Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
16 червня 2019 14:49:50
як це не знав? він в одному з передвиборчих роликів твердо обіцяв, що не буде стрічки перерізати,
Таке міг пообіцяти або той, хто абсолютно не розуміє роботу Президента, або відвертий популіст, який обіцяє всім все відразу.

Робота Президента в демократичній країні - це на половину педставницькі функції: їздити по містах і селах, зустрічатись з людьми, спілкуватись з ними.

ТБ, інтернет, соціальні мережі допомагають доносити думку політика до великої кількості людей, але вони не дають відчуття причетності людям, а от жива зустріч - це зовсім інша ситуація.
С людьми встречаться одно дело но какое имеет отношение президент к частному предприятию?В чем его вообще заслуга?Дал денег со своего кармана,заработал на  спасибо за то что не наехал и не отжал,внес законы для поддержки среднего и малого бизнеса?В чем цимес сего действа?

Мова йшла про його обіцянку взагалі не приймати участь в таких заходах, але це не можливо, бо це є частина функцій Президента.
2
16 червня 2019 14:41:41
Сполучені Штати та інші західні країни заперечували проти візиту начальника США ООН з боротьби з тероризмом до Сіньцзяна, де експерти США вважають, що в центрах ув'язнення перебуває близько мільйона етнічних уйурів та інших мусульман.

Так буде правильно.
3
16 червня 2019 14:37:01
як це не знав? він в одному з передвиборчих роликів твердо обіцяв, що не буде стрічки перерізати,


Таке міг пообіцяти або той, хто абсолютно не розуміє роботу Президента, або відвертий популіст, який обіцяє всім все відразу.

Робота Президента в демократичній країні - це на половину педставницькі функції: їздити по містах і селах, зустрічатись з людьми, спілкуватись з ними.

ТБ, інтернет, соціальні мережі допомагають доносити думку політика до великої кількості людей, але вони не дають відчуття причетності людям, а от жива зустріч - це зовсім інша ситуація.
4
16 червня 2019 00:42:00
>>Передбачається, що 20% від суми штрафу зробить українських водіїв «активними».

А за фиксирование нарушения полицейскими - 2000%

Про які саме порушення йде мова?
Про перевищення службових обов'язків, зловєивання владою, вимагання хабарів?
Чи про те, що поліціянти поставили авто, там де зупинка заборонена, коли приїхали на виклик?
5
16 червня 2019 00:13:32
А на кортеж це буде поширюватись? :dance3: Бо думаю кинути роботу та займатися цим. Тоді вчителі із своїми жалюгідними 4000 мені заздрити будуть.

Якщо кортеж в супроводі поліції то ні.
6
15 червня 2019 21:00:57
Тим, що за то звернення теж ІМНО хотіли грошей.
Тобто фактів у тебе ніяких немає, лище хочеш обісрати лікарів?

Чувак пробив ногу цвяхом, до лікарів не звернувся, лікувався сам аж поки нога не відгнила, а винні лікарі.  :facepalm1:

Якби він прийшов відразу, то йому б прописали антибіотики і все закінчилось би.

Там треба подивитись, що то за чувачок такий був , але ж таким як ти це нецікаво, головне відразу розігнати зраду.  (td)
Там була раніше стаття. Коли почалася гангрена, він звернувся до лікаря. Йому назвали суму 30 тис грн. Він подякував і пішов додому. Коли нога відгнила настільки, що висіла на сухожиллях - сам її відрізав. Далі все є в цитованій мною статті.

Чому він не звернувся до лікаря, ще до того, як почалася гангрена?
Вона не починається за 10 хвилин.
7
15 червня 2019 20:37:57
А мені потую

Можу сказати взаємно, але не буду тому що ви мені просто пох.
То ти за фейк будеш вибачатись?
Нехай вибачаються ті хто його в змі запустив.
А те що медицини в Україні нема це знають всі.
Навіть Волька.
Освіти теж.

З слів "це знають всі" завжди починається сама велика брехня
8
15 червня 2019 20:34:20
А мені потую

Можу сказати взаємно, але не буду тому що ви мені просто пох.
То ти за фейк будеш вибачатись?
Нехай вибачаються ті хто його в змі запустив.
А те що медицини в Україні нема це знають всі.
Навіть Волька.
Освіти теж.

На ФУП ти його притягнув, от я тебе і питаю, ти за фейк будеш вибачатись?
9
15 червня 2019 20:29:41
А ви, РСП, отвратительни.
А мені потую

Можу сказати взаємно, але не буду тому що ви мені просто пох.

То ти за фейк будеш вибачатись?
10
15 червня 2019 20:28:07
Тим, що за то звернення теж ІМНО хотіли грошей.

Тобто фактів у тебе ніяких немає, лище хочеш обісрати лікарів?

Чувак пробив ногу цвяхом, до лікарів не звернувся, лікувався сам аж поки нога не відгнила, а винні лікарі.  :facepalm1:

Якби він прийшов відразу, то йому б прописали антибіотики і все закінчилось би.

Там треба подивитись, що то за чувачок такий був , але ж таким як ти це нецікаво, головне відразу розігнати зраду.  (td)
11
15 червня 2019 20:14:03
Цитувати
   

За даними правоохоронців, автомобіль Chevrolet виїхав на смугу зустрічного руху.


Попередньо, на місці аварії загинули двоє людей зі Skoda і двоє - зі Chevrolet. Троє чоловіків і одна жінка померли до приїзду медиків.



А на днях тут розповідали, що об'їзд затору по зустрічній смузі не несе ніякої загрози нікому і нікому не заважає, а правтло, що забороняє виїзд на зустрічну смугу, то неправильне правило.
12
15 червня 2019 16:00:21
А в поликлиниках эти разрекламированные семейные врачи с гигантской зарплатой продолжают выписывать самое дорогое и ненужное. Наших аналогов не знают, вообще. Работают на Западного дядю.
Рецепти виписують за діючою речовиною. Питайте в апцеці дешевий аналог.
Ні. В рецептах вказується саме назва препарату.
А те що ця діюча речовина може бути в значно дешевших і навіть українських препаратах це з області "догадайся сам".
Хоча є одиниці нормальних лікарів які ці тонкості хворим пояснюють.
А решта виписують ті за які отримують "подяку" від фармакологія.

Насправді, це робота фармацевта пояснити пацієнту можливі аналоги.
13
15 червня 2019 15:35:43
А в поликлиниках эти разрекламированные семейные врачи с гигантской зарплатой продолжают выписывать самое дорогое и ненужное. Наших аналогов не знают, вообще. Работают на Западного дядю.

Знати аналоги - це робота фармацевта, а не лікаря.
14
15 червня 2019 15:01:45
Наразі відомо, що Твердохліб минулого року під час роботи на будівництві наступив на цвях, але після лікування в домашніх умовах рана не гоїлася, розвинулася гангрена.

І чим лікарі винні, що він не звернувся раніше?
15
15 червня 2019 14:54:18
Там він ще був живий
А тепер читаємо уважно через шо кіпіш:

Цитувати
У терапевтичному відділені лікарні №9 Дніпра помер чоловік, що кілька діб лежав у коридорі. Чоловіка із гангреною на нозі доправили до лікарні №4 родичі-роми. Він та родичі відмовились від операції по ампутації кінцівки, тому пацієнта перевели до терапевтичного відділення лікарні №9 й поклали на диван у коридорі поряд із туалетом.

Лікарі перев'язували чоловіка та чистили ушкоджену кінцівку. Медичний персонал лікарні за Законом не мав права примусово лікувати чоловіка.
Дурна циганва відмовилася від операції, а гвалт рознесли такий, неначе то спеціально йому не надавали допомогу.
Зазвичай на операцію циганва завжди має можливість назбирати бабла.
Тут питання - чому відмовилися. Можливо їм озвучили такий прайс, що вони не змогли його підняти?

Чи пан знає, скільки людей в Україні щодня відмовляється від лікування раку? Просто тому, що немає грошей.

Мій покійний дядько також відмовився від ампутації в потібній ситуації.
У нього був діабет і почалася гангрена, лікарі пропонували ампутацію, але давали прогноз, що він проживе місяців 6 після цього.
Йому було вже далеко за 80, він віжмовився і помер протягом тижня.
17
15 червня 2019 14:14:15
Хочеш щоб медицина була як в США, то і ціни будуть як в США.
Так як у США - нафуй.
Нам  наразі достатньо, шоб було хоча б на рівні Польщі-Чехії. Про Німеччину поки шо зарано мріяти.

Безкоштовної медицини не буває, за неї всерівно треба платити, або через податки або через страховку.
18
15 червня 2019 14:09:36
В СШВ только лодырь или наркоман  без денег  у нас кровавые шоколадные  барыги не дают людям   заработать
З тими цінами за медицину, що в США, то заплатити за неї без страховки може лише мільйонер або наркобарон.

У мене недавно син упав і вдарився головою, отримав мтрус мозку і тріщину в черепі.

Поїхали в лікарню, там звичайно, все зробили томографію, потримали нас день в ллкарні для спостереження сказали, що операцій не потрібно і відпустили додому.
Рахунок прийшов на 16 тисяч.


16 тисяч - річна (!) зарплата продавця в магазині.
У нас бесплатная медицина  больницы получают лекарства   для тех кто не может заплатить , врачи  воруют лекарства и продают их аптекам при больницах

Хочеш щоб медицина була як в США, то і ціни будуть як в США.
І ще раз, в США без страховки за лікарню заплатити можуть тільки мільйонери в прямому значенні цього слова.
19
15 червня 2019 13:53:40
В сусідній гілці вже писали, що ВІН САМ І ЙОГО РОДИЧІ ВІДМОВИЛИСЬ ВІД АМПУТАЦІЇ.

А тут вже таку зраду розвели.  :facepalm1:

Саме за це я ненавиджу соціпльні мережі, на 99.99% всі резонансні випадки роздуті в соціальних мережах або відвертий фейк або вирвані з контексту (той самий фейк).
20
15 червня 2019 13:46:47
https://www.google.com/amp/s/www.independent.co.uk/news/world/americas/conan-soranno-couldnt-afford-private-healthcare-los-angeles-photographer-vomited-blood-a7916191.html%3famp


Навіть в США помирають, бо немає коштів на лікарів ...
В СШВ только лодырь или наркоман  без денег  у нас кровавые шоколадные  барыги не дают людям   заработать

З тими цінами за медицину, що в США, то заплатити за неї без страховки може лише мільйонер або наркобарон.

У мене недавно син упав і вдарився головою, отримав мтрус мозку і тріщину в черепі.

Поїхали в лікарню, там звичайно, все зробили томографію, потримали нас день в ллкарні для спостереження сказали, що операцій не потрібно і відпустили додому.
Рахунок прийшов на 16 тисяч.


16 тисяч - річна (!) зарплата продавця в магазині.
21
15 червня 2019 02:51:05
чи прикрашає це найвідоміший і найавторитетніший форум Країни?


ФУП вже давно не відповідає цим критеріям.
22
13 червня 2019 23:35:02
Andriy Gerus
1 год ·

Хочу вибачитися за невдалу свою фразу про те, що «Зеленський жартував про зниження тарифів». Дається взнаки брак політичного досвіду, зокрема у спілкуванні із журналістами. Звичайно, тарифи це болюча тема, а тому погана тема для жартів або необачних коментарів.
Насправді, Президент Зеленський вже двічі скликав нараду щодо можливості пониження тарифів для населення. Але це має відбуватися не спричинивши девальвації, додаткової інфляції чи економічної кризи. Робота над цим триває. Для деяких змін потрібен працездатний парламент та нові закони. Загалом це буде комплексний план, який складається із:
1. Зниження тарифів там, де це можна зробити без негативних побічних ефектів.
2. Демонополізації енергетичних ринків. Сподіваюсь і Антимонопольний комітет таки повноцінно запрацює.
3. Збільшення видобутку газу, та залучення для цього іноземних інвесторів. Відмова від імпортного газу дасть можливість знизити ціну газу на 20%-30%.
4. Перегляд правил надання субсидій, оскільки є розуміння, що деякі категорії населення позбавлені субсидій несправедливо. Щоб мати у бюджеті гроші на субсидії, деяких олігархів доведеться позбавити податкових пільг та преференцій.
5. Енергоефективність, термомодернізація житлового фонду. Менше споживання - менша платіжка.
6. Ріст доходів населення, що буде зменшувати гостроту тарифного питання для домогосподарств.
Окрім того, важливим є стримування зростання тарифів, і така робота є як публічною, так і непублічною. Зокрема, нещодавно з’явилася інформація, що регулятор розглядав можливість підняти для населення тарифи з 1 липня на газ на 10%-15%, та на електроенергію на 150%.
Наша думка була, що таке не можна робити, не маючи довіри та розуміння суспільства. Перед цим потрібно продемонструвати українцям тверді та справедливі дії регуляторів відносно енергетичних монополій, а також показати, що за розкрадання тарифних коштів наступає відповідальність. Наскільки я розумію, наша думка була врахована.
Хоча і без популізму, але питання тарифів, безумовно, у фокусі уваги. Звичайно, я багато із цих пунктів говорив і у живому інтерв’ю, але у заголовки/новини це не потрапило. Хто ще новий у політиці, вчіться краще на моїх помилках

Виділеним він сказав, що ніякого зниження тарифів не може бути в принципі, бо інакше буде інфляція, девальвація і економічна криза..
23
13 червня 2019 23:11:16
А чому він не відповів? :-o
24
12 червня 2019 13:20:25
это самоорганизация движения,  при такой пробке вполне оправдано
какая тупость. Хитрожопые возвращаясь в поток усугубляют затор.
не правда,  чем больше рядов,  тем больше машин успевает проехать перекресток

І куди діваються ті авто, пістя того як проїхали перехрестя? Зникають? Вони так само створюють затор далі. Крімтого вони створюют затор на зустрічній смузі.
Заради сумнівного виграшу в 30 секунд, це бидло наражає на смертельну небезпеку себе і всіх навколо, затримує рух всіх інших учасників дорожнього руху, а у випадку аваріїї взагалі блокує вулицю на довгий час.

Виправдань тут немає ніяких. А потім таке бидло буде сидіти і розпатякувати "до чого країну довели", " народ обкрадають",  а самі такі самі, якщо не гірші.
25
11 червня 2019 13:27:01
У зебілів свято - відміняють томос.
26
11 червня 2019 13:23:05
отжим Крыма и война на востоке вполне оправданы с точки зрения РФ, вы просто не поняли мотивы\оправдания.


Саме це і сказав мені мій знайомий професор соціології із одного немаленького університету РФ. Ми зним жили разом в гуртожитку, коли обоє були аспірантами.
Коли хуйло напало на Крим, я подзвонив йому і спитав, чи вони там всі не зійшли з глузду, а він мені у відповідь:"а что ему оставалось делать?"
Це було моє найбільше прозріння, щодо росіян.
27
11 червня 2019 13:18:20
это самоорганизация движения,  при такой пробке вполне оправдано
:facepalm1:

В оцьому і є вся суть проблеми, що кожен сам собі вирішує коли порушення закону є оправданим.
закон - говно

 :facepalm1:

Правила техніки безпеки і правила дорожнього руху - це ті закони, які написані кров'ю.

Ти ще скажи, що закон всесвітньої гравітації - це лайно і вийди у вікно на 9-му поверсі.
28
11 червня 2019 13:14:46
это самоорганизация движения,  при такой пробке вполне оправдано
:facepalm1:

В оцьому і є вся суть проблеми, що кожен сам собі вирішує коли порушення закону є оправданим.
все це точно так само у всіх без винятку країхан европи

кожен сам собі вирішує коли порушення закону є оправданим

але там за це частіше і жорсткіше іпуть,  от же  порушують менше,  але так само всі і всюди

Саме так. І не лише прямими штрафами, а і цінами на страховку, без якої не можна мати авто.
Отримав кілька штрафів за порушення - ціна піднялась, влаштував аварію, яка на 50% відсотків і більше твоя вина - ціна піднялась. Маєш дуже багато порушень чи штрафів, можут взагалі відмовитись страхувати тебе, а без цього можуть зняти авто з реєстрації.

Тому люди і думають чи вартий виграш в 30 секунд, таких втрат чи ні.
29
11 червня 2019 12:24:30
https://www.facebook.com/KyivOperativ/videos/vb.180696825659745/614138015746744/?type=3&theater

треш угар троещина

https://www.facebook.com/180696825659745/posts/737013950028027
это самоорганизация движения,  при такой пробке вполне оправдано

 :facepalm1:

В оцьому і є вся суть проблеми, що кожен сам собі вирішує коли порушення закону є оправданим.

30
9 червня 2019 16:08:00
Я правильно зрозумів, що аже давно є багаторазова картка для метро, яку можна поповнювати на певну кількість поїздок?
Саме на кількість поїздок, а не проїздний на місяць.

І ці картки доступні в Києві давно?

То чому народ не придбав ті картки? І не треба розповідати про туристів, більшість людей, які їдуть в метров годину пік - це постійні користувачі, які їздять там регулярно.
скажу навіть більше. вже давно існує багаторазова транспортна картка на всі види міського транспорту - метро, автобус, тролейбус, трамвай, міська електричка, фунікулер.
я навіть отримую непогану знижку, коли поповнюю транспортну картку. для мене вартість однієї поїздки 6,50 гривень замість 8.

Я тут хочу уточнити, бо на сайті метрополітену трохи незрозуміло написано, якщо я взяв картку і поклав на неї 325 гривень (50 поїздок по 6.50)  - це 50 поїздок лише на метро, чи 50 поїздок на будь-якому виді транспорту?
31
9 червня 2019 16:04:19
І жоден з сучасних людей, що користуються пей-пасом, смарткардом, сплачують телефоном або годинником, не пояснив мені, нащо було відключати автомати з продажу жетонів, зберігаючи жетони?
Ви дітей до горщика привчали? Найкращий варіант - памперси одразу нафіг, хай дзюрять у калісони. За тиждень зрозуміють. Тут - аналогічно. Якщо за Х років люди не купили карту, то можна або ще 100 років переводити поступово, або просто припинити обіг жетонів.
Тобто люди для Вас - дурні немовляти, а Ви лише - розумний, мудрий, і лише трохи нетерплячий в своєму щирому бажанні дати тупим дебілам трохи щастя.

Дякую, зрозуміла.

ЗІ Читали про готівку в Бостоні? Вона там ще досі ходить. Ообисто мене це вразило.....

На хайвеях, більше не приймають, там взагалі або транспондери або автоматичне розпізнавання номерів і потім рахунок по пошті.

А в громадському транспотрі можна заплатити готівкою, але автомат видасть паперовий квиток, який треба знову таки запихати в турнікет.
І ще така фішка, якщо купуєш одноразовий квиток, то він діє на одну поїздку в метро і коштує 2.75, а якщо поповнюєш пластикову карту то одна поїздка коштує 2.25 і ще й дає безкоштовну пересадку в автобус на протязі 2-х годин.

В автобусі, якщо готівкою, обо паперовим квитком - $2, а пластковою багаторазовою карткою $1.70.

Тепер розглянемо стандартну ситуацію, коли треба їхати одним автобусом і метро до роботи:
з багаторазовою карткою ціна буде $2.25
з паперовим квитком або оплатою готівкою ціна буде $4.75 за ту саму поїздку.
Питання, що вигідніше тим, хто живе в Бостоні і хоч зрідка користується громадським транспортом?

32
9 червня 2019 15:42:45
Не хочуть люди вкладати кошти в картки, які завтра можуть скасувати. Щось пам"ятають, комусь не довіряють.
І через це люди хочуть вкласти гроші в жетони, які абсолютно точно відмінять, навіть дата відома?
Я не розумію логіки.
Вкласти гроші в жетони давно неможливо.
І в касі давно дають 1 (один) жетон в руки.
Якщо Ви хочете 2 (дівчину провезти з шиком)  - покажіть касирці дівчину.

В автоматах не пам"ятаю, не користувалася давно вже.
Але там теж - 1 (з десятки) або 2 максимум (з двадцятки), інших не було.

Люди хочуть один раз проїхати, ім потрібний разовий проїзд.
Зараз це лише жетон.


Більшість із тих хто стоїть зараз в чергах їздятьрегулярно, а не один раз.
Якщо ти живеш в Києві і їздиш раз в місяць, то вигідніше мати картку, ніж жетони.
Тут вже  писали, що ту картку можна використовувати і в метро і в автобусі і т.д.
Я не знаю, жодної людини, яка живе, або працює в Києві, хто хочам раз в місяць не користується громадським транспортом.
А якраз для туристів і є поки жетони.
33
9 червня 2019 15:35:16
Я, наприклад, теж банківську картку з пей-пасом в турнікет метро не соватиму. Хоч вона в мене є.
:S  Чому?
Не хочу.
З кількох раціональних причин  і кількох нераціональних.
Це моя справа, моя свобода вибору.

Ок, отримай багаторазову картку для метро і користуйся нею.
Суть та сама, як і у жетона, поповнюй на скільки хочеш і користуйся при потребі.
34
9 червня 2019 15:32:14
Не хочуть люди вкладати кошти в картки, які завтра можуть скасувати. Щось пам"ятають, комусь не довіряють.


І через це люди хочуть вкласти гроші в жетони, які абсолютно точно відмінять, навіть дата відома?
Я не розумію логіки.
35
9 червня 2019 15:29:36
Я, наприклад, теж банківську картку з пей-пасом в турнікет метро не соватиму. Хоч вона в мене є.

 :S  Чому?
36
9 червня 2019 15:24:03
Готівка? В Бостоні????

Навіть не знаю, як тепер жити з цією інформацією....
Саме так, на хайвеї брали лише готівку, картки не приймали.
Томі я і купив відразу транспондер, бо майже ніколи не маю готівки з собою.

Але суть моєї розповіді в тому, що в будь-якій країні буде група людей, які будуть тягнути до останнього, щоб нічого не змінювати, а потім будуть заламувати руки і звинувачувати всіх навколо, крім самих себе.
Щодо груп людей, які поводяться як зручно їм, а не комусь там з начальства - цілком згодна, є такі завжди.
Не можу сказати, добре це чи погано - я просто знаю, о це так , і враховую це в повсякденному житті. Але я не начальство ніде і нікому.

А от щодо ходіння готівки в Бостоні - навіть не знаю, як про це сказати шановному Фомі Липецькому.....

Є певна економічна доцільність, використання жетонів на даний момент не є економічно доцільним, тому від них відмовляються.
Так, тобі особисто це може бути незручно або незвично, але в цьому і є суть прогресу.

37
9 червня 2019 15:19:07
до речи, коли це був такий маразм що картки скасовані і кошти пропали?
То була інша контора. Укртелеком.
Були телефони-автомати з картками.
Тобто спершу були (за совка) за монети (фу, брудна гидота  :( ).
Потім були безкоштовні.
Потім їх поламали зняли, повісили синеньки для карток.

Картки були від 10 хвилин.
Зручно, сучасно, мобілки були рідкисними, дорогими і статусними.

Потім мобілки подешевшали.

Картки почали продавати починаючи з 30 хвилин.
Навіть якщо тобі треба було зробити 1-2 дзвінка.

(Нічого не нагадує?)

А потім строк дії обмежили - не використав картку за якийсь час (не пам"ятаю, скільки) - згорить усе.

Народ дзвонив і купував картки все менше, мобілок ставало все більше.

На вокзалі, до речі, були автомати за готівку.

А потім картки відмінили. Разом з синенькми автоматами.
А гроші на картках згоріли.
Сказали  треба було раніше використати.....

І не так вже давно це було, років 15 тому.....

Таке було, є і буде завжди.
Так само було із обміном грошей,  коли радянські рублі виводили з обігу, і коли купони замінили на гривні.
Завжди буде група лбдей, яка буде тягнути до останнього, а потім буде плкатись, коли вже пізно.

Я впевнений, що в той день коли жетони перестануть приймати взагалі, будут такі самі черги в касах.
38
9 червня 2019 15:14:14
От цікаво.

Третій день гілка висить.

І жоден з сучасних людей, що користуються пей-пасом, смарткардом, сплачують телефоном або годинником, не пояснив мені, нащо було відключати автомати з продажу жетонів, зберігаючи жетони?
Ну, окрім "виховування дебілів" ?

1.Треба місце для встановлення автоматів для поповнення карток.
2. Треба обмежити обіг жетонів, що б ті хто регулярно користуються метром, використовували багаторазові картки замість жетонів.
А для туристів жетони продаються в касах.
39
9 червня 2019 15:11:11
Я тебе запечалю - ти доживеш. Світ дуже стрімко міняється. Але це зовсім не означає, що можна винуватити людей у не-знанні і не-вмінні користуватися новітніми технологіями. Суспільні зміни відбуваються повільно, потребують часу і просвітництва.
А наша влада - одноднівка, їм нема коли думати про майбутнє і навіть про нинішнє, після них хоч потоп. Оце, власне, і дратує.
Це також відповідь на питання, чому не хочуть купувати і поповнювати багаторазові картки. Бо будь-якого ранку можна дізнатися, що картки скасовані і всі кошти пропали. Ми звикли до таких маразмів. І це також печально.
буду радий! :)
я не ховаюсь на дачі від новітних технологій ;)
Сміюся. А поїздка на дачу нині трактується як відмова від новітніх технологій?
Про якість Інтернету на дачі я вже писала разів десять, обняти й плакати. Тому бути в курсі новітніх технологій можна тільки на асфальті Києва. Виїхала на травичку і полуничку - одразу й відстала від тренду. Тим, хто живе за межами Києва і півдесятка обласних центрів, взагалі без шансу повноцінно жити, можуть лягати вмирати одразу?

Вія, ти живеш в Києві і регулярно їздиш 5а метро, ну хоча б раз у тиждень?
Якщо так, то тобі давно було б вигідніше і зручніше мати багаторазову картку, ніж купувати жетони.
40
9 червня 2019 15:08:58
Я правильно зрозумів, що аже давно є багаторазова картка для метро, яку можна поповнювати на певну кількість поїздок?
Саме на кількість поїздок, а не проїздний на місяць.

І ці картки доступні в Києві давно?

То чому народ не придбав ті картки? І не треба розповідати про туристів, більшість людей, які їдуть в метров годину пік - це постійні користувачі, які їздять там регулярно.
скажу навіть більше. вже давно існує багаторазова транспортна картка на всі види міського транспорту - метро, автобус, тролейбус, трамвай, міська електричка, фунікулер.
я навіть отримую непогану знижку, коли поповнюю транспортну картку. для мене вартість однієї поїздки 6,50 гривень замість 8.

Саме так і працює система в більшості міст в світі.
І кожен, хто регулярно користується громадським транспортом має ту картну, бо це перш за все вигідно і зручно.

Повна версія