Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
4121
27 квітня 2016 13:59:38
все пишут, что персонал таки нарушил регламент эксплуатации ради эксперимента
Да брешут они, персонал никаким боком к аварии - он как тот механик с педалью газа - нажимал что в книжке написано, а оно воно как вышло. А если механик был в это время в тапочках - то конечно да, нарушил. Только причина аварии разве в тапочках или небритом операторе ? Причина в двигателе, который взрывается при отпущенной педали газа, а в случае с Чернобылем - еще и вырваном бензонаносе (стержни опустились, реакция должна была остновиться).
стержни не опустились - реактор перегрелся и началась уже деформация, они просто механически не смогли опуститься.
Персонал, видимо, нарушил инструкции - оставил в активной зоне всего 6 стержней, вместо 26 по иснтрукции.
Это брехня, авария именно потому что стержни опустились - из-за неучтенной фигни (на малых оборотах мотора отключение подачи бензина приводит к разгону мотора) мотор взрывается даже если вырвать бензонансос.
4122
27 квітня 2016 13:56:07
Но сработал концево́й эффект в РБМК — явление, заключающееся в кратковременном увеличении реактивности ядерного реактора
Простіше кажучи, попередній вибух викликаний неконтрольованими процесами, які генерував цей ефект, не дав стиржням опускатися далі та викликав ланцюгову реакцію.
Персонал спочатку почув цей вибух,  а  трохи пізніше вибухнув вже  й реактор повністю.
Не не не, ланцюгова реакція йде завжди, просто не так швидко як ядерний вибух (на ЧАЕС не було ядерного вибуху), просто "увеличении реактивности ядерного реактора" - это реация ускорилась (т.е. реактор сильнее разогревался), а не тормозилась. Т.е. как я писал - механик отпускает педаль газа - мотор разгоняется, механик вырывает отрывает в панике шланг из бензобака - мотор почему-то не глохнет, а взрывается.
4123
27 квітня 2016 13:22:13
все пишут, что персонал таки нарушил регламент эксплуатации ради эксперимента
На заборі також багато чого пишуть.
Але є матеріали справи та документи, про які дуже вигідно "забувати", бо фактично це лютий зашквар не лише  для радянської промисловості, але й навіть для  МАГАТЕ, яка до того патронувала усякі "спільні заходи", "сімпозіуми", "обмін досвідом" з радянськими  "тружениками мирного атома".

Если точнее - хватит ли энергии выбега (когда остановили ядерную реакцию, а реактор еще горячий, те пар еще есть, генераторы работают) на систему охлаждения, которая типа "обесточена" и питается только от реактора.
Правильно, мені просто було влом це  дослівно виписувати. (tu)
Та й якщо чесно, забув трохи, за непотрібністю інформації в голові.
 Іноді навіть  забуваєш, що є люди які цього не в курсі, а вірять усяким "сенсаційним" фільмам про "останні секунди".
Да я только потому и пишу сюда, потому что помяните невинно погибших 30 лет назад, а не пишите бред про "они нарушили и они виноваты". Они виноваты только в том что жили в совке, как и мы все. И ВСЕ - ВИНОВАТ только совок, система без обратной связи, система где люди винтики и важно сколько ружбаек и танчиков имеет гос-во, а не как гос-во заботититься о еде, комфорте и безопасности людей в нем.
4124
27 квітня 2016 13:17:34
Брюханова, зачем было соглашаться на эксперимент на своей станции? зачем ему нужен был этот риск?
Не було там ніякого  небезпечного "експерименту", перестань читати радянську побрехеньку - лайно під назвою "Чернобыльская тетрадь"
Там була планова зупинка реактора та "эксперимент по выбегу", який мав дати відповідь на питання "скільки можна зняти додаткової  електроенергії  реактора, з  лопаток турбін, яка поступово уповільнюється" Нічим небезпечним це не мало загрожувати, за умови правильно спроектованого реактора.
все пишут, что персонал таки нарушил регламент эксплуатации ради эксперимента
Да брешут они, персонал никаким боком к аварии - он как тот механик с педалью газа - нажимал что в книжке написано, а оно воно как вышло. А если механик был в это время в тапочках - то конечно да, нарушил. Только причина аварии разве в тапочках или небритом операторе ? Причина в двигателе, который взрывается при отпущенной педали газа, а в случае с Чернобылем - еще и вырваном бензонаносе (стержни опустились, реакция должна была остновиться).
4125
27 квітня 2016 13:10:34
Брюханова, зачем было соглашаться на эксперимент на своей станции? зачем ему нужен был этот риск?
Не було там ніякого  небезпечного "експерименту", перестань читати радянську побрехеньку - лайно під назвою "Чернобыльская тетрадь"
Там була планова зупинка реактора та "эксперимент по выбегу", який мав дати відповідь на питання "скільки можна зняти додаткової  електроенергії  реактора, з  лопаток турбін, яка поступово уповільнюється" Нічим небезпечним це не мало загрожувати, за умови правильно спроектованого реактора.
Если точнее - хватит ли энергии выбега (когда остановили ядерную реакцию, а реактор еще горячий, те пар еще есть, генераторы работают) на систему охлаждения, которая типа "обесточена" и питается только от реактора. Это на случай аварии что делать уточняли. Анекдот конечно - эксперимент для улучшения безопасности вскрывает (не впервые, правда) ошибку конструкции, которая превращает защиту реактора в детонатор
4126
27 квітня 2016 12:59:09
до сих пор не понимаю позицию Брюханова, зачем было соглашаться на эксперимент на своей станции? зачем ему нужен был этот риск?
какое то неуважение реактору, к опасности. Казалось бы управляя таким обьектом надо перестраховываться на 101%. и отбрыкиваться от всего непонятного.
Потому что эксперимент это для тебя что-то необычное, а они эти эксперименты проводили постоянно - это было необходимо для уточнения регламента, как ТО автомобиля. Непонятно оно только для тебя, представь механика автомобиля, которому пригнали мерс и он в книжке читает "нажмите педаль газа и слушайте не стучит ли мотор", он ее нажимает, мотор разгоняется, он ее отпускает - он все еще быстрее разгоняется и взрывается.
4127
27 квітня 2016 12:24:45
На чорнобильській станції був відсутній елементарний захист від дурня. Підйом стержнів і припинення подачі води - ці дві процедури повинні бути взаємовиключеними. :fool:
На станціі дурнів не було, все робили тілько по інструкції, захист був як мінімум дворівневий автоматичний. Але це все не має значення, коли захист розігріває реактор.

Хлопці, 10 років після аварії навіть МАГАТЕ приховувало інфу про те, що саме конструкція РБМК має катастрофічні недоліки - бо тих РБМК набудували трошки багато, почалась б паніка. Хоча всім енергетикам практично одразу стало все ясно і були внесені корективи в регламенти роботи цих реакторів, а пізніше і конструктивні зміни.

А нещасні люди що там загинули - ні в чому не винні, зовсім. Уявіть себе на їх місці - посеред планових робіт - вибух. Це все одно що в тебе заскакала пральна машина, ти висмикнув її з розетки - а вона через 30 секунд вибухнула
4128
27 квітня 2016 12:11:53
те що розробляли аби як це раз, плюс сам реактор розроблявся для залучення в циклі де добувався оружейний плутоній , тому в ньому стільки не доробок, його для інших цілей розробляли а потім адаптували під електроенергію...
[/quote]
Реактор нормальний як для совка на той час, нащо інші робити коли нам плутоній треба для бомбочок, а те що трохи гарячий - так ми його зверху кришкою здоровою накриємо в разі чого. А тут бац - виявляється на малій потужності система захисту працює навпаки - розігріває замість оходження !!! Ну як таке одоробало можна експлуатувати ? Але ж це позор - так облажатися, от всі причетні і намагалися не чути/не бачити помилку проекту.
4129
27 квітня 2016 12:04:34
Не повторяте конспирологический бред про вину персонала/Киева/генсека/комуняк

Виноват проектировщик, виновата система где такой проектировщик может проектировать и не слышать эксплуатантов, система где безопасность станции не так важна как стоимость реактора и скорость строительства и где все и вся секретно и никто не заинтересован в результате своего труда
4130
27 квітня 2016 12:00:03
И похер где построили, похер как строили, с каким херовыми фундаментами, пофиг какие алкаши рулили и какой генсек был и какой эксперимент проводили - реактор был с ошибкой !!! СССР не позволял исправлять ошибки в нормальном режиме - не был никто заинтересован - вот и рвануло
4131
27 квітня 2016 11:57:16
Читайте що сказав пан Сорока - там уся правда.
Реактор был спроектирован опасным. Точка. В процессе эксплуатации вылезла ошибка конструкции - на низкой мощности защита (ЗАЩИТА, которая должна ГЛУШИТЬ реактор) разгоняла его. Доложили проектанту - всем пофиг, другим станциям не сообщили - секретно. Настроили таких реакторов (РБМК) дофига, где-то рванет обязательно. Рвануло
4132
22 квітня 2016 22:55:35
Еще один факт - если ты, водятел, считаешь, что у нас все психи, одинаково, что водятлы, что пешики, то это не так - уровень агрессии, судя по уровню насильственных преступлений, у нас такой же, как в Европе.
НО ВОДЯТЛЫ - УБИВАЮТ В 10 РАЗ чаще.
Запомни этот факт и езди помедленнее
4133
22 квітня 2016 22:45:47
я бачу що це марна справа щось пояснювати - однак зроблю останню спробу

з точки зору водія пішохід апріори правий , виключаючи випадки коли пішохід навмисне, з умислом робить дії що ведуть до шкоди водієві
але водій не може давати правову оцінку діям пішоходам
водій зобов"язаний уникати зіткнень з пішоходами не зважаючи на порушення правил пішоходами
оправдати водія можна лише за умови коли водій не встиг, не зреагував чи зламалося авто але лише якщо при цьому водій сам чітко виконував правила
все - просто і чітко і зрозуміло а не розмазувати що пішохід винен чи не винен - це не ваша справа - це справа поліції
я вже писав що та тітка може бути визнана невиною лише коли вона виконувала всі правила дорожнього руху і при цьому пішоходи стали причиною наїзду

з того що відомо то вона не виконала правила дорожнього руху , а вірніше порушила їх, а отже питання про те чи виконували правила дорожнього руху пішоходи чи ні вже не має значення
це було б важливо якби вона була потерпілою - тоді треба було дивитися чи вона виконуала правила ДР і чи пішоходи їх виконували
Вы вот в своей Англии реально верите, в то, что украинский водитель только и хочет разбить свою машину, убив пешехода переходящего дорогу в неустановленном для перехода месте, а потом пройти через все инстанции и чинить авто за собственные средства? 
Дебил, тебе повторяют, что украинский водитель убивает в 10 раз больше, а пешиков только в 5 раз больше, чем такой же германский водитель, а ты продолжаешь гундеть про то что пешик должен быть осторожнее. Неважно какие пешики - старайтесь их меньше вбивать, вы плохие водители в сравнении с Европой/США, у них трупов на водителя меньше в 10 раз
4134
22 квітня 2016 22:35:50
сегодня выезжал из парковки и вспомнил этот случай. заметить ребенка! на велосипеде! сзади! невозможно даже на седане т.е более низкой чем кроссовер машины...
Дебилушка, наоборот, чем выше машина тем лучше обзор
4135
22 квітня 2016 22:27:18
Хочу туда, там всем все пофиг
4136
22 квітня 2016 17:14:10
Вот когда я думаю про кто мне пенсию платить через 20 лет будут (солидарная система никуда не денется), я задумываюсь куда чухнут мои дети учиться/работать. И, боюсь, после таких новостей желающих жить в Канаде увеличится.
4137
22 квітня 2016 16:42:39
Ребята не читайте унитазников. Читайте лучше ПДД. Ну они же вас реально на смерть толкают, когда пишут что "пешеход прав априори". Тем более статистика говорит, что в их стране гибнет столько же людей столько и в нашей...
Ребята, читайте все. Статистика говорит что "ВОДИТЕЛЬ В УКРАИНЕ УБИВАЕТ В 10 РАЗ БОЛЬШЕ НАРОДУ ЧЕМ В США", что не опровергает, а дополняет "в стране гибнет столько же людей столько и в нашей..."
А это значит водилы - уебаны. Их меньше в пять раз, но убивают столько же. Кровожадные ублюдки, ТОЧКА

4138
22 квітня 2016 12:51:36
реально мийщики унітазів - втратили будь який звязок з Україною і нашими реаліями. але комплекси мучають і тому вони лізуть на украхїнські сайти писати всяку фігню
Да я не был нигде, кроме Болгарии, я просто читать умею, в школе научили. Во всем постсовке водятлы ненормальные (по сравнению с Еропой нп) и не знают этого. Снаружи это особенно заметно просто.
4139
22 квітня 2016 12:47:47
Цитата из доклада ВОЗ
Цитата: ВОЗ
В СНГ самый высокий процент случаев смерти среди пешеходов: на их долю приходится 37% всех погибших на дорогах. Самые высокие показатели в Регионе в этой категории у
Украины, Таджикистана и Кыргызстана (соответственно, 56%, 44% и 43%). Одна из причин состоит в том, что планировка многих городов СНГ восходит к временам, когда движение
автомобильного и мотоциклетного транспорта было весьма незначительным, и автомобилями управляли преимущественно профессиональные водители. Улучшение дорожной
инфраструктуры, подготовка водителей и принудительное правоприменение не поспевали за ростом автомобилизации. Потребности уязвимых участников дорожного движения пока
не приняты во внимание. К примеру, предельно допустимая скорость движения транспортного средства в большинстве городов СНГ состав ляет 60 км/час
У них наши 60 км/ч вызывают удивление!!!!
И просто шок вызывает факт, что водятлы везде едут +20км/ч, т.е. в городе 80 км/ч !!!!!
4140
22 квітня 2016 12:39:58
оба на... тут колбасники на кизяк исходили о том какие они правильные и все такое, и какие в Украине дятлы, а оказывается количество погибших пешеходов в США и Украине одинаково.... даже не знаю что сказать по этому поводу...
ЗЫ и кто вытянул эту статистику? 
И снова, и снова:
Только сами водятлы не хотят признавать очевидные для всех факты
- средний украинский водитель убивает и калечит в 5 раз больше пешеходов, чем в Штатах/Европе
- средний украинский водитель убивает и калечит в 10 раз больше людей, чем в Германии (у нас гибнет 20, у них 6 на 100 тыс в год, у них 0,55 у нас 0,16 авто на человека)
Читай статистику, постсоветский водятел-убийца:
http://www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0010/111151/E92789R.pdf

Даже если вспомнить про хреновые дороги/скорую/общее состояние медицины - то все равно, б***ь, ЕСЛИ ВЫ УЧИТЫВАЕТЕ хреновую медицину, ВЫ ДОЛЖНЫ 5км/ч ПОЛЗАТЬ И ВОЗИТЬ С СОБОЙ РЕАНИМАЦИЮ В ПРИЦЕПЕ, НО ВЫ почему-то носитесь как угорелые. У вас с головой все в порядке ?
4141
22 квітня 2016 12:08:55
оба на... тут колбасники на кизяк исходили о том какие они правильные и все такое, и какие в Украине дятлы, а оказывается количество погибших пешеходов в США и Украине одинаково.... даже не знаю что сказать по этому поводу...
ЗЫ и кто вытянул эту статистику? 
Чукча не читатель, чукча писатель ?
4142
22 квітня 2016 12:07:58
Для уебанов за рулем повторю: несмотря на то, что кол-во погибших пешеходов (10 на 100000населения в год) практически одинаково с США, учитывая пятикратную разницу в кол-ве автомобилей на душу населения - водятлы в Украине — рагули и уебаны. Ездить нужно медленнее и уважать других больше
И еще раз - пешеход (средний),0 выходя на улицу, рискует сегодня погибнуть что в Штатах, что у нас - одинаково. А вот УЕБАН за рулем (средний) сегодня УБЬЕТ - в 5 раз больше людей, чем в Штатах/Европе. (Можно сделать небольшую скидку на хреновые ургентную помощь и дороги, пусть тогда не в 5 а только в 4 раза)
За рулем в постсовке - злые, невоспитанные люди, и это очевидно всем колбасникам/иммигрантам/туристам туда/оттуда. Почему так вышло - тема большая и интересная. (Отмечу что в Киеве - гораздо лучше ситуация с вежливостью водятлов чем в остальной Украине, причину догадайтесь сами)
4143
22 квітня 2016 10:43:57
Для уебанов за рулем повторю: несмотря на то, что кол-во погибших пешеходов (10 на 100000населения в год) практически одинаково с США, учитывая пятикратную разницу в кол-ве автомобилей на душу населения - водятлы в Украине — рагули и уебаны. Ездить нужно медленнее и уважать других больше
4144
21 квітня 2016 20:56:13
ти диви! є пункт

а нука Шуріг_Г - поясни який пункт правильніший - цей 10.9 чи той 1.7?

ти ж тут адвокат водія чи ні? бо заява про типу вину пішохода автоматично применшує провину водія
а водій виявляється заїхала туди і пішоходи її пропустили хоча по правилам і не повинні були б бо вони йшли по тротуарі і переходили вулиці і той лексус їх мав пропустити
так що пішоходи тут взагалі діяли з запасом обережності
а потім та почала здавати назад в порушення правил і сталося те що сталося

то як пішохід може щось зробити? пропускай - не пропускай, бережися - не бережися в укр дятли за кермом свою чорну справу все рівно зроблять  :(
Ладно, не кипятись. Бесполезное дело. Ты пытаешься растолковать что-то умственно неполноценным.
А может Тарас рассказать как так вышло, что показатели развитого США и рагульской Украины по 10 погибших в ДТП на 100000 жителей?
 http://www.worldlifeexpectancy.com/world-road-traffic-accidents-report
А ты кол-во авто на душу населения сравни и станет понятно что таки рагули у нас за рулем
4146
21 квітня 2016 11:46:50
Что за еблан ? Полиции дали приказ штрфовать нарушителей. В чем тут крамола ?  :facepalm1:
Ниче не ясно - ну обычный приказ "сегодня не уговариваем, а штрафуем по-полной" (Может нужно набрать протоколов, бо показатели не те, может еще какая надобность) Какая к хрену разница - "добрый полицай моде офф" и вперед.
4147
21 квітня 2016 11:28:21
у дитини зріст в 4 роки й так невеличкий, а на такому ролері, ще на третину стає меншим, а ось його мобільність на половину підвищується. Як мені можна бачити на відео, то не двір житлового будинку, тому водій навіть не очікував наявність дитини, мало того, там в'їзд до воріт, тому швидкість фізично не може бути виликою. Якщо наїхав при повороті внутрішнім колесом, то власне водій прогавив, міг би й побачити, якщо зовнішнім, то дещо складніше. Факт того, що переїхала двічи, може казати про те, що не зрозуміла що взагалі скоїлось, хотя може й зрозуміла, та панікувала. Батьки - тупі йолопи, нещадно п***а. Коли в мене дружина відпускає дитину від себе, я лаюсь лише через те, що незважаючи на відсутність машин, є доля ризику привчитись губити обережність. А загалом кататися на велосипедику не у захищеному від автотранспорту місці - батьківське скотство. Як би хто там не верещав, але доля того, що та баба за кермом винна на усі 100% дуже мала. Так, скоїлось лихо, бабі не пощастило, опинилась не в той час не в тому місці, а ось батьки тупі бляді.
Це все звісно так, від початку до кінця, але є одне але - водії привчили себе та пішоходів до того, що саме пішоходи мають дбати про свою безпеку, а це трохи не так - водії мають бути більш уважними та обережними (як в Штатах або Європі). Всі іноземці підтвердять що водії в постсовку - агресивні, невиховані і нарвані (така собі ментальність саме автовласників). І мають бути БІЛЬШ ПОВІЛЬНИМИ !!!!
4148
21 квітня 2016 11:22:14
У меня простой вопрос. Сколько нужно задавить пешеходов, что бы они поняли, что их безопасность, только их проблема.
ЗЫ Я хочу от "врагов водителей" увидеть пункт в ПДД Украины, где указано, что 4 летний ребенок имеет право ездить на велосипеде на проезжей части. И я не шучу. Лично я считаю, что в данной ситуации вина исключительно родителей.
ЗЫ ЗЫ можете банить, тут это принято за мнение не совпадающее с мнением хомячков. ;)
Нас минимум трое.
Простой воприс... +20 то нарушение или нет?
Во-во, эти трое дебилов плохо Правила читали и нихрена не поняли про чем отличается машинист паровоза от водителя авто
4149
21 квітня 2016 10:43:11
Все беды от от плюсика в выражении 60+20. Уебаны на машинках заучили эту формулу и шугают людей в черте города. Люди соответственно шугаются, это приводит к тому, что уебаны позволяют себе быстро ездить ("я успею затормозить", "в потоке все едут 90") и это приводит к сабжу. Тупо меееедлееееннее ездить нужно, это город, тут люди/дети/психи/животные.
4150
19 квітня 2016 17:57:02
Это не вопрос морали, это вопрос наличия ума. Есть люди кто не в состоянии посчитать, например, вероятность выигрыша в лотерею 6 из 36. Здесь такая же беда, сложить две цифры и поделить на кол-во пенсионеров - тяжелее, чем кричать "зрада, долой олихархов/пороха/путина"
4152
19 квітня 2016 15:50:22
Хрен его знает, но на госпредприятии возможно все. Каким-то "корпоративным клиентам" продавали марки по супер дешевым ценам - те занимались рассылкой рекламы, но не расплатились с УП, чем нанесли ... блаблабла - но кто-то звездочки получит
4153
19 квітня 2016 14:39:48
А как работяга с 3000 гривен - так 40% вынь и положь
4154
19 квітня 2016 14:38:48
Папа - долбоеб получил уведомление и пошел забрал на почте  " заказное письмо ". В дестве плохо учили что в руки бяку брать нельзя.

Машине чуть больше чем три года ( из салона ) и у нее больше 3000 кубов. На момент оплаты она стояла около 500,000 грн, ( конец декабря 2012, курс бакса 8 грн ), в законе прописано что под этот сбор подпадают машины от ляма гривен. Будем судиться. Я правильно понимаю что он не подпадает под этот сбор? Есть у кого такой опыт?
А в чем вообще проблема - ну приняли закон про налог на дорогие машины - выполняйте, почему-то акциз в бензине и дорогая растаможка - нормально, а штуку баксов в год за машину 60 штук - дорого. Обычный налог, 1,5% в год, небось страховка дороже.
Я б такой налог в полтора процента всем влупил, а не только дорогим машинкам. Ну а если б на недвигу/землю еще б хотя бы 0.5% в год - вообще можно будет от подоходного/пенсионного налогов избавиться. А то как заводы/пароходы/самоходы - то у пацанов с нулевыми доходами.
4155
19 квітня 2016 14:35:44
Папа - долбоеб получил уведомление и пошел забрал на почте  " заказное письмо ". В дестве плохо учили что в руки бяку брать нельзя.

Машине чуть больше чем три года ( из салона ) и у нее больше 3000 кубов. На момент оплаты она стояла около 500,000 грн, ( конец декабря 2012, курс бакса 8 грн ), в законе прописано что под этот сбор подпадают машины от ляма гривен. Будем судиться. Я правильно понимаю что он не подпадает под этот сбор? Есть у кого такой опыт?
А в чем вообще проблема - ну приняли закон про налог на дорогие машины - выполняйте, почему-то акциз в бензине и дорогая растаможка - нормально, а штуку баксов в год за машину 60 штук - дорого. Обычный налог, 1,5% в год, небось страховка дороже.
4156
19 квітня 2016 14:31:20
чув що в деяких країнах можна віднести гроші в лікарню чи дитячий будинок і потім фінслужба не візьме з тебе податок на цю суму яку ти пожертвував чи щось купив.
В штатах так можно, т.е. в нормальной цивилизованной стране
Та й в нас можна було, ажно поки кожна контора не стала свій прибуток "благодійним організаціям" на 100% перераховувати, отож відмінили через півроку як надходження до бюджету до 0 впали.
4157
16 квітня 2016 23:31:20
а шо там такого?
где индивидуальные счетчики для населения бесплатно?
ась?
что это за 9,8 м3 за норма? это они тупо посчитали расход газа, если горят 4 горелки на плите 24 часа в сутки 30 дней в месяц?
Вполне себе норма - именно столько с учетом неплательщиков им нужно брать с рыла дабы покрыть затраты газа которые потребляются без счетчиков. Я уверен что можно и их расчеты увидеть
4158
13 квітня 2016 10:34:58
У тех кто после революции у власти нет морального права на дерибан, а есть шанс навсегда остаться в истории - и они это прекрасно понимают. Ясно что всегда есть дебилы/стойкие клептоманы/истинные ворье, но "все они там воруют" явно не про текущую власть.
4159
12 квітня 2016 11:31:12
Стаття абсолютна правильна.
Срач під час війни - це шлях до поразки. Головний принціи життя в Ізраїлі, який вимушений воювати, як і ми.
За цією ознакою можна на форумі ідентифікувати дуже просто, хто з дописувачів на яку мету працює.

Щодо вати у Донецьку - також правда. Маю там знайомого з автоматом у кутку. Прислухається до кожного негативу у нас і мріє, як вони підуть "звільняти" всю Луганську та Донецьку область. Збираються робити це якраз цією весною. Відбудовувати свій Лугандон ніхто не хоче, хочуть захопити і Київ, щоб знову було все донецьке+русский мир.
И кто тупой еще не понял - они прийдут сюда, нас освобождать от фашистов
4160
12 квітня 2016 11:29:50
Цитувати
Свержение Порошенко придало бы мощный импульс антиукраинской истерии в россии и лугандоне. Они воспримут это как свою огромную победу. Они раструбят о ней, и будут трубить месяцами, разогревая вату.
Они поставят перед собой новые далеко идущие планы с уверенностью их быстрого достижения.
ППКС.
Кто хочет критиковать - критикует, ради бога, но вот это "все пропало, мы все умрем!" - нихера не конструктивно. И если кто-то думает что это херня и главное - штыки в окопах, то он сильно заблуждается. Штыки были главными в эпоху когда газет было 3 и все "Правды", ТВ не было вообще, а позвонить можно было только в дверь, а не в окоп на фронте как сейчас

Повна версія