Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Повна херня ...
   
У вас в Америці якийсь піздець - 380 вольт садить напругу в сусідів на 50В...

У-у-у, як у Вас туго з елекротехнікою...
По-перше, напругу в мережі буде садити не "380 вольт", як Ви написали, а величезне навантаження - зарядний пристрій Вашого електрокара.
Ви ніколи не бачили як блимає світло в хаті і холодильник стає на диби, коли сусід користується зварювальним апаратом?
По-друге, в Америці лінійна напруга 220 В.
   
В тому й вся біда, що нафта не вічна. І кінець нафти стане кінцем цивілізації.
А "тесла" ледь-ледь тримається на плаву за рахунок багатеньких лохів і велетенських державних дотацій.
Мінуси електромобіля:
1) малий запас ходу на одній зарядці;
2) довгий час зарядки;
3) екологічні збитки (збільшення кількості електростанцій + утилізація здохлих акумуляторів);
4) дороговизна самої машини;
5) вага аккума;
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
Цього вам достатньо?
Якщо недостатньо, то поцікавтесь що з цього приводу думають американські експерти.
А вони вважають, що до 2040 року кількість електромобілів в Америці сягне 1% від загальної кількості автівок. :zrada:  :D 

Х-ня. Якраз для вантажних перевезень електрокари найбільш економічно вигідні:

"Tesla co-founder says it's electric trucks, not electric cars, that matter"

http://www.theverge.com/2015/2/27/8119981/electric-trucks-wrightspeed-ian-wright

""Consumer automobiles don’t burn enough fuel," Wright explains to Quartz. "Family cars burn about 600 gallons a year. If you make that [car] electric you are going to add $15,000, at least, to the cost of that car and maybe only save $1,500 [in fuel]. So maybe a 10-year payback. If you go to garbage trucks they are burning maybe 14,000 gallons a year, so you can save $35,000 in fuel and $20,000 in maintenance."

Wrightspeed's pitch is already attracting business, with the company securing its first significant deal with FedEx last year to convert 25 delivery trucks."
   
Чувак абсолютно не в темі. Не позорься.  :facepalm1:
3,4,5,6 - повна херня.
1,2 - питання часу і прогресу.

Де тесла тримається якшо вона вже вийшла в прибутковість, будує найбільший завод акумів в світі(випереджаючи графік), і лише на праві стати в чергу на придбання нової моделі Х, вона вже заробила більше 300 млн долларів!
   
Одна моя знайома часто вихваляється своїм чоловіком, який постійно грає в казіно і постійно там "виграє" купу грошей.
Я ніколи з нею не сперечаюсь на цю тему, бо бачу що воно йобнуте. :D
Тепер бачу, що з теслолюбами теж нема резону сперечатись - вперті, як кремлівська стіна.  :D 
   
і лише на праві стати в чергу на придбання нової моделі Х, вона вже заробила більше 300 млн долларів!

А хіба я про багатеньких лохів не згадував у попередніх дописах? ;o 
Саме тупорилі багатії (а не електрика, як дехто думає) є тягловою силою "тесли". :fool:
   
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
Самые мощные машины производит Unit Rig (в России эту марку представляет «Глобал Технолоджи Групп»). Модельный ряд ТМТ состоит из девяти дизель-электрических самосвалов грузоподъемностью 109–326 т.

http://maxi-exkavator.ru/articles/trucks/~id=603


   
У-у-у, як у Вас туго з елекротехнікою...
По-перше, напругу в мережі буде садити не "380 вольт", як Ви написали, а величезне навантаження - зарядний пристрій Вашого електрокара.
Ви ніколи не бачили як блимає світло в хаті і холодильник стає на диби, коли сусід користується зварювальним апаратом?
По-друге, в Америці лінійна напруга 220 В.

То пісєц...
Я інженер - енергетик.
Заряджання Тесли посадить напругу в сусіда ?...але ж ти полудурок ги ;)
   
А ще є моднява секта - "церква сайєнтології". :)
   
Одна моя знайома часто вихваляється своїм чоловіком, який постійно грає в казіно і постійно там "виграє" купу грошей.
Я ніколи з нею не сперечаюсь на цю тему, бо бачу що воно йобнуте. :D
Тепер бачу, що з теслолюбами теж нема резону сперечатись - вперті, як кремлівська стіна.  :D 
Та важкувато сприймати на віру порожні твердження дилетанта, коли маєш на противагу інформацію від експертів, та ще й підкріплену щирими доларами від інвесторів:

"Tesla Motors Market Cap: 34.64B for July 17, 2015  +2.99%"

https://ycharts.com/companies/TSLA/market_cap
   
А хіба я про багатеньких лохів не згадував у попередніх дописах? ;o 
Саме тупорилі багатії (а не електрика, як дехто думає) є тягловою силою "тесли". :fool:
Ви просто заздрите шо у когось є бабло купити гарну машину. Так би одразу і сказали, жаба душить.  :facepalm1:

І доречі саме покупці і є двигуном прогресу(а не бензин, як дехто думає).
   
Я інженер - енергетик.


За сало диплом купив? :D
   
Та він клінічний ідіот.
Щей малограмотний :)
   
 :fuck:
Та він клінічний ідіот.
Щей малограмотний :)

Придур, йди закон Ома вчити,... "енергетик" задрочений. :D  :fuck:
   
За сало диплом купив? :D

В часи радянського союзу отримав.
А ти я бачу повне лайно раз вимушений був звалити в Америку.
Тут заробити не зміг бо тупий та ?
   
але ж ти полудурок ги ;)
Та схоже шо не полу  :gigi:
   
:fuck: Придур, йди закон Ома вчити,... "енергетик" задрочений. :D  :fuck:

Ти іди швабри мий.
Тобі завтра туалети мити зранку.
Полудурок.
Заряджання Тесли посадить напругу в мікрорайоні.
Ти з якого села недоумок ?
   
В часи радянського союзу отримав.
А ти я бачу повне лайно раз вимушений був звалити в Америку.
Тут заробити не зміг бо тупий та ?

Слухай, "заробляльщик", якщо такий крутий, купи "теслу" і включи її в домашню розетку. А потім відпишешся по результатах... :lol:
О, бідна моя ненька Україна, з такими "інженерами".
   
Та схоже шо не полу  :gigi:

Каже шо у США - 220в .
Я знаю шо вроді 110в.
   
Треба б прописати десь у правилах заборону на аргументи типу: "Лише придурки можуть у таке повірити". Аргументація має бути по суті справи, а не базуватися на образах опонентів. Замість змістовної дискусії, де можна взнати щось нове, одержуємо беззмістовний срач.
   
Слухай, "заробляльщик", якщо такий крутий, купи "теслу" і включи її в домашню розетку. А потім відпишешся по результатах... :lol:
О, бідна моя ненька Україна, з такими "інженерами".

Хую ти тупорилий.
380 вольт звичайні заряджають Теслу за 3-4години.
Я тобі каду з ПРАКТИКИ.
   
Каже шо у США - 220в .
Я знаю шо вроді 110в.

Уха-ха-ха-ха, "інженер-енергетик", ти про лінійну напругу чув? :lol:
   
По-друге, в Америці лінійна напруга 220 В.
Точно, навіть не помітив цього шедевра від нашого мериканського експерта по електриці, який навіть не доганяє, яка напруга в країні де він живе...  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Треба б прописати десь у правилах заборону на аргументи типу: "Лише придурки можуть у таке повірити". Аргументація має бути по суті справи, а не базуватися на образах опонентів. Замість змістовної дискусії, де можна взнати щось нове, одержуємо беззмістовний срач.

380 вольт.
16 ампер.
Повна зарядка Тесли - 3-4 години.
Львів. Західна Украіна.
Вартість заряджання - десь 10 гривень.
   
Хую ти тупорилий.
380 вольт звичайні заряджають Теслу за 3-4години.
Я тобі каду з ПРАКТИКИ.

Всьо ясно з тобою... Піду краще туалет помию, ніж з таким "інженером" дискутувати. :D
   
Уха-ха-ха-ха, "інженер-енергетик", ти про лінійну напругу чув? :lol:

Ти іди швабри мий тобі завтра парагі мексиканцям мити.
   
НУНУ, тобі теж на передєлку в ПТУ. (td)
   
Всьо ясно з тобою... Піду краще туалет помию, ніж з таким "інженером" дискутувати. :D

Дебіл сука...
Я тобі з практики кажу а воно б***ь про лінійні напруги згадує.


Останнє редагування: 19 липня 2015 02:39:34 від Rubicon
   
А ще є моднява секта - "церква сайєнтології". :)
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень. (С)
   
НУНУ, тобі теж на передєлку в ПТУ. (td)
240 Volt Outlet
Go fuck yourself, dude  :K

Вивчай клоун. Знайдеш 220В, вертайся, побалакаємо. А поки шо - брись.
http://www.teslamotors.com/charging#/outlet

Останнє редагування: 19 липня 2015 02:32:04 від NUNU
   
380 вольт.
16 ампер.
Повна зарядка Тесли - 3-4 години.
Львів. Західна Украіна.
Вартість заряджання - десь 10 гривень.

Візьми калькулятор, долбойобе, і (x) скільки електрики візьме аккум при такому струмі за три години.
А я піду туалет поки помию. :)
   
240 Volt Outlet
Go fuck yourself, dude  :K

Вивчай клоун. Знайдеш 220В, вертайся, побалакаємо. А поки шо - брись.
http://www.teslamotors.com/charging#/outlet

Ібанате, в мене в хаті 220 вольт, лінійна напруга. А фазна - 120. :fuck:
   
в мене в хаті 220 вольт, лінійна напруга. А фазна - 120. :fuck:

у тебе в хаті пише ЛІНІЙНУ НАПРУГУ ? а на електроприладах теж лінійну ?  :weep:  :D 
 :lol:
   
Пацієнт пішов вразнос...
   
Візьми калькулятор, долбойобе, і (x) скільки електрики візьме аккум при такому струмі за три години.
А я піду туалет поки помию. :)

придурку...
РІК практики вже.
РІК часу щоденної експлуатації.
на тобі відео. Назар власник білої Тесли - мій сусід. Вже все пораховано.
https://www.youtube.com/watch?v=ZrOjKxlrDro
   
Не чіпляйтесь до дрібниць, бо й я можу: не 500, а 600 кг і 20 хвилин - то не повна зарядка. А написав я тону бо з батареєю у 600 кг Тесла не проїде стільки, скільки той БМВ на водні. Треба ж якось привести їх до одного знаменника.
Не несіть юхню. Чим більша вага, тим більше витрата палива і тим гірша маневреність. Також при аварії удар буде сильнішим. Вага - це одна з найважливіших характеристик авта.
Ні, не бентежить. Бо ще два роки тому те саме казали про електрику. Звідки узятися водневим заправкам, коли нема чого заправляти?

фігня водень теж у порівнянні з електрикою вичерпний і небезпечний, тай інфраструктури електрики дешевша надійніша та безпечніша
   
паровозники тоже думали шо будут жить вечно...але ж ....

Я Вас не сильно разочарую, если сообчу, шо старые добрые паровозные котлы выпускают до сих пор аж гай шумыть? Тот же Кливер-Брукс, например. И ничего другого умники, которые не в состоянии освоить курса возобновляемых и невозобновляемых источников энергии, читаемого студентам первого курса первого семестра, до сих пор не придумали и не прдумают никогда.
   
Нафта вічна ?
так хто ідіот - може ти і є ідіот ?  :D

Вообще-то теории неорганического происхождения нефти придерживались и придерживаются многие выдающиеся химики. Менделеев, к примеру.
   
Вообще-то теории неорганического происхождения нефти придерживались и придерживаются многие выдающиеся химики. Менделеев, к примеру.

Хочеш сказати що викачана нафта відновлюється?
   
Вообще-то теории неорганического происхождения нефти придерживались и придерживаются многие выдающиеся химики. Менделеев, к примеру.
:weep:
Я Вас не сильно разочарую, если сообчу, шо старые добрые паровозные котлы выпускают до сих пор аж гай шумыть?
:weep:

Судячи з висловів, перед нами людина щойно прибула з далеких 80х.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія