Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Перший пішов, нерви не витримали - от тепер реально починається революція в особистому транспорті!

Я їзжу, щороку з Португалії до України. І знаю, що робити. Попісяти, щось перекусити, випити каву. Зробити розминку. Всерівно більше ніж три години з сім'єю важко проїхати. Навіть у дальеобійників максимальний час водіння без перерви 4,5 год. Це максимальний, а на практиці 3 год, перерва година.
Я машины гонял Луцк-Харьков,  Шо ты тут лечишь 12-14 часов Одесса-Харьков 11-13 часов
   
Я машины гонял Луцк-Харьков,  Шо ты тут лечишь 12-14 часов Одесса-Харьков 11-13 часов
Та я знаю що ви йобнуті. Потім засипаєте і розбиваєтесь.  Як сам дурак вб'єшся, шкоди мало. Але ж можеш забити невинних.
   
Это хорошо, только ни у фольца ни у его подрядчиков нет на данный и ближайшее будущее возможностей производить столько аккумов уже не говоря о характеристиках близких к тесле.

БМВ вообще залупился верит что в ближние 20 лет никаких ривалюцей не будет. Ну до страусов пока дойдет они не только амерский рынок потеряют точнее уже потеряли, а и мировой.

Видно, щось там пішло зовсім не так. Підозрюю, що німецькі еліти розбудовували ще з часів розрядки щось типу союзу із СРСР, а потім Росією, а в останній момент, коли вже майже все було готове, і призначена німцями на корм Росії Україна зуміла відбитися, і в США почалася технологічна революція, що створює світ, де нема місця ні теперішній Росії, ні, схоже, теперішній Німеччині.
Наприклад, вже зараз "справжні німецькі автомобілі" на тлі "Тесли" виглядають трохи ніяково та чим далі, тим архаїчніше..
   
Сейчас по сёлам песовцы всем прикрутили свои ящики с пломбами и 16А автоматами. Что мешает горожанам так сделать?
И они это не просто для срубить бабла сделали. Я выше привёл тарифы на присоединение. Там цены за киловатт в районе 3000 грн неспроста.
Ещё раз. Нужно много, очень много проводов. Толстых. Причём вдоль всех дорог. Подстанции. Трансформаторы. Сталь, медь, алюминий. Старая инфраструктура не годится совсем. Она уже перегружена.

Мені то можеш не пояснювати, я в курсі. Тут он народ свято вірить у світле майбутнє.
   
Я машины гонял Луцк-Харьков,  Шо ты тут лечишь 12-14 часов Одесса-Харьков 11-13 часов

Та він свистить. 6 годин львів- киів, знаємо іздили. 
А тепер ше годину на дозарядку.
   
Мені то можеш не пояснювати, я в курсі. Тут он народ свято вірить у світле майбутнє.
б***ь, напоминает зелёных, которые телик в интернете и при свечах могут мемасики постить.
   
Та я знаю що ви йобнуті. Потім засипаєте і розбиваєтесь.  Як сам дурак вб'єшся, шкоди мало. Але ж можеш забити невинних.

Ты шо свыня которая спит каждые три часа?
   
Та він свистить. 6 годин львів- киів, знаємо іздили. 
А тепер ше годину на дозарядку.
Это если есть свободное место на заправке. При таких временах заправки, заправок должно быть оочень много. :)
   
Та він свистить. 6 годин львів- киів, знаємо іздили. 
А тепер ше годину на дозарядку.
+6ть Киев-Харьков итого 12-ть
Поссять посрать каву попить дозаправится итого 14-ть
   
Вольксваґен інвестує 40 млрд євро в лінійку електромобілів!

Тепер підключаться інші - фактично 'ґуд бай нафтуся'  років за 3-5 нові авто з двз ніхто вже й не купуватиме (tu)

Хер там. Пока не пейдут на водород, все марно. нельзя на пальчиковых батарейках ездить, как их не улутшай.
   
 :facepalm: знов папуаси проблеми золотого мільярду вирішують

   
Кстати это может оказаться концом Фольсвагена, например как Нокии.
   
Хер там. Пока не пейдут на водород, все марно. нельзя на пальчиковых батарейках ездить, как их не улутшай.
зачем водород?
чем метанол плох?
   
Хер там. Пока не пейдут на водород, все марно. нельзя на пальчиковых батарейках ездить, как их не улутшай.


это не помешало похоронить  проводную связь

у тебя же, надеюсь, мобильный телефон не на дизельном двигателе ?)
   
зачем водород?
чем метанол плох?
Метанол в конечном счете из нефти. Не пойдет.
   
Метанол в конечном счете из нефти. Не пойдет.
А как хранить водород с его текучестью?
   
А как хранить водород с его текучестью?

Не знаю. Японцы правда что-то придумали типа касеты  из алюминиевой губки.
Главное -водород не ограничен. Его как грязи. А грязь тоже состоит из водорода.
Сам водород состоит из водорода!
   
Метанольные топливные элементы. Метанол хоть и из газа, но дешевле грязи. Не так опасно, как водород. Платиновый только анод. Катод - нержа.  Не шибко дорого в обслуживании, высокий КПД. Почему в эту сторону не думают?  Углекислота мозг кумарит?
   
Моноколесо, это революция. Передвижение будущего.

у Південному парку сопдобалося  :D
   
Кстати это может оказаться концом Фольсвагена, например как Нокии.

Це вже кінець.
Німці дуже пізно "стартанули" з електрокарами, тому вже не встигають за розробками такими як у Штатах.
   
Не знаю. Японцы правда что-то придумали типа касеты  из алюминиевой губки.
Главное -водород не ограничен. Его как грязи. А грязь тоже состоит из водорода.
Сам водород состоит из водорода!
Близок локоть, да не укусишь.
   
тому вже не встигають за розробками такими як у Штатах
Якими розробками?
   
Це вже кінець.
Німці дуже пізно "стартанули" з електрокарами, тому вже не встигають за розробками такими як у Штатах.

А що в США, крім Тесли?

Якби і мене був вибір американське чи німецьке авто за ту ж ціну, то ясно, що американське. Але ціни в Тесли неадекватні.
   
Водород вам не ограничен. Замечательно. Ничего, что он октслен? Везде. Его в свободном виде получить, это потрахаться. Обычно-  электричество. Или, что дешевле, каталитический крекинг метана. Водород не копеечный. Метанол, на килокалорию, много дешевле.
   
Ты шо свыня которая спит каждые три часа?
Читать вмієш, де я писав про спать кожні три години? А про їзду 12 годин без перерви комусь іншому будеш розказувать. Це звіздьош, м'яко кажучи.
   
 Перший потяг для якого в якості палива будуть використовувати водень:
   
 Наступними будуть річкові судна...?  B-)
   
Наступними будуть річкові судна...?  B-)
Легко. На судне ядреный реактор, крутит паром турбину, а та - генератор. Полбаржи заняты электролизными ваннами. на корме - рессивер-накопитель водорода. Палим его, крутит винтик. Люди, водород - экопонты.
   
Перший потяг для якого в якості палива будуть використовувати водень:
Вот это прикольная тема. Стрёмная, но прикольная.

А литийионные батарейки под сраку не прикольная, хоть и стрёмная. :)
Интересен КПД системы.
   
Легко. На судне ядреный реактор, крутит паром турбину, а та - генератор. Полбаржи заняты электролизными ваннами. на корме - рессивер-накопитель водорода. Палим его, крутит винтик. Люди, водород - экопонты.
йадерный реактор ниможно он не зеленый.
лучше зеленый воздушный змей-мультикоптер с площадью солнечных панелей 15 гектар и от него шнурочек на зелёную баржу
   
Якими розробками?

"Тесла" на фоні всієї "німецької трійки" виглядає як авто майбутнього.
А що німці? А німці думали вічно сидіти на углєводородах з расіюшки.
Ось чому вони зараз на Україну сичать, як Шрьодери та інші "Дойче Велле"- ми їм плани поламали "великої дрючби з расією".
   
Вот это прикольная тема. Стрёмная, но прикольная.
Показати зображення...
А литийионные батарейки под сраку не прикольная, хоть и стрёмная. :)
Интересен КПД системы.

Для електроліза за визначенням потрібна електрика, яка власне і є основною складовою вартості водню.
За розрахунками потреби всієї Європи у енергії можна перекрити вітряками у Північному морі.
Фактично це конвертована енергія вітру.
   
ісяти, щось перекусити, випити каву. Зробити розминку. Всерівно більше ніж три години з сім'єю важко проїхати. Навіть у дальнобійників максимальний час водіння без перерви 4,5 год. Це максимальний

і скільки діб в такому темпі до Португалії ?
   
Перший потяг для якого в якості палива будуть використовувати водень:

розвиток публічного транспорту зробить приватну автівку не потрібною в більшості випадків.

немає сенсу туди вкладатися на мільярди.
   
VW почав інвестувати в електромобільну галузь ще років з 10 тому. Якщо про це не теревенили з усіх екранів як про Теслу то це не відміняє самого факту.
А що ще цікавіше, інвесторами в цей напрямок там був наприклад Катар.
Тепер все переходить в індустріальну фазу, збираються закрити повністю виробництво Пассата, та запустити на базі Гольф електричку, яка всередині буде така ж як Пассат.
Хоча на мою думку знімати Пассат це дурня, це легенда та одне з кращих авто в цьому класі в світі
   
 Я в усю цю альтернативщину повірю, коли німці з турками висловлять бажання відмовитися від "зайвих" й "непотрібних" потоків :D
   
йадерный реактор ниможно он не зеленый.
лучше зеленый воздушный змей-мультикоптер с площадью солнечных панелей 15 гектар и от него шнурочек на зелёную баржу Показати зображення...
с энтой поебенью, уважаемый, оно ветром посуху, как посуху, пройдет та баржа, если шнурок крепкий. 15га парусность - не фигня. Очень экологично. А электричество, ну капитан чайник себе закипятит. тоже нужно.

Останнє редагування: 19 листопада 2018 17:46:46 від beggy
   
немає сенсу туди вкладатися на мільярди.

совок не смог это доказать
и частный интерес создает спрос
общественное никогда не подменит частное
оно может дополнять одно другое
но не заменять.
   
Вот это прикольная тема. Стрёмная, но прикольная.
Показати зображення...
А литийионные батарейки под сраку не прикольная, хоть и стрёмная. :)
Интересен КПД системы.
около 60. нагрев электролитов в обоих ваннах тому виной. и там конкретные ограничения по мощности в топливном элементе, обусловленные диффузией газовой. Если водород на платину и паллладий садится замечательно, 600 объемов не предел, то о кислороде того не скажешь, реально, еще меньше кпд, и это после солнечных батарей, у них свои траблы. то тепло электротехническое, зимой тоже можно юзать, но оно таки зло.
   
метанол много удобнее, его не выносит так током газов, не диффундирует, не взрывоопасен.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія