Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 22:56
треба визнати що справу діамантових продовжують зливати і при зелі. І сам факт зливання все прозоріше розкриває суть. Мерзенну. Чим є наша правоохоронна система.
2
14 грудня 2019 18:59:32
oсь тут постало питання:  8-: несе цей юзер? по яких правилах він їздить по дорогах
і чи бачив їх взагалі?

гортаємо далі, і тут зненацька - ОПАЧЬКІ! юзер чесно навів посилання на правила, які він юзає:


це ж треба так зашкварюватися! ;o
питання: по яких дорогах їздить цей юзер  B-)  і яким правилам намагається навчити інших? 
наши пдр є калькою з рашкіних. Тому і посилання рашкіне, там є розбір польотів, як воно буде виглядати у суді. Купа вад.

А як тобі амерськи? А прихильник амерських. Вже було, але треба повторити. На нерегульованих всі зупиняються. Той хто зупинився першим, має приоритет проїзду. Під'їхав до лінії, став, дочекався черги, поїхав. І пішоходам і водіям зручно. Щоб не було заторів, діє правило швидкого під'їзду до лінії. Ти не можеш повільно накатом наближатись до лінії. Тільки швидко.
Наведіть посилання на пункт правил, дуже хочу оригінальне формулювання викладеної тези.
Бо виглядає як спонукання до гонок, якщо попереду виникла лінія. :-o

в них є обмеження не тільки зверху, але й знизу. Minimum speed limits.
4
14 грудня 2019 17:12:00
не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
oсь тут постало питання:  8-: несе цей юзер? по яких правилах він їздить по дорогах
і чи бачив їх взагалі?

гортаємо далі, і тут зненацька - ОПАЧЬКІ! юзер чесно навів посилання на правила, які він юзає:

Никакой ловушки нет. Все есть в правилах. Тем более про безопасную скорость, которую выбирают исходя из дорожной обстановки ( т.е. наличия перехода и пешеходов и многого другого ) и которая позволит среагировать.
http://pddrussia.ru/?p=2260
це ж треба так зашкварюватися! ;o
питання: по яких дорогах їздить цей юзер  B-)  і яким правилам намагається навчити інших? 

наши пдр є калькою з рашкіних. Тому і посилання рашкіне, там є розбір польотів, як воно буде виглядати у суді. Купа вад.

А як тобі амерськи? А прихильник амерських. Вже було, але треба повторити. На нерегульованих всі зупиняються. Той хто зупинився першим, має приоритет проїзду. Під'їхав до лінії, став, дочекався черги, поїхав. І пішоходам і водіям зручно. Щоб не було заторів, діє правило швидкого під'їзду до лінії. Ти не можеш повільно накатом наближатись до лінії. Тільки швидко.
5
13 грудня 2019 19:04:07
до авторки відео ніхто не підходив. Вона одночасно з матюкливою погрозою ударити скорочує дистанцію та наносить удар ногою в живіт.
6
13 грудня 2019 17:33:10


момент удару, хто не роздививсі. Ногу небидла бачите?
7
13 грудня 2019 16:49:23
а якщо б вона черепушкою навзничь падаючи її, ту черепушку, розкроїла і вмерла?

ну а чого ж -вона ж на мене кидалася...
так?
там пол цементна плитка.

я ще раз уважно подивився. То був прояв агресії від авторки відео. Можна побачити її удар ногою.
8
13 грудня 2019 15:55:39
Нет в ПДР ни 1, ни 2. Водитель должен принять все меры для предотвращения наезда на пешехода на зебре, вплоть до остановки. Пофиг кто где стоит и где едет - видишь зебру - крути башкой и тормози, а не лети по переходу 80 км/ч, бо на нем никого нет.
"Водитель транспортного средства, приближающего­ся к нерегулируемому пешеходному переходу, на ко­тором находятся пешеходы, должен уменьшить ско­рость, а при необходимости остановиться, чтобы ус­тупить дорогу пешеходам, для которых может быть создано препятствие или опасность".

Такий пункт, інших про зменшення швидкості нема. А тепер читаємо визначення пішоходного переходу: "Пешеходный переход» — участок проезжей части, трамвайных путей…"

Ось і виходить, що доки людина не ступила на зебру, водій ще не повинен зменшувати швидкість. А як тільки ступила, то стій як вкопаний, бо порушуєш. Пастка. Скіф ось жаліється, що не зможе, бо швидко летить, не встигає загальмувати.
Никакой ловушки нет. Все есть в правилах. Тем более про безопасную скорость, которую выбирают исходя из дорожной обстановки ( т.е. наличия перехода и пешеходов и многого другого ) и которая позволит среагировать.

http://pddrussia.ru/?p=2260
9
13 грудня 2019 15:44:07
Судя по этой теме, начинать нужно с водятлов :facepalm1:
не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
Нет в ПДР ни 1, ни 2. Водитель должен принять все меры для предотвращения наезда на пешехода на зебре, вплоть до остановки. Пофиг кто где стоит и где едет - видишь зебру - крути башкой и тормози, а не лети по переходу 80 км/ч, бо на нем никого нет.

"Водитель транспортного средства, приближающего­ся к нерегулируемому пешеходному переходу, на ко­тором находятся пешеходы, должен уменьшить ско­рость, а при необходимости остановиться, чтобы ус­тупить дорогу пешеходам, для которых может быть создано препятствие или опасность".

Такий пункт, інших про зменшення швидкості нема. А тепер читаємо визначення пішоходного переходу: "Пешеходный переход» — участок проезжей части, трамвайных путей…"

Ось і виходить, що доки людина не ступила на зебру, водій ще не повинен зменшувати швидкість. А як тільки ступила, то стій як вкопаний, бо порушуєш. Пастка. Скіф ось жаліється, що не зможе, бо швидко летить, не встигає загальмувати.

10
13 грудня 2019 15:23:24
ну то нєхєр таким права видавати!
Пішоходам?

Їм би не завадило здати залік з ПДР щодо тих пунктів які їх стосуються.
Судя по этой теме, начинать нужно с водятлов :facepalm1:

не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
11
13 грудня 2019 15:10:39
по ходу цей мужлан ще і швирнув на пол дівча.
вдарив, відштовхнув.  :facepalm1:

вражає, що це було зроблено при поліціянтах. Попередив "я ща в'їбу" і зробив.
12
13 грудня 2019 14:15:42
ругою дозволяють водію не гальмувати перед переходом якщо пішохід ще не ступив.
Нет такого в Правилах. Есть меры, принимаемы для пропуска пешеходов, вплоть до остановки. (Нормальные люди понимают, что эти меры включают в себя торможение заранее перед любым переходом, куда внезапно могут выйти пешеходы, даже если их не видно)

нормальні розуміють. Але нормальні при цьому керуються здоровим глуздом, а не пдр.
13
13 грудня 2019 14:06:05
По-перше, поясню, якщо хтось сам елементарного не розуміє: пункти щодо обов'язків водія ніяким чином обов'язки пішохода не змінюють. Тому ніякого сенсу їх розглядати немає.
По-друге, я його не трактую, а лише наводжу. Хоча й не мої проблеми, що дехто не в змозі зробити елементарні логічні висновки, але я їм допомогаю.
Розумієш, у нас є пдр. Вони дебільні трішечки. Вони формально дозволяють, наприклад, не знижувати швидкість навіть якщо на краю перехода стоїть людина, що готується переходити. Адекватні водії пригальмують. "Знавці" пдр пролетять. Скоріше за все кілька годин тому черговим літуном була вбита 19річна на зебрі. Схема проста. Від неї гинуть більше ніж від війни.
Человек или на переходе или нет, что значит на краю?
Ступил пешеход ногой на переход, капец, водитель  " повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам "

диви, з одного боку, пдр дають пішохіду перевагу на зебрі. Однією рукою. Другою дозволяють водію не гальмувати перед переходом якщо пішохід ще не ступив. А що трапляється коли пішохід нарешті ступив? Автівка вже не може зупинитися.

Я прихильник повної зупинки транспортного засобу. Як в америці.
14
13 грудня 2019 13:53:52
Знов за рибу гроші!!!
Що й де я ігнорую?
Конкретну мою цитату, будь ласка.
Але ти такої не знайдеш, тобто ти збрехав вчергове.
ЗІ. Вибачень з впертих ідіотів я не вимагаю...
ти спираєшся виключно на один пункт і трактуєш так, як тобі вигідно.
По-перше, поясню, якщо хтось сам елементарного не розуміє: пункти щодо обов'язків водія ніяким чином обов'язки пішохода не змінюють. Тому ніякого сенсу їх розглядати немає.
По-друге, я його не трактую, а лише наводжу. Хоча й не мої проблеми, що дехто не в змозі зробити елементарні логічні висновки, але я їм допомогаю.

Розумієш, у нас є пдр. Вони дебільні трішечки. Вони формально дозволяють, наприклад, не знижувати швидкість навіть якщо на краю перехода стоїть людина, що готується переходити. Адекватні водії пригальмують. "Знавці" пдр пролетять. Скоріше за все кілька годин тому черговим літуном була вбита 19річна на зебрі. Схема проста. Від неї гинуть більше ніж від війни.
15
12 грудня 2019 19:21:22
Вчора купив Сяомівський порохотяг. По відгуках - просто незамінне диво техніки.
З першого разу сильно заплутався у килимі з дуже довгим ворсом, ледь вискуб його.
Ще враження не склалось, але іграшка прикольна. Розумний, сам малює карту квартири, говорить, керується з телефону
Тєліки всі смарти - теж зручно. Ютюб дітям з телефона одним дотиком запускається. екран з інших пристроїв можна на тєлік виводить

це ж надо було зробити без можливості відключати звук.
16
12 грудня 2019 18:08:22
рамблер поїв ухи. Це не їх продукт взагалі.
17
12 грудня 2019 17:58:39
та тих, хто вискакує на дорогу поза усілякими переходами, десятки тисяч.
я щодня таких не менше десятка бачу.

особливо це чудово, коли вискакують з-за якоїсь перешкоди, де їх зовсім не видно -
з-за рекламного щита абощо.
От далеко ходити не треба
Нині зранку їду за тентованою вантажівкою, тут, за метрів 5 перед нерегульованим переходом вона включає поворотник, здає вправо і зупиняється впритул до переходу (або розвантажуватися, або висадити пасажира). Звісно, тротуару і початку переходу не видно зовсім. Ніхто не переходить вулиці, на перший погляд перехід вільний, можна їхати далі.
Я продовжую рух прямо, і, коли майже зрівнююсь із кабіною вантажівки, помічаю, як із-за неї на перехід ВИБІГАЄ парочка і пробігає в мене перед носом.
Добре, що я в таких випадках (коли не видно переходу) пригальмовую до 10-15 км/год, а якщо би на моєму місці сидів джигіт?

ну ти як молодий. Впритул до переходу він пропускав пешиків. Це ж елементарно, Ватсон. Треба читати ситуацію. Водій сумістив зупинку та пропуск людей. Все одне чекати.
18
12 грудня 2019 09:23:23
Юрист Владимир Столитний дополнил, что пешеходы являются такими же полноправными участниками дорожного движения, как и водители автотранспорта, велосипедисты и т. д. И согласно Правилам дорожного движения (ПДД), имеют не только права, но и обязанности.

    "Пункт 4.10 ПДД гласит, что перед выходом на проезжую часть пешеходы должны убедиться в отсутствии приближающегося транспорта. Пункт 4.13 ПДД прямо запрещает пешеходам выходить на дорогу, не убедившись в отсутствии опасности для себя и других участников движения; внезапно выходить или выбегать на пешеходный переход; допускать самостоятельный, без присмотра взрослых, выход детей дошкольного возраста на проезжую часть", – перечислил Столитний.

Увы, многие пешеходы требования правил игнорируют и становятся виновниками ДТП, при этом гибнут или получают травмы. По данным патрульной полиции, за 10 месяцев 2019 года в Украине по вине пешеходов произошло 579 ДТП с пострадавшими (2,7% от всего числа ДТП с пострадавшими), погибло 83 человека (3% от всего числа погибших в ДТП), травмировано 533 человека (2% от всего числа травмированных в ДТП). Этих жертв можно было бы избежать при условии соблюдения пешеходами ПДД.
тоді  водятли тупо обнагліють і жоден пісяхід не зможе скористатись нерегульованим переходом.
Нерегульовані переходи зло.  Особливо цинічно це виглядає якщо дорога має 4 і більше смуг.

в америці нерегульовані через кожні 50 метрів. Нема проблем. Під'їхав, зупинився на лінії, навіть якщо нікого немає. Поїхав далі. Це вже в них на автоматі. Якщо хтось є, то пріоритет визначається хто перший зупинився на лінії. Справедливо. Безпечно.

У нас же якийсь песець зараз. У кожного свої пдр. Водії сруть на зебру. Люди масово мруть на переходах. Більше ніж від війни.
19
12 грудня 2019 02:28:12
Воно то справедливо, але ж у нас в кого гроші, той і не винен
це при баризі так було а Зеленський зробить суди чесними в найближчий час

ось у сусідній темі про тещу притули, що на червоний збила. Подивимось на наше правосуддя.
20
12 грудня 2019 02:06:08
я би радив ввести пдр як у амерів. Там автівки всі дружно зупиняються на перехресті. Без вийнятку. Там по пдр навіть не можна під'їзжати до перехрестя накатом - треба швиденько під'їхати та на лінії гальманути. За накат штраф.

Потім першим їде той хто зупинився перший. В тому числі і пішоходи. Все виходить абсолютно безпечно. Ніхто не летить, всі зупиняються. Всі культурно враховують правило першого на перехресті.
21
7 грудня 2019 06:11:52
Один робить якесь обладнання для сонячних електростанцій
А другий зайнятий у переробці ягід

Кажуть, що настає конкретна ж*па. Перший пояснює зміни розгубленістю щодо незнання планів ЗЕ/Коломойського відносно ел-енергетики України і чи взагалі його бізнес буде потрібним
А інший не хоче чекати результату продажу землі, яке вильється у просте її розкрадання.

Останньою соломиною стало сьогоднішнє повідомлення про відмову МВФ співпарцювати з Україною
Кажуть, іпісь воно все конем.

Один збирається десь в Океанію, а другий - поруч: в Польщу.

Там дімєц нєдоуміває, як відмова МВФ надавати кредити торкнеться його лічно. :gigi:
Обе истории высосаны из пальца. Пытаешься занять нишу Лирника, с его сказками о таксистах и собаках?

обладнання до сонячних станцій до нас імпортують без мита. Китай за рахунок цього дуже дешевий, а на нашу продукцію накладається купа податків. Як конкурувати?
22
5 грудня 2019 21:35:08
на луганщині, тьфу-тьфу, розведення дає плоди. Міст зведено - одне тільки це багато про що каже.
23
5 грудня 2019 21:32:15
спати
24
5 грудня 2019 21:31:05
Що то воно таке "любовь"?
ВОЗ вважає хворобою.

відповідь - сама простота: Якщо у тебе енергії 2 одиниці, у іншої людини також 2. А коли ви разом, то виходить 10. Це і є кохання. Його можна чисельно виміряти. Частіше трапляється у молоді. Очі в таких аж світяться. Можна ще спостерігати від пісні, від навколишнього середовища...

Ще частіше можна спостерігати коли у двох людей 2+2=0.
25
5 грудня 2019 20:15:35
Алла Павловна круто вигляда
27
5 грудня 2019 16:06:21
це ж дтек
28
4 грудня 2019 16:13:52
ну буде в пасторальному яйці не 0,1 г омеги-3, а 0,2. Все одне їх треба десяток з'їсти щоб добову норму набити. Пастораль - це приємний бонус. Але не такий великий щоб ціна в рази більша.

До речі, ми беремо іноді домашню курку у сусідки. І це не задля здоров'я, а тому що смачна. Після неї наша ряба як пластикова.
29
1 грудня 2019 13:25:44
так
30
29 листопада 2019 14:52:40
ну чаклуни, я ви примудряетесь взимку вогкість в хатах отримувати. Тут після гарячої ванни не вмикаєш витяжку, пробуєш дорогоцінну вологу затягнути в приміщення. А вони сушать. Зараз на вулиці дощ, +5 і 100% вологи, а в хаті +25 і ніяк не вище 33% вологи після всіх хитрощів.

в европах ще й примусові рекуператори. Там взагалі торба має бути з сухістю.
31
29 листопада 2019 13:04:48
Куплю мамі на Новий рік.
Годная оленина?)
https://hotline.ua/av-televizory/samsung-ue50ru7172/

навряд чи в неї такі гарні очі щоб цінувати подібне.
32
29 листопада 2019 13:02:32
Показати зображення...
Хочу купити зволожувач повітря
Ціна наче нормальна, хоча і скидка незначна у нас більше 1000 грн. Хтось користується зволожувачами повітря?

якщо сухо, то таких треба декілька, в кожну кімнату свій. У мене більш потужний, і ледве на зал вистачає.

простіше встановлювати локально. Біля ліжка, наприклад.
33
28 листопада 2019 16:06:38
Наказание за серьезное нарушение должно быть общественные работы,  а не штраф

позбавлення прав. Треба не карати, а робити безпечно на дорозі. Якщо людина нездатна, то нехер мучити дупу.
34
27 листопада 2019 14:32:33
Так а нащо нам своя енергетика взагалі?
Братушки дадуть газу занедорого, і електрики відсиплють...
Все будєт х-а-р-а-ш-о
А то придумала хунта помаранчева про якусь енергетичну незалежність
То все хахлятская блажь  :)

а починалось все з вугілля. Припинили підтримувати власний видобуток - і почалось по ланцюгу.
36
26 листопада 2019 19:23:03
Тот бойлер именно шоб быстро помыться и передать эстафету следующему.
Никакого удовольствия от процесса принятия душа.
Я с утра под полным напором мин 20 стою, пока проснусь. Хз сколько там надо литров бойлер иметь.

Бак 100 літрів. Сьогодні о п'ятій набрав повну гарячу ванну та відкисав підгодини. Відновлюватись бак буде години 4 після такого. Якщо душ, то людини 2-3 поспіль встигнуть помитися.
37
26 листопада 2019 16:07:51
штанген візьми краще металевий. Там хоч пластик губок не буде гнутися. Буде трабла з люфтами, але коли надрочися розташовувати та враховувати, будеш знати до сотих як з мікрометром.
38
26 листопада 2019 15:59:53
треба розуміти що китайці не знають кирилицю, і якщо адреса нестандартна, то краще її написати англійською. Так ввічливо. Там взагалі з мовами туго. Наприклад, коли я почав писати відгуки українською, то їх припинили публікувати.
39
26 листопада 2019 15:38:45
я адресу заповняв англійською у вільному стилі. Область взагалі лишилась незаповнена.

головним є поштовий індекс
40
26 листопада 2019 13:57:19
панове старі холодильники багато жеруть

поміняв атлант із 90х на Бош турецький - і зразу -70квт в платіжці

також багато жеруть відеокарти в наворочених компах, треба виставляти в настройках, щоб частоти в браузері та ютубчику скручувались на мінімум. це мені дало ще -20 квт

я зимою спецом граю, щоб електрику на опалення двічі використати. Від компа під час гри угору відчутне тепло йде. Як від батареї.
а влітку інший комп. Споживає мізер. Блок живлення у нього 12В 2А.

а якщо по темі, то це капець. Кляті виробники проникли усюди. Треба їх прижучити. Вороги держави.

Повна версія