Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акт згоди на проникнення в іншу живу людину. (розбирайте, не дякуйте :-))

А є набраний файлик, щоб чіткіше і все мовою?

я распечатал.. сенки

ну.. с Богом! ..пошел соседку ловить..

А що ж підкреслювати, як там все вже підкреслено.

Проснулся  [KA]

Як на мене,  це несмішний боян. Знайдуться люди,  котрі подумають,  що це всерйоз

Як на мене,  це несмішний боян. Знайдуться люди,  котрі подумають,  що це всерйоз
Да, доверчивые макаковцы уже все распечатали.

а чо.. норм тема.. знакомиться проще.. такой деловой подход.

це не всерйоз.., бо , як на мене, просто не грамотно юридично  ( я не юрист :)  )
ЗГОДУ вродь же повина писати "жертва" проникнення :S

це не всерйоз.., бо , як на мене, просто не грамотно юридично  ( я не юрист :)  )
не тільки юридично, але навіть орфографічно... індифікаційний  :weep:

а взагалі Мін'юст вже відреагував

не тільки юридично, але навіть орфографічно... індифікаційний  :weep:

а взагалі Мін'юст вже відреагував

https://www.facebook.com/minjust.official/posts/594626170959064
Кращеб вони мовчали в тряпочку, придурки... Вони написали, що підпису не достатньо, тільки на камеру все можна робити щоб не мати проблем((( ДЯТЛИ.

А дії сексуального характеру, вона погялнула на нього з бажанням сексуальним, він розцінив це як згвалтування....

Вони чим далі ти більше всіх заплутують, хотів би сказати у них хитрий план відволікти від проблем, але я точно знаю, вони просто дятлики.

ЗГОДУ вродь же повина писати "жертва" проникнення :S
А жертва на яку залізли ??? Він подумав про щось еротичне в нього встав і тут це створіння воно, залізло і його зватувало надівши себе не нього)))))

1. Зручна подача заяв через ЦНАП
2. Швидке внесення відомостей
3. Замовлення витягів про будь-яких суб‘єктів, відгуки
4. Інтеграція з системою Прозоро. Система аукціонів
5. За окрему плату - просування в ТОП

І взагалі, принцип єдиного вікна отвору значно спростив би надмірну зарегульованість даного питання.