Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
19 лютого 2022 13:48:39
Восьмий рік  Московія геноцидить  території з російськомовним населенням - обстрілює артилерією ,постачає зброю бойовикам,викрадення, вбивства, незаконні затримання ,  тортури , закриття підприємств , мінування орних земель грабунок...
Це ж геноцид.
2
30 січня 2022 14:39:29
Відео 2017 р. воно самодостатнє і заслуговує на окрему гілку (вчора постили)
Його повинен бачити кожен в нашому МЗС.
А  наше  посольство у Німеччині  вивчити на пам'ять.
Безпрецедентне на такому рівні. Це  фундаментальний  ,концентрований збірник тез для платформи  взаємовідносим із сучасною Німеччиною .

З самого початку сказано для чого ця тема  зараз потрібна. На мою думку із 17 року до тепер воно стало ще більш актуальним.
Снайдер  і про наших націоналістів не улестливі речі в Україні говорив , але тема цього відео відповідальність німеччини.

Якщо коротко,основні тези зводяться до наступних установок:
Не можна розглядати відповідальність німців  за злочини  2 СВ перед СССР без розуміння основоположної причини яку вбачав Гітлер в нападі на схід.
Причина ця українці, як основний матеріал для будівництва рейху.Звісно в якості унтерменшів-рабів на подобі негрів у південних штатах.Стверджує що в Майн Кампф Гітлер це описував.
Відповідальність німців перед українцями приватизована,перекручена і спотворена  СССР,  а потім московією.З підлою підміною понятть які коротко можна виразити як - Відповідальність за злочини слід сповідувати  перед рускімі , а колаборували українці.
Вказує на те що німецький естаблішмент сліпо йде по цій хибній дорозі,та на те що це загроза нового пакту із сучасною мросією.
Наводить цифри що в 2 світовій війні українців  на боці союзників загинуло більше ніж англійців ,французів,американців разом узятих.
Цитувати
more ukrainians fought  and died on the  allied  side then french, british, americans put together
Вказує,що не можна розцінювати колаборацію українців з вермахтом як причину відмови від відповідальності перед українцями.
Наводить приклади і порівнює що колаборували практично всі нації,а українці в числовому значені чи не найменше.Вказує на серйозні підстави до цього в українських націоналістів
Цитувати
Ukrainian nationalism is one consequense of the German war in Eastern Europe
Підйопує французів і Макрона,які офіційної історії Франції у 2 світовій через масову колаборацію не відважуються написати.
Неможна серйозно вивчати голокост євреїв без  врахування  планів Гітлера на українців.
Він взагалі там каже що без таких планів голокосту би не було.

3
16 грудня 2021 14:22:59
https://www.pravda.com.ua/news/2021/12/16/7317619/
Тактично це ставить німців на шпагат.
Не визнавати підстав у них немає
Визнають бомбане у каців некисло.
Якраз під ялинку і ПП2.
4
10 грудня 2021 15:51:55
"Поверхнева емуляція для маркетингових цілей"(с) Саме те що роблять у нас прихильники модних віянь і словечок з приставкою "євро""урбан" "new"...

The problem with the marketing of New Urbanist ideas without the proper implementation is best explained by Peter Katz “The commercial success of projects designed according to these principles has resulted in superficial emulations for marketing purposes… As a result, the public can now buy conventional suburbia styled as “villages” or “neighborhoods” which the press proclaims are representative of the new movement. This inability to discriminate between the New Urbanism and its hollow imitations will, over time, result in the conclusion that its promised social, economic, and environmental benefits have been false. The movement may then be seen as just another fad.”

І хто ж це сказав?
Патріарх  та ідейний натхненник ,засновник конгресу нью урєбаністів.
Цитувати
Peter Katz has been a leader in advancing innovative approaches to community planning for more than two decades. He played a catalytic role in launching the New Urbanism by writing a seminal book, The New Urbanism: Toward an Architecture of Community, and serving as the founding executive director of the Congress for the New Urbanism (CNU). During Peter’s tenure, CNU adopted its charter, obtained its first grant funding, began a strategic partnership with the U.S. Department of Housing and Urban Development, and convened its first international congress. He was recently named a fellow of CNU in recognition of his contributions to the movement. As strategic consultant to government, public agencies, and private-sector clients,

Гарний приклад дибілізму.
 
Цитувати
A perfect example of the successes and failures of New Urbanism is the Civano neighborhood on the outskirts of Tucson, Arizona.
 The main issue with Civano, is its location. The neighborhood is approximately 17 miles from the University of Arizona, which represents the beginning of Tucson’s urban core. For the residents of Civano to interact with anyone that isn’t a member of the community , they have to drive further than most other sprawl communities. The distance from large retailers and grocers also presents a problem. The shear distance Civano residents must travel to do the majority of their shopping undermines the ideals of the community.
Посилання на  повну статтю.
https://boiseplanning.wordpress.com/2013/10/21/drawbacks-of-new-urbanism/
Про що йдетьс в статті.
Головним чином ідея "нью урбанізму" життєздатна тільки тоді коли місто перелопатити повністю по новому.
Без авто ,все на ровериках,пішки,самокатом,ГТ. Все це надто дорого для будь якого міста .Крім того очевидно що не всі мешканці міст прихильно ставитимуться до такої  ідеї.
Тому в реальності  і   в таких випадках як її застосовують вона не житєздатна. Приклад вище про місто в Арізоні.
У якому   комюніті альтернативно обдарованих урбаністів , повинно долати більшу відстань ніж інші комюніті до основних благ цивілізації.
То що в залишку?
Отож, в такому половинчатому  вигляді "ідея" використовується: 
-девелоперами для заманювання клієнтів ,які як барани і сліпі кошенята ведуться на гасла,не розібравшись в предметі
 -адміністраторами населених пунктів ,як оце у нас  - для  виправдання освоєння коштів ,використовуючи максимум новомодних гасел
-засновниками CNU як згаданий вище  проф. Катц, для надання консультативних послуг владі ,звісно що не на альтруїстичних принципах.(хоча конкретно в цьому пункті я можу помилятися)
У нас, як водиться, копіюють лише вивіски.
Тому і маємо окремі вулиці ,які запроектовані мерами-баранами  (під навіювання  місцевих фріків - унтерменшів ,пролетаріїв і тому подібного  велобратства)серед повністю автомобільно-орієнтованих міст.

5
10 вересня 2021 11:11:16


6
1 липня 2021 13:39:38
Згідно сучасної  концепції розвантаження  міста від авто.
Городоцька 359 .
АС Західна-  західні ворота  міста ,зі сторони  європи.Все робилося по вищому гатунку,як прийнято у Андрія Івановича-професійно.
Звісно є малеееенькі ,малопомітні непрофесіоналам недоліки (стаканчик прибрати,декілька окурків) ,які легко можна виправити.






7
13 квітня 2021 21:08:28
взяти гамно мамонта і зробити з нього діамант?
8
25 березня 2021 11:14:09
І не кажіть шо  не старався.

Згідно з документами, земельна ділянка, передбачена під забудову, була продана містом з аукціону у 2015 році не для житлового будівництва, а під торгово-сервісний центр з багаторівневим паркінгом. Під час продажу не були враховані коефіцієнти, які застосовуються при продажі землі під будівництво багатоповерхівок, через що ділянку продали за значно нижчою ціною, ніж мали б.
Також серед підстав для скасування містобудівних умов та обмежень є протестні настрої населення, яке проживає в районі запланованого будівництва.
«Якби земельна ділянка продавалася під будівництво житла, вона б коштувала 30 млн грн станом на сьогодні. А продалася вона під паркінг за 6 мільйонів. У результаті місто втрачає більше 20 мільйонів на вартості ділянки та не отримує паркінг», – говорить він.
на сьогодні вже збудована 22 рівнева "парковка".


Оскільки Генпланом м. Львова на вул. Волоській передбачено розміщення багатоповерхового гаражу (стоянки) легкових індивідуальних автомобілів – перехоплюючої парковки системи «Park-and-Ride» («P+R») то розробник детального плану ДП «Містопроект» відверто маніпулює документами. Зокрема, автор пояснювальної записки, додавши усі паркомісця: під торгово-офісним центром, із багаторівневого гаражу і автоматизованого багатоярусного гаражу, підсумовує: «сумарна місткість гаражів в районі на вул. Волоської становитиме 270-300 машино-місць, що загалом відповідатиме пропозиції генплану м. Львова щодо влаштування в даному місці парковки системи «Park-and-Ride».

Загалом міська рада говорить львів'янам те, що вони бажають почути. Будівництво багаторівневих паркінгів не лише передбачає Генплан міста Львова, воно вирішило б найболючішу міську проблему із паркуванням приватного транспорту, яка є першою причиною величезних заторів в місті і порушень графіку роботи громадського транспорту. Місто ж на місці паркінгу шляхом кулуарних домовленостей дає змогу кишеньковій фірмі будувати черговий торгово-офісний центр замість будівництва важливого інфраструктурного проекту, а своя проектна організація підтасовує усі документи так, як це зручно забудовнику. У комфортному місті Львові будують, що хочуть і де хочуть, але лише «вибрані» люди.

красивий план але такого там не буде.

Загалом схема наступна :Спочатку  гучний піар , благі наміри - бомбардування  придворними до п.Задового  ЗМІ громадськості інформацією про будівництво згідно чинного генплану парковок . Беруться цифри паркомісць за найоптимістичнішим сценарієм,навіть коли такі сценарії необгрунтовані в чинних документах.Про що це свідчить ?підказую...
 Про усвідомлення  командою панамера своєї шкідницької ролі. Потім, коли  очі замилені , підтасовуючи і змінюючи містобудівні умови,порушуючи генплан ,ділянка перепрофільовується   під будинки або  торгово-офісного центри.



Ну і останній кричущий випадок ,зе п. Задовий не цурався сам агітувати депутатів ЛМР голосувати за  такий "перепрофільований" на користь друзів , проект ділянка на вул Вороного 4 .
Цей випадок цікавий двома аспектами
-на  гром.слуханнях думку громади  офіційно  навіь не врахували в документах .
-забудовник  наближений до Задового ,один із засновників "ФЕСТу"Н. Купибіда.

тут також буде готельний комплекс.

пс.Щось не чутно за ееееее квиток.Мабуть на наступні вибори приберегли.
 
9
11 лютого 2021 18:30:20
Ну як?
12
8 вересня 2020 18:15:39
Думаю ця нагорода  вже у нашій кишені ,шановні дописувачі та дописувачки .
Браво  (tu) Так Тримати.
Пулітцерівська премія за роз'яснювальний репортаж (англ. Pulitzer Prize for Explanatory Reporting) — одна з чотирнадцяти номінацій Пулітцерівської премії в галузі журналістики. Вручається за «видатний приклад репортажу, що висвітлює важливий і складний предмет, демонструє майстерність, чіткий стиль письма і зрозумілу подачу, використовує будь-який доступний журналістський інструмент»[1]. 1985 року премію створили як Пулітцерівську премію за роз'яснювальну журналістику (англ. Pulitzer Prize for Explanatory Journalism), і 1998 року перейменували в Пулітцерівську премію за роз'яснювальний репортаж (англ. Pulitzer Prize for Explanatory Reporting)
Горджуся що я тут .
А ось  і сам "репортаж" на замовлення УП  та вдячні коментарі під ним.
13
12 серпня 2020 09:59:10
Ті хто каже економіка ,є патріотами виключно своєї кишені.
Це очиевидно і випливає з  самої позиції ,людина ніби признається- економічний добробут важливіший ніж  національне .
Таким, якщо національне не до вподоби вони його легко  замінюють. Не рідко разом з клаптиками території.
А от національна свідомість, поняття  вишого гатунку , на порядок .Більш об'ємне і вже вміщує в собі  національну економіку.
14
18 липня 2020 23:16:18
Плутався в свідченнях по суду  над Порошенком,то у нас судова система недосконала,то Порох  всіх купив і не ходить на допити...
і  одночасно з цим -  ВСІ(хто ВСІ , так і не вияснив, але і ЗЕ також ?)чекають на місцеві  вибори ,тому не садять  , щоб не піднімати Пороху рейтинг .
На уточнення ,чи це  бува  не ручний режим і телефонне право, -закипів.
Подальша перспектива справи(після виборів) в очах мого співбесідника досить туманна,можливо і не посадять але заставлять все повернути державі. Інакше це буде провал.
Де гроші які крав Порошенко,  (і вже ніби то рік не краде),про дефіцит бюджету... - винуватий коронавірус .

Мова - третьостепеннна,задача.Головне економіка - будують інфраструктуру і стадіони...на уточнення чи це на часі, чи може армію треба розвивати ,нічого путнього не витягнув.
Здобутки: почав щось нервово гуглити в телефоні про районну дорогу на Самбір.
 [ua]
Ну і вишенька.
Постійно повторював, що загнав мене під плінтус.
15
30 січня 2020 01:45:48
https://www.pravda.com.ua/news/2020/01/29/7238831/
За "прощення" Росії у ПАРЄ голосувала Західна Європа та одна українка

Цитувати
Це рішення, ухвалене пізно ввечері 29 січня, стало програшем української делегації. Повноваження росіян, які виставили ультиматум на адресу ПАРЄ, були підтверджені у повному обсязі, а майже всі правки, запропоновані Україною – відхилені.

За це рішення проголосувало 96 депутатів, проти - 44, ще 7 депутатів утрималися.

Українська делегація голосувала у повному складі – свої голоси віддали 12 членів депутатів. 11 з них натиснули кнопку проти, але одна представниця України підтримала повернення росіян. Це – представниця ОПЗЖ Юлія Льовочкіна
Ніяк не можу уявити як би та мразь їздила/ходила по Львову без наслідків для здоров'я.
А по Києву запроста.



16
22 листопада 2019 23:12:33
Коли наведуть лад із посвідченнями водія?
Невже так складно зробити щоб  бовдури їх не купували як шкарпетки на базарі?

17
14 листопада 2019 13:07:09
Керівник митниці Максим Нефьодов "кришує" родичів, які причетні до афер на мільйони

Величезну аферу на мільйони гривень, у якій замішані родичі очільника Державної митної служби – викрив столичний журналіст Євгеній Плінський. Справа в тому, що компанія, якою керує свояк Максима Нефьодова продає людям автівки, які не належать його фірмі. А відтак люди, які тут купували авто, можуть залишитися, як то кажуть, з носом

Днями столичний журналіст Євгеній Плінський опублікував надцікаве розслідування. Викладені у відео факти свідчать про причетність родичів Максима Нефьодова до великої афери.

Отож: фірма "Любе авто", яка зареєстрована у Львові та має багато філій по містах України, офіційно займається імпортом та продажем автомобілів з США. Власником цієї фірми є Андрій Дулик, дружина якого Юлія Калмикова є сестрою Яни Калмикової – дружини головного митника Максима Нефьодова. Родинні зв'язки тут очевидні.

Читайте також: Стало відомо, хто може очолити Волинську митницю: у ВР вимагають висловити недовіру Нефьодову

Журналіст Євгеній Плінський знайшов докази того, що насправдні фірма "Любе авто" не продає автомобілі, а просто фізично липовими договорами купівлі-продажу передає їх люядм. Воно й не дивно, адже фірма не має у власності автомобілів і не імпортує їх.

Справжнім власником автомобілів, які "Любе авто" продає людям є фірма "Мотолайк", яка, у свою чергу, авто нікому не продає. Вона просто фізично передає їх "Любе авто", після чого за фальшивими документами купівлі-продажу та ("Любе авто" – ред.) їх продає людям, які, у свою чергу, ставлять їх на облік, не маючи на це прав. Адже за документами усі права на машини залишаються у "Мотолайку".

В чому суть афери: "Мотолайк", маючи у власності багато автомобілів, має право на повернення ПДВ за розмитнення цих авто. І на сьогоднійшній день, за підрахунками журналіста, сума податкового кредиту "Мотолайку" за вказані автомобілі становить більше, ніж 51 мільйон гривень. Саме стільки держава має віддати фірмі.

Дві фірми "Любе авто" та "Мотолайк" не випадково так співпрацюють, адже власницею фірми "Мотолайк" є Оксана Тхір, яка є родичкою такого собі Любомира Тхора, котрий у 2016 році працював заступником начальника відділу оперативного управління у ДФС Львівської області. Андрій Дулик – власник "Любе авто" у той час працював у тому ж відділі. Тому, судячи з усього, два знайомих колишніх чиновники тепер стали успішними бізнесменами, які розводять людей та дурять державу. Ні податкова, ні митна служба не цікавляться, як ці дві компанії працюють.
https://p-p.com.ua/news/kerivnyk-mytnytsi-makksym-nefodov-kryshue-rodychiv-yaki-prychetni-do-afer-na-miliony-video/

Що це ? наклеп на чесного митника?
18
28 березня 2019 15:00:50
https://www.pravda.com.ua/news/2019/03/28/7210428/

У жовтні 2018 року МЗС України спільно з Центром стратегічних комунікацій StratCom Ukraine розпочали онлайн-кампанію #CorrectUA, в рамках якої звертаються до іноземних ЗМІ та аеропортів з метою коригування правопису назви міста Київ - #KyivNotKiev.
Після цього аеропорти світу поетапно почали виправляти правопис українських міст.
19
19 листопада 2018 15:05:22
стаття про  "адвокатів" України в європі

http://www.istpravda.com.ua/articles/2018/03/7/152184/
07.03.2018

Цитувати
особливе занепокоєння над Віслою викликав розвиток подій на Підкарпатській Русі, найсхіднішому регіоні Чехословаччини, де 11 жовтня 1938 року Прага призначила автономний уряд (керований спочатку мадярофілом Андрієм Бродієм, а з кінця жовтня – авторитетним лідером українського напрямку Августином Волошиним).

Польща вбачала в існуванні української автономії за Карпатами пряму загрозу для своєї територіальної цілісності, небезпідставно побоюючись проникнення "українського вірусу" на підвладні їй Галичину та Волинь.

Поляки також остерігалися "ворожого удару з флангу" – розігрування Берліном "української карти" на Закарпатті проти себе.

Щоб завадити цьому, польська дипломатія та військові восени 1938 року спрямували свої зусилля на те, аби поховати український проект на Закарпатті ще в його зародку.

Ідеєю-фікс стало встановлення спільного кордону з Угорщиною у Карпатах шляхом включення краю до складу корони св. Іштвана. На думку Варшави, це мало ліквідувати таке вибухонебезпечне для неї українське питання на Закарпатті.

20
5 жовтня 2018 18:21:02
Відкриваю тему(можете відразу в закладки помістити) до переможного кінця .
 # Всеукраїнської всеохоплюючої перездачі на водійське посвідчення.
Наслідки  проблеми вам всім відомі і неодноразово обговорювались тут з різного ступеня істерикою.

Плекаю надію на Гетьмана і порохоботів (поганих і хороших)  для започатковування цієї необхідної реформи, та запрошую  всіх до обговорення деталей.

Плюси я неодноразово описував в "урбаністичних" темах  пішоходів , велосипедистів і прочяя.
А саме - майже безкоштовна для держави , напрочуд ефективна , в рамках чинного законодавства ініціатива ,яка вмить вивільнить дороги від 90% дибілів.
Така реформа автоматично торкнеться і ряду інших дотичних проблем , як екологія , безпека руху...

З видимих мінусів прогнозовано  дещо просяде (не на довго) економічна діяльність  манюпаса і держави  в цілому .
Для початку такої акції владі  треба зробити сміливий крок- визнати що на протязі всієї незалежності посвідчення водія продавалоса за гроші.
Тепер саме головне: іспити приймають( або контролюють  від поч. і до кінця акції) американці або німці.

 
21
3 липня 2018 19:32:30
як кацапи.
воно зодягало  на себе нічну сорочку і йшло до  ресторану...
а інше  їло з ноцника ,витягнутого з під ліжка,та хрюкало - как харашо ...

 ???
22
3 липня 2018 19:17:06
І це ще би пів біди як хохли(тоді кацап ще так сяк тримався), а зараз взагалі біндери .
Кієфф чєй, як жеж  так,  лапті?
Головну святиню проїбали-матьгородоффрусскіх  :facepalm1: ШЗХ ...???

Що бачу
Понапускали лаптів,а вони про що хочеш ( тішуться кримом і огризком лугандону,який з кожним днем все менший),тільки не про головне.
А скоро ще й томос дадуть, тоді середньостатистични й моксєльчанін остаточно  орієнтіри втратить.

До гілляки сцуко...
 
23
18 травня 2018 00:24:29
Чому котик так лихо визволяв свого "побратима" півника з полону лисиці?
(щойно  ще раз глянув на мультик, який 100500 разів бачив , коли дочка менша була)





24
17 квітня 2018 23:19:53
25
7 квітня 2018 13:34:20
Прізвища козаків
На Січ тікали українці з усієї України. А з Запоріжжя, як і з Дону видачі не було. Втікачам давали нові прізвища (найчастіше з закінченням на енко), щоб якщо колишній власник втікача, якийсь пан приїде шукати свого селянина, щоб не міг знайти його навіть у списках. У козацьких реєстрах, складених після Зборівської угоди 1649 року, прізвищеві назви на (енко), наприклад, Голопупенко, Дубогризенко, Петренко, Василенко, Короцюпенко мають абсолютну кількісну перевагу над всіма іншими. Наприклад, у реєстрі Київського полку 1650 року найменування прізвищ на (енко) становлять 60% від усього складу прізвищевих назв.

Найпоширеніше нині в Україні  з понад 50 тисяч наявних у реєстрі прізвище – Мельник . Його носять 174 тисячі жителів України.
Козаки - люди з гумором.
Тому нерідко траплялися такі козацькі прізвища: Непийвода, Неїжко, Недайкаша, Неїжборщ, Нагнибіда, Паливода, Перебийніс, Убийвовк, Куйбіда, Непийпиво, Загубигорілка, Голодайло, Тягнирядно, Нетудихата, Задерихвіст, Неїжмак, Давигора, Розбийголова, Нелийвода, Ловикінь, Дуб, Вернигора, Передрищиполе, Жалій, Колотило, Мамко, Немилостивенко, Кгузиу, Благодар, Теплушка, Пододня, Курган, Бут(камінь), Козир, Береза, Шах, Гвоздь, Репало, Запарка, Варава, Біда, Ступак, Халепа, Король, Нєнада,  Борзий,  Кохан, Сало, Гарбуз, Рогоза, Пуга, Жила, Кошляк, Лагода, Новак, Бредун, Коблик, Жар, Вузлик, Хижняк, Шерстюк, Закапало, Ломака, Трибух, Бухало, Підпора, Вернидуб, Вернивода, Затуливітер, Неїжборщ, Недайкаша, Крутихвіст, Роздайбіда, Загнибіда, Скачистрибайло, Корж, Хівря, Дурноляп, Теліпайло, Обіжисвіт, Тягнирядно, Підіпригора, Закривидорога, Вирвихвіст, Нездійминога, Жуйборода, Лупибатько, Неварикаша, Неїжпапа, Загубисундук, Неїжкаша, Несвятипаска, Пропийсвіт, Гнилосир, Вухоляп, Здохленко, Криворот, Могила, Омелько, Гамкало, Догадайло, Дригайло, Забігайло, Завертайло, Загинайло, Котирло, Лупало, Нападайло, Недбайло, Поїхало, Покотило, Прокапало, Почекайло, Сіпало, Теліпайло, Хрумало, Цямкало, Чудо, Безталанний, Валяйбаба, Давиборщ, Добрознай, Екало, Занудько, Кий, Убийвовк, Дериведмідь, Засядьвовк, Нетреба, Чудеса, Прощай, Шмаровоз, Якось, Невтриніс, Панібудьласка, Смакота, Попандопало, Серпокрил, Пробачай, Швайка, Чума, Непочатих, Божа-Воля, Присліпа, Штиря, Харман, Сторчак, Підвечеря, Кабанець, Корж, Горб, Шмат, Шкода .
 X(
26
5 квітня 2018 22:44:56
 Місцевий ,якого я підвозив каже то майданівцю, якого тут закатованим знайшли.
 я відразу  за львів'янина Вербицького подумав.
Їдучи назад зупинився,  дивлюся-точно.
Приємно,  що люди не забули ще й самі гроші назбирали.



Там його і знайшли закатованого.
Не знайшли тільки хто це зробив.


27
23 березня 2018 18:17:52
Які у них тепер повноваження
Бо товариш посвідку показує, а я не знаю чи сміятися чи плакати.
Каже що раніше їм повноваження забрали , а тепер повернули.
28
28 листопада 2017 20:10:14
тільки що бачив на левандівці,біля сільпо .
хто що скаже...?
це явище  в яку категорію запишемо?(особливо цікавить думка писарів шоколадного пера)
29
19 листопада 2017 18:56:39
Саме так мене підколює мій тесть,знаючи моє ставлення до шоколадних іздєлій ,в ті рідкісні випадки коли везу його кудись.
 
Всьо би нічого ( ми з ним ще і не так один одного підколюєм) ,але  сьогодні я їдучи з Тернополя ,вийшов покурити з авто , поки працівник "Автомагістраль" рагуліровав рух.
Ну я жартома і запитав у нього, скільки років гарантії дає Гройсман на дорогу, а він відразу  ;o
а звідки ви знаєте що то Гройсмана?
ну я щось там бовкнув...
А він каже , так і є ,це  його фірма робить , з Одеси.



Не знаю що і думати, з одного боку дорога ніби нічого на вигляд , а з іншого чисту   зраду напускав  автодорівець-падлюка на нашого прем'єра.
Шукаю в гугелі, фірма дійсно з Одеси,
Все таки думаю надурив мене той працівник , так не буває ,щоб і фірма і  ген.розпорядник держкоштів належали одній людині.

Цитувати
2,08 млрд грн. «Автомагістраль-Південь» живе у своєму вимірі. До Януковича фірма набиралась досвіду по субпідрядам, а як генпідрядник мала лише 100 мільйонів за два роки. При Януковичу вже мала солідні 2,08 млрд грн., після Майдану – не менш пристойні 0,97 млрд грн. Фірма веде мільярдні справи з будь-якою владою, маючи статутний капітал лише 40 тис грн., а засновниками є мешканці одеських сіл Валерій Коротков і Олег Наливаний.

Прошу шановне товариство розвіяти сумніви остаточно, щоб я спокійно лягав спати.




30
25 серпня 2017 23:41:53
Сьогодні в небі бачив дивну картину, 30км від кордону  Львівська обл.
Літак ,на висоті суттєво меншій ніж там зазвичай літають рейсові , на вигляд  по силуету як транспортник середніх розмірів
повільно повзе по небу в сторону кордону , відразу за ним орієнтовно на 2-З корпуси позаду  винищувач.
На тій самій швидкості , через  3-4 корпуси від першого ,ще один такий самий винищувач .
Виглядало воно так , як тренування  дозаправки в повітрі, хоча ніякого хобота не було видно.
Звук тільки від гвинтового двигуна "транспортника" , винищувачів не чути.
і так вони троє , повільно , не змінюючи порядку пролетіли   в напрямку кордону .



Тренування якесь, чи то НАТА відпрацьовує якісь операції,
а у нас хіба є літаки-паливозаправники?
 :S
чи може когось супроводжували,тоді нафуя так близько летіти?
не хєрово вони мене так здивували.
31
22 серпня 2017 16:30:11
Національна академія державного управління при Президентові України
Вже двоє знайомих "закінчили$$$" регіональну філію .
Як вони там вчилися не важко здогадатися.
 :laugh:
один на посаді так собі, а другий- нічого так.
чи не пора і туди ЗНО підписати?

32
8 серпня 2017 22:40:09
А що,  вже по 300 гілок на день про Задового не буде?
У педронавтів новий фаворит,Саакашвіллі?
Пояснітьрозтолкуйте .
33
13 липня 2017 18:11:22
Долбойоби тобто.
Я тут переглянув "нові" тестові питання на сайті сервісного центру.

В звязку з цим у мене відразу два типи зауваженнь.
1тип-засадничі.
а)як кажуть знайомі в тємі, навчалльної літератури що до відповідних змін ще немає, у доступній кількості, а може і взагалі.Але іспити вже піздячать по нових білетах.
б)Для чого сучасному водієві  для отримання права на водіння,  знати принципи і тонкощі будови автомобіля притаманні спеціалістам з ТО авто?
Особливо зважаючи на той факт, що після відповідей на ці питання вони отримують не посвідчення слюсара , а все таки посвідчення водія.
А осьо і самі питання.
"чим відрізняється інжекторний двигун від карбюраторного"(з правильною відповіддю-сумішоутворенням)
або
"який з перелічених варіантів є описом масла за SAE"?( масла Карл)


а деякі питання взагалі з використанням специфічного жаргону ,
наприклад
що таке "веде зчеплення"?(тобто щоб здати іспит вам не те що будову автомобіля потрібно знати , а ще й  специфічний жаргон автослюсарів)
там ще багато перлів , але я не всі бачив і як кажуть дурі у долбойобів забагато не буває, тому вони напиздячили тих питаннь дуже багато, аще сайт постійно збоїть.
в) особливо незрозумілим  таке нововведення є ще й тому що враховуючи  незаперечний факт,що у нас (на щастя) зберігається позитивна тенденція ,щодо чіткого розподілу праці та вміннь ,за принципом вузької спеціалізації як у розвинутих країнах.Ну або ми до цього прагнемо.
Позитивна тенденція тому що підтверджена прикладами розвинутих країн ,яким притаманний саме такий підхід (розподіл праці за вуською спеціалізацією)а не так як у нас було за совка- кожен " швець і жнець і на дуді грець" бо така була ублюдочна система з відповідними результатами і закономірним фіналом у 91р.
Бо 1/6 суші будувала свєтлоє будущіє, а на побут і добробут громадян забили болт. Зато гарділісь ракєтамі каториє бараздят  Бальшой тіатр, витраючи дупи газетою "правда".
То ж питання досить чітке, напоркуя ті білети взагалі міняли  ? старі такі ж  такі самі були тільки без специфіки будови автомобіля  .

Що до питаннь про сучасні системи автомобіля, то вони звичайно потрібні, але не з будови автомобіля а з безпеки руху.
 і не на жаргоні б***ь
(я колись будучи студентом у виші ,викладав ці предмети  у бурсі)
Так от , я майже переконаний,хоч з 2000-2004рр пройшо трохи часу, що навчальна література до цих пір  совкова і ні проякі інжектори там досі  не вчать.
Коли я прийшов  в 2000р то охуїв,що автослюсарі в програмі навчання мають тільки карбюратори(карбюратори Карл у 2000х роках)
Ні АБС, ні сучасних систем безпеки, ні  сучасних систем двигунів ... ніхуя , плакат ЗіЛа 60х років наше фсьо.
Я звичайно переробляв ці програми, але я там був 4 роки тільки.Після мене впевнений все по старому.

ну і 2тип зауважень
-технічні помилки,які у варіантах відповідей числяться як правильні відповіді, а в самих правилах такого тексту немає.
вам мабуть пропонується розробниками самим догадуватись.
напр:
знак 1,24

1.24  «Світлофорне регулювання».
Перехрестя, пішохідний перехід або ділянка дороги, рух на якій регулюється світлофором. У разі потреби знак встановлюється і на іншій відстані, яка зазначається на табличці

Питання білету  де і на якій відстані  встановлюється.
правильний варіант , в тому числі передбачає  і відповідь - у місцях де видимість світлофора обмежена.
але зверху я привів повний текст чинної редакції, там такого немає.
нажаль скріну не зробив бо заглючив той й-й сайт мвс.
Тобто там закладені такі дрібні тонкощі , з можливість двозначного трактування ,щоб ви все одно ,навіть знаючи правила ,помилялись

або ще таке:

запрошує проїхати першим Карл, ви поїхали а він вам в бочину і поліція на його боці однозначно.
шо це за хуйня така в питаннях на здачу іспиту на посвідчення водія.
шо за долбойоби їх туди понавпихували???

А от ще  питання, з використанням жаргону автослюсарів, тобто як претендент його не знав(жаргону) то він імовірно  зробив помилку.


пс. особисто я сам всі тести здав, правила знаю ,  тому всіх умніків посилатиму зразу до крокодила у якого закінчився  вазелін.
але ж б***ь,команда пепсі,актівісти, свідки  сект переваги пішоходів і велосипедів (бо казали що громадськість долучилася до розробки нових питаннь) старі мєнти недолюстровані і надалі займаються хуйньою.
 :X




35
1 червня 2017 13:24:19
 :facepalm1:
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=968619.0

Ім'я користувача: alexUPДата реєстрації: 17 вересня 2009 09:28:00Повідомлень: 6 357 (~2 в день)Підпис під аватаром: *Стать: ЧоловічаВік:35
Група:Користувача забанено
37
28 квітня 2017 16:47:02
 ;o
П'ятниця, 14 квітня 2017, 11:00
https://www.pravda.com.ua/articles/2017/04/14/7141117/
Різноманітні "схеми" залишаються візитною карткою концерну "Укроборонпром" навіть після трьох років війни. І хоча закупівлі гіганта фактично закриті від очей громадськості, свіжі кримінальні справи трохи підводять завісу. При новому, начебто успішному менеджменті з колись потужних бронетанкових, авіа- та машинобудівних заводів державні кошти вимиваються через фіктивні одноденні контори.
Причому загальну ситуацію ускладнює бездіяльність вищих органів влади та кумівство, яке розквітло в концерні по-новому.
Фіктивні роботи на 3,3 млн. грн.
за підрахунками слідчих СБУ


А з кінця минулого року рада й зовсім неправочинна – у жовтні 2016 року повноваження склав Сергій Пашинський. Тим самим правочинність ради завершилася.
І ось, 11 квітня 2017 року стало відомо, що в кабміні визріло рішення – просунути в Наглядову раду "Укроборонпрому" знову ж-таки, людей президента.
Фактично, поки Порошенко і Гройсман були бездіяльні й не формували нову раду, вони прямо підігравали лише одній людині – генеральному директору концерну.

Херсонський клан
У липні 2014 року президент Петро Порошенко призначив на посаду гендиректора херсонця Романа Романова. Останнього з керманичем країни пов'язують давня бізнесова та політична дружба.
Свого часу топ-менеджер Романов очолював виборчий штаб кандидата в президенти Порошенка. З 2003 року був офіційним дилером корпорації "Богдан" Порошенка на Херсонщині.
З перших днів Романова на посаді піар-служба концерну дотримується в медіа трьох ліній. Перша: Романов та його команда – це висококласні менеджери міжнародного рівня. Друга: "Укроборонпром" активно очищається від корумпованих директорів заводів. І третя: концерн суттєво покращив власний фінансовий баланс, активно розробляє надсучасну техніку та освоює нові зарубіжні ринки.
Але, є кілька "але".
Це – регулярні кримінальні корупційні справи. А також земляцтво з ознаками непотизму, яке не вдається приховати піарникам. Між іншим, до кримінальних проваджень команда Романова відноситься досить філософськи. Мовляв, "немає вироків – немає порушень".
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _______________
https://www.pravda.com.ua/articles/2017/04/14/7141117/

 :facepalm1:

38
12 квітня 2017 21:52:26
Райт нау
Тема : Села України вамирають,бо немає роботи,люди виїжджають.

Село Удичі , Вінницька обл. 
Кругом закриваються всі  цукрові заводи як і в  самих Удичах.
Працювати залишився тільки один , відгадайте чий?(з першого разу).
Люди залишаються без роботи, а землі немає, кругом все у власності  агрохолдингів, кому налижить один із них, відгадайте з першого разу.


Писали депешу Міхо, як остання надія.

39
6 березня 2017 22:24:26
Тут із знайомими поговорили недавно.
Скільки там податку в рік  на дороги з бензину збирається?
А скільки реально йде на дороги?
Рештою кажуть , наповнюють  пенсійний фонд.
Виходить ,що чим більший  водійський стаж , тим більше платимо в пенсійний фонд.
А воно сцуко , нікуя не рахується. :X
І доріг немає.

Зрада 100% , як не крути.


40
2 березня 2017 13:33:54
Бо до цих пір не відпустили полонених.
А дехто про них і забув мабуть...

Повна версія