насправді цікаво. Намагався погуглити, але гугл відсилає на форуми майбутніх матусь... :shuffle:
ХД=ДХ, оце дитяча логіка. як дешевше пояснити, я розповів.
Наприклад, візьмемо монетку... продовжимо? ;)
   
Re: The Evolution of Education

ХД=ДХ, оце дитяча логіка. як дешевше пояснити, я розповів.
Наприклад, візьмемо монетку... продовжимо? ;)

Ні. Нема настрою... На сьогодні з мене досить математики :).

   
Re: The Evolution of Education

Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...  :shuffle:

я правильно розумію твоє бажання повернути дитячу працю замість дитячої освіти?
   
Re: The Evolution of Education

я правильно розумію твоє бажання повернути дитячу працю замість дитячої освіти?

:). Ні, але я знаю чимало "дітей", які кажуть краще я буду копати від паркану, до обіду, ніж сидіти за партою... Як на мене, для них ота школа - більша мука, ніж важка фізична праця.
   
Re: The Evolution of Education

:). Ні, але я знаю чимало "дітей", які кажуть краще я буду копати від паркану, до обіду, ніж сидіти за партою... Як на мене, для них ота школа - більша мука, ніж важка фізична праця.

це говорить тільки про те, що фізичний розвиток дитини також є важливим для її зростання і виховання. треба і фізкультуру планувати практично на кожен день, хоча б маленьку зарядку - для всіх учнів. а для отаких ще й більші навантаження можна - в спортивних іграх, наприклад. покопати теж можна час від часу, тільки не за рахунок науки.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія