Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
11 березня 2019 21:10:42
Ні, то не центр соціального захисту Галицького району. То черга в кнайпу, яка колись була пристойною, але ніколи не була львівською. Можливо, в цій черзі є отримувачі субсидії, але не по потребі а просто тому, що це модно. Я вгадав звідки ноги ростуть?

2
2 березня 2019 22:34:57
а він якої масті був, йульог, чи недайбог порохобот?
Please go out of the box. Його діяльність була не в сфері політики.
3
2 березня 2019 21:39:26
Жаль дядю Сашу.
Вроде ничего эдакого не писал, но все читали.
Пане, він був агрегатором потоку новин і виловлював ключові моменти. І в нього це получалося, на відміну від. Для цього треба мати не просто клепку, але й талант.
 
4
2 березня 2019 21:36:53
ну якщо дядя Саша - фінансовий і валютний гуру, то чомусь дивно, що би його дрижина мала збирати гроші на карточку  :S
Не кожен президент має залишити посаду багатшим, аніж він вступав на цю посаду. Дружина його і не збирає, я так сподіваюся, тому й не клопоталася про збільшення ліміту операцій по картці. Але є але. Кожен, хто поважає ДС, хотів би аби процес останніх почестей пройшов якнайкраще.
Наші політики про таке можуть хіба мріяти.
5
2 березня 2019 21:10:00
Пожаловался там на ваш пост и модер только что отреагировал.
Дуже дякую! Я би мріяв, щоби родині ДС зараз було не до матеріальних подяк, але, як цинік-матеріаліст, боюся, що таки треба. І вже не напоєм відомого року, хоч це й боляче писати.
6
2 березня 2019 20:37:18
А это что?
https://forum.finance.ua/topic3606.html?p=4597130#p4597130
PS: на карточке его жены закончился лимит операций из-за желающих помочь... хороший был Человек
То його останній пост. Я був постійним читачом, сьогодні зареєструвався тільки аби попросити підказати жінці ДС (за можливості), що проблема з карткою - треба підняти ліміт операцій, але модерування проходжу. Якщо хтось це читає з finance.ua - приєднайтеся до зусиль, будь ласка. Приватом модератору чи постом.
7
2 березня 2019 20:32:42
Мало ли дядь Саш на Земле?
Мало. Критично мало.
 
8
2 березня 2019 18:37:16
но представляете, не все знают его, потому такие ветки дикость
Дикість - це коли всі знають хто такий Зеленський. А Дядю Сашу знали всі, хто хоч якось цікавився станом фінансів в країні та в світі. Величезна кількість фактів та оцінка трендів, які він агрегував та виставляв назагал у реальному часі, давала можливість тримати ніс по вітру. Це величезна втрата. RIP і хай дорога буде всіяна врожаєм 1993го року.

9
12 лютого 2019 23:23:08
То Па4ка помер. Допився. Кажуть сепари в Донецьку забили. Непоганий хлопец був, але пити йому було неможна. Приїхав свого часу до Краматорська, жив з гарною дивчиною, донькою багатого дядька. Їздив на її Лексусі. Але потім забухав...
Після Донецьку він скотився до Макіївки (все та клята різниця вартості житла). І там вже знайшов свій фінал, але, здається, без допомоги колишніх братів, самостійно.
10
12 лютого 2019 23:20:09
Він писав із Дніпродзержинську (там де погруддя Брежнєва на площі перед вокзалом), не з Кривого Рогу.
Разом із назвою Дніпродзержинськ і розтанув.
11
19 січня 2019 22:08:43
знімав якийсь зівака, каци викупили відос і наклали своє лого
Якось швидко.
12
19 січня 2019 21:49:59
А чому момент вибуху знову зафільмувало Russia Today?
13
2 січня 2019 23:52:09
А вона думала, можна закони порушувати?
Згоден з Вами на всі 100%. Вона й гадки не мала, що простими поштовими викрутасами можна ціле Міністерство намагатися кинути, про простих людей мова вже й не йде.
14
9 грудня 2018 02:32:50
Ну кацапи й більше ярда розпиляють, для них це звичайна справа.
У Празі теж покладуть 2км колії і пустять бу дрезини за мільярд долярів?  :weep:
Дивлячись на їх Президента та Прем'єра - можуть. Вацлав в гробу перевернеться, але що то чехам? 1968й рік вони вже забули, але угорці з 1956м їх перегнали. Хоча, в угорців цей фантом імперії історично більш сильний.
15
9 грудня 2018 01:22:07
1) влітку 2018 УЗ провела тендер на закупівлю дизель потягів. Там як раз виграв Крюківський завод. Потяги мають бути поставлені у другій половині 2019 року. Прототип такого  потягу вже два роки їздить між Львовом та Чернівцями.
2) В Празі та в Пітері  збираються реалізувати аналогічні проекти до 2022 року. Там практично така сама дістань від аеропортів до головного ходу. Ціна обох проектів - близько мільярда баксів кожен. 
1) Щиро сподіваюсь, що то НЕ буде та модель, яка наразі курсує між Львовом та Чернівцями. Бажаючим знати чому - профільні форуми в поміч (аби не замикатися на моєму особистому досвіді, хоча можу відмітити, що якщо бригада боїться вмикати кондиціонер - то знак. Хай то залежить від обслуговання, але особистий досвід порівняння Хйонде та Крюківця в ролі швидкісного експресу на Інтерсіті+ однозначно на користь корейців). Про мутну структуру власнсті Кременчужчів - було вище в цій гілці.
2) У нас вийшло дешевше, еге ж. Ніхто так і не підрахував збитки клієнтів від того, що продаж квитків було заморожено саме з-за цього повітряного експресу. Швидка оцінка часу, витраченого клієнтами УЗ на ловлю квитків на новорічні та прилеглі свята мене лякає, і змушує вважати, що в Празі обідеться дешевше, якщо рахувати все. Пітер не цікавить, там хай страждають.
16
29 листопада 2018 00:23:03
Отут все правильно. Саме тут треба тихою сапою, не наскоком, а строго по закону.
17
29 листопада 2018 00:19:52
Он не знает к кому можно обратится вот до чего доруководились
Він добре знає, до кого треба звернутися, так само як і ціну Поліції, тому й відмовився.
18
29 листопада 2018 00:10:12
Не канає. Всі статті Конституції, які призупинені, мають бути вказані в Указі. Їх там немає, отже, мітінги та інше дозволені.
19
29 листопада 2018 00:06:30
Двинула навала через кордон, ебанут всєй мощю по орде?
Чи зізвуть чергове засідання ОднеОдномуНіпощо  ?
Так. Залежить від того, де двинуть та що є наявне. От чим вище рівень прийняття рішень (довший час агресії) - тим важче стає. Але нагадую, у Президента завжди є право ввести повний воєнний стан строком на 2є діб. А якщо Рада не збирається, бо всі вже чухнули - вводити його знову. Так що критичний момент у нас законодавчо закритий. Єдине що - Адміністрацію Президента треба буде таки нейтралізувати як посібників ворога, бо та шантрапа і в мирних умовах нездатна все організувати відповідно законам. Хоча б Указ про введення воєнного стану спромоглися опублікувати вчасно.

20
28 листопада 2018 23:58:43
Назвал себя чиновником первого класса и потому предложил обменять себя на 23 наших солдат задержанных в РФ.
 ..какое оно дорогое   :pooh_lol:
Панове, а вам не здається, що якщо за нього ми не отримаємо навіть (обіцянку передати) волосинку з чола наших героїв, то взнаємо його справжню ціну? Десь то на ефірі гарно було б в його пику бросити. Типу - ви настільки підгнилий товар, що Московії непотрібні.
21
28 листопада 2018 23:38:06
А, так это ахметкина кантора. Ну понятно у дннпровского алигарха своя конюшня, у данецкого тоже должна быть.
от чего такой вывод? )
Можливо, з того, що ніхто, маючи 1 літак у флоті, не заявив гучно, що буде возити Шахтар на всі матчі?
По суті. Літав ними у червні в Тіват і сподівався вилетіти з Тівату в липні, але трошки все пішло не так.
Стосовно компанії - рядовий персонал працює на відмінно. Пілоти, вся інша команда борту - уважні та професійні.
Стан борту прийнятний. Що для свіжого літака означає - погано. Я сидів біля проходу, і боковушка крісла відлітала від необережного руху. Я такого на інших 738х не бачив. Система розваг (оті темні екрани на фото) в UR-SQB є, в UR-SQA немає. Та навіть де є - вимкнена (ще раз гляньте на фото - в польоті екрани були такі самі темні та дратуючі, певно, пасажири доламали пульти, намагаючись зрозуміти, чому вони не реагують). Тому що нема ліцензій на трансляцію контенту (с) коментар стюардеси. Виводити мапу польоту та вид з носової камери, певно, настрій керівників компанія не дозволив.
Подорож назад була катастрофою, бо UR-SQB зламався. А підміни, звісно ж, немає. Буває. Але комунікація між авіакомпанією та замовником переліту (звісно, то був чартер) - ніяка. Коли ми збиралися виїздити з апартаментів, чорногорський господар нас попередив - рейсу з Тівату не буде, авіакомпанія проробляє варіант нічного рейсу з Підгориці (Тіват вночі не працює). Мені за весь час, як пасажиру, ніяких дзвінків/повідомлень на телефон не було, на сайтах все було гарно ще з годину після того, як ми змушено прибули на аеродром Тіват. На дзвінки на момент прибуття замовник перельоту відповідав - рейс буде, з інетом було складніше. Тепер я вже знаю секрет - треба відійти від будки аеропорту на 100 метрів на північ аби отримати хоч якось працюючий WiFi, бо в самому аеропорту, окрім купи реклами, ви нічого не побачите). В ітозі нам запропонували своїм ходом добиратися до Будви (хто в курсі - розуміє що то таке в неділю ввечері їхати в Будву з боку Тівату, іншим - повірте, це пекло), а вже звідти безкоштовний автобус завезе в Підгорицю, звідки і буде рейс (яким чином наш господар знав те поперед речників авіакомпанії?).
Врешті, рейс відбувся на UR-SQA, з великою затримкою, з іншого міста, знову ж таки - рядові співробітники працювали бездоганно, і не було проблем з розвагами, тому що на цьому літаку їх просто немає. Дивлячись на картинки парку літаків компанії та кількості заявлених рейсів, я більше не наважусь користуватися їх послугами. Рядовий склад чудовий, натомість керівництво індифирентне до клієнтів абсолютно. Гірше, напевно, тільки італійський Ернест (симуляції авіакомпаній типу Браво та подібних в рейтинг не включені за визначеням).
Сподіваюсь, мій відгук буде комусь користним.
22
23 липня 2018 23:43:22
Ну так Гройсман свою справу знає, йопт!  [ua] 
Але розмитнення  наче робили  все одно.
При чому тут Гройсман? Всі домовленості були досягнуті ще з Музикою. Гройсман хіба що не заважав, і то коли заважати вже було піздно. От потім, коли всі вагони стали на рейки, Гройсман швидко зрозумів який мішок готівки в руки пливе. Але то було вже дуже потім і то вже інша казка.
На розмитнені застрягли. Перші вагони місяця 2 не могли виїхати з депо, були в зоні розмитнення (так, там організували спеціальну зону для цього). Але таки поїхали без грошей від міста в казну.
До речі, перші вагони з причепами через пару років Вінниця поставила на прикол, бо Міражі виявилися оптимальним варіантом. Так і стоять... Як і сліпі корови - причепи для Міражів.
То, що вони навіть цей кредити ухитрились розкрасти?  [ua] Молодці, Слава Україні )))))
Які кредити? Де у вінницькій історії з трамваями спливало слово кредити? Заспокойтеся, все не так чорно, як у Вас в очах.
23
23 липня 2018 23:40:57
Львів це ватне місто, бандитів, нічим не відрізняється в цьому плані від Донецька чи Сімферополя...
Намагаюсь при можливості обходити його стороною...
Жалко Вас. Я уявляю, яке розчарування Вас чекає у Варшаві, Берліні, Парижі, Лондоні та навіть Нових Йорках. Там вати більше ніж достатньо. (аби не згадувати про  Хмельницьки та Черкаси).
Але красненько дякую, що Ви обходите Львів стороною.
Щось Ви від трамваїв відволіклися.
24
23 липня 2018 23:29:12
Вінниця не купляла швейцарські трамваї. Їй Цюрих подарував трамваї
Ну так Гройсман свою справу знає, йопт!  [ua] 
Але розмитнення  наче робили  все одно.
При чому тут Гройсман? Всі домовленості були досягнуті ще з Музикою. Гройсман хіба що не заважав, і то коли заважати вже було піздно. От потім, коли всі вагони стали на рейки, Гройсман швидко зрозумів який мішок готівки в руки пливе. Але то було вже дуже потім і то вже інша казка.
На розмитнені застрягли. Перші вагони місяця 2 не могли виїхати з депо, були в зоні розмитнення (так, там організували спеціальну зону для цього). Але таки поїхали без грошей від міста в казну.
До речі, перші вагони з причепами через пару років Вінниця поставила на прикол, бо Міражі виявилися оптимальним варіантом. Так і стоять... Як і сліпі корови - причепи для Міражів.
25
23 липня 2018 23:17:25
Ліпше ставити питання стосовно якості обслуговування і експлуатації,  яка зараз у нас нижче плінтуса,  разом зі станом колій та контактної мережі
Шановний пан забув про підстанції та фідери. От з ними все ще гірше, нажаль.
Але так, наварений на рейку болт - то знак якості ЛЕТ.
От і пантографи у берлінських трамваїв треба міняти, бо вони сучасні. Львівських пересічень з тролейбусними лініями вони не витримають. Електрони теж довгенько після початку експлуатації рвали дроти.
26
23 липня 2018 23:13:10
Винница купила всё такие швейцарские , это совсем другое качество , чем чешские Татры
+100500 і якість, і комфорт. (tu)
А частину Татр ще тоді відправили  з Вінниці до Львова.
Вінниця не купляла швейцарські трамваї. Їй Цюрих подарував трамваї (плюс купу запчастин плюс спеціалістів, які рік навчали вінничан глядіти за технікою). Після того, як швейцарці поїздили містами України (Львів був у списку) та визначили кому можна дарувати, а кому - ні. А Вінниця Львову подарувала 2 Татри (не з відстійника, а після капремонту - їх і зараз можна відрізнити по щитках, закриваючих колеса), сподіваючись, що подальші вагони ремонтовані можна буде продати. Через 3 місяці Львів на знак великої подяки закатав написи на вагонах, про те, що це - подарунок від Вінниці рекламою місцевого бізнесу (Плиточка), і вінничани прозріли, але ж подарунки не відбирають. 
27
23 липня 2018 22:54:09
А в електрона купують і так немало,  я особисто тільки за.
[/quote]
Вибачте, по більшості моментів я Ваш союзник, але не по Електрону. Я - проти. Хай би хоч ремонтували вчасно. Але та дикість, що 5-секційник мусить від тюрми на Лонцького їхати заднім ходом майже до Головпошти, бо не може стартувати з такого підйому після зупинки - то нонсенс.
28
23 липня 2018 22:50:18
Краще б взяли кредит на розвиток  потужностей  компанії ,яка виготовляє трамваї Електрон.
І самим продавати ці Електрони направо і наліво.
Ні в якому разі. Підтримувати за рахунок міста компанію, яка вперто відмовляється розкрити структуру власності? Купувати знову за шалені гроші симпатичні вироби, які не здатні їздити Львовом та руйнують рейки, бо не мають поворотних візків? Дуже дякую, але берлінські Татри краще. Хай навіть у них є теж конструктивні недоліки, а ще наші майстри викинуть кнопки відкривання дверей та інший буржуазний непотріб типу блокування руху при відкритих дверях, все одно - ремонтуватися ці вагони будуть швидше за Електрони (бо запчастини доступніше). І саме отут, гадаю, Андрій Садовий пропустив чомусь тему, бо він зарекомендував себе затятим лобістом Електрону.
ТС пукнув не в ту калюжу, вибачте.
   
29
15 липня 2018 00:37:27
прозоро профанація і насмішка коли закупають два компютера по ціні менше на одну гривні
Прозоро само по собі свої функції виконує. В умовах відсутності правозахисних органів воно чудово висвічує всю глибину бардака. І ще раз ілюструє - окремими успіхами нема що хизуватися, вони чудово нівелюються системою.
30
15 липня 2018 00:33:40
Тоді ми отримаємо дві величезних, ворожих одна до одної групи людей, які не будуть проживати одні в одній частині України а інші в другій,  а вони будуть жити в одних і тих же містах та селах, на одних і тих же вулицях та в багатоповерхівках і вони будуть один одного зневажати та ненавидіти, теж саме буде між їхніми дітьми.
Ми це отримали у 2014 році. У когось вбивають дітей, а хтось їде в Москву на заробітки. І вертається, лишивши замовнику прибуток. А ще більше людей платить гроші попам, аби ти передали їх на виробництво нових куль для сусідських дітей. І живуть в одних і тих самих містах та так далі за текстом. Не бійтеся розрізати нарив. Бійтеся його мазати Зеленкою та сподіватися що якось само розсосеться.
 
31
15 липня 2018 00:15:16
а от демонстративне відновлення законного доступу до річки - яке він заблокував в козині - додать йому багато до карми. ну і взагалі - якщо почати виконувтаи закон і конституцію - то за той час який залишився пецик може нагнати рейтинг
Оце вже пішла ненаукова фантастика. Почати виконувати закон...
32
15 липня 2018 00:13:42
Повернення пдв 99% чисте і в строк
Друже, почитайте валютну гілку на фінанс.уа. Ніхто не може вгадати коли Казначейство викине черговий транш повернення ПДВ, який створює тиск на курс гривні. Через неузлагодженість дій гілок влади воно те інколи робить в момент, коли ані мінфін, ані НБУ не пропонують альтернативні інструменти і курс долара смикається вгору. І ключ в цьому - ніхто не може прогнозувати строки повернення ПДВ. Тобто так, його стали повертати безумовно, але автоматичним цей процес назвати - занадто сміливо. Я б використовував термін ручне адміністрування.
33
15 липня 2018 00:07:55
церквні справи дуже суспільно резонансні і інерційні. не вимагай чудес.
Та я просто задовбався 27 років не вимагати чуда. Тобто, ієреї в Почаєві перестануть вербувати довірливих українських християн в терористи ще десь через 20 років? А чини церкви перестануть гратися в легальний контрабас хіба що за 10? Боюсь, терплячки не вистачить.
34
14 липня 2018 23:59:06
Я щось пропустив? Церкви вже мусять платити податки та купувати послуги за тими самими цінами, що й їх прихожани? В Почаївській Лаврі вже не продаються книжки про героїв боротьби проти хохлів? І навіть імпортують невідомо що на рівних умовах з усіма? Чи невже потік грошей від українських християн прямо в ФСБ та далі в мілітарний бюджет Росії зупинився?
 
35
14 липня 2018 23:23:23
https://www.youtube.com/watch?v=fUxh6px-6oc
есть чё добавить?
Та я так все і описав.


36
14 липня 2018 23:16:49
У хорватів все гут. З НАТО не виходять, в ЄС йдуть маршем. Москалів знайти важко, як і сербів із золотими чотирикутними гирями на шиях, меню в закладах, на відміну від сусідньої Чорногорії, не пропонує описи страв на російській мові, курс куни до євро десь 7 кун за євро, навала японців в Дубровніку, море чисте. У анклава хорватів в Росії справи значно важчі, захисника збірної за Слава Україні таки затоптали, він вибачався в ефірі РосТВ (чи то Штірліца грав, чи то планує в якийсь Спартак продатися - не знаю), другий ще тримається, на стадіонах розгортають величезні лозунги Росія, спасіба та скандують Слава Україні вже несміливо. Що я пропустив? 
37
24 травня 2018 15:23:20
всі наші козирі (карти)".
где там множественное число  ??
Яка ще множина? "Our hand" - це термін для визначення набору карт, він же - розклад. Так що "To give out our hand" - це розкрити свої карти.
38
24 травня 2018 14:34:32
переклад останнього речення чогось "ми не будем діяти на вашу руку"
"...но мы не будем выдавать нашу сторону ".
Панове, там переклад простий - "ми не будемо розкривати всі наші козирі (карти)".
39
7 травня 2018 23:34:45
То класна філософська штука про американський міф.
Особливо мені подобається про дорогу як наркотик.Сам щось подібне відчуваю.)))
За кермом то гостріше, так. Але найбільший наркотик, згідно The Eagles  - таки Каліфорнія. Нажаль, на Ютубі немає гарних записів Long Road Out Of Edem наживо. Але то варто чути, то таки протилежна дорожня каменюка. І оце відчуття надриву, коли вся країна наче і не воює, і не привозять тіла в цинку.
 
40
7 травня 2018 23:15:36
Як треба,то переварю.Але Каліфорнія мені більше до душі.О молодість, о юність парубоцька!
Бачиш- не всім подобається.А воно інтересно.
Я хочу так "переварити" багато хітів молодості.)))
Треба? Як це може бути - треба? То просто нам не повезло, що хіта The Long Road Out Of Edem не було ще написано в часи наші пубертатні, вибачте за фамільярність. Хоча, я б його тоді не зрозумів, напевно. І потрібні були роки, аби вкурити найбільшу перевагу The Eagles. Вони не лажали на живих концертах (яких в Ютубі вже доволі). Рік в рік, з 1974 до 2009 (з перервами, звісно).

Повна версія