Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 20:51:10 IP/Host: 195.64.182.---
|
якшо усі автомобілі планети стали би гіпотетично електрокарами то необхідно побудувати близько 100 атомних електростанцій для їх заряджання.
хто сумнівається - порахуйте. увімкніть калькулятор
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 20:52:26 IP/Host: 213.109.235.---
|
Розгорнути попередні цитати...???
що там видатного?Ну хотя бы тем, что качество сборки на голову выше чем у Tesla. Как и платформа с ходовой последнего поколения Q7, а не от Мерседеса 15 летней давности
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:05:44 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Очередной продукт VAG? Отказать... эти жулики обычные машины выпускать не умеют...
Как все швабское, охуительный дизайн с охуительно дорогим геморроем в обслуживании...
Впрочем, упирот, покупать батарейки. Только потом, когда начнутся психические расстройства из-за выбросов в атмосферу солей лития, не бегите судиться...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:22:09 IP/Host: 78.11.62.---
|
з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:36:04 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Балбес, что тебя удивляет?
Базовое зарядное устройство мощностью 11 кВт заряжает e-tron за 8,5 часов, а опционное 22-киловаттное — за 4,5. Суперчарджеру вроде 150-киловаттной станции Ionity понадобится всего полчаса, чтобы заполнить батареи на 80%.Йолопе, мене в тобі нічого не дивує, і не дивувало з моменту твоєї появи тут.
Тебе нормально запитали про час зарядки
Що ти з себе армянське радіо корчиш, блазню?
Правда ли, что шахматист Петросян выиграл в лотерею тысячу рублей?
- Правда, только не шахматист Петросян, а футболист «Арарата» Акопян, и не тысячу, а десять тысяч, и не рублей, а долларов, и не в лотерею, а в карты, и не выиграл, а проиграл.Балбес, смотря где и чем будешь заряжать. От 30 минут до 8,5 часов. Кто спрашивал, тот все понял. А такие дебилы как ты и подробное описание не поймут
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:37:40 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
електромашина як девайз цікава тільки по ціні гаджета до 30 кілодоларів.
усе що коштує більше - це як перші айфони черед кнопочних нокій. кому нах всрався електрокросовер за 50-100 баксів якшо він заряджається цілу ніч шоб проїхати 300 км максимум.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:48:07 IP/Host: 37.73.216.---
|
Очередной продукт VAG? Отказать... эти жулики обычные машины выпускать не умеют...
Как все швабское, охуительный дизайн с охуительно дорогим геморроем в обслуживании...
Впрочем, упирот, покупать батарейки. Только потом, когда начнутся психические расстройства из-за выбросов в атмосферу солей лития, не бегите судиться...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:48:27 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:50:06 IP/Host: 37.73.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищо
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:51:23 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищоНазовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 21:53:52 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
З таким запасом ходу - іграшка, на якій за межі міста не дуже поткнешся.
Коли будуть акуми, що витримають на одному заряді 1000-1200 км при 130 км/год - можна буде й подумати.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 22:15:42 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...На своей собственной. На мерс намекаете ?) Так это байка.Это не байка. Вся ходовая там от E-класс. А многие компоненты от Ford FusionFord Fusion ?? все. пойду застрелюсь.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 22:17:44 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 22:19:32 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищоНазовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 22:27:44 IP/Host: ---.120.124.149.NAT-DSL.099.net.il
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 22:28:21 IP/Host: ---.volia.net
|
ТСу для начала изучить матчасть про Теслу,потом сравнивать.На ютубе есть парни киевские-teslaservice. Всё давно разжевано и все сравнения сделаны.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:04:03 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:20:15 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Хуекта. Электро - тупиковая параша, по крайней мере при нынешних технологиях.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:23:34 IP/Host: 37.73.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищоНазовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?та мені не потрібний автопілот
мені нада їхати а не трястись під час їзди чи доїду до резетки
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:24:43 IP/Host: 37.73.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...ТСу для начала изучить матчасть про Теслу,потом сравнивать.На ютубе есть парни киевские-teslaservice. Всё давно разжевано и все сравнения сделаны.Это секта
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:40:05 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 23:48:30 IP/Host: ---.dsl.optinet.hr
|
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
20 вересня 2018 00:00:04 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...Тесла вже це робила на своїх заправках і через рік відмовилась від цієї ідеї.
Ніхто не хотів міняти "свою" батарею на "чужу". Цим сервісом скористались одиниці.
Хіба що придумають переливання електроліту.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
20 вересня 2018 00:00:53 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...Тесла вже це робила на своїх заправках і через рік відмовилась від цієї ідеї.
Ніхто не хотів міняти "свою" батарею на "чужу". Цим сервісом скористались одиниці.
Хіба що придумають переливання електроліту.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
20 вересня 2018 11:20:12 IP/Host: 195.64.182.---
|
чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок
2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
20 вересня 2018 13:12:38 IP/Host: ---.kievnet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок
2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...1. Цену сейчас очень сильно ограничивает стоимость батареек. И темпы их производства.
2. S100D уже сейчас может проехать 630 км @105 кмч.
Т.е. от Киева до Львова без подзарядки.
2а. Я могу с тобой забиться, что этого не будет, потому что ты решаешь проблему не с той стороны.
- Если нужно ехать далеко, чтобы везти груз, то количество часов в пути и часов отдыха для водителей автобуса и фур строго
нормируется и контролируется "шайбой" - gps трекером.
Фуры и автобусы уже сейчас ОБЯЗАНЫ регулярно останавливаться на стоянку, где могут подзарядится.
- Если хочешь на машине ехать с семьей куда-то в Италию - суперчаржеры решают вопрос в европпе, а по Украине можно запланировать
транзитную остановку в том же Львове
- И вообще легче и нааамного быстрее прилететь в Италию, и взять там машину В АРЕНДУ, чем "с комфортом" пилить туда 2,5 тыс км
на своей машине.
Маск уже показал ОДНУ станцию, где в model S за 20 минут меняется батарея на заряженую.
в 2013 году.
Дальше пошла развиваться сеть суперчаржеров, а не сеть таких станций.
Более того - с 2015 года батарея стала не сьемной, в том смысле что для того чтобы ее снять надо разбирать часть салона.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
2 жовтня 2018 13:27:03 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
2 жовтня 2018 13:28:22 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
2 жовтня 2018 19:39:42 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок
2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
4 жовтня 2018 19:01:32 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок
2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...по п.2.
Це очевидне рішення, але чомусь його одразу не реалізували.
Чому?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
4 жовтня 2018 20:00:13 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок
2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну свіжозаряджену?...по п.2.
Це очевидне рішення, але чомусь його одразу не реалізували.
Чому?бо ніхто не буде міняти свою новеньку батарею на хто зна що. Лише якщо батарейки будуть здаватись в оренду. Але таке рішення тягне за собою кучу інших проблем, від фінансових до організаційних й юридичних.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
4 листопада 2018 16:10:19 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|