Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень

Ось так
   
Це рівень .з.п до 2013 року включно в баксах
Ну майже
   
Що, народ в польщу ломанувся? ;)
До речі, на цю двпдцятку в тебе яка тривалість робочого дня?
   
Це рівень .з.п до 2013 року включно в баксах
Ну майже
Щойно подивився по вакансіях, у Вінниці зарплата водія - 8-10 шт., туди заходять роботодавці з пропозиціями попрацювати у Тернополі дають 20-25 штук.
Що, з Тернополя усі з'їпали за кордон, що так стрімко  там піднімають зарплату?

На одному з вінницьких  підприємств, після травневих свят, в один день звільнилося 25 чоловік й упиздило на заробітки  :gigi:
Це до того, як тут деякі розказують, що мовляв "ніхто насправді не тікає, так само є як й раніше"
   
Що, народ в польщу ломанувся? ;)
До речі, на цю двпдцятку в тебе яка тривалість робочого дня?

Народ давно в польщу катається
Тут конкуренція
На доставці морозива поставили 20
Ну і нам прийшлось
   
Щойно подивився про вакансіях, у Вінниці зарплата водія - 8-10 шт., туди заходять роботодавці з пропозиціями попрацювати у Тернополі дають 20-25 штук.
Що, з Тернополя усі з'їпали за кордон, що так стрімко  там піднімають зарплату?

На одному з вінницьких  підприємств, після травневих свят, в один день звільнилося 25 чоловік й упиздило на заробітки  :gigi:

В нас більше 10 вже давно
   
Це рівень .з.п до 2013 року включно в баксах
Ну майже

Це офіційно чи в конверті? ;)
   
Народ давно в польщу катається
Тут конкуренція
На доставці морозива поставили 20
Ну і нам прийшлось

Я теба власне чого про тривалість робочого дня запитав - в польщі воділа стартує від штуцера, і це дуже гнило.   Там  наших воділ вантажівок/автобусів дофіга і трохи. А поляки оплачують робочий день плюс надгодини, і то точно як в аптеці.  В нас же експедитори, особливо по районам,  фуярять як бобіки по 10 годин і більше. І ше й з сервісом авто в 99% все через сраку, і багато чого за власні кошти
   
Re: Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень
smx

ну где молодец там молодец  (tu)
понимаю конкуренция сейчас за роботяг, но все равно  (tu)
   
Ось так

Машина их и ремонт за их счет?
   
Я теба власне чого про тривалість робочого дня запитав - в польщі воділа стартує від штуцера, і це дуже гнило.   Там  наших воділ вантажівок/автобусів дофіга і трохи. А поляки оплачують робочий день плюс надгодини, і то точно як в аптеці.  В нас же експедитори, особливо по районам,  фуярять як бобіки по 10 годин і більше. І ше й з сервісом авто в 99% все через сраку, і багато чого за власні кошти

Водійська професія і надгодини - речі несумісні. В США, наприклад, це суворо заборонено.
   
Доведеться усім підтягувати зп до польського або майже польського рівня

З одночасним підвищенням продуктивності праці

Іншого не дано
   
Re: Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень

Доведеться усім підтягувати зп до польського або майже польського рівня

З одночасним підвищенням продуктивності праці

Іншого не дано

Бля, ти як з 90х вещаеш.... :facepalm:
   
Бля, ти як з 90х вещаеш.... :facepalm:

шо не так він сказав?
   
Нормально, скоро к Польше подтянемся. Другого пути нет
   
А до скількох підняв своїм технарям, якшо не секрет?
   
Молодец.

На экспорт продукция идёт? Или только локальные заказчики?
   
Я, як манюпас, вклоняюся вашому рішенню, як власника бізнесу.
   
Це рівень .з.п до 2013 року включно в баксах
Ну майже

молодец  (tu), очень неплохо для Украины. Всем приходится повышать сейчас

По укрстатистике, почему-то, Тернопольская область всегда лидер по самой низкой оплате труда в Украине  :S
   
Re: Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень

 (tu)
   
молодец  (tu), очень неплохо для Украины. Всем приходится повышать сейчас

По укрстатистике, почему-то, Тернопольская область всегда лидер по самой низкой оплате труда в Украине  :S

Бо великий процент сільського населення.
   
Думаю рівня польської зарплати ми досягнемо швидше ніж уявляємо. Бо вже в наступному році роботодавців почнуть піджимати західноєвропейські зарплати. Тобто зарплати рівня 2000 євро. Вже зараз знайомі почали в Німеччину їхати.
   
Это означает что у тебя маржа выше 30 %. У большинства бизнеса маржа ниже 30

А значит они не зп поднимать будут а закрываться

Экономика это не ровная степь с равной маржой А ГОРЫ ХОЛМЫ И ДОЛИНЫ СО степями где то маржа выше где то ниже

Уровень налогообложения делает эти ареал или выгодным или нет.. Бизнес с высокой маржой лоял5н к налогам бизнес с низкой умирает или уходит в тень...

В нормальных экономика уровень налогов соответствует т акому уровню чтобы максимально задействовать экономический ландшафт.. Чтобы и горы не гуляли и долины не поостаивали.. Чтобы всем было выгодно вести бизнес.


В укра не ситуация. Такова что только высокомаржинальные бизнес способны выдерживать текущий уровень налогов.. Из за чего стагнация эконмики и олигополии в тех рынках. Где маржа высокая но высокий уровень налогов создаёт барьеры входа в рынок из за чего все маржинальные ниши монополизированны.
   
Re: Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень

и это хорошо,настало время когда работодатель конкурирует с другими работодателями за роботяг
   
Это означает что у тебя маржа выше 30 %. У большинства бизнеса маржа ниже 30

А значит они не зп поднимать будут а закрываться

Экономика это не ровная степь с равной маржой А ГОРЫ ХОЛМЫ И ДОЛИНЫ СО степями где то маржа выше где то ниже

Уровень налогообложения делает эти ареал или выгодным или нет.. Бизнес с высокой маржой лоял5н к налогам бизнес с низкой умирает или уходит в тень...

В нормальных экономика уровень налогов соответствует т акому уровню чтобы максимально задействовать экономический ландшафт.. Чтобы и горы не гуляли и долины не поостаивали.. Чтобы всем было выгодно вести бизнес.


В укра не ситуация. Такова что только высокомаржинальные бизнес способны выдерживать текущий уровень налогов.. Из за чего стагнация эконмики и олигополии в тех рынках. Где маржа высокая но высокий уровень налогов создаёт барьеры входа в рынок из за чего все маржинальные ниши монополизированны.

От коли ти не фуяриш тупі платні пости, то виходить наіть нічого так, і доволі розумно.
   
и это хорошо,настало время когда работодатель конкурирует с другими работодателями за роботяг

Кіяша вище толково відповів.
   
Re: Підняв водіям на доставці продуктів з.п 20 т гривень

Правильно сделал, сможешь хороших водил у себя удержать. Толково.
   
Це офіційно чи в конверті? ;)

в конверті, звичайно. З такою офіційною бізнес вилітає в трубу на раз два три.
   
в конверті, звичайно. З такою офіційною бізнес вилітає в трубу на раз два три.

Официально - однозначно. Слав - публичный чел. и у него есть конкуренты и недоброжелатели, если бы платил в конверте и писал об этом на форуме - его бы чпокнули налоговики.
   
в конверті, звичайно. З такою офіційною бізнес вилітає в трубу на раз два три.
це питання ефективності виробничих прочесів.
якщо один такий водій закриває 3 розхлябаних із офіційною з/п 8000 грн, то з точки зору економіки - вигідніше платити офіційно 20000 одному і мати менші накладні витрати на одне робоче місце а не на три.
   
це питання ефективності виробничих прочесів.
якщо один такий водій закриває 3 розхлябаних із офіційною з/п 8000 грн, то з точки зору економіки - вигідніше платити офіційно 20000 одному і мати менші накладні витрати на одне робоче місце а не на три.

Питання, наскільки людина буде завантажена. Якщо з сьомоі ранку до восьмоі вечора, і ще й суботи і постійно срака в милі  -  на довго там ніхто не витримає, скільки би не платив.  Зараз люди хочуть відносно комфортних умов праці без надмірного перевантаження.
Я тому Славка і запитав відразу - які умови роботи.
   
це питання ефективності виробничих прочесів.
якщо один такий водій закриває 3 розхлябаних із офіційною з/п 8000 грн, то з точки зору економіки - вигідніше платити офіційно 20000 одному і мати менші накладні витрати на одне робоче місце а не на три.

нема такого поняття, як розхлябані водії. Всі рахують оборотність, тех стан, завантаженість, пробіг, витрату пального. Стоять трекери, датчики, замки на баках ітд.
   
И ещё.

Если зп в укра не сравняется с польским то весь бизнес в Украине закроется.

Ибо макроусловия в Польше благоприятные чем в ур камне.

Налоги ниже.. Законодательство. Трудовое либеральные.
   
Додам ложку дьогтю в цю радісну картину.

Оскільки традиційно ціни на все в нас ростуть паралельно з ростом зарплат (що демострує цьогорічна весна-літо), додайте сюди корупційну складову, яка присутня у всьому, ріст тарифів - на момент зрівняння українських зарплат з польськими - витрати на життя в Україні будуть значно вищі, ніж в Польщі. Це вже видно навить на прикладі тих же медикаментів.
А якщо ще плюсонути вбиту інфраструктуру, відсутність соціальних ліфтів (якщо ти не народився з золотою ложкою в зубах) та фактично феодальний устрій навить не по латиноамериканськом у, а по африканському типу - їхали, їдуть і їхати будуть.
Такі от підвищення зарплати будуть мати лише тимчасовий ефект. Типу - люди не тікають пішки з вузликом в руках, а готуються неспішно, шукаючи заздалегідь там місце роботи і спосіб перемістити туди родину.

Якось так.
   
От коли ти не фуяриш тупі платні пости, то виходить наіть нічого так, і доволі розумно.

Зняв з язика!
Я навіть про лопату забув!
   
Как-то странно. Только обсуждали с киевлянами как раз эту тему по водителям и люди говорят 10-12 реально найти нормальных водил. Нужно несколько. А тут Тернополь и 20. И это работа на которой может работать половина мужиков
   
И ещё.

Если зп в укра не сравняется с польским то весь бизнес в Украине закроется.

Ибо макроусловия в Польше благоприятные чем в ур камне.

Налоги ниже.. Законодательство. Трудовое либеральные.

думаю не закроется, а наоборот будут инвестировать в Украину
   
Оскільки традиційно ціни на все в нас ростуть паралельно з ростом зарплат (що демострує цьогорічна весна-літо), додайте сюди корупційну складову, яка присутня у всьому, ріст тарифів - на момент зрівняння українських зарплат з польськими - витрати на життя в Україні будуть значно вищі, ніж в Польщі. Це вже видно навить на прикладі тих же медикаментів.

Ерунда. Еще какой-то пример будет кроме медикаментов? Одежда еще дороговата у нас брендовая, но это, я думаю, потому что оборот, все-таки, еще маленький. Услуги все у нас дешевле в разы, чем в ЕС - от транспорта и связи до парикмахерских. Коммуналка дешевле. Продукты, в принципе, уже подбираются к европейским ценам.
   
Польща насьогодні потребує додатково 100 тис. шоферів,дальнобійників. Заслуги педра і гросі годі тут шукати.Поляки переманять працівників з Украіни- ім є чим,бо мають працюючу економіку.
   
думаю не закроется, а наоборот будут инвестировать в Украину

Обрисуйте хотя бы в общих чертах как завышенная стоимость ресурса.. По сравнению с конкурентом.. Заставит ва. Инвестировать в производство если продукт в связи с этим будет априори выше по стоимости а значит неконкурентен... А значит инвестируя вы будете множить убытки.

Как.. Что заставит ва инвестировать??

Нарисуйте хоть в общих чертах тот бред чт  в вашей голове заставляет вас нести такую ахинею.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія