Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Поезд "Киев-Москва" стал самым прибыльным в международном направлении в 2018 году

Поезд "Киев-Москва" стал самым прибыльным в международном направлении в 2018 году

Поезда, которые курсируют в направлении Российской Федерации, остаются прибыльными Поезда, которые курсируют в направлении Российской Федерации, остаются прибыльными
Самым прибыльным поездом, который курсировал из Украины за границу в 2018 году, стал поезд №5/6 "Киев-Москва".

Об этом сообщила пресс-служба "Укрзализныци" на запрос Українських Новин.

Так, поезда, которые курсируют в направлении Российской Федерации, остаются прибыльными несмотря на то, что на них не действуют скидки, как на поезда в направлении Европы.

Список самых прибыльных поездов с международным сообщением:

п. №5/6 "Киев-Москва" – наполненность 72%, прибыль составила 120 млн грн
п. №23/24 "Одесса-Москва" – наполненность 85%, прибыль составила 56 млн грн
п. №73/74 "Ковель-Москва" – наполненность 80%, прибыль – 30 млн грн
п. №61/62 "Николаев-Москва" – наполненность 80%, прибыль – 16,7 млн грн
п. №53/54 "Киев-Санкт-Петербург" – наполненность 61%, прибыль – 14,4 млн грн
Поезд №5/6 "Киев-Москва" находится в пути более 13 часов. Согласно информации сайта poezdato.net, маршрут поезда пролегает по таким станциям как Конотоп, Суземка, Брянск-Орловский, Сухиничи-Главные. Поезд курсирует каждый день.

Как сообщали Українські Новини, самым убыточным в 2018 году стал поезд "Минск-Запорожье".

https://ukranews.com/news/613997-poezd-kiev-moskva-stal-samym-pribylnym-v-mezhdunarodnom-napravlenii-v-2018-godu
   
За 2018 рік в порівнянні з 2017 роком пасажиропотік між Україною і Московією скоротився на 20%.
Так шо все нормально. Тренд позитивний
   
Уявимо що такого потягу більше немає. І всі українські заробітчани куплять квитки в інший бік. Київ- Варшава, або Прага
   
І що??? Скоро не буде ні того потяга ні РФ  (tu)  Про що гілка??? Про те, що УЗ там ставить неадекватний тариф, вдвічі дорожче, ніж літаком через Мінськ??? :)
   
Уявимо що такого потягу більше немає. І всі українські заробітчани куплять квитки в інший бік. Київ- Варшава, або Прага

Заробитчанам поезд дорого.Я думаю они больше на автобусах
   
І що??? Скоро не буде ні того потяга ні РФ

коли скоро?  5 рокiв мало?
   
коли скоро?  5 рокiв мало?

Ну тут или поезд исчезнет или РФ  :laugh:
   
коли скоро?  5 рокiв мало?

Поживите - побачите  (tu)
   
Ну тут или поезд исчезнет или РФ  :laugh:

ну да ну да  :laugh:  педро@бы они такие безкорыстные...
   
Поживите - побачите  (tu)

вам 5 лет было мало?
   
І що??? Скоро не буде ні того потяга ні РФ  (tu)  Про що гілка??? Про те, що УЗ там ставить неадекватний тариф, вдвічі дорожче, ніж літаком через Мінськ??? :)

Швидкими і дешевими лоукостерами привчають українців до Європи -  (tu)

Дорогими, часозатратними i допотопними совдепівськими поїздами відівчають українців від узкого міра -  (tu)

Останнє редагування: 20 лютого 2019 01:29:54 від newyo
   
Швидкими і дешевими лоукостерами привчають українців до Європи -  (tu)

Дорогими, допотопними содепівськими поїздами відівчають українців від узкого міра -  (tu)

Так и есть
   
Всі московські поїзди перекинути на Європу.  І прибутковість виросте в 4 рази більше ніж на росію
   
та хто ж iх перекине? на на чaсi
   
Всі московські поїзди перекинути на Європу.  І прибутковість виросте в 4 рази більше ніж на росію

Будуть ходити порожні і збиткові. бо літаком набагато дешевше
   
Бо він мабуть 1 у тому напрямку й лишився
   
Меня другое интересует. Почему при столь высоких тарифах ездят только поезда УЗ? Почему не Росжд с их новыми и комфортабельными вагонами?
Ведь выгодный же бизнес. Или там причина в чем то другом?
   
Меня другое интересует. Почему при столь высоких тарифах ездят только поезда УЗ? Почему не Росжд с их новыми и комфортабельными вагонами?
Ведь выгодный же бизнес. Или там причина в чем то другом?

россия в режиме "хоть нас там нет, но мы же знаем!!!" воюет с Украиной, поэтому давно отменила свои поезда во "вражескую страну".

Мне другое любопытно - почему Беларусь не гоняет поезда через Гомель с Украины к "брату у ворот"? Молдова гоняет два поезда через Украину, зарабатывает баблишко. А батька - нет...
   
Меня другое интересует. Почему при столь высоких тарифах ездят только поезда УЗ? Почему не Росжд с их новыми и комфортабельными вагонами?
Ведь выгодный же бизнес. Или там причина в чем то другом?

Перше, чому це московіти повині заробляти на тому на чому може заробляти Укрзалізниця?

Друге, чим старіши локомотиви, тим ліпше. Будь-яка дорога/напрямок у бік узкого міра апріорі повина викликати огиду і неприємні асоціації
   
Колись було багато чого, але вже нема. І того не буде :)



   
Уявимо що такого потягу більше немає. І всі українські заробітчани куплять квитки в інший бік. Київ- Варшава, або Прага
Ні, вони швидше куплять квитки Київ-Мінськ, а потім на Москву.
   
Підняти ціни на орду ще вдвічі

Підняти ціни на орду ще вдвічі.

Фани Пуйла заплатять будь-які гроші за задоволення поцьомати бруківку Красної Площі.
   
Колись було багато чого, але вже нема. І того не буде

Боюсь, то , что на первом скрине вполне реально появится снова в конце этого года
   
Перше, чому це московіти повині заробляти на тому на чому може заробляти Укрзалізниця?

Так Омелян же таердит. что нужно отменить :)
Пусть москали и молдаваны зарабатывают. Украине бабло не нужно в принципе :)
   
Так Омелян же таердит. что нужно отменить :)
Пусть москали и молдаваны зарабатывают. Украине бабло не нужно в принципе :)

  зароблять на пасажироперевезення х на Захід:

 "Українці вперше стали більше їздити потягами до країн Європейського Союзу, а не до Росії."
   
 потяг на Москву:



Останнє редагування: 20 лютого 2019 08:59:20 від Чжан
   
зароблять на пасажироперевезення х на Захід:

На запад не заработаешь, ибо тарифы намного ниже, о чем и говорит пост в старттопике - все прибыльные только на Россию.
Цены на запад не подымешь ибо есть множество авиалоукостов дешевых
   
На запад не заработаешь, ибо тарифы намного ниже, о чем и говорит пост в старттопике - все прибыльные только на Россию.
Цены на запад не подымешь ибо есть множество авиалоукостов дешевых

  лоукости не літають в сусідні міста одразу за кордоном ...

 
   
лоукости не літають в сусідні міста одразу за кордоном ...

В сусідні міста відразу за кордон їздять на автобусах, бусиках і своїх легковиках
   
В сусідні міста відразу за кордон їздять на автобусах, бусиках і своїх легковиках

  а-я, поїдеш автомобілем, щоб добу чекати на митниці...
   
Ой а ШО такоЄ... колись будо 3 поїзди Київ - Москва, а зараз 1 і то наповненість 72 % 

А взагалі пасажиропоток Україна - Росія у 2013 році 5,1 млн., у 2017 році - 0,9... а в 2018 році скоротився на 20% тобто 0,7.
   
На запад не заработаешь, ибо тарифы намного ниже, о чем и говорит пост в старттопике - все прибыльные только на Россию.
Цены на запад не подымешь ибо есть множество авиалоукостов дешевых
Нічого такого там не говориться... там говориться про те, що російський напрям залишається прибутковим, а тарифи на Росію просто зрівняли з западними.

Останнє редагування: 20 лютого 2019 10:17:17 від Agni
   
Re: Підняти ціни на орду ще вдвічі

Підняти ціни на орду ще вдвічі.

Фани Пуйла заплатять будь-які гроші за задоволення поцьомати бруківку Красної Площі.

+1
   
Наша мета законопатити бочку і чекати коли вибухне
   
Наша мета законопатити бочку і чекати коли вибухне

Судячи з нинішнього виступу перед своїмy депутатами путлєр взявся за урожaї кукурудзи і надої молока -  (tu)
Back to USSR
 

Останнє редагування: 20 лютого 2019 23:58:50 від newyo
   
Боюсь, то , что на первом скрине вполне реально появится снова в конце этого года

ЩАС :) ПРЯМ :)  :weep:

А, забыл сказать, это Харьков в марте 2014 ... 
   
Блін, де впоротий Павлуша? Це ж його тема, патріотизм московськими поїздами міряти!  :laugh:
   
Поезд "Киев-Москва" стал самым прибыльным в международном направлении в 2018 году

Поезда, которые курсируют в направлении Российской Федерации, остаются прибыльными Поезда, которые курсируют в направлении Российской Федерации, остаются прибыльными
Самым прибыльным поездом, который курсировал из Украины за границу в 2018 году, стал поезд №5/6 "Киев-Москва".


Список самых прибыльных поездов с международным сообщением:

п. №5/6 "Киев-Москва" – наполненность 72%, прибыль составила 120 млн грн
п. №23/24 "Одесса-Москва" – наполненность 85%, прибыль составила 56 млн грн
п. №61/62 "Николаев-Москва" – наполненность 80%, прибыль – 16,7 млн грн


почему из Одессы и Николаева меньше прибыли, если наполненность больше ?
   
Ні, вони швидше куплять квитки Київ-Мінськ, а потім на Москву.

Ну якщо їм в Москві до вподоби більше, ніж в Варшаві, то це їх справа. Тоді не треба через Мінськ. Треба раза в 3 ще вартість квитків підняти до Москви. Нехай платять за свої вподоби
   
почему из Одессы и Николаева меньше прибыли, если наполненность больше ?

Меньше вагонов ниже классность поезда...

На Москву прямо в Киеве таможня и паспортный контроль, потом до Москвы остановок нет. На других направлениях не так.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія