Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

General Electric показали перший локомотив, виготовлений для України

Ясно... Электрофицировать путиникто не собирается... Иначе б электровозы заказывали.

Ціна коцмас. Хоча мені цікаво, як уз збирається ті локи обслуговувати? Там вже бригада з перемичками не побігає.
   
Ціна коцмас. Хоча мені цікаво, як уз збирається ті локи обслуговувати? Там вже бригада з перемичками не побігає.

В ролике говорят, что у них сервисное обзлуживание - раз в 92 дня. И доукомплектовывать их будут на крбковском. Там наверное и сертифицируют каких-то ремонтников для сервиса.
   
Откуда ты вытащил этот бред? Завод в Казахстане и другого в пределах СНГ не будет. Укараинский рынок слишком ничтожен для нового завода.


Завод вже є - КВБЗ.Саме їх GE вибрали у партнери. Локалізація першої партії 10%, у подальшому 40%.

Зараз йдуть перемовини щодо електровозів. Найбільш реальний варіан-з Альстомом.Україна стоїть на 5 місці в світі за товарними перевезеннями. І 4 перші ринки вже попилені : Штати, Китай, Росія та Індія.
   
А нічо так - 33 млн за локомотив  ;o

В 10 разів менше.Весь контракт -  на 200 локомотивів. До речі, майте на увазі що він дизель-електричний.Лугансткі були чистими дизелями.
   
В 10 разів менше.Весь контракт -  на 200 локомотивів.До речі, майте на увазі що він дизель-електричний. Лугансткі були чистими дизелями.

Ага, особенно 2ТЭ116  8-:
Ты бы матчасть подтянул немного.  8-)


Короче очередной мегапопил бабла вырисовывается.


Останнє редагування: 12 липня 2018 02:57:37 від б_а_р_с
   
В 10 разів менше.Весь контракт -  на 200 локомотивів. До речі, майте на увазі що він дизель-електричний.Лугансткі були чистими дизелями.

Я не знаю, всюди написано 30, про 200 ніде не бачив
   
В 10 разів менше.Весь контракт -  на 200 локомотивів. До речі, майте на увазі що він дизель-електричний.Лугансткі були чистими дизелями.

Охтижйопт!
ТЕ, М - все із електричною передачею. Магістральних гідрачів зараз не існує як явища.
   
В ролике говорят, что у них сервисное обзлуживание - раз в 92 дня. И доукомплектовывать их будут на крбковском. Там наверное и сертифицируют каких-то ремонтников для сервиса.


Видно далеку людину від сучасних реалій на уз. Особливо, як заажити, що основні локи у нас вл-80 і вл-11. Яким по 40 років і по три мільйона км. Де з електроніки - лише мобіли в кишенях локомотивноі бригади.
Той еволюшн навпаки - все через комп, і запхати там перемичку, аби воно якось іхало - анріал.
   
Ага, особенно 2ТЭ116  8-:
Ты бы матчасть подтянул немного.  8-)


Короче очередной мегапопил бабла вырисовывается.

+1
   
 :facepalm: спасибо general electric за локомотивы, спасибо астон мартину и феррари за автомобили, боингу за самолеты. этот список бесконечен.  X(  X(
   
:facepalm: спасибо general electric за локомотивы, спасибо астон мартину и феррари за автомобили, боингу за самолеты. этот список бесконечен.  X(  X(
фак general electric
фак астон мартин и феррари



фак грьобаную корупцію

200 тищ ржавеющіх паравозов
а ми платим за новенькіє...
   
Я не знаю, всюди написано 30, про 200 ніде не бачив

Для поставки перших 30 тепловозів в цей же день було укладено договір купівлі-продажу між GE і державним Укрексімбанком, на суму $140 млн.

Рамкова угода терміном на 15 років передбачає, що з часом рівень локалізації буде доведений до 40%, обсяг поставок локомотивів GE вказаної серії Evolution до 2034 року досягне 225. У рамках реалізації угоди в Україні повинна бути також створена база для довгострокового технічного обслуговування тепловозів GE і модернізовані 75 локомотивів з існуючого парку Укрзалізниці.

https://biz.НВ/ukr/markets/ukrzaliznitsja-pidpisala-z-general-electric-uhodu-na-1-mlrd-2453752.html

   
ну полюбому за эти 200 локомотивов трамп будет вдячный и может разрешить еще купить джавелинов. хорошая сделка. все довольны  X(
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія