Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Уряд планує скасувати нульові акцизи на ввезення електромобілів в Україну

на 2018 рік було скасоване ПДВ на електрокари. не акциз.
акцизу взагалі не було останні роки бо ДВЗ немає. :D

Ви помиляєтесь. Акциз на електрокар нараховують. Основа нарахування 1 шт. 109.129 EUR
   
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.

С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.

Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.

А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.

А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
(tu)
   
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.

С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.

Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.

А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.

А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
Так у тебя же СЕАТ вроде бєушный?
с АММОРТАМИ!

вигадана істота
   
   

В Україні не продовжать дію нульових акцизів на ввезення електромобілів, які діють до кінця 2018 року.

Таке рішення прийняли Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба, написала народний депутат Тетяна Острикова в Facebook.



“Великий “привіт” шанувальникам електромобілів від прогресивних “драйверів реформ” Мінфін і ДФС. Вони дали негативний висновок за пропозицією продовжити на 2 роки пільгу з ПДВ при імпорті електрокарів, яка діє до кінця цього року”, – написала Острикова.

Чиновниця наголосила, що в відомствах не підтримали її поправки до законопроектів 8487 і 8488. Вони пов’язані з розвитком галузі електрокарів в Україні: ввезенням комплектуючих до електрокарів і устаткування для заводів, які будуватимуть електричні авто, за заниженими акцизами.

Серед іншого в законопроектах передбачено занижені ставки на ввезення електрокарів.

“Законопроекти про зниження акцизів при митному очищенні авто є однією з найактуальніших тем в суспільстві. І навіть такому важливому питанню державні органи з мільярдними бюджетами та тисячами працівників не можуть приділити достатньо професійної уваги”, – обурилася чиновниця.
А чуваки бабло фігачать, перед виборами, бо відженуть від кормушки , шара закінчиться...
   
Так у тебя же СЕАТ вроде бєушный?
с АММОРТАМИ!
Не беушный, а просто не молодой. Я первый владелец.
И что?
У теслы, кстати, аморты bilstein и тормоза brembo идут в стоке.
Хотя тормоза у не P версии хуже, чем у меня сейчас на сеате.
   
так шей їздять до дорогах які ремонтують і роблять за рахунок тих, хто їздить на бензо-газі
Можна їм йопнути подвійну норму дорожньо податку, що скоро збираються вводити. Так переможемо і відновимо спаведливість  [ua]
   
Не беушный, а просто не молодой. Я первый владелец.
И что?
У теслы, кстати, аморты bilstein и тормоза brembo идут в стоке.
Хотя тормоза у не P версии хуже, чем у меня сейчас на сеате.
Я так понимаю, что Запор с брембо и АММОРТАМИ стразу становится Мерседесом?
А руль Момо?

вигадана істота
   
Уряд виступає "проти" дешевих електромобілів, зате "за" імпорт російських авто – нардеп Острікова

"Ще більше здивування викликає інший їх висновок - що залишати чинні високі ставки акцизів для авто з країн-агресорів не потрібно, бо призведе до складності адміністрування!!! Цим Мінфін визнає, що наразі всі громадяни України та підприємства, які імпортують авто, потерпають від складності адміністрування! І чомусь це чиновників не турбує! Але хвилюють майбутні складнощі тих, хто імпортуватиме автомобілі з Росії. Звідки в українського Мінфіну така турбота про країну-агресора, звідки переживання, щоб раптом не складно було в нашій податковий системі тим, хто завозитиме автомобілі з Росії?!
Важко зрозуміти, чому у Мінфіні та ДФС так неприкрито підігрують промисловості окупантів."
   
   

В Україні не продовжать дію нульових акцизів на ввезення електромобілів, які діють до кінця 2018 року.

Таке рішення прийняли Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба, написала народний депутат Тетяна Острикова в Facebook.



“Великий “привіт” шанувальникам електромобілів від прогресивних “драйверів реформ” Мінфін і ДФС. Вони дали негативний висновок за пропозицією продовжити на 2 роки пільгу з ПДВ при імпорті електрокарів, яка діє до кінця цього року”, – написала Острикова.

Чиновниця наголосила, що в відомствах не підтримали її поправки до законопроектів 8487 і 8488. Вони пов’язані з розвитком галузі електрокарів в Україні: ввезенням комплектуючих до електрокарів і устаткування для заводів, які будуватимуть електричні авто, за заниженими акцизами.

Серед іншого в законопроектах передбачено занижені ставки на ввезення електрокарів.

“Законопроекти про зниження акцизів при митному очищенні авто є однією з найактуальніших тем в суспільстві. І навіть такому важливому питанню державні органи з мільярдними бюджетами та тисячами працівників не можуть приділити достатньо професійної уваги”, – обурилася чиновниця.

 (tu)  :lol:
   
Я сподіваюсь всі прибічники Петра Олексійовича вітають рішення уряду ! Спочатку електробляхи - потім бляхи !

До речі за безгаз теж !

ну я не прибічник, але вітаю. Шонєтак?
   
А де в цій гілці ті, хто #твердозапетра?... :shuffle:
Може вони нам пояснять керуючу роль партії сенс такої заборони?

тобі теж Mакакa мізки виссала :facepalm1:
   
А це ж реальна  :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...
   
Дибилы!!! В США еще доплачивают если ты покупаешь электромобиль. Я бы вообще разрешил только электромобили завозить в Украину!

ну то що ти слєсарь-самоучка с мотором далбайоб с рузкєм ізигом то вже  десятиліттями відомо
   
А це ж реальна  :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...


поміняй нік на слєсарь мєхано-сборочних работ , Йолопе
   
поміняй нік на слєсарь мєхано-сборочних работ , Йолопе

Бот medved зламався  :(
   
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів  [ua]

а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
   
Бот medved зламався  :(


по тємі маєш що втнути, слєсарюго? Чи закони фізики не в силі опанувати?
   
Ну, если для тебя эталон УПРАВЛЯЕМОСТИ это мерс (S класса видимо?) - то говорить дальше просто не о чем.
   
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.

И бензин при помощи ветряков и солнечных панелей не добывается хоть тресни.

И назад в бак при спуске с горы бензин тоже не льется.
   
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.

И бензин при помощи ветряков и солнечных панелей не добывается хоть тресни.

И назад в бак при спуске с горы бензин тоже не льется.

і уголь  прі помощі вєтряков і солнєчних панєлєй нє добиваєтся , і назад, да хоть напєрьод, в елєктростанцію прі спускє с гори нє возвращаєцця.
Слушай шум вінтов, пєлод
   
Та і правильно, коли акцизи скасували так відразу ціна закупки підскочила на суму скасованого акцизу.
Такшо нехай краще іде нам в бюджет, ніж в кишені баригам із-за кордону
   
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.

Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

так шо ври, но не завирайся!
   
Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

так шо ври, но не завирайся!
:weep:  :weep:
   
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?

єбанувся бідолашний ?
   
В нас тут вже таке засилля електромобілів... що далі нікуди  :D

Якраз вчасно вводити акциз.

Йолопи  :X
   
"Ще більше здивування викликає інший їх висновок - що залишати чинні високі ставки акцизів для авто з країн-агресорів не потрібно, бо призведе до складності адміністрування!!! Цим Мінфін визнає, що наразі всі громадяни України та підприємства, які імпортують авто, потерпають від складності адміністрування! І чомусь це чиновників не турбує! Але хвилюють майбутні складнощі тих, хто імпортуватиме автомобілі з Росії. Звідки в українського Мінфіну така турбота про країну-агресора, звідки переживання, щоб раптом не складно було в нашій податковий системі тим, хто завозитиме автомобілі з Росії?!
Важко зрозуміти, чому у Мінфіні та ДФС так неприкрито підігрують промисловості окупантів."

вигукнув на широкий загал "армия мова вира" и под шумок можно сприяти экономике агрессора  ;)
а лох на то и лох, щоб хавать

Show must go on!
   
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

ККД ще треба враховувати. Бензиновий двигун - просто вершина неефективності у порівнянні з електричним, навіть, якщо не враховувати рекуперацію.
В реальних умовах електромобіль витрачає 30-50 копійок на кілометр без обмежень на динаміку. Бензин при доволі економній їзді винесе мінімум 3 грн на км. Майже 10 кратна різниця. Про викиди не говоримо (а це теж не останній фактор у населених пунктах)
Ну і електрика вітчизняна (може бути нічна, тоді ще дешевша), а бензин - переважно імпорт.

Останнє редагування: 13 жовтня 2018 14:49:50 від andry
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія