Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
3721
7 червня 2018 15:44:40
Чем больше самоубийц - тем меньше будет самоубийц ! Не жалейте их, им жалость не нужна, они совершают самое свободное действие - возвращают себя в состояние несуществования. Им выпал шанс вырваться на время из небытия и им тут, видите ли, не понравилось. Скатертью дорога. А с детками все будет хорошо - мама слишком часто будет рассказывать про папу и его дебильный поступок и они предпочтут бытие.
3722
7 червня 2018 03:52:26
Якщо чесно,  це правило,  котре напрягає найбільше.
Оно не может напрягать - это жизни спасает, ибо водители ожидают медленных пешеходов и контролируют только переход, а не 20 м тротуара перед ним. По схожей причине (не ожидают) не замечают велосипедистов и мотоциклистов в зеркала заднего вида.
3723
7 червня 2018 03:40:34
Blackout, ти намагаєшся вигадати навіть не велосипед, а колесо
Це я закликаю пересадити всіх на велосипед і кінну тягу?
Чи заднєприводні?

А в реальності є всесвітній досвід від Копенгагена до Сан Франціско та Сіднея з практичним досвідом того як потрібно робити.
От і порівняй кількість збудованих парковок ЛА  Сан Франциско чи Копенгагена до Києва , Львова чи іншого укр. міста.
У минулому році, парковка в центрі Копенгагена з 4 вечора до 4і ранку, коли я поїхав в аеропорт, коштувала мені десь 45 долларів. Коли я повернувся в Копенгаген, то на потягу я доїхав з аеропорта до свого готелю в центрі міста, по перше  швидше, по друге десь в 10 разів дешевше ніж мені це коштувало з авто декілька днів тому.

Теж саме по Сан Франціско. Я можу запаркуватись без проблем, проте це мені коштуватиме 30 долларів. Я можу запаркуватись і в Токіо-Гінза, і в Сіднеї CBD, але це мені коштуватиме гроші. Тому один раз - можливо, але кожного дня іхати в центр Сан Фраціско, Сіднея чи Лондона мені не вистачить грошей, і навіть якщо я у відряджені, і гроші платить мій роботодавець, це крайнє незручно. Знову таки, місяць тому в мене зайняло в два рази більше часу у Лондоні проіхати на авто з Хітроу до Кенері Уорс, а потім ще 20 хвилин запаркувати машину, ніж я би перейшов з терміналу в метро.

Сучасні міста антагоністичні до індивідуального транспорту.
А вот блекаут хочет ездить на машинке, парковать ее за 0, и плевать ему на ГТ и опыт других городов - они там все заднеприводные.
3724
6 червня 2018 22:58:31
Громадський транспорт можна оновити та за не дуже великі гроші в порівнянні з іншими інфраструктурними проектами. А ось перепланувати Київ і зробити з нього Лос Анжелес для автомобілістів неможливо за будь які гроші. Більше того, цей самий ЛА з десятками фрівеів в будь якому напрямку стоіть в корках 20 годин на добу. Так що це дорога в нікуди.
А громадський транспорт можна зробити зручним за кілька років, як в Токіо нікому навіть в голову не приходить припертись у місто на автомобілі, бо це не тільки дорожче але і реально довше навіть без корок.
Ща блекаут опять разноется про заднеприводных урбанистов. У него явно какая-то травма.
3725
6 червня 2018 16:54:30
у умных часто бывает "комплекс отличника"

обдумывая какое либо дело он думает и видит на 5 шагов вперед а глупый не видит и на 3 ... на 2 ..

пока умный сидит думает как решить проблему на 5м шаге десяток дураков сделали уже первые 2-3 шага . а потом или ситуация меняется и проблема исчезает или начинают работать  законы статистики - десяток дураков по закону вероятности один из них случайно решит проблему шага номер 5

а умный так и будет сидеть и думать как решить проблему 5го шага.
Добавлю, что умных, по определению, например, 1%. А успех в бизнесе - довольно случайное событие, поэтому в 99% мы и видим неумных среди успешных(Как и среди блондинов, среди высоких, как и среди одноногих). Не вижу трагедии в этом. Это же просто статистика и теория вероятности. Хочешь чтоб вокруг тебя были умные люди - иди в науку, а не в бизнес.
3726
6 червня 2018 16:46:32
3 года прошло

ничего не изменилось
а шо повинно було змінитися?
ну наверное какие то выводы люди должны сделать

сформироваться иные тенденции обществнного мнения

ан нет

нихера
А ты все равно не сдавайся.
3727
6 червня 2018 09:44:24
в Україні за 30 років незалежності нічого не змінолося
Серйозно???? Ви, певно, молода людина, то вам би не завадила невеличка екскурсія у 1988 рік.

Ступінь вашого охрененія від побаченного навіть не можу собі уявити.
ППКС. Если бы прогресс Украины за 30 лет экстраполировать на 1600 - 2000 гг, мы бы щас колонизировали Альфа Центавра
3728
6 червня 2018 09:39:07
колеги.
всі міста основані в 1800 колупнацятому році.
чому?
де раніше були міста?
чому раніше не було міст?
чому колупняцятий 18 роки стали розквітом міст?
мітохнодрії...
/тут нова людина живе 200 років.
(tu)
Америку відкрили всього лише 700 років назад (12 жовтня 1492), а зараз ця країна сама розвинута і керує Світом
Австралію відкрили 400 років назад, і зараз це сильна, сучатна, процвітаюча країна з хмарочосами і автобанами
за якихось 400 років люди настроїли в Австраліїї хмарочосів і дороги
400, Карл
в Україні за 30 років незалежності нічого не змінолося
а почитати про древні часи, так таке враженя що крім Ієрусалиму і Риму на Землі взагалі більше не було міст
це що виходить, що якихось 2000 років назад на Землі було два міста, а всі інші люди жили в селах
а потім раптом, бах, і вибух цівілізації і прогреса, як буцім хтось чарівною паличкою взмахнув, і люди почали створювати міста і колонізувати матеріки
Плохой с тебя читатель значит, если у тебя такое в голове. Хомо сапиенс долго решал задачи пропитания и логистики. Как только решил - пошла урбанизация.
3729
6 червня 2018 08:39:31
Хто хоче продовжувати користуватись індивідуальним авто - то немає проблем - парковка 30-40 долларів на годину як в Сіднеї чи Манхетені, і проблема з зайвим транспортом у місці вирішиться сама по собі.
Да без проблем! Только где эти парковки? Знаю только одну - под Гулливером, остальные - все время забиты :(((
А кто ж их строить будет, если нахаляву парковка везде ? Как только час парковки станет 10 баксов и 30 за ночь везде, тут же начнется бум строительства парковок и паркомест.
3730
5 червня 2018 23:47:05
И, кстати, по теме топика - а что не так ? Да, 90% видов ныне живущих - молодые виды. Так это нормально, старые постоянно вымирают. Вымерло вообще более 95% всех видов. Экологические ниши, видите-ли, не резиновые, всех вмещать не могут, кто-то должен вымереть.
3731
5 червня 2018 23:43:18
Середня тривалість життя в Україні (2009 р.) 69,3 роки
Середня тривалість життя в Україні (2016 р.) 71,4  роки
В нас  крайній перепис населення був у 2001 році, тому ці  статистичні "тривалості" - до дупи.
Середня тривалість життя визначається статистикою з моргів, а не переписом населення. Клятий шоколадник  :X
До моргов добрался ! За конфетки работники моргов вычитая дату рождения из даты смерти, "ошибаются" в большую сторону !!
3732
5 червня 2018 23:16:28
тля
міста практично всі основані після 1800 якогось року.
вони про мітохондрій.
людство змінилося за 200 років!
цивілізація прискорює знищення планети.
динозаври жили 300 мільонів років.
тому, що їм не треба було айфони та мерседеси.
а прогрес почав з катастрофічною швидкістю нищити ресурси.
якось подовше протягнути зможе "золотий мільярд" населення планети.
а інакше війна за ресурси (питна вода) и таке інше.
колега, нашій цівілізації 200 років.
ми будео жити вічно, поки існує сонце.
але.
де ті, хто жив до нас?
Римская империя, Византия, Османская империя, Тамерлан, прочие египтяне/аккады/шумеры/майя/ацтеки - все на месте, просто померли. И мы умрем.
3733
5 червня 2018 23:11:13
не, не так, сначала рнк, а белки, днк и все другое сильно потом.
ты, если не секрет, кто по специальности?

а то очень складно поешь, прям по свежим темникам наработкам :)
Этим темникам лет 50. Генетика называется. Ты школу при Сталине заканчивал ?
3734
5 червня 2018 23:01:55
А тебе есть что возразить на этот общеизвестный факт ?
Опщєізвєсний факт це сферичний кінь у вакуумі.
Ти цифри давай .
Бо видавати факт росту населення , чи то пак росту благасастаянія  і відповідно можливостей купувати авто,за факт росту кількості  автомобілів від будівництва розв'язок  може тільки Варламов і "секта свідків заднєприводного  урбанізму ".
Це маніпуляція.
Я погоджуюсь що будувати дороги без кінця краю це не правильно,привязавшись до росту кількості авто, але...
Але і не будувати на підставі ізмишлізмів автоненависників  також.

У нас вважай ціле століття ,поки всі розвинуті країни будували свою сучасну транспортну інфраструктуру, строілі камунізм.
За якого пролетарій не повинен був мати власне авто.
Відповідно зараз пожинаєм плоди.Автомобілі стали доступні , а транспортної мережі немає у тому вигляді який задовільняє мінімальні потреби.Бо коли глянеш на кількість авто на душу населення і порівняєш з розвинутими країнами -піймеш,що будь у нас стільки авто, при теперішній куцій інфраструктурі - була би повна ЖОПА.
Вибач що так розжовано як для тугодума, але кажуть деколи потрібно просто повторити вголос очевидні речі.
Я полностью с тобой согласен - -и по совку, и по уровню автомобилизации, и ГТ, и инфраструктуре. НО ! Решение транспортной проблемы в городе только одно - ГТ и минимум личных сраковозок. Минимум достигается только баблопрессингом, увы. Все остальное - запреты высотного строительства, запреты переделки планов, принуждения паркингостроительст ва в жилых домах - снова приведет к "купи у нас бетонную коробку и бляху на сдачу, шоб на работу добираться - смотри какая дорога пустая"
3735
5 червня 2018 22:47:09
Полностью согласен с печенегом, добавлю, что "полноценное" питание для хомо выглядит как неделю жрём только картошку, а в воскресенье хряцаем яблочко - готово, все витамины и минералы мы получили. Животные белки так же - 100 г мяса в неделю. Ну а мультивитамины - это таки просто способ получения дорогой мочи.
3736
5 червня 2018 21:19:29
Но если купил на Али за 2 бакса 4 штуки, тогда ой, это норма для китайцев. Хотя я там брал за 4.5 бакса 4 штуки - написано 3000, фактически 2000.
3737
5 червня 2018 21:16:59
Обычные пальчиков аккумуляторы формата АА. Никель-марганцевые.

Объявлена емкость 2700 мАч, по факту на следующий день после полной зарядки показывают только 19 процентов емкости.

Это же неправильно?
По факту имеется ввиду - высадил в 0 с замерами тока, вольтажа и времени ? Или доверился китайской зарядке ?
3738
5 червня 2018 21:14:16
Следы воды или органики максимум. Второе врядли.
3739
5 червня 2018 21:12:23
Вони, як баба-яга, завжди проти. Колись Іран вигнав США, СССР тому обрадувалось, а ті взяли і радників і СССР порізали))))

До чого це я? Не завжди те, що погано твоєму ворогу добре тобі.

БЮТ намагається педалювати теми які є важкі і аби проти Порошенка. Навіть не задумовуючись якщо прийде до влади йому треба буде діяти як діє Порошенко. РФ винищить їх бо їй Україна не потрібна.

Приклад Земельна реформа, потрібні гроші, і гроші прийдеться так само брати з земельної реформи, запустити ринок землі, але на конюктурі грає БЮТ на лякалках для селян. Але це шкода для держави і БЮТ так само прийдеться це впроваджувати.

І так багато тем... Наче працюють на РФ і хочуть знищити державу...

Що немає відчуття коли є державні інтереси ?
Избирателям Вагини пофиг - во времена премьерства своего она топила за рынок земли, сейчас топит против - но ее адептам это побарабану.
3741
5 червня 2018 10:47:01
Важливо не стільки скільки ви їсте разів на день, а який у вас обмін речовин. Нмд
Безусловно, с плохим обменом веществ люди жрут и не толстеют или вообще худеют и помирают. Но люди с нормальным обменом веществ - только толстеют. Особенно с возрастом. Особенно если мало двигаются. Вывод отсюда ? Меньше жрать !!!!
3742
5 червня 2018 10:44:09
чому люди товстіють:
1. вони хочуть бути товстими
2. вони піддаються тиску з боку тієї частини суспільства, які вже потовстіли
3. вони жодної хвилини свого життя не хочуть відчувати голод
4. ...
буде доповнюватись .  :D
Неверно. Ответ только один - ОНИ МНОГО ЖРУТ !
И все.
3743
5 червня 2018 10:33:12
Кумедно те що в чомусь тут є правда - не маючи кілець для  перенаправлення транзиту і внутрішнього трафіку будь які дорожні роботи в місті автоматично створюють затори і тенденція буде тільки наростати бо потік автотранспорту тільки збільшується  :-)o
Это не кумедно - это и есть правда. Не с нуля построенный город, разрезанный рекой с севера на юг и железной дорогой с запада на восток обречён на пробки при любом кол-ве и ширине мостов и дорог. Ибо застройщики хотят продать кусок бетона, а манюпас хочет квартиру и машину. И транзиты до сраки, пока за штуку баксов можно купить бляху и бросать ее во дворе и на дороге нахаляву.
Ви думаєте що є щось що змінить бажання забудовників і манюпасів?   "Это вряд ли" (с)  :-)o
Бажання не изменятся, поэтому их нужно учитывать и не строить дороги, а повышать стоимость владения автомобилем до отсутствия пробок. Т.е. как только среднее время проезда скорой до больнички (или пожарки на пожар) выросло на 10%, тут же на 25% повышается муниципальный сбор на парковки во дворах и дорогах. Снизился трафик до полупустых улиц - снижаем тарифы на парковки, максимизируя прибыль города. Все просто
3744
5 червня 2018 10:27:27
Кому не подобається - чемодан-вокзал-росія кірзачі - село - корова. :)
Особенно меня умиляют протестующие против новостройки, живущие в такой же новостройке, но построенной год назад.
3745
5 червня 2018 10:25:33
Кстати, новые "развязки" приводят к еще большим пробкам, это известный факт.
Ізвєсний хвакт,що і докази є?
Де , підкажіть збудували нову "розв'язку",що привела до більшої пробки.
Не абстрактно розкажіть, а конкретно.
Напр.в селі Залупинці побудували нову розв'язку, до цього пробки не було , а зараз є.
Я можу навести протилежний приклад.
Намалювали велосипідорну доріжку на проїздній частині, зявилася тянучка в 2-3 рази більша ніж до того.
Доказы окружают тебя, в любом городе, в котором есть работа. Без ограничения личного транспорта (30 евро ночь под подъездом) кина не будет, будут пробки - проблема известная и давняя (Трагедия общин (англ. tragedy of the commons; также встречаются переводы трагедия общинного поля, трагедия  общинных владений, трагедия ресурсов общего пользования) — род явлений, связанных с противоречием между интересами индивидов относительно блага общего пользования.)
3746
5 червня 2018 10:21:42
Без двох транспортних кілець Києву прийде пuздець .  
Хоча думаю вже пізно
Ну вам же чітко  сказали урбаністи, що  коли будувати дороги -це ще більші затори - общєізвєстний факт.
Кумедно те що в чомусь тут є правда - не маючи кілець для  перенаправлення транзиту і внутрішнього трафіку будь які дорожні роботи в місті автоматично створюють затори і тенденція буде тільки наростати бо потік автотранспорту тільки збільшується  :-)o
Это не кумедно - это и есть правда. Не с нуля построенный город, разрезанный рекой с севера на юг и железной дорогой с запада на восток обречён на пробки при любом кол-ве и ширине мостов и дорог. Ибо застройщики хотят продать кусок бетона, а манюпас хочет квартиру и машину. И транзиты до сраки, пока за штуку баксов можно купить бляху и бросать ее во дворе и на дороге нахаляву.
3747
5 червня 2018 10:13:52
Без двох транспортних кілець Києву прийде пuздець .  
Хоча думаю вже пізно
Ну вам же чітко  сказали урбаністи, що  коли будувати дороги -це ще більші затори - общєізвєстний факт.
А тебе есть что возразить на этот общеизвестный факт ?
Ты не видишь очевидную истинность этого утверждения ?
3748
5 червня 2018 10:04:36
Паскудство
3749
5 червня 2018 10:00:06
державі треба швидше легалізувати каннабіс для літніх людей.
я хочу , коли прийде старість, ловити кайф.
А я ждать милости от государства не собираюсь. Сколько там кустов дома иметь можно ? Вот столько я на пенсии и буду культивировать. Заместо цветочков/помидорчиков.
3750
4 червня 2018 23:07:53
мож тому в нас все через сраку столiттями?
Ще за совітів, в Галичині знайшли
каналізаційну трубу, яку датували
щонайменше три тисячоліття до Н.Е.
Приїхало начальство з Москви,
подивилося і дало команду закопати назад.
Схоже на байкі.
Це не схоже, це байка і є. Купа народу вірить у всяку херотень і всі один одного в Інтернеті швидко знаходять. Здавалося, Інтернет мав дати людям можливість швидкого доступу до знань, натомість чим дибільніше ідея, тим швидше вона знаходить собі адептів.
3751
4 червня 2018 23:03:59
чи ми були вульгаріс неписьемнні тубільці яких колонізували варяги? але ж київ був до варяг . щозах.
Ну были и чо ? Бывает такое, нет письменности в культуре, не придумали или не надо. Чего перевозбудился-то ?
3752
4 червня 2018 20:53:06
в чому різниця між релігією і атеїзмом
в релігії людина має фундаментальну цінність, і є чітке добро і зло
в атеїзмі людина фундаментально це ніщо, а добра і зла не існує

Проблема у виборі Творця. У релігії це конкретна ІСТОТА. В атеїзмі це відсутність ІСТОТИ. Але Творця ніхто не заперечує...
ви знаєте про релігію не більше ніж про квантову механіку
в релігії немає творця-істоти
за творця- істоту проклянуть євреї і відріжуть голову мусліми, там творець це непостижимий людським розумом феномен, і людині доступні тільки деякі грубі прояви його дійсності
та й у християн,  коли почитати хоча б фому аквінського, навряд чи там творець це істота, первісний рушій на істоту не дуже схожий, більше схожий на таємничий Біг-Банг і сигулярність
атеїзм повністю заперечує що є якісь феномени поза наявними відомостями науки, тому атеїсти часто не вчені а ідеологи, які просовують якусь конкретну адженду, або не дуже розумні люди
У тебя в голове чутка неправильные данные - Христос бог и он личность. И гореть тебе на костре пару веков назад за такие слова.
3753
4 червня 2018 20:49:58
в чому різниця між релігією і атеїзмом
в релігії людина має фундаментальну цінність, і є чітке добро і зло
в атеїзмі людина фундаментально це ніщо, а добра і зла не існує
Проблема у виборі Творця. У релігії це конкретна ІСТОТА. В атеїзмі це відсутність ІСТОТИ. Але Творця ніхто не заперечує...
Ты все спутал.
Есть теисты,и есть деисты, им противостоят агностики, сильных агностиков называют атеистами. Хотя никто и не называет неалкоголиками непьющих людей.
3754
4 червня 2018 20:42:21
прейскурант:

убити Бабченка - 30 тис $
взяти інтерв'ю - 50 тис $
Привыкайте - у человека куча детей, кормить-одевать нужно, а тут такой фарт. Ничего плохого не вижу, в упор.
3755
4 червня 2018 10:50:22
людина загубила свою річ. все. річ більше не її.
Ты шо, дурак? Право собственности остаётся у владельца потерянной вещи.
Совкам этого не понять. "Быстро спиздил и ушел - называется нашел. ", "Что упало то пропало" - это для них норма. Право собственности и вообще права человека - это для них смутно ощущаемые понятия, далёкие, где-то там, наши люди в булошную на такси не ездют.
3756
4 червня 2018 02:21:19
шустер пропонує ввести в Україні безумовний базовий дохід у розмірі 3400 гривень

3400грн * 12 * 40 000 000 = 65 мільярдів доларів на рік

це дуже серйозна заявка на успіх, з такою заявкою можна перемогти на виборах  :weep:
Платиться ж тільки дорослим. І тільки тим хто не може (не хоче) заробити більше 3400.
Якщо відмінити пільги, то норм.
Але в Україні ризиковано. Будуть отримувати гроші і працювати на чорно додатково.
Власне ідея безумовного доходу полягає в тім, що він платиться абсолютно всім без будь-яких умов.
Хоча я не знаю, що там пропонує Шустер.
Идея верная, всем по 3400 по идее бюджета хватит. Но народ с удивлением обнаружит платную медицину и образование, и пошло-поехало "мы так не договаривались, где мой халявный проезд в транспорте и метро, где субсидии?". Недовольных будет море, несмотря на 3400.
3757
4 червня 2018 02:14:07
Да іздив по місцях склярова і бачивтакі речі шо в здоровому глузді ніхто не скаже шо вони були виготовлені примітивними технологіями
Из-за того, что ты не знаешь как и не знаешь когда не стоит начинать верить в палеоконтакт. Ибо бритва Оккама гласит, что мы не живем в мире, в котором он состоялся. Гораздо более вероятно, что мы живем в мире, в котором палеоконтакт фальсифицируют ушлые индейцы.
3758
4 червня 2018 01:57:34
Неужели во всей стране не найдется честного ресторатора ? Я б чисто для рекламы такое замутил, на месяц-два, пока шумиха в СМИ не уляжется.
3759
3 червня 2018 11:41:14
Че-то у пацана слабо с логикой - одни манюпасы покупают русские машины, другие их возят, но виновата власть. Если хочешь чтоб этого не было - топи за повышение пошлин на авто из России, а не за снижение пошлин на евромусор.
3760
2 червня 2018 18:23:35
до жопи мені ваш прогрес

гніздо до зарядки має бути окремо, а ЮСБ окремо, і акум зьомний
Це не прогрес що акумулятор не окремий це маркетинг
самое веселое. что этот маркетинг закапывает хорошие продукты.
менял телефон искал на две симки и карту памяти.
нашел.
подумал, ну вот, есть одна вменяемая контора среди сотен долбо редисок.
недавно смотрю на мыло пришло анонс наш новый флагман усе такое.
иду смотреть.
гребаный лоток на две симки и карту и этета шпилька для его замены.
думаю.
ок.
вычеркиваю вас.
Потому что такaя теперь SOC, производителю некуда деваться - или делать две симки плюс тф на старом чипе, или переходить на новый. Интересно, что ж они выбирают, бугога ?

Повна версія