Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:37:29 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Панове віруни-атеїсти! Заперечуйте!Нечего там возражать.
Это просто бред сивой кобылы.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:38:00 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...ну не знаю...
в москалів ніби теж є своя "етика і мораль"Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:42:06 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихНе варто змішувати книги написані для дітей з науковими трактатами. Це смішно, коли "долрослий дядя" з піною з рота кричить, що годинник цокає не тому, що там гномик сидить, а тому, що пружина крутить маятник.
Біблія написани для молодого Людства на стадії розвитку аналогічному дитячому періоду людини.
То добрий дороговказ, який розумних веде вперед по спіралі розвитку, а інших в інші сторони, але завдяки цьому створюється система поорівнянь, конкуренції, і взагалі Пізнання світу методом порівняння.
А щодо сотворення Світу Богом, чи Еволюцією, то це рівноправні Гіпотези, які всі мають право знати. Час прокаже яка Гіпотеза правильна, а насправді в боротьбі цих Гіпотез краще "...пізнається істина..."гіпотез може бути 10ки
варто звертати увагу лише на ті по яких є фактаж
наразі це лише теорія еволюції
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:43:26 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Из чего это следует? И кто в таком случае создал Бога?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:44:12 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну не знаю...
в москалів ніби теж є своя "етика і мораль"Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:45:14 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не варто змішувати книги написані для дітей з науковими трактатами. Це смішно, коли "долрослий дядя" з піною з рота кричить, що годинник цокає не тому, що там гномик сидить, а тому, що пружина крутить маятник.
Біблія написани для молодого Людства на стадії розвитку аналогічному дитячому періоду людини.
То добрий дороговказ, який розумних веде вперед по спіралі розвитку, а інших в інші сторони, але завдяки цьому створюється система поорівнянь, конкуренції, і взагалі Пізнання світу методом порівняння.
А щодо сотворення Світу Богом, чи Еволюцією, то це рівноправні Гіпотези, які всі мають право знати. Час прокаже яка Гіпотеза правильна, а насправді в боротьбі цих Гіпотез краще "...пізнається істина..."гіпотез може бути 10ки
варто звертати увагу лише на ті по яких є фактаж
наразі це лише теорія еволюції...яка не пояснює ні етики, ні моралі
Коротше кажучи:
ми знаємо тільки те, що нічого не знаємо(с)
Але креаціоністи це визнають прямо, а дарвіністи-матеріалісти - приховано
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:46:26 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:47:12 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Из чего это следует? И кто в таком случае создал Бога?Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:48:44 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?та можна вигадувати все що завгодно. ти не чим не обмежений
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:51:32 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Из чего это следует? И кто в таком случае создал Бога?Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:52:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Из чего это следует? И кто в таком случае создал Бога?Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:52:52 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:53:23 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...гіпотез може бути 10ки
варто звертати увагу лише на ті по яких є фактаж
наразі це лише теорія еволюції...яка не пояснює ні етики, ні моралі
Коротше кажучи:
ми знаємо тільки те, що нічого не знаємо(с)
Але креаціоністи це визнають прямо, а дарвіністи-матеріалісти - прихованоне так
ми знаємо лише те що знаємо
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:53:47 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:53:48 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Найпростіше мені запитати, а хто створив Матерію?
Але я скажу інакше.
Ми на стадії розвитку аналогічному утробному розвитку людини. А наші оці суперечки анологічні тому, якби діти в утробі філософствували на тему чи буває життя поза утробою?
Скоро "народження"/т.зв.Кінець Світу, тоді все і дізнаємось. Нині достатньо знати, що ми існуємо і ЩОСЬ БУДЕ.Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?Ну почитайте Гіпотезу, я там намагаюсь дати відповідь на це не просте питання.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=788207.0
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:55:03 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:57:40 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?-----------------------------------
Висновок знов таки дурний. Генезіс Бога нам просто невідомий. Але це не означає,що його нема.Напевне він є.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:58:58 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?-----------------------------------
Висновок знов таки дурний. Генезіс Бога нам просто невідомий. Але це не означає,що його нема.Напевне він є.Ок, значит генезис Бога нам неизвестен. Это отлично. А что нам известно?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:59:56 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:00:05 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...-----------------------------------
Висновок знов таки дурний. Генезіс Бога нам просто невідомий. Але це не означає,що його нема.Напевне він є.Ок, значит генезис Бога нам неизвестен. Это отлично. А что нам известно?Та за великим рахунком - НІХРЕНА!
Про це ще Сократ писав...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:01:25 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...--------------------------------------
Дурне питання. Творець має позасистемне походження,за межами нашего Всесвіту. Це ти питаєш у зозулі в дерев'яних часах,як звати тітку часовщика? Але навіть це незрівнянно...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?Пояснюю на пальцях:
немовля в утробі запитує: "...БогБатьки ...может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тогаматерия и эволюцияутроба ...не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:07:33 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...брати креаціоністів!
«Научный креационизм» (англ. creation science — «наука о сотворении», или scientific creationism — «научный креационизм») — течение в креационизме, в рамках которого утверждается, что существуют научные подтверждения буквалистской трактовки библейского акта творения, описанного в Книге Бытия Ветхого завета и ряда других эпизодов библейской истории (в частности, Всемирного потопа), при этом сторонники течения отвергают общепринятые научные теории и парадигмы в отношении истории Земли, космологии и биологической эволюции[1][2][3].саме так. і я його представник. шо сказати цим хотів?Наука ищет ответы, а не подгоняет наблюдения под заранее заданные ответы.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:09:06 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ок, значит генезис Бога нам неизвестен. Это отлично. А что нам известно?Та за великим рахунком - НІХРЕНА!
Про це ще Сократ писав...Согласен. От этого наука и пытается плясать. Креационисты же вылезли с утверждением "мы знаем ответ, осталось только найти доказательства".
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:09:40 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ок, значит генезис Бога нам неизвестен. Это отлично. А что нам известно?Та за великим рахунком - НІХРЕНА!
Про це ще Сократ писав...Согласен. От этого наука и пытается плясать. Креационисты же вылезли с утверждением "мы знаем ответ, осталось только найти доказательства".
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:10:39 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я ж не спрашиваю, что проще, я спрашиваю из чего это следует и откуда в таком случае взялся Бог?Ну почитайте Гіпотезу, я там намагаюсь дати відповідь на це не просте питання.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=788207.0Многие много чего пытаются. Мы тут обсуждаем не Ваши попытки, а Ваши утверждения. У Вас есть ответ на мой вопрос?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:11:08 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...саме так. і я його представник. шо сказати цим хотів?Наука ищет ответы, а не подгоняет наблюдения под заранее заданные ответы.осьо власне. Атеїсти підганяють-підтасовують факти під свою догму - "Бога нема".
зрештою, є таке поняття як реверс-інжінірінг(зворотнє проектування).
А наука( чи "не наука" по вашому) криміналістика якраз пояснює, хто, коли, де, як і навіщо щось зробив чи не зробив.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:12:17 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:12:21 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Ну почитайте Гіпотезу, я там намагаюсь дати відповідь на це не просте питання.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=788207.0Многие много чего пытаются. Мы тут обсуждаем не Ваши попытки, а Ваши утверждения. У Вас есть ответ на мой вопрос?Я маю Гіпотезу як насправді:
Бог створює Матерію
В Матерії виростає Розум/Людство, яке оволодіває всіма знаннями і якостями Бога/Отця.
Людство/Син створює Матерію...
І так безмежно.
Це Формула Вічності.
Простіше:
Бог створює Матерію/Всесвіт
В Матерії народжується Розум/Син, який стає Богом для нового Всесвіту...
Може бути, що Спочатку була Матерія, в якій народився Розум, а далі по Формулі вічності...
Як насправді дізнаємось після Народження/якісної зміни, як Нового етапу Еволюції Людини.
Маєте питання?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:13:08 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихДякую
Але теорія дарвінізму чомусь не пояснює, як у мавпи з'явилася душа...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:13:20 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Кстати, а кто решил,что эволюционная теория хоть в чем то противоречит идее Сотворения мира? Мы имеем дело в уникальной программой развития материи,в том числе и живой, в которой заложена адаптация к внешним условиям и не только.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:13:41 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тоесть Бог может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тога материя и эволюция не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданными?Пояснюю на пальцях:
немовля в утробі запитує: "...БогБатьки ...может существовать без того, чтобы его кто-то создал? Правильно? Почему тогаматерия и эволюцияутроба ...не могут существовать без того чтобы быть кем-то созданнымиСпасибо за попытку объяснить, но я ничего не понял. Утроба и родители были кем-то созданы? Кем?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:14:16 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихДякую
Але теорія дарвінізму чомусь не пояснює, як у мавпи з'явилася душа...Що зявилося?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:14:40 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:15:01 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну не знаю...
в москалів ніби теж є своя "етика і мораль"Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:15:57 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Кстати, а кто решил,что эволюционная теория хоть в чем то противоречит идее Сотворения мира? Мы имеем дело в уникальной программой развития материи,в том числе и живой, в которой заложена адаптация к внешним условиям и не только.Надеюсь что не противоречит, потому что эволюция точно есть. А вот разумное сотворение под большим вопросом.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:16:11 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Та відчипиЦЦя выд мавп. Мавпи то мавпи,а люди то люди. Ось що точно наукой не доведено,так це походження людини від мавпи.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:16:14 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Та відчипиЦЦя выд мавп. Мавпи то мавпи,а люди то люди. Ось що точно наукой не доведено,так це походження людини від мавпи.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:16:58 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Кстати, а кто решил,что эволюционная теория хоть в чем то противоречит идее Сотворения мира? Мы имеем дело в уникальной программой развития материи,в том числе и живой, в которой заложена адаптация к внешним условиям и не только.Надеюсь что не противоречит, потому что эволюция точно есть. А вот разумное сотворение под большим вопросом.-----------------------------------------------------------
То,что ти вважаєш за еволюцію,теж під великим питанням.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:18:20 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Хто і коли створив бога?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:19:31 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Надеюсь что не противоречит, потому что эволюция точно есть. А вот разумное сотворение под большим вопросом.-----------------------------------------------------------
То,что ти вважаєш за еволюцію,теж під великим питанням.Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?