Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: SvitLana від 16 жовтня 2021 11:10:37
-
Лоукостер Ryanair «забанив» кількох пасажирів, які ініціювали повернення коштів за квитки. Історію цього тижня опублікував британський вебсайт MoneySavingExpert. У повідомленні розповідають про те, що кількох пасажирів, які хочуть повернути кошти за квитки, Ryanair заблокувала.
Авіакомпанія заявила, що ці люди незаконно отримали повернення платежів через компанію-емітент кредитної картки. Мається на увазі, що замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Таких людей в Ryanair назвали «боржниками» і вимагають повернути борг, перш ніж їм дозволять знову літати рейсами авіакомпанії.
Жителька Ірландії Урсула Беррі заявила про те, що отримала таке повідомлення, коли намагалась зареєструватись на рейс Ryanair з Фару до Дубліна.
Адміністрація авіакомпанія повідомила пасажирці, що вона має повернути 210 євро за квиток, яким вона не скористалась у вересні 2020 року.
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що заблокували лише невелику кількість пасажирів, які порушили угоду про бронювання. Мовляв, пасажири придбали квитки на рейси, які не повертаються, а рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
-
Думав, що хто притащить це...
І хто бміг сумніватись, що це тіпа "багата" мандрівниця? :facepalm1:
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
Там же сказано, що рейс відбувся, але вони не полетіли і коли купували квитки знали, що гроші не повертаютьься.
Такшо таких хитрозадих треба жорстко дрюкать.
А якщо не подобається та бричка літай Люфтганзою або іншою авіакомпанією.
-
Алєжка, я в середу написав заяву в 24 відділення ПУМБ про повернення грошей :)
Сподіваюсь мене ПУМБ не забанить:)
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
-
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
Там же сказано, що рейс відбувся, але вони не полетіли і коли купували квитки знали, що гроші не повертаютьься.
Такшо таких хитрозадих треба жорстко дрюкать.
А якщо не подобається та бричка літай Люфтганзою або іншою авіакомпанією.
Гроші не повертаються якщо не полетиш з власної ініціативи, а не коли країну "забанили" , хто міг знати про ковідні обмеження ще зимою 2019 ?
-
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?
Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
-
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
про що мова? рейс не був скасований, якщо споживач не скористався послугами з незалежних від надавача послуг причин, то про яку компенсацію може іти мова? в такому випадку споживач має звертатись у свою страхову, якщо є наявний страховий випадок, якщо дана подорож була застрахована.
-
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?
Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся, тобто послуга була надана.
А те що ті хитрозаді не змогли нею скористатися, так то їх проблеми.
-
так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
про що мова? рейс не був скасований, якщо споживач не скористався послугами з незалежних від надавача послуг причин, то про яку компенсацію може іти мова? в такому випадку споживач має звертатись у свою страхову, якщо є наявний страховий випадок, якщо дана подорож була застрахована.
Ога, то споживач сам відмовився чи не зміг скористатися своїм квитком через дуралєїв що забороняли людям пересуватися світом ?
-
Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?
Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся.
То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
-
Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?
Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся.
То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.
-
Єслі шо, я нагадаю хто не пускав на борт і на реєстрацію пасажирів, і це явно не погранконтроль наприклад Італії
Тобто спочатку авіакомпанія відмовила пасажиру в перевезенні, а потім ще й зробила його крайнім B-)
-
До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
-
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся.
То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.
Там є опції з поверненням грошей
-
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся.
То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.
На які умови ? То були умови "я не зміг, я передумав" , а не мене не пустили на борт
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Це те що написано в тексті. Де написано що уряд дозволив?
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
-
То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.
На які умови ? То були умови "я не зміг, я передумав" , а не мене не пустили на борт
Умови, що гроші за придбаний квиток не повертаються, я думаю в тих умовах все чітко прописано.
-
У кожного своя правда.
Формально мали право повернути кошти через емітента карти, а фактично нагадили Ryanair, порушивши умову про неповернення квитків, на яку самі згодились.
Після цього ще раз щось замовляти в компаниї, з якою це втнув - межа жлобства. Ryanair нахабства не зрозуміла, і правильно зробила.
Ті, що отримали гроші взад - мають бажане. Ryanair бачити їх більше не бажає - теж логічно.
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Трохи не так, автобус приїхав відчинив двері, чекав на мене, але на автостанціїї мене не пропустили до автобуса. То хто тут винен і у кого вимагати відшкодування збитків?
-
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження
Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.
«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно
Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
-
До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
Так, це окремі рейси навіть якщо однією компанією виконуються
Тобто вийшов з літака, знову на контроль, тому краще багаж взагалі не брати якщо стиковки короткі, тільки в салон
Реєстрація в аеропорту платна, я якось провтикала на візах, чекала місця біля віконечка шарові :laugh: а онлайн закривається за три години, потім лише аеропорт
Ітаво, квитки були по 20 євро, а за реєстрацію заплатили по 30 :lol:
Торби міряють і важать, завжди стогін і плач стоїть на реєстрації , тому що правила фіг хто читає, і починається виття
Не знаю як в цих, у візів 20 чи 25 євро за торбу візьмуть
-
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
-
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Трохи не так, автобус приїхав відчинив двері, чекав на мене, але на автостанціїї мене не пропустили до автобуса. То хто тут винен і у кого вимагати відшкодування збитків?
Ніт пупсік , в двері тебе не пустив сам водій ;)
-
У кожного своя правда.
Формально мали право повернути кошти через емітента карти, а фактично нагадили Ryanair, порушивши умову про неповернення квитків, на яку самі згодились.
Після цього ще раз щось замовляти в компаниї, з якою це втнув - межа жлобства. Ryanair нахабства не зрозуміла, і правильно зробила.
Ті, що отримали гроші взад - мають бажане. Ryanair бачити їх більше не бажає - теж логічно.
Нехай повернуть гроші за вже заброньовані квитки і досвідос, без питань
-
Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
-
З Ryanair взагалі останнім часом багато негативу пов'язано, то факи пасажирам тикають, то залишають десятками
По візам такого не чутно
-
Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
Десь так
-
Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
-
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
Тобто автобус приїхав, двері відкрив, і запрошував заходити, знаючи що у точці прибуття виходити буде не можна ? :gigi:
Ну послуга надана, ага.
Приблизно як пожежу рахувати послугами по опаленню приміщення :laugh:
-
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
В Карагандє )) ти певно не в курсі , але саме кондуктор реєстрація авіакомпанії не пускає пасажирів на борт ;)
Те що буде в точці прильоту на погранконтролі то вже друга серія балету ;)
Немає реєстрації, немає посадкового, немає посадкового, допобачення :)
-
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
Тобто автобус приїхав, двері відкрив, і запрошував заходити, знаючи що у точці прибуття виходити буде не можна ? :gigi:
Ну послуга надана, ага.
Приблизно як пожежу рахувати послугами по опаленню приміщення :laugh:
Нєа, вони навіть не запрошували, навпаки, не пускали в двері :)
-
Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше :lol:
Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.
Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
:facepalm1:
Якщо б пасажирка не спішила з поверненням, власник позбувся б автобуса за незаконне виконання рейсу, тому що як мінімум для даного пасажира цей рейс був незаконним.
А так перевізнику повезло з неуважним пасажиром, можуть продовжувати рейс, та ще й вимахуватись що когось забанили.
Але тут теж гадаю якщо пасажирці буде бажання насолити компанії то вона отримає і з заборони компенсацію, але треба 2 суди.
-
Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
Компания считает свои деньги, и из-за 200уе или сколько там проще и в разы дешевле заблочить аккаунт до момента погашения долга.
оригинал статьи
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/repay-amounts-won-by-chargeback-or-you-can-t-board-your-upcoming/
информация о решении закрыть дело в отношении двух первозчиков ввиду отсутствия нарушения законодательства с их стороны в аналогичніх ситуациях, т.е. невозврат средств клиенту в случае органичений візванніх CIVID, если рейсі не отменялись.
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/ryanair-and-ba-customers-will-not-get-refunds-for-flights-they-l/
But today the CMA concluded that, after a "thorough examination of the relevant law", the law "does not provide passengers with a sufficiently clear right to a refund".
Andrea Coscelli, chief executive of the CMA, said: "We strongly believe people who are legally prevented from taking flights due to lockdown laws should be offered a full refund and we launched this investigation in the hope we would be able to secure a positive outcome for consumers.
"However, after considering the relevant law and gathering evidence in our investigation, we have concluded that the length of time required to take this case through the courts, and the uncertain outcome, can no longer justify the further expense of public money."
Under consumer protection law, passengers are entitled to refunds when an airline cancels a flight, because the firm cannot provide its contracted services. However, the CMA said it does not clearly cover whether people should be refunded when their flight goes ahead but they are legally prevented from taking it.
CMA посчитало рискованным открывать судебное производство в отношении компаний, и пока что усе.
-
Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
Компания считает свои деньги, и из-за 200уе или сколько там проще и в разы дешевле заблочить аккаунт до момента погашения долга.
оригинал статьи
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/repay-amounts-won-by-chargeback-or-you-can-t-board-your-upcoming/
информация о решении закрыть дело в отношении двух первозчиков ввиду отсутствия нарушения законодательства с их стороны в аналогичніх ситуациях, т.е. невозврат средств клиенту в случае органичений візванніх CIVID, если рейсі не отменялись.
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/ryanair-and-ba-customers-will-not-get-refunds-for-flights-they-l/
But today the CMA concluded that, after a "thorough examination of the relevant law", the law "does not provide passengers with a sufficiently clear right to a refund".
Andrea Coscelli, chief executive of the CMA, said: "We strongly believe people who are legally prevented from taking flights due to lockdown laws should be offered a full refund and we launched this investigation in the hope we would be able to secure a positive outcome for consumers.
"However, after considering the relevant law and gathering evidence in our investigation, we have concluded that the length of time required to take this case through the courts, and the uncertain outcome, can no longer justify the further expense of public money."
Under consumer protection law, passengers are entitled to refunds when an airline cancels a flight, because the firm cannot provide its contracted services. However, the CMA said it does not clearly cover whether people should be refunded when their flight goes ahead but they are legally prevented from taking it.
CMA посчитало рискованным открывать судебное производство в отношении компаний, и пока что усе.
Нехай повернуть гроші за броні і блочать що хочуть, обдерли тітку як липку )
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
-
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
вы так просто кидаетесь словами "не хочуть прецеденту". Кто не хочет и кто лох?
-
Нехай повернуть гроші за броні і блочать що хочуть, обдерли тітку як липку )
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
прочтите оригинал новости и рекомендации сайта, там никто вашего мнения не разделяет.
-
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
вы так просто кидаетесь словами "не хочуть прецеденту". Кто не хочет и кто лох?
Вам хочеться понудіти ? Нудіть собі, перечитуйте, подумайте, чому я маю жувати цю жуйку B-)
-
Нехай повернуть гроші за броні і блочать що хочуть, обдерли тітку як липку )
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
прочтите оригинал новости и рекомендации сайта, там никто вашего мнения не разделяет.
Бгг, на цьому форумі судячи з галасавалок 90 відсотків дописувачів мого мнєнія нє раздєляєт, і шо ?
Реальність трохи інша :)
-
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
вы так просто кидаетесь словами "не хочуть прецеденту". Кто не хочет и кто лох?
Вам хочеться понудіти ? Нудіть собі, перечитуйте, подумайте, чому я маю жувати цю жуйку B-)
ну если вам не важно что там в действительности, то к чему столько постов в данной теме?
-
вы так просто кидаетесь словами "не хочуть прецеденту". Кто не хочет и кто лох?
Вам хочеться понудіти ? Нудіть собі, перечитуйте, подумайте, чому я маю жувати цю жуйку B-)
ну если вам не важно что там в действительности, то к чему столько постов в данной теме?
А яке відношення має ваше вибачте на слові дурне питання до реальності ? Тим більше вашої реальності ?
Не подобається мене читати, є така опція як ігнор B-) правда цитати видно, но всьо же
Я от в гілки ігнорених не ходжу :)
-
І стосовно реєстрації, раніше навпаки онлайн хв на 10, 20 була довшою ніж в аеропорту
Тобто якщо ти запізнюєшся, вже біля аеропорту , або біля стійки черга, можеш реєструватися онлайн і бігти на паспортний, а тепер ніт, закривається онлайн , відкривається аеропорт, платно і довго
А потім факи пасажирам тикають
-
Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
Компания считает свои деньги, и из-за 200уе или сколько там проще и в разы дешевле заблочить аккаунт до момента погашения долга.
оригинал статьи
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/repay-amounts-won-by-chargeback-or-you-can-t-board-your-upcoming/
информация о решении закрыть дело в отношении двух первозчиков ввиду отсутствия нарушения законодательства с их стороны в аналогичніх ситуациях, т.е. невозврат средств клиенту в случае органичений візванніх CIVID, если рейсі не отменялись.
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/ryanair-and-ba-customers-will-not-get-refunds-for-flights-they-l/
But today the CMA concluded that, after a "thorough examination of the relevant law", the law "does not provide passengers with a sufficiently clear right to a refund".
Andrea Coscelli, chief executive of the CMA, said: "We strongly believe people who are legally prevented from taking flights due to lockdown laws should be offered a full refund and we launched this investigation in the hope we would be able to secure a positive outcome for consumers.
"However, after considering the relevant law and gathering evidence in our investigation, we have concluded that the length of time required to take this case through the courts, and the uncertain outcome, can no longer justify the further expense of public money."
Under consumer protection law, passengers are entitled to refunds when an airline cancels a flight, because the firm cannot provide its contracted services. However, the CMA said it does not clearly cover whether people should be refunded when their flight goes ahead but they are legally prevented from taking it.
CMA посчитало рискованным открывать судебное производство в отношении компаний, и пока что усе.
Нехай повернуть гроші за броні і блочать що хочуть, обдерли тітку як липку )
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
Гроші за перший невикористаний білет пасажирка повернула через банк, в порушення умов перевезень.
За другий білет, коли їй відмовили в послугах в наслідок першого, гроші їй повернула авіакомпанія.
Все, гроші пасажирці ніхто не винен, ніхто тітку не обдирає.
Але авіакомпанія вважає, що пасажирка не але права в односторонньому порядку повертати гроші за перший білет.
І з огляду на це, не бажає більше надавати послуги цій пасажирці.
-
Але авіакомпанія вважає, що пасажирка не але права в односторонньому порядку повертати гроші за перший білет.
І з огляду на це, не бажає більше надавати послуги цій пасажирці.
А я буду вважати що користувачі негри і геї неправі в односторонньому порядку і не бажаю їм нічого продавати згідно правил внутрішнього розпорядку п.14.88.
Що, це інше ? :D
-
Компания считает свои деньги, и из-за 200уе или сколько там проще и в разы дешевле заблочить аккаунт до момента погашения долга.
оригинал статьи
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/repay-amounts-won-by-chargeback-or-you-can-t-board-your-upcoming/
информация о решении закрыть дело в отношении двух первозчиков ввиду отсутствия нарушения законодательства с их стороны в аналогичніх ситуациях, т.е. невозврат средств клиенту в случае органичений візванніх CIVID, если рейсі не отменялись.
https://www.moneysavingexpert.com/news/2021/10/ryanair-and-ba-customers-will-not-get-refunds-for-flights-they-l/
But today the CMA concluded that, after a "thorough examination of the relevant law", the law "does not provide passengers with a sufficiently clear right to a refund".
Andrea Coscelli, chief executive of the CMA, said: "We strongly believe people who are legally prevented from taking flights due to lockdown laws should be offered a full refund and we launched this investigation in the hope we would be able to secure a positive outcome for consumers.
"However, after considering the relevant law and gathering evidence in our investigation, we have concluded that the length of time required to take this case through the courts, and the uncertain outcome, can no longer justify the further expense of public money."
Under consumer protection law, passengers are entitled to refunds when an airline cancels a flight, because the firm cannot provide its contracted services. However, the CMA said it does not clearly cover whether people should be refunded when their flight goes ahead but they are legally prevented from taking it.
CMA посчитало рискованным открывать судебное производство в отношении компаний, и пока что усе.
Нехай повернуть гроші за броні і блочать що хочуть, обдерли тітку як липку )
Правильно ) лох стерпить )) не хочуть прецеденту
Гроші за перший невикористаний білет пасажирка повернула через банк, в порушення умов перевезень.
За другий білет, коли їй відмовили в послугах в наслідок першого, гроші їй повернула авіакомпанія.
Все, гроші пасажирці ніхто не винен, ніхто тітку не обдирає.
Але авіакомпанія вважає, що пасажирка не але права в односторонньому порядку повертати гроші за перший білет.
І з огляду на це, не бажає більше надавати послуги цій пасажирці.
За перший вона сама повернула, за другий нехай повертають
А [KA] вважають що ми б напали на расєюшку якби вони не зробили б це перші , і ? До законності це ніяким боком
-
Вам хочеться понудіти ? Нудіть собі, перечитуйте, подумайте, чому я маю жувати цю жуйку B-)
ну если вам не важно что там в действительности, то к чему столько постов в данной теме?
А яке відношення має ваше вибачте на слові дурне питання до реальності ? Тим більше вашої реальності ?
Не подобається мене читати, є така опція як ігнор B-) правда цитати видно, но всьо же
Я от в гілки ігнорених не ходжу :)
действительно, какое отношение к вашей реальности имеет оригинал "информации из старттопика"
И разве попытка запостить оригинал как то характеризует "нравится/не нравится" кого то читать? наоборот интересно было узнать что там произошло, то что не все так как вы себе представили, ну так то ваше представление. По сути закон Ryanair в этих немногих случаях не нарушил. У "кинутых кидал" есть возможность отсудить у нарушителя, если таковым суд посчитает Ryanair, заблокированную бронь, потерянные деньги на аренду жилья и прочего с чем их обломала компания, и создать как вы пишете "прецедент".
-
Але авіакомпанія вважає, що пасажирка не але права в односторонньому порядку повертати гроші за перший білет.
І з огляду на це, не бажає більше надавати послуги цій пасажирці.
А я буду вважати що користувачі негри і геї неправі в односторонньому порядку і не бажаю їм нічого продавати згідно правил внутрішнього розпорядку п.14.88.
Що, це інше ? :D
вот такое ваше ограничение уже является дискриминацией и точно нарушает законодательство любого европейского государства, так что пример такой себе.
-
Але авіакомпанія вважає, що пасажирка не але права в односторонньому порядку повертати гроші за перший білет.
І з огляду на це, не бажає більше надавати послуги цій пасажирці.
А я буду вважати що користувачі негри і геї неправі в односторонньому порядку і не бажаю їм нічого продавати згідно правил внутрішнього розпорядку п.14.88.
Що, це інше ? :D
вот такое ваше ограничение уже является дискриминацией и точно нарушает законодательство любого европейского государства, так что пример такой себе.
Ну канєчна, ето же іноє :lol:
-
ну если вам не важно что там в действительности, то к чему столько постов в данной теме?
А яке відношення має ваше вибачте на слові дурне питання до реальності ? Тим більше вашої реальності ?
Не подобається мене читати, є така опція як ігнор B-) правда цитати видно, но всьо же
Я от в гілки ігнорених не ходжу :)
действительно, какое отношение к вашей реальности имеет оригинал "информации из старттопика"
И разве попытка запостить оригинал как то характеризует "нравится/не нравится" кого то читать? наоборот интересно было узнать что там произошло, то что не все так как вы себе представили, ну так то ваше представление. По сути закон Ryanair в этих немногих случаях не нарушил. У "кинутых кидал" есть возможность отсудить у нарушителя, если таковым суд посчитает Ryanair, заблокированную бронь, потерянные деньги на аренду жилья и прочего с чем их обломала компания, и создать как вы пишете "прецедент".
А навіщо ви брешете ? До чого тут попитка запостіть оригінал до вашого дурнуватого питання ніпрощо :S
Кто не хочет и кто лох?
Навчіться розуміти прочитане і не пересмикувати B-)
П.с.
Всєм чмокі в етом чятє, погодка шикардос, тре готувати щось на мангал , бо стемніє і буде холодно ;)
(https://i.postimg.cc/xCMpgr3H/IMG-20211016-135859.jpg) (https://postimg.cc/0M5C2B32)
(https://i.postimg.cc/Z5nf2vLJ/IMG-20211015-154535.jpg) (https://postimg.cc/xXrybC7Z)
-
ніколи не мав проблем ні з раянами ні з іншими бюджетниками, візи після скасування рейсу надали дві опції або забрати гроші або погодитись на ваучер з подвійною компенсацією, тобто квиток був 50 євро ваучер на 100. раяни коли була проблема з диспетчерами, самі організовували готель, добирання туди і назад та решту. теж з ЛОТом, найгірший досвід з сервісом в мене з SAS хоча маю золоту картку стар альянс. бюджетники в тому сервісі тим жлобам сто фор в перід дають
-
Если билеты были без права возврата то пассажирка по сути смошейничала.
-
Если билеты были без права возврата то пассажирка по сути смошейничала.
Ну так где заява в полицию по факту мошенничества ?
Это же уголовное преступление. Значит авиалинии покрывают преступника, что по факту тоже преступление
-
До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
Так, це окремі рейси навіть якщо однією компанією виконуються
Тобто вийшов з літака, знову на контроль, тому краще багаж взагалі не брати якщо стиковки короткі, тільки в салон
Реєстрація в аеропорту платна, я якось провтикала на візах, чекала місця біля віконечка шарові :laugh: а онлайн закривається за три години, потім лише аеропорт
Ітаво, квитки були по 20 євро, а за реєстрацію заплатили по 30 :lol:
Торби міряють і важать, завжди стогін і плач стоїть на реєстрації , тому що правила фіг хто читає, і починається виття
Не знаю як в цих, у візів 20 чи 25 євро за торбу візьмуть
Дякую за інфо. Десь так і думав шо то є так. LOTом чи Австрійськими набагото приємніше летіти ніж цією куйнею...але дорожче!
-
Авиакомпании вводят плату за регистрацию в аэропорту, чтобы заработать на невнимальных пассажирах и сэкономить на персонале. avianews.com разобрался, какие авиаперевозчики берут деньги за получение посадочного талона при вылете из Украины в 2021 году, и как не попасть на дополнительные расходы?
МАУ
Сбор за регистрацию в аэропорту у МАУ составляет 15 евро. Если вы прошли регистрацию через интернет, но не распечатали посадочный талон или не сохранили его электронную копию, вам также придется заплатить 15 евро.
SkyUp
Регистрация в аэропорту у SkyUp стоит $21. Чтобы не платить сбор, необходимо пройти регистрацию онлайн и сохранить посадочный талон. Если его не показать в аэропорту в бумажном или электронном виде, авиакомпания возьмет сбор $21.
Wizz Air
Сбор Wizz Air за регистрацию или выдачу посадочного талона в аэропорту составляет 35 евро. Если заказать услугу регистрации в аэропорту через интернет заранее, она будет стоить 11 евро.
Ryanair
Регистрация в аэропорту на рейс Ryanair стоит 55 евро. Если пассажир прошел регистрацию через интернет, но не распечатал посадочный талон или не сохранил его электронную копию, выдача посадочного талона в аэропорту обойдется в 20 евро.
airBaltic
Регистрация на стойке в аэропорту стоит 35 евро. Если пассажир airBaltic прошел регистрацию через интернет, он может бесплатно распечатать посадочный талон на стойке в аэропорту
Eurowings
Регистрация в аэропорту для пассажиров Eurowings стоит 5 евро.
-
Если билеты были без права возврата то пассажирка по сути смошейничала.
Ну так где заява в полицию по факту мошенничества ?
Это же уголовное преступление. Значит авиалинии покрывают преступника, что по факту тоже преступление
Зачем в полицию? И так вернет.
-
Если билеты были без права возврата то пассажирка по сути смошейничала.
Ну так где заява в полицию по факту мошенничества ?
Это же уголовное преступление. Значит авиалинии покрывают преступника, что по факту тоже преступление
Зачем в полицию? И так вернет.
Ваприс задан, почему авиалинии ставь свидетелем уголовного преступления - мошенничества, не заявляют об этом в полицию ?
-
Ну так где заява в полицию по факту мошенничества ?
Это же уголовное преступление. Значит авиалинии покрывают преступника, что по факту тоже преступление
Зачем в полицию? И так вернет.
Ваприс задан, почему авиалинии ставь свидетелем уголовного преступления - мошенничества, не заявляют об этом в полицию ?
а для чого? вони потерпілі отже це їхній вибір заявляти чи ні, вони обрали не звязуваись більше з такими пасажирами, повністю їхнє право, заявляти, чи вчинити так, як вони вчинили.
це як таксист якому клієнт не заплатив за поїздку, може заявити, а може більше того клієнта ніколи не возити...
-
Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
Хтось з двох хитродупий.
Питання виключно чи справді ті квитки були без права повернення і чи знали про це клієнти.
-
Если билеты были без права возврата то пассажирка по сути смошейничала.
В чому ? Її не допустила на рейс авіакомпанія
-
Ну так где заява в полицию по факту мошенничества ?
Это же уголовное преступление. Значит авиалинии покрывают преступника, что по факту тоже преступление
Зачем в полицию? И так вернет.
Ваприс задан, почему авиалинии ставь свидетелем уголовного преступления - мошенничества, не заявляют об этом в полицию ?
очевидно все таки мошенничество с их стороны либо имело место быть, либо оно больше в разы по другим статьям и пошли по принципу не буди лихо.
в последнем случае рано или поздно нарвутся на аудит и штрафы
-
До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
Так, це окремі рейси навіть якщо однією компанією виконуються
Тобто вийшов з літака, знову на контроль, тому краще багаж взагалі не брати якщо стиковки короткі, тільки в салон
Реєстрація в аеропорту платна, я якось провтикала на візах, чекала місця біля віконечка шарові :laugh: а онлайн закривається за три години, потім лише аеропорт
Ітаво, квитки були по 20 євро, а за реєстрацію заплатили по 30 :lol:
Торби міряють і важать, завжди стогін і плач стоїть на реєстрації , тому що правила фіг хто читає, і починається виття
Не знаю як в цих, у візів 20 чи 25 євро за торбу візьмуть
Дякую за інфо. Десь так і думав шо то є так. LOTом чи Австрійськими набагото приємніше летіти ніж цією куйнею...але дорожче!
Приємніше, там дають якісь снеки і каву ))
Не факт що дешевше ) тобто я літала австрійськими мінімально здається за 50 євро, і маршрутками за ті ж 50 євро або за 20
Питання ціни і нагальності подорожі, за 200 я б не взяла ні візи, ні раянейр , вони того не варті :)
-
ніколи не мав проблем ні з раянами ні з іншими бюджетниками, візи після скасування рейсу надали дві опції або забрати гроші або погодитись на ваучер з подвійною компенсацією, тобто квиток був 50 євро ваучер на 100. раяни коли була проблема з диспетчерами, самі організовували готель, добирання туди і назад та решту. теж з ЛОТом, найгірший досвід з сервісом в мене з SAS хоча маю золоту картку стар альянс. бюджетники в тому сервісі тим жлобам сто фор в перід дають
Я побачила затримку візами на 5 годин вже перед контролем, ми б краще в місті пошарились ,та яке шарились, я б спала як сурок :weep: з'явилась інформація на табло вже по факту, і потім прийшла смс
Давайте так, маршрутки є маршрутки, але гроші за ковідні рейси на які не допустили паксів, вони мають повернути, без питань
Я вітаю відкрите небо і раянів, але нехай трохи попустяться , зірочку в лоба вихватили
-
Подразобрался немного в ситуации...
Райаны зажравшиеся козлы.
Я бы после такого восемь раз подумал,
прежде чем связываться с такой компанией.
-
Подразобрался немного в ситуации...
Райаны зажравшиеся козлы.
Я бы после такого восемь раз подумал,
прежде чем связываться с такой компанией.
Звісно шахрайство, людей на рейс не допустив сам перевізник
Зв'язуватись можна, на суму що не шкода , 200 це однозначно не варто
-
Фуйня какая-то, а как возможна отмена таких транзакций? Там бабки снимаются сразу безвозвратно и безусловно, о чем собственно указывается при покупке самого дешевого тарифа.
-
Фуйня какая-то, а как возможна отмена таких транзакций? Там бабки снимаются сразу безвозвратно и безусловно, о чем собственно указывается при покупке самого дешевого тарифа.
Тобто я сама вигадала ситуацію ?)
-
Фуйня какая-то, а как возможна отмена таких транзакций? Там бабки снимаются сразу безвозвратно и безусловно, о чем собственно указывается при покупке самого дешевого тарифа.
Тобто я сама вигадала ситуацію ?)
Понятно что нет. Но эти же пассажиры как-то умудрились сделать отмену банковской транзакции. Хочу знать как.
-
Фуйня какая-то, а как возможна отмена таких транзакций? Там бабки снимаются сразу безвозвратно и безусловно, о чем собственно указывается при покупке самого дешевого тарифа.
Тобто я сама вигадала ситуацію ?)
Понятно что нет. Но эти же пассажиры как-то умудрились сделать отмену банковской транзакции. Хочу знать как.
Через банк :)
-
Тобто я сама вигадала ситуацію ?)
Понятно что нет. Но эти же пассажиры как-то умудрились сделать отмену банковской транзакции. Хочу знать как.
Через банк :)
Так нереально же или в Ирландии какие-то опции отмены более расширенны
-
Понятно что нет. Но эти же пассажиры как-то умудрились сделать отмену банковской транзакции. Хочу знать как.
Через банк :)
Так нереально же или в Ирландии какие-то опции отмены более расширенны
Платежи кредиткой застрахованы и гарантирован и я могу легко получить чардж бэк про то сняв трубку..
Райаны вернули бабло всем, кому положено... В случае этой тётки она шибко выдернутая была... Рейс летел, ограничений для её поездки на было и ей отказали в рефанде, после чего она активировала чардж бэк... Но на хитрый зад нашёлся болт с винтом... Не просто её не пустили в литак, её не пускали на обратный рейс домой... :D
-
Через банк :)
Так нереально же или в Ирландии какие-то опции отмены более расширенны
Платежи кредиткой застрахованы и гарантирован и я могу легко получить чардж бэк про то сняв трубку..
Райаны вернули бабло всем, кому положено... В случае этой тётки она шибко выдернутая была... Рейс летел, ограничений для её поездки на было и ей отказали в рефанде, после чего она активировала чардж бэк... Но на хитрый зад нашёлся болт с винтом... Не просто её не пустили в литак, её не пускали на обратный рейс домой... :D
Погоди, какой нах чардж бэк?
Ты зашел в Бейкери, купил там пончик, а через неделю позвонил и сделал отмену транзакции?
-
Так нереально же или в Ирландии какие-то опции отмены более расширенны
Платежи кредиткой застрахованы и гарантирован и я могу легко получить чардж бэк про то сняв трубку..
Райаны вернули бабло всем, кому положено... В случае этой тётки она шибко выдернутая была... Рейс летел, ограничений для её поездки на было и ей отказали в рефанде, после чего она активировала чардж бэк... Но на хитрый зад нашёлся болт с винтом... Не просто её не пустили в литак, её не пускали на обратный рейс домой... :D
Погоди, какой нах чардж бэк?
Ты зашел в Бейкери, купил там пончик, а через неделю позвонил и сделал отмену транзакции?
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
-
Платежи кредиткой застрахованы и гарантирован и я могу легко получить чардж бэк про то сняв трубку..
Райаны вернули бабло всем, кому положено... В случае этой тётки она шибко выдернутая была... Рейс летел, ограничений для её поездки на было и ей отказали в рефанде, после чего она активировала чардж бэк... Но на хитрый зад нашёлся болт с винтом... Не просто её не пустили в литак, её не пускали на обратный рейс домой... :D
Погоди, какой нах чардж бэк?
Ты зашел в Бейкери, купил там пончик, а через неделю позвонил и сделал отмену транзакции?
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
-
Погоди, какой нах чардж бэк?
Ты зашел в Бейкери, купил там пончик, а через неделю позвонил и сделал отмену транзакции?
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Таковы правила... У нас, по крайней мере....
-
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Таковы правила... У нас, по крайней мере....
У нас такое пока невозможно иначе наступит хаос
-
Фуйня какая-то, а как возможна отмена таких транзакций? Там бабки снимаются сразу безвозвратно и безусловно, о чем собственно указывается при покупке самого дешевого тарифа.
Тобто я сама вигадала ситуацію ?)
Понятно что нет. Но эти же пассажиры как-то умудрились сделать отмену банковской транзакции. Хочу знать как.
Это значит что бабло таки на холде стояло, а значит махинации с бронью у компании имеют место быть.
Естественно за невозвратные транза уходит сразу и фиг ее вернешь через банк без согласия получателя платежа.
-
Погоди, какой нах чардж бэк?
Ты зашел в Бейкери, купил там пончик, а через неделю позвонил и сделал отмену транзакции?
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Авіакомпанія може бути судом ? B-)
-
Угу...
"Disputed transactions - 'Chargeback' - CCPC" https://www.ccpc.ie/consumers/shopping/disputed-card-transactions-chargeback/
От тебе от сисиписи.... Страшная вещь для наших банков...
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Авіакомпанія може бути судом ? B-)
Есть финансовая сделка, если она состоялась, деньги переведены, покупатель просит вернуть деньги, продавец отказывается, то дальше только суд.
А у них в Ирландии - ты заплатила, через неделю передумала, попросила продавца вернуть деньги, он отказался - обращаешься в банк, он тебе возвращает
-
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Авіакомпанія може бути судом ? B-)
Есть финансовая сделка, если она состоялась, деньги переведены, покупатель просит вернуть деньги, продавец отказывается, то дальше только суд.
А у них в Ирландии - ты заплатила, через неделю передумала, попросила продавца вернуть деньги, он отказался - обращаешься в банк, он тебе возвращает
Так і в нас 14 днів є, тільки в нас за них душу виймуть, а там без питань
П.с
Сдєлка нє состоялась, авіакомпанія не пустила пасажирів на борт
-
Авіакомпанія може бути судом ? B-)
Есть финансовая сделка, если она состоялась, деньги переведены, покупатель просит вернуть деньги, продавец отказывается, то дальше только суд.
А у них в Ирландии - ты заплатила, через неделю передумала, попросила продавца вернуть деньги, он отказался - обращаешься в банк, он тебе возвращает
Так і в нас 14 днів є, тільки в нас за них душу виймуть, а там без питань
П.с
Сдєлка нє состоялась, авіакомпанія не пустила пасажирів на борт
14 дней у тебя на возврат товара и то не на весь. И это не банк возвращает, а таки продавец. Если не вернет то пойдешь в суд
-
Есть финансовая сделка, если она состоялась, деньги переведены, покупатель просит вернуть деньги, продавец отказывается, то дальше только суд.
А у них в Ирландии - ты заплатила, через неделю передумала, попросила продавца вернуть деньги, он отказался - обращаешься в банк, он тебе возвращает
Так і в нас 14 днів є, тільки в нас за них душу виймуть, а там без питань
П.с
Сдєлка нє состоялась, авіакомпанія не пустила пасажирів на борт
14 дней у тебя на возврат товара и то не на весь. И это не банк возвращает, а таки продавец. Если не вернет то пойдешь в суд
Ну, от і я про що, гавкайся там, доводь, що цінник і товар не відповідає дійсності, а тут все просто, гроші взад і досвідос
-
Думав, що хто притащить це...
І хто бміг сумніватись, що це тіпа "багата" мандрівниця? :facepalm1:
тю! насчет богата не знаю,а сложилось вичатление что она просто работает в тур бусиносе .
-
Авіакомпанія може бути судом ? B-)
Есть финансовая сделка, если она состоялась, деньги переведены, покупатель просит вернуть деньги, продавец отказывается, то дальше только суд.
А у них в Ирландии - ты заплатила, через неделю передумала, попросила продавца вернуть деньги, он отказался - обращаешься в банк, он тебе возвращает
Так і в нас 14 днів є, тільки в нас за них душу виймуть, а там без питань
П.с
Сдєлка нє состоялась, авіакомпанія не пустила пасажирів на борт
Ви можете довести що саме авіакомпанія не пустила на борт?
-
Ну якщо авіакомпанія таки здійснила рейси то пасажирі неправі звичайно.А от у випадку Емірейтс які рейс відмінили і навіть ваучер не запропонували-звертайся протягом двух років і перебронюємо-то банк мені тут допоміг.
-
У кожного своя правда.
Формально мали право повернути кошти через емітента карти, а фактично нагадили Ryanair, порушивши умову про неповернення квитків, на яку самі згодились.
Після цього ще раз щось замовляти в компаниї, з якою це втнув - межа жлобства. Ryanair нахабства не зрозуміла, і правильно зробила.
Ті, що отримали гроші взад - мають бажане. Ryanair бачити їх більше не бажає - теж логічно.
ryanair не може відмовити в послузі за умовами публічної оферти
-
;o
Окуеть - Банк выполняет роль суда
Таковы правила... У нас, по крайней мере....
У нас такое пока невозможно иначе наступит хаос
Возможно. Мне приват деньги вернул в ручном режиме через сб, после того как я доказал, что меня обманули мошенники.
С раяном мы как раз оказались в этой ситуации. Должны были лететь в Барсу, но там по прилету нас бы не пустили. Рейс состоялся, мы не полетели. Деньги вернули через paypal, предоставив все документы о том, что нам бессмысленно было лететь, в том числе нашу переписку с райанами. С райанами мы пытались полюбовно договориться за 3 дня до вылета, когда уже было ясно о запрете и карантине в Испании. Но они только морозились. Т.е. на лицо плохая коммуникация со стороны компании. Тот же airbnb четко отслеживал происходящее в мире и без проблем вернул нам бронь еще и извинились, хотя у того хоста возврата не было в правилах и сам хозяин заартачился.
-
Таковы правила... У нас, по крайней мере....
У нас такое пока невозможно иначе наступит хаос
Возможно. Мне приват деньги вернул в ручном режиме через сб, после того как я доказал, что меня обманули мошенники.
С раяном мы как раз оказались в этой ситуации. Должны были лететь в Барсу, но там по прилету нас бы не пустили. Рейс состоялся, мы не полетели. Деньги вернули через paypal, предоставив все документы о том, что нам бессмысленно было лететь, в том числе нашу переписку с райанами. С райанами мы пытались полюбовно договориться за 3 дня до вылета, когда уже было ясно о запрете и карантине в Испании. Но они только морозились. Т.е. на лицо плохая коммуникация со стороны компании. Тот же airbnb четко отслеживал происходящее в мире и без проблем вернул нам бронь еще и извинились, хотя у того хоста возврата не было в правилах и сам хозяин заартачился.
Мошеничество - естественно, если это произошло по недостаточному уровню безопасности системы банка.
В вашем случае Райан сам вернул.
Хотя в принципе не обязан бы был, все лоукосты сейчас прямо предупреждают, что все форсмажоры связанные с Ковидом это собственный риск и ответственность пассажира.
Компания рейс выполнила, не она вводила ограничения миграционного плана, в принципе компания права.
А вот так вот просто бабки - возврат получить по решению банка, это жесть была бы в наших украинских условиях.
-
Не, про Приват то другой случай, меня на олх кинули и я вернул деньги доказав кидок, через их сб, с райяном у нас ситуация была в марте 2020 года и деньги я вернул доказав палке что услугу мне не предоставили. Мы пытались договориться с райяном о переносе рейса, но они никак не реагировали. Они тупо упустили ситуацию из рук, а теперь хитрожопо "наказывают" но это все им по имиджу ударит норм, как бы они не пыжылись. Менеджмент airbnb был более гибок и держал нос по ветру. В тот день наши родственники должны были лететь МАУ тоже в Барсу, это была наша совместная поездка. Так МАУ рейс отменил и выдал ваучеры на будущее. Нафик надо было нам лететь в аеропорт, где нас бы погранцы завернули? Очевидный проеб райана.
-
Ryanair через несколько дней свой рейсы в Барсу тоже отменил, но несколько дней летали я так понимаю полупустые, потому как пускали в страну уже только местных.
-
Не, про Приват то другой случай, меня на олх кинули и я вернул деньги доказав кидок, через их сб, с райяном у нас ситуация была в марте 2020 года и деньги я вернул доказав палке что услугу мне не предоставили. Мы пытались договориться с райяном о переносе рейса, но они никак не реагировали. Они тупо упустили ситуацию из рук, а теперь хитрожопо "наказывают" но это все им по имиджу ударит норм, как бы они не пыжылись. Менеджмент airbnb был более гибок и держал нос по ветру. В тот день наши родственники должны были лететь МАУ тоже в Барсу, это была наша совместная поездка. Так МАУ рейс отменил и выдал ваучеры на будущее. Нафик надо было нам лететь в аеропорт, где нас бы погранцы завернули? Очевидный проеб райана.
Ну если ВИЗЗ или Райан рейс отменяют то они тоже выдают ваучеры. При чем Визз выдает сразу 120% потраченных средств.
Не думаю что что-то там Райану ударит по имиджу. Райан перевозит в сутки около третьи миллиона пассажиров. Что где-то там пару рейсов не вылетело или пара сотня паксов недовольна - ни о чем
-
Будут себя так вести, будет негатив только накапливаться.
-
Будут себя так вести, будет негатив только накапливаться.
Ну какой негатив? Побесишься, перебесишься… потом захочешь куда -то лететь, прогуглишь все что есть и все равно ими полетишь :laugh:
Хотя не знаю, у меня при всех поисках и желаниях как правило Визз выбирается
-
Будут себя так вести, будет негатив только накапливаться.
Ну какой негатив? Побесишься, перебесишься… потом захочешь куда -то лететь, прогуглишь все что есть и все равно ими полетишь :laugh:
Хотя не знаю, у меня при всех поисках и желаниях как правило Визз выбирается
Как минимум если будет по направлению доступна другая альтернатива, тот же виз, то выберу его.
-
Будут себя так вести, будет негатив только накапливаться.
Ну какой негатив? Побесишься, перебесишься… потом захочешь куда -то лететь, прогуглишь все что есть и все равно ими полетишь :laugh:
Хотя не знаю, у меня при всех поисках и желаниях как правило Визз выбирается
Ну вот ты выбираешь Визз.
Услышав много негатива про тех же райанов, при небольшой разнице билета, народец точно так будет выбирать другие варианты. Просто чтобы поберечь нервы.
-
Будут себя так вести, будет негатив только накапливаться.
Ну какой негатив? Побесишься, перебесишься… потом захочешь куда -то лететь, прогуглишь все что есть и все равно ими полетишь :laugh:
Хотя не знаю, у меня при всех поисках и желаниях как правило Визз выбирается
Ну вот ты выбираешь Визз.
Услышав много негатива про тех же райанов, при небольшой разнице билета, народец точно так будет выбирать другие варианты. Просто чтобы поберечь нервы.
Я летаю и тем и другим, просто чаще выпадает Визз
Чем удобней Визз как для меня
- направления полетов
- время прибытия/убытия
- цена (визз явно дешевле)
- Жуляны мне удобней
-
Товарищу, за отмененный рейс, раяны деньги вернули через 8 месяцев. Поэтому идут они в жопу.
KLM или Lufthansa - да, дороже, но и уровень отношения к пассажиру совсем другой.
Летел домой с выставки в Нюрнберге. Прямого рейса не было, пересадка в Мюнхене на рейс в Киев, потом пересадка на Днепр.
Местный рейс тормознули, понимаю что на обе пересадки опоздаю.
Подошел к менеджерам Люфтганзы, пояснил ситуацию. Посадили на прямой до Киева которого даже в расписании не было.
В итоге в Киеве я был на 3 часа раньше чем летел бы по билетам.
На KLM несколько раз летал в Китай. По сравнению с ними наше МАУ это папуасы.
Кстати, кто будет выбирать стыковку рейсов в Европе, обходите "Шарль-де-Голль" десятой дорогой - ушлепки там редкостные.
Скипхолл - самый лучший вариант, хотя я там умудрился пару часов в кутузке посидеть.
Ну сам виноват был, там полицаи без чуства юмора.....
-
Вообще выбирать только одного лоукостера из-за прошлых обид это глупо.
Они отлично дополняют друг - друга
Пример 1
летим в Краков
Визз летает ПН, СР, ПТ
Райан ВТ, ЧТ, СБ
Но мне нужно в Понедельник туда, а во вторник обратно. Если я выберу только Визз то что получится
1. У меня еще одна ночь в Кракове -т.е. затраты на отель
2. Мне там надо есть - т.е. затраты на жизнь
В итоге цена билета в 10 Евро не делает никакой разницы при цене отеля 50 Евро/сутки
Поэтому летим в ПН Вихз, возвращаемся Райан во ВТ
————-
Пример 2
Летим в Рим
Визз продает билеты туда за 350 грн. Назад уже за 1500 Грн.
Райан туда за 800 грн. Назад за 800 грн.
Летим туда Визз, назад Райан (P)
Ну и так далее, это я самые простые примеры привел, как эффективней работать с а/к
-
Билетов продали больше, чем мест на борту: украинец гневным постом разнес бизнес виззейр
Журналист говорит, что это частая практика для авиакомпаний.
Журналист Данил Топчий попытался вылететь из Греции в Киев, воспользовавшись услугами компании Wizz Air, но вместо этого получил опыт овербукинга.
Своей историей он поделился у себя в Фейсбук.
По его словам, изначально компания сообщила, что он не сможет выбрать номер места, а узнает его лишь на стойке регистрации. Уже там ему сообщили, что было продано больше билетов, чем мест в самолете, тем не менее ему предложили пройти к гейту и там посмотреть есть ли места.
Впрочем, как оказалось, мест все же не осталось.
"Говорят, это частая практика для авиакомпаний – продавать мест больше, чем есть на самом деле в самолете. Так как вдруг кто-то не придет, а если что – можно просто откупиться подачкой от остальных лохов, ведь если мест продали больше, значит последние билеты стоили далеко не лоукостерных денег, да и лох нынче не переборчивый
Топчий сообщил, что далее Wizz Air предложил ему компенсацию в 250 евро и два варианта: подождать пять дней до вылета следующего рейса в Киев или выбрать другой рейс.
Однако и тут компания не сдержала свое обещание.
Журналист говорит, что ближайший рейс в Украину был из Рима, однако перелет туда лоукостер оплачивать отказался, поскольку его выполняла другая авиакомпания. Также Wizz Air отказался оплачивать перелет из Рима в Киев, а вместо того просто вернул деньги за предыдущий билет.
"Просто к сведению как вас могут провернуть со всеми планами, путешествиями, работой и тд, о таком необходимо рассказывать", — добавил он.
-
Билетов продали больше, чем мест на борту: украинец гневным постом разнес бизнес виззейр
Журналист говорит, что это частая практика для авиакомпаний.
Журналист Данил Топчий попытался вылететь из Греции в Киев, воспользовавшись услугами компании Wizz Air, но вместо этого получил опыт овербукинга.
Своей историей он поделился у себя в Фейсбук.
По его словам, изначально компания сообщила, что он не сможет выбрать номер места, а узнает его лишь на стойке регистрации. Уже там ему сообщили, что было продано больше билетов, чем мест в самолете, тем не менее ему предложили пройти к гейту и там посмотреть есть ли места.
Впрочем, как оказалось, мест все же не осталось.
"Говорят, это частая практика для авиакомпаний – продавать мест больше, чем есть на самом деле в самолете. Так как вдруг кто-то не придет, а если что – можно просто откупиться подачкой от остальных лохов, ведь если мест продали больше, значит последние билеты стоили далеко не лоукостерных денег, да и лох нынче не переборчивый
Топчий сообщил, что далее Wizz Air предложил ему компенсацию в 250 евро и два варианта: подождать пять дней до вылета следующего рейса в Киев или выбрать другой рейс.
Однако и тут компания не сдержала свое обещание.
Журналист говорит, что ближайший рейс в Украину был из Рима, однако перелет туда лоукостер оплачивать отказался, поскольку его выполняла другая авиакомпания. Также Wizz Air отказался оплачивать перелет из Рима в Киев, а вместо того просто вернул деньги за предыдущий билет.
"Просто к сведению как вас могут провернуть со всеми планами, путешествиями, работой и тд, о таком необходимо рассказывать", — добавил он.
Это с одной стороны.
С другой стороны весов положите цену, новые самолеты, удобство.
Я только в Краков в этом году слетал раз 5 за 800 грн. В оба конца.
С женой на эти выходные мотнулись в Варшаву за 2000 грн. На двоих.
Такси из аэропрта до Козина 300- 400 грн. Как авиабилет, о чем вообще спич?
-
Питання. Може хтось знає відповідь?
Поїздка в Україну з Європи літаком з пересадкою в Польщі. Батьки вакциновані, діти страші 12 років - ні. Громадяни ЄС.
Ну в Україну ясно - дітям треба тест 48 год шоб в Польщу і 72 в Україну.
А от як назад? Треба буде в Україні тестувати дітей, шо пустили на літак в Польщу? Чи громадянан ЄС не обов'язково? Ніде, блін, не можу знайти інфо про це...