Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Расклейщикам незаконной рекламы будет названивать бот

В Киеве планируют внедрить систему «автодозвон» для борьбы с расклейщиками незаконных объявлений. Соответствующий проект уже включен в повестку дня пленарного заседания Киевсовета. Об этом говорится в сообщении пресс-службы КГГА.

В документе сказано, что размещение объявлений, наклеек, надписей и тому подобных рекламных материалов нужно осуществлять только в специально предназначенных местах. Реклама, размещенная на других элементах благоустройства, должна быть убрана владельцем или балансодержателем в течение недели. В случае самовольного размещения рекламных объявлений на номер абонента будет осуществляться автодозвон с информированием о нарушении правил благоустройства.

«Реформа в части размещения наружной рекламы касается не только наземной или фасадной рекламы и вывесок. Все эти «открытки», которыми завешаны каждый столб, двери, стены — это тоже лицо города. И кстати, если вернуть на место демонтированную конструкцию невозможно, то эти объявления появляются снова чуть ли не за час. Поэтому отныне все, кто незаконно размещает рекламные объявления, будут получать надоедливые телефонные звонки каждые несколько минут до устранения нарушений и уплаты штрафа в случае составления протокола об админнарушении — риэлторы, гадалки, мастера на все руки и так далее», — сообщил заместитель председателя КГГА Валентин Мондриевський.

Кроме того, документ также предполагает обязательную маркировку не только наружной рекламы, но и рекламы на транспорте. Речь идет об информационной справке о владельце и номере разрешения. Также, согласно распоряжению, «брендмобили» теперь будут демонтировать в присутствии сотрудников полиции.
   
Это реально круто.
   
так можно кого то заспамить
   
А як вони докажуть, що то людина розклеїла а не ії телефон виористали спецом, щоб підставити?
   
так можно кого то заспамить
++
випердив.
   
Добавляешь номер бота в черный список...
   
В нас в місті  муніципали використовують складнішу, але дієвішу схему - призначають по телефону горе-бізнесмену зустріч, на якій йому вручають припис. Профіт :)
   
а якшо це секс по телефону? хто банкет оплачуватиме?
   
В нас в місті  муніципали використовують складнішу, але дієвішу схему - призначають по телефону горе-бізнесмену зустріч, на якій йому вручають припис. Профіт :)
також не стопудово. це мої нечесні конкуренти, а я сам білий та пухнастий
   
Тепер у києві може бути правильна реклама Вітальки))))

Якщо він реально хоче впорядкувати без насилля і без казусів, то це робиться по іншому. Проект на вивіску, просто проект і без умов для согласування. А также треба місця де розклеювання оголошень. На них можна в іншому місці штраф.




Бо буде бред, як в Дніпрі яки уродує місто.




   
так можно кого то заспамить

КДМА и её чинарей.

Расклеить рекламу порнографического характера и дать там телефончики этих талановытых людишков.
   
також не стопудово. це мої нечесні конкуренти, а я сам білий та пухнастий
             
верно.т.е очень сложно доказать ,что именно эта контора  расклеивала свою рекламу .
другое дело -как очистить столбы и остановки от этой гадости (((((((((
   
   
У Києві впровадять систему «автододзвін» задля боротьби із розклеювачами незаконних оголошень. За відповідне рішення «Про внесення змін до Правил благоустрою міста Києва» проголосували 66 депутатів.

Документом визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. А реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня.

У разі самовільного розміщення рекламних оголошень на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін із інформуванням про порушення правил благоустрою.

«Я вдячний колегам за підтримку цього рішення. Минулого року ми прийняли Правила розміщення зовнішньої реклами, проте, реформа стосується не тільки наземної чи фасадної реклами та вивісок. Усі оголошення, якими завішаний кожен стовп та стіни будинків – це теж обличчя нашого із вами міста. Тож відтепер всі, хто незаконно розміщує рекламні оголошення, отримуватимуть набридливі телефонні дзвінки кожні кілька хвилин до усунення порушення та сплати штрафу, у разі складання протоколу про адмінпорушення», – прокоментував рішення заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

У свою чергу, доповідач із питання, депутат Андрій Андрєєв доповів, що документ передбачає і низку інших важливих засад. Відтак, визначено механізм демонтажу так званих брендмобілів – їх демонтуватимуть у присутності представників Національної поліції.

Він додав, що до КП «Київреклама» постійно надходять прохання щодо демонтажу «рекламних тачанок».

«Вони не тільки заважають пішоходам та водіям, а і створюють аварійні ситуації. Питання комфорту і безпеки киян – пріоритетне», – сказав Андрій Андрєєв.

Також важливий момент – визначення терміну зберігання демонтованих рекламних засобів. Сьогодні на складі КП «Київреклама» 14 500 рекламних конструкцій, які зберігаються тут 7 років. Завдяки прийняттю рішення КП «Київреклама» зможе утилізовувати чи реалізовувати конструкції, які пролежали на складі 12 місяців.

«Власникам вони не потрібні, а ми нічого не можемо з ними зробити і вимушені витрачати кошти бюджету на оренду складських приміщень для зберігання цього металобрухту. Ще раз хочу подякувати всім за підтримку, та окрема подяка Андрію Андрєєву, який є суб’єктом подання», – підсумував Мондриївський.

Нагадаємо, минулого року були прийняті нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної), які уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри (наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами). Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Завдяки їх реалізації кількість наземних рекламних засобів вже до кінця 2018 року зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.

Останнє редагування: 16 листопада 2018 00:14:01 від Potato
   
нічого не клеяв, але часом дзвонить якась х-ня, приймаю, а воно наче від мене іде дзвінок - чую гудки визову.
То воно?
   
Кто придумал? Мондриевский? ЛОЛ! :-))
   
єто уже реализовано за кордоном хз когда. и очень действенно.гораздо єфективной чем ловить расклейщиков в метро.
   
Бо буде бред, як в Дніпрі яки уродує місто.

Показати зображення...

у нас в Харкові так роблять
звичайною сіткою обмотують

   
Вибачаюсь за оффтоп.
Згадалось.
В 2004 (під час помаранчевого майдану) ми свої оголошення розклеювали (на додачу до реклами в газеті).
А я взяв і навмисно накупив помаранчевого паперу.
Два район обклеїв помаранчем.
Телефонували з однієї райради -- "што ета ви расклєіваєтє ?"
-- А що, кажу, це заборонений колір? :)
   
так можно кого то заспамить
Ага ... Потратить кучу времени и бабла, а заспамленный за 1 день поменяет номер телефона  ;)
   
Re: Расклейщикам незаконной рекламы будет названивать бот

Кличко найкращий мер.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія