Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: Bmx від 27 червня 2019 20:20:48
-
Останніми вихідними довелось багато поїздити по Франківській/Закарпатській областях. Стан доріг дуже плачевний.. Чому державні організації ЗОВСІМ не виконують покладені на них функціі?
Доріг , на трасах міжнародного та державного значення у зазначенихобластях немає зовсім.
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
-
Запитай це в зелені бо при Порошенко робили . Я теж багато за кермом.
-
ось стан дороги державного значення...
25 км "влупили" за 1 годину 15хв..
(http://i.piccy.info/i9/1c2a2c169214acb1557bd3fdfd7f468a/1561656774/635234/1325118/IMG_20190623_131451.jpg)
-
от сцуко, як при Зепілу дороги швидко псуються
(http://i.piccy.info/i9/58295ca8d053427845f46babe036d3d1/1561656913/625838/1325118/IMG_20190623_131503.jpg)
-
При дорозі, вдячні громадяни, накатали Гройсману тєлєгу...
(http://i.piccy.info/i9/bf028a2269d5f45304225837e5b86eb1/1561656989/590996/1325118/IMG_20190623_131520.jpg)
-
Запитай це в зелені бо при Порошенко робили . Я теж багато за кермом.
при петрі робили на папері і моніторили панамський рахунок.
-
-
Фоток наробив дуже багато, як це пояснить виконавча влада? Це б***ь дорога?
(http://i.piccy.info/i9/011481eec95108b38f83f46f6b122196/1561657117/418055/1325118/IMG_20190623_132237.jpg)
-
Вибачайте, дуже багато емоцій...
Всім пітерасам, які будуть розказувати про відсоток жирів у маслі - зразу скажу - ідіть накуй!
-
наконец то вновь начнут делать дороги на юго востоке страны (P) [ua]
-
Вибачайте, дуже багато емоцій...
Всім пітерасам, які будуть розказувати про відсоток жирів у маслі - зразу скажу - ідіть накуй!
Брехня при зеленському різко почали будувати всі дороги
-
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
Доповідаю.
Гройсман зараз стрімко допилює дороги Вінницької області.
Ніфуйово допилює, шар асфальту півметра, а решта областей поки що мусить почекати.
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
-
У моєму місті за дві неділі спецтехнікою зняли шар з старих доріг та закатали наново, при цьому володарі люків на дорозі виставляли їх хіба не з мікрометром. Дві неділі Карл !!!! По ямковим... Наш довгий мер дуже хоче залишитись мером.
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
НМД з цією дорогою до місцевої ради, скоріше за всьо вже
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
закарпатські лісовози, які тягають крадений ліс - вбивають миттєво будь-які шляхи
-
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
Доповідаю.
Гройсман зараз стрімко допилює дороги Вінницької області.
Ніфуйово допилює, шар асфальту півметра, а решта областей поки що мусить почекати.
Та мені покуй, що він допилює. Гройсман премєр україни, а не вінницької області.
За бензин платять українці усіх областей, то плять не можна позасипати ями від 20 см і вище по всій Україні?
-
то плять не можна позасипати ями від 20 см і вище по всій Україні?
Можна, але воно ніфуя не дає.Через тиждень - як й не засипали, а через місяць - ще гірше.
Наразі треба зривати усе покриття й перекладати за євротехнологією. Собівартість - 300 гривень за квадратний метр, додай ще до того, шо пацани хочуть наварити....
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
НМД з цією дорогою до місцевої ради, скоріше за всьо вже
Засуньте в задницю свою думку.
Жителі Прикарпаття нарікають на поганий стан дороги державного значення на відрізку Долина-Хуст.
До мальовничого краю з казковою природою та туристичними комплексами на зразок “Ялинки” у селі Вишкові буквально немає проїзду.
https://mi100.info/2018/04/05/pereviznyky-ne-vezut-turystiv-na-prykarpattya-cherez-zhahlyvi-dorogy-foto/
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
НМД з цією дорогою до місцевої ради, скоріше за всьо вже
Засуньте в задницю свою думку.
Жителі Прикарпаття нарікають на поганий стан дороги державного значення на відрізку Долина-Хуст.
До мальовничого краю з казковою природою та туристичними комплексами на зразок “Ялинки” у селі Вишкові буквально немає проїзду.
https://mi100.info/2018/04/05/pereviznyky-ne-vezut-turystiv-na-prykarpattya-cherez-zhahlyvi-dorogy-foto/
ой, дядьку, не п***а. ваші образи одразу голові країни - він обіцяв :laugh:
ЗІ: а взагалі там завжди були такі фуйові дороги. в 2011 їздили по західній Україні - там були найгірші
-
Дорога на вишківський перевал, де до речі найкращі грибні місця по Україні - це напрям. Там шевченко зробив на середині підйому на перевал 1,2 км євро дороги, щоб люди побачили які дороги можуть бути . І все плять, жопорукі чиновники рулять
-
Дорога на вишківський перевал, де до речі найкращі грибні місця по Україні - це напрям. Там шевченко зробив на середині підйому на перевал 1,2 км євро дороги, щоб люди побачили які дороги можуть бути . І все плять, жопорукі чиновники рулять
От я тобі кажу - 300 гривень за квадрат, це сцуко мінімум без відкатів, щоб воно протрималося хоча б пару років.
А якщо траса не є загальнодержавною, то це децентралізація. Тобто гємор місцевої влади, а не уряду.
"Яких реформ тобі ще не вистачає, пляць?" (с)
-
НМД з цією дорогою до місцевої ради, скоріше за всьо вже
Засуньте в задницю свою думку.
Жителі Прикарпаття нарікають на поганий стан дороги державного значення на відрізку Долина-Хуст.
До мальовничого краю з казковою природою та туристичними комплексами на зразок “Ялинки” у селі Вишкові буквально немає проїзду.
https://mi100.info/2018/04/05/pereviznyky-ne-vezut-turystiv-na-prykarpattya-cherez-zhahlyvi-dorogy-foto/
ой, дядьку, не п***а. ваші образи одразу голові країни - він обіцяв :laugh:
ЗІ: а взагалі там завжди були такі фуйові дороги. в 2011 їздили по західній Україні - там були найгірші
Задрот, навчись розрізняти і усвідомлювати базові речі про податки та фіскальну політику і розподіл ресурсів з бюджету.
Якщо у певних регіонах, громадяни гроблять свої авто, сплативши за них в рази більші податки ніж у Європі, і сплачуючи дорожні податки у вартості бензину і отримуючи взамін куй цілих, куй десятих від держави ,
то нахрєн така держава їм потрібна?
(http://i.piccy.info/i9/58295ca8d053427845f46babe036d3d1/1561656913/625838/1325118/IMG_20190623_131503.jpg)
-
ось результат успішних плятьських реформаторів...
(http://i.piccy.info/i9/e6a0421494b28c95184bc34df2f2a568/1561659065/363261/1325118/IMG_20190623_132711.jpg)
-
якщо вистачить терпіння за 6-7 годин "влупити" 170 км від Львова - то можна побачити таку красу:
(http://i.piccy.info/i9/60b8b2cfa3a94b9789ad5d5290510dfd/1561659399/555479/1325118/IMG_20190624_164547.jpg)
(http://piccy.info/view3/13255498/b57a386e4802e47278662b8b4ad931d9/orig/)
-
Засуньте в задницю свою думку.
Жителі Прикарпаття нарікають на поганий стан дороги державного значення на відрізку Долина-Хуст.
До мальовничого краю з казковою природою та туристичними комплексами на зразок “Ялинки” у селі Вишкові буквально немає проїзду.
https://mi100.info/2018/04/05/pereviznyky-ne-vezut-turystiv-na-prykarpattya-cherez-zhahlyvi-dorogy-foto/
ой, дядьку, не п***а. ваші образи одразу голові країни - він обіцяв :laugh:
ЗІ: а взагалі там завжди були такі фуйові дороги. в 2011 їздили по західній Україні - там були найгірші
Задрот, навчись розрізняти і усвідомлювати базові речі про податки та фіскальну політику і розподіл ресурсів з бюджету.
Якщо у певних регіонах, громадяни гроблять свої авто, сплативши за них в рази більші податки ніж у Європі, і сплачуючи дорожні податки у вартості бензину і отримуючи взамін куй цілих, куй десятих від держави ,
то нахрєн така держава їм потрібна?
(http://i.piccy.info/i9/58295ca8d053427845f46babe036d3d1/1561656913/625838/1325118/IMG_20190623_131503.jpg)
та ти не кіпішуй, дядьку. то ж не я обіцяв, а зеленський - і не дроти так часто, бо ще оглохнеш на старості :)
-
Запитай це в зелені бо при Порошенко робили . Я теж багато за кермом.
відпочинь
-
ой, дядьку, не п***а. ваші образи одразу голові країни - він обіцяв :laugh:
ЗІ: а взагалі там завжди були такі фуйові дороги. в 2011 їздили по західній Україні - там були найгірші
Задрот, навчись розрізняти і усвідомлювати базові речі про податки та фіскальну політику і розподіл ресурсів з бюджету.
Якщо у певних регіонах, громадяни гроблять свої авто, сплативши за них в рази більші податки ніж у Європі, і сплачуючи дорожні податки у вартості бензину і отримуючи взамін куй цілих, куй десятих від держави ,
то нахрєн така держава їм потрібна?
(http://i.piccy.info/i9/58295ca8d053427845f46babe036d3d1/1561656913/625838/1325118/IMG_20190623_131503.jpg)
та ти не кіпішуй, дядьку. то ж не я обіцяв, а зеленський - і не дроти так часто, бо ще оглохнеш на старості :)
Аргументи ппц які переконливі, всі громадяни вищеописаних напрямків твердо проголосують за пана Гройсмана, будьте певні (tu)
-
якщо траса не є загальнодержавною
Це є дорога ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ
Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення
Документ 55-2019-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 30.01.2019
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2019-%D0%BF#n13
Долина - Хуст
номер дороги відстань
Р-21 129,3
Відео річної давності, зараз там ще гірше
-
Громадяни при цій дорозі просто переповнені повагою до державних інституцій, і Гройсмана зокрема (tu)
-
Може це безпідставно, але вважав що цей форум читають багато високопоставлених чиновників і,або їх холуїв.
Так ось, якщо ви, тупе бидло навіть дороги не зробите - ця країна загнеться. Це ваші прямі обов"язки, пляді
-
тут список доріг які відремонтують на Прикарпатті у 2019 році і їх кілометраж
список на 16 сторінок!
https://www.slideshare.net/Kursifua/2019-149297056
-
тут список доріг які відремонтують на Прикарпатті у 2019 році і їх кілометраж
список на 16 сторінок!
https://www.slideshare.net/Kursifua/2019-149297056
(tu) Це тішить, маємо розпорядження від 10.06.2019 року, і фотографії доріг , викладені вище.
Як добре що існує таке розпорядження. Стало набагато легше
-
в Україні мінімальні необхідні колеса це 205\65\р16 :laugh:
піжвіска бажано торсіони. на крайняк ресори. але у нас пружини :weep:
-
тут список доріг які відремонтують на Прикарпатті у 2019 році і їх кілометраж
список на 16 сторінок!
https://www.slideshare.net/Kursifua/2019-149297056
(tu) Це тішить, маємо розпорядження від 10.06.2019 року, і фотографії доріг , викладені вище.
Як добре що існує таке розпорядження. Стало набагато легше
але кілометраж там ...
-
Це озеро Синевир, на Закарпатті. Туди вартує хоча б раз поїхати. Більше доби там робити нема що, але навіть муки з напрямом себе виправдовують.
Біля озера більше мадярів, чехів і навіть швейцарців .. українці в меншості. причини наліцо :-(
(https://i.ibb.co/LRX2TxY/IMG-20190624-163626.jpg)
-
тут список доріг які відремонтують на Прикарпатті у 2019 році і їх кілометраж
список на 16 сторінок!
https://www.slideshare.net/Kursifua/2019-149297056
(tu) Це тішить, маємо розпорядження від 10.06.2019 року, і фотографії доріг , викладені вище.
Як добре що існує таке розпорядження. Стало набагато легше
але кілометраж там ...
На папері кілометраж вражає... Скину фото у серпні, ще на гриби буду їздити туди. Закладетесь на пляшку бордо 2004 року, що буде дорога?
-
Все деньги пошли на дотации энергоносителей
-
Все деньги пошли на дотации энергоносителей
Какіє такіє дотаціі?
Державний дорожний фонд почав працювати з 1 січня 2018 року. Це не чергова урядова структура, а окремий казначейський рахунок, кошти з якого можуть витрачатися тільки на будівництво, ремонт, утримання, реконструкцію доріг. Формується він із 1) акцизного податку на пальне та авто (як ті, що вироблені в Україні, так і ввезені з-за кордону); 2) ввізного мита на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них; 3) плати за проїзд дорогами великогабаритного транспорту; 4) плати за проїзд платними автомобільними дорогами державного значення; 5) плати за передачу доріг в оренду або концесію; 6) кредитів, отриманих від іноземних держав або міжнародних фінансових організацій.
На повну дорожний фонд запрацює у 2020 році, коли до нього, згідно з законом, перераховуватимуть 100% митних та акцизних платежів за авто і нафтопродукти.
У 2018 та 2019 роках ці надходження були на рівні 50% та 75% відповідно.
В законі також чітко прописано, скільки грошей і на які потреби має виділятися. Найбільше отримує Укавтодор, який відповідає за ремонт та утримання доріг державного значення — 60% від усієї суми. На дороги місцевого значення іде 35% суми. І 5%, що залишилися, спрямовуються на безпеку дорожнього руху.
-
от сукі сфинарчукі, зе ж треба було так розбити дорогі за пять років,
азаров такі автобани залишив злочинній владі :X
-
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
Доповідаю.
Гройсман зараз стрімко допилює дороги Вінницької області.
Ніфуйово допилює, шар асфальту півметра, а решта областей поки що мусить почекати.
"донецькі" робили дороги тільки на Донбасі.
"вінницькі" тільки у себе в області.
Коли чекати прем'єр-міністра "Одесита", щоб хоча б Київ-Одеса допиляли до стану "хай-вей"? :gigi:
-
ось результат успішних плятьських реформаторів...
(http://i.piccy.info/i9/e6a0421494b28c95184bc34df2f2a568/1561659065/363261/1325118/IMG_20190623_132711.jpg)
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
-
Глибоко нешановані владне бидло, ви нарешті мусите зрозуміти, що якщо результат буде такий самий, як за сіинарчуків, на начтупних виборах люди проголосують за іво бобула, або джекі чана.. Але не за вас
-
Якраз за останні 5 років стільки локальних доріг зробили, що ніколи такого не було. По львівській області два варіанти - або стара вбита, або нова і афігєнна. Знаю, бо ровером вже трохи поїздив по них.
Так що по міжміських дорогах нарікати в принципі немає на що. Де не роблять - це питання до місцевої влади.
-
Якраз за останні 5 років стільки локальних доріг зробили, що ніколи такого не було. По львівській області два варіанти - або стара вбита, або нова і афігєнна. Знаю, бо ровером вже трохи поїздив по них.
Так що по міжміських дорогах нарікати в принципі немає на що. Де не роблять - це питання до місцевої влади.
Ще раз, міжміська дорога Р-21
Це є дорога ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ.
Дорогу державного значення ремонтує ДЕРЖАВНА ВЛАДА. По селах, попри це пляцтво місцеві влади поробили ідеальні європейські дороги. Бо там крадуть на порядки менше.
Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення
Документ 55-2019-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 30.01.2019
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2019-%D0%BF#n13
Долина - Хуст
номер дороги відстань
Р-21 129,3
Відео річної давності, зараз там ще гірше
-
https://rivnepost.rv.ua/news/na-rivnenshchini-dorozhniki-zalatali-viboinu-hlibinoyu-z-lyudinu
B-)
-
тут список доріг які відремонтують на Прикарпатті у 2019 році і їх кілометраж
список на 16 сторінок!
https://www.slideshare.net/Kursifua/2019-149297056
Вчора знайомий їздив у тому напрямку:
Дороги як не було, так і немає...
Ось сайт з відгуками про якість цього напрямку:
Оцінка 1.1 з 73-х відгуків по шкалі оцінки 1 найгірша - 5 найкраща.
https://autostrada.info/ua/highway/P-21/section/704
1,0
01.10.2018г. Участок — Долина - Межгорье
Когда гугл навигатор сказал что ехать 5 часов этот отрезок, я улыбнулся и подумал что просто глюк. Я ехал 6. Ночью. Машин нет, ни в одном селе не горит свет, заправок тоже нет, связи нет. Пробить бак, разбить ходовую - проще простого, просто двигайтесь на этой дороге выше 20 км/ч. Скажу честно, теперь зная про это недоразумение которое назвали дорогой...я готов объезжать 1000 км, но сюда второй раз я не поеду. Поеду на ТО проверять ходовую после этой дороги. Я не верю что есть хуже дороги не то что в стране, а где то в мире.
26.01.2019г. 21:38
Краще їхати у об'їзд дороги нема. Я На днях їхав начував у готелі на перевалі чекав на колеса бо свої погнув об ями . Потрібно закрити дорогу . Люди прошу неїдь те туди нерви і колеса ходова дороще винесе , чим бензин навкруг . Я 70 км їхав 5 годин + доба у готелі чекав на ремонт колеса.
-
Це як Сомалі? чи гірше?
Дорогу Р-21 Долина – Хуст вважають чи не найгіршою в області. Через поганий стан дороги скасовано кілька автобусних маршрутів. Люди неодноразово виходили на акції протесту.
«Дуже важко і страшно жити в тому місці, куди не приїде швидка. Ми наче закриті у своєму селі. Поїхати до районного центру майже неможливо. Автобуси не їдуть, таксі відмовляються. Свої автомобілі постійно на ремонті – як не ходова, то диски», – скаржиться житель придорожнього села Богдан.
-
(tu) Це тішить, маємо розпорядження від 10.06.2019 року, і фотографії доріг , викладені вище.
Як добре що існує таке розпорядження. Стало набагато легше
але кілометраж там ...
На папері кілометраж вражає... Скину фото у серпні, ще на гриби буду їздити туди. Закладетесь на пляшку бордо 2004 року, що буде дорога?
Пане @nsvvpn, питання відкрите , чи довіряєте ви обіцянкам влади і розпорядженням, і чи закладетесь на пляшку вина, що до осені зроблять дорогу?
-
Все деньги пошли на дотации энергоносителей
Какіє такіє дотаціі?
Державний дорожний фонд почав працювати з 1 січня 2018 року. Це не чергова урядова структура, а окремий казначейський рахунок, кошти з якого можуть витрачатися тільки на будівництво, ремонт, утримання, реконструкцію доріг. Формується він із 1) акцизного податку на пальне та авто (як ті, що вироблені в Україні, так і ввезені з-за кордону); 2) ввізного мита на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них; 3) плати за проїзд дорогами великогабаритного транспорту; 4) плати за проїзд платними автомобільними дорогами державного значення; 5) плати за передачу доріг в оренду або концесію; 6) кредитів, отриманих від іноземних держав або міжнародних фінансових організацій.
На повну дорожний фонд запрацює у 2020 році, коли до нього, згідно з законом, перераховуватимуть 100% митних та акцизних платежів за авто і нафтопродукти.
У 2018 та 2019 роках ці надходження були на рівні 50% та 75% відповідно.
В законі також чітко прописано, скільки грошей і на які потреби має виділятися. Найбільше отримує Укавтодор, який відповідає за ремонт та утримання доріг державного значення — 60% від усієї суми. На дороги місцевого значення іде 35% суми. І 5%, що залишилися, спрямовуються на безпеку дорожнього руху.
ага, у нас и пенсии платятся исключительно из пенсионного фонда
-
Глибоко нешановані владне бидло, ви нарешті мусите зрозуміти, що якщо результат буде такий самий, як за сіинарчуків, на начтупних виборах люди проголосують за іво бобула, або джекі чана.. Але не за вас
та їм насрать
гроші мають
шо треба куплять
а ми кричимо далі
-
Все деньги пошли на дотации энергоносителей
Какіє такіє дотаціі?
Державний дорожний фонд почав працювати з 1 січня 2018 року. Це не чергова урядова структура, а окремий казначейський рахунок, кошти з якого можуть витрачатися тільки на будівництво, ремонт, утримання, реконструкцію доріг. Формується він із 1) акцизного податку на пальне та авто (як ті, що вироблені в Україні, так і ввезені з-за кордону); 2) ввізного мита на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них; 3) плати за проїзд дорогами великогабаритного транспорту; 4) плати за проїзд платними автомобільними дорогами державного значення; 5) плати за передачу доріг в оренду або концесію; 6) кредитів, отриманих від іноземних держав або міжнародних фінансових організацій.
На повну дорожний фонд запрацює у 2020 році, коли до нього, згідно з законом, перераховуватимуть 100% митних та акцизних платежів за авто і нафтопродукти.
У 2018 та 2019 роках ці надходження були на рівні 50% та 75% відповідно.
В законі також чітко прописано, скільки грошей і на які потреби має виділятися. Найбільше отримує Укавтодор, який відповідає за ремонт та утримання доріг державного значення — 60% від усієї суми. На дороги місцевого значення іде 35% суми. І 5%, що залишилися, спрямовуються на безпеку дорожнього руху.
Шановний, ви не те виділиили
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
нагадати за кого ці горці голосують?
-
ВСЕ ВСЕ ЗНАЮТ
НО КАКТУС ВСЕ РАВНО ЖРУТ
на старый фонд придумают новый, высокого казначея поменяют на низкого, аже ТОРГИ для своих проведут
а деньги все равно воруются.
Вот бы маленький закончик на 3 статьи
1- нет дорог ищи где деньги в течении 10 лет после стройки :superman2:
2 - нет денег ищи заказчика и исполнителя в течении 10 лет после стройки :telephone:
з - 10 лет тюрьмы только за то что дорога развалилась в течении 10 лет после стройки :butcher:
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
нагадати за кого ці горці голосують?
До чого тут "горці" і як вони голосують? Маєте до цих людей якесь упереджене ставлення ?
З якою метою ділитие громадян України на "горців" і інших?
Це дорога з Франківщини на Закарпаття. Ключова, у плані розвитку туризму для цих двох областей з стратегічної точки зору.
-
Закарпаття, гори просто чудові.. тільки одна біда
(http://i.piccy.info/i9/b2e37b3f42e84fad35ebda61e72e9ae1/1561657428/380332/1325118/IMG_20190624_130311.jpg)
нагадати за кого ці горці голосують?
До чого тут "горці" і як вони голосують? Маєте до цих людей якесь упереджене ставлення ?
З якою метою ділитие громадян України на "горців" і інших?
Це дорога з Франківщини на Закарпаття. Ключова, у плані розвитку туризму для цих двох областей з стратегічної точки зору.
не звертайте на нього увагу, це звичайний кацапський провокатор, який "зареєструвався на форумі під вибори".
рік тому писав одне, зараз на 180 протилежне.
Просто ігноруйте цю "радіо-точку Ольгіно-Пєтькіно", чи хто воно?
-
Стан доріг дуже плачевний.. Чому державні організації ЗОВСІМ не виконують покладені на них функціі?
кредити витрачені
-
Зараз проходить саміт Україна - ЄС. Треба ставити питання, щоб ЄС будувало дороги.
-
Це як Сомалі? чи гірше?
Дорогу Р-21 Долина – Хуст вважають чи не найгіршою в області. Через поганий стан дороги скасовано кілька автобусних маршрутів. Люди неодноразово виходили на акції протесту.
«Дуже важко і страшно жити в тому місці, куди не приїде швидка. Ми наче закриті у своєму селі. Поїхати до районного центру майже неможливо. Автобуси не їдуть, таксі відмовляються. Свої автомобілі постійно на ремонті – як не ходова, то диски», – скаржиться житель придорожнього села Богдан.
Що це за бідолахи, які не можуть купити коней?
-
ось результат успішних плятьських реформаторів...
(http://i.piccy.info/i9/e6a0421494b28c95184bc34df2f2a568/1561659065/363261/1325118/IMG_20190623_132711.jpg)
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
-
ось результат успішних плятьських реформаторів...
(http://i.piccy.info/i9/e6a0421494b28c95184bc34df2f2a568/1561659065/363261/1325118/IMG_20190623_132711.jpg)
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Обычно гравийные дороги строят к небольшим сёлам и деревням, где укладывать дорожные плиты либо асфальт считается экономически нецелесообразным ввиду малого количества жителей и неясности перспективы населённого пункта.
-
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Обычно гравийные дороги строят к небольшим сёлам и деревням, где укладывать дорожные плиты либо асфальт считается экономически нецелесообразным ввиду малого количества жителей и неясности перспективы населённого пункта.
І яке відношення гравійна дорога має до автобану?
-
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Обычно гравийные дороги строят к небольшим сёлам и деревням, где укладывать дорожные плиты либо асфальт считается экономически нецелесообразным ввиду малого количества жителей и неясности перспективы населённого пункта.
І яке відношення гравійна дорога має до автобану?
Там потрібно будувати гравійні дороги, вони дешевші
-
але кілометраж там ...
На папері кілометраж вражає... Скину фото у серпні, ще на гриби буду їздити туди. Закладетесь на пляшку бордо 2004 року, що буде дорога?
Пане @nsvvpn, питання відкрите , чи довіряєте ви обіцянкам влади і розпорядженням, і чи закладетесь на пляшку вина, що до осені зроблять дорогу?
а Ви бачили у тому списку колонку введення в експлуатацію кілометрів?
:D
-
ось результат успішних плятьських реформаторів...
(http://i.piccy.info/i9/e6a0421494b28c95184bc34df2f2a568/1561659065/363261/1325118/IMG_20190623_132711.jpg)
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Звідки ви так авторитетно і безапеляційно взяли цю цифру? Надасте посилання?
Не потрібно робити автобан з нуля, прорубувати ліс, свердлити тунелі.
Можливо ви знаєте набагато більше за міністра інфрастуктури ? Бо той каже що у вас цифра завищена у 10 разів.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян назвав вартість проведення капітального ремонту та будівництва автомобільних доріг країни в минулому році.
За його словами, вартість середнього ремонту становить від 10 до 20 млн гривень за один кілометр, а капітальне будівництво з нуля дороги першої категорії - 1,5-2 млн євро.
https://www.epravda.com.ua/news/2019/02/2/644913/
-
На папері кілометраж вражає... Скину фото у серпні, ще на гриби буду їздити туди. Закладетесь на пляшку бордо 2004 року, що буде дорога?
Пане @nsvvpn, питання відкрите , чи довіряєте ви обіцянкам влади і розпорядженням, і чи закладетесь на пляшку вина, що до осені зроблять дорогу?
а Ви бачили у тому списку колонку введення в експлуатацію кілометрів?
:D
Ні не бачив, і згаданої дороги у списку не бачив. Це ж внутрішні дороги, які зроблять за кошти місцевив бюджетів.
-
Західній Україні цще гріх жалітися..
(http://i.imgur.com/HzLJGBF.png)
-
наконец то вновь начнут делать дороги на юго востоке страны (P) [ua]
скацапілі хахли югавастока не заслужили на дороги - їм будуй школи, амбулаторії, дороги а вони за бойка голосують і кличуть хуйло, бидло
інфораструктуру треба швидко розвивати на Заході і в Центрі
-
Ось навіть вчора появився відеозвіт відомого телеканалу :)
https://тсн/video/video-novini/vidpochinok-poblizu-ozera-sinevir-na-zakarpatti-yak-doyihati-ta-skilki-ce-koshtuye.html
(https://тсн/video/video-novini/vidpochinok-poblizu-ozera-sinevir-na-zakarpatti-yak-doyihati-ta-skilki-ce-koshtuye.html[/url)
-
Стан доріг дуже плачевний.. Чому державні організації ЗОВСІМ не виконують покладені на них функціі?
кредити витрачені
. А шо ты хотел в стране, где процентов 99 выпускников школы хотят быть политиками, полицейскими, судьями? А если кредиты потрачены, значит госструктуры бездельничают за казенный коши?
-
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
Доповідаю.
Гройсман зараз стрімко допилює дороги Вінницької області.
Ніфуйово допилює, шар асфальту півметра, а решта областей поки що мусить почекати.
так-таки і решта?!
чекають?
тобто на Полтавщині, Січеславщині, наприклад, не роблять?
-
В Україні кошти, виділені на дороги, витрачають у 2-2,5 рази менш ефективно, ніж у Словаччині.
Такого висновку дійшли експерти Центру економічної стратегії.
Висновок ґрунтується на основі показника Індексу ефективності витрат, який обчислюється в розрахунку: 1 євро витрат на 1 км автомобільних доріг.
-
Сьогодні знову їздив по згаданій дорозі Р-21: Долина Хуст.
Ніхто нічого не робив, осінь уже скоро і до кінця ррку недалеко.
Нешановані владні підерасти і їх холуї, запитайте будьласка пана Гройсмана, коли почнеться ремонт цієї дороги державного значення?
-
Роблять по черзі, біля Полтави трасу кладуть , бачив цими вихідними аж гай шумить.
-
Їздив на шефест
Дороги підлатали ув черкаській області
Готувався до п ..ца
Але більш менш
90 їдеш спокійно
Окрім маленької ділянки перед лисянкою
-
Ось нові відгуки вдячних громадян:
Участок — Долина - Межгорье
30.07.2019г.
Суцільна срака. З ями в яму. Тягнулись 5-15 км/год. Дороги взагалі немає. Їхали з дітьми вночі. Ще й туман заважав. Такий собі екстримчик) P.S. Можна їхати знімати фільм жахів
10.08.2019г. 22:28
Извините пожалуйста, но это п***а в не дорога, 50 км мы ехали 2,5 часа, хорошо было светло и видно было ямы, а по темноте можно слитеть с дороги только так, бедные люди которые там живут, куда смотрит наше правительство что это за дороги такие!!!
-
Тут пару місяців тому дописувачі постили окуєнні плани з окуєнними кілометражами ремонтів. Це супер.
Питання одне, де плять дорога?
-
Ще й туман заважав.
ганьба гройсману
-
У нас война, а это рокадные дороги, что бы вражеские танки не прошли. Так что все нормально.
-
Сьогодні знову їздив по згаданій дорозі Р-21: Долина Хуст.
Ніхто нічого не робив, осінь уже скоро і до кінця ррку недалеко.
Нешановані владні підерасти і їх холуї, запитайте будьласка пана Гройсмана, коли почнеться ремонт цієї дороги державного значення?
В цьому році не почнеться. 4 мільярди передбачені Закарпатському автодору на ремонт доріг заблоковані ОП.
-
42 млрд гривень "освоїли".
Сцуко, це декілька автобанів "німецької якості". Але десь ці "грошики" осіли впевнено по кишенях.
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Звідки ви так авторитетно і безапеляційно взяли цю цифру? Надасте посилання?
Не потрібно робити автобан з нуля, прорубувати ліс, свердлити тунелі.
Можливо ви знаєте набагато більше за міністра інфрастуктури ? Бо той каже що у вас цифра завищена у 10 разів.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян назвав вартість проведення капітального ремонту та будівництва автомобільних доріг країни в минулому році.
За його словами, вартість середнього ремонту становить від 10 до 20 млн гривень за один кілометр, а капітальне будівництво з нуля дороги першої категорії - 1,5-2 млн євро.
https://www.epravda.com.ua/news/2019/02/2/644913/
З кошторису. Щодо ремонту доріг про яких говорив Омелян - то не автобан. Їх вартість менша, десь близько 1 млн. євро за км.
-
Івано Франківськ скурвився і проголосував за Зе.Тепер будуть мати наслідки-Зе забирає гроші в місцевих бюджетів,буде ручне управління і корупція
-
Івано Франківськ скурвився і проголосував за Зе.Тепер будуть мати наслідки-Зе забирає гроші в місцевих бюджетів,буде ручне управління і корупція
а було подолано?
мої масі. :D
-
Вартість 1 км автобану 10 млн євро. 42 мільярди гривень хватить на 140 км.
Звідки ви так авторитетно і безапеляційно взяли цю цифру? Надасте посилання?
Не потрібно робити автобан з нуля, прорубувати ліс, свердлити тунелі.
Можливо ви знаєте набагато більше за міністра інфрастуктури ? Бо той каже що у вас цифра завищена у 10 разів.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян назвав вартість проведення капітального ремонту та будівництва автомобільних доріг країни в минулому році.
За його словами, вартість середнього ремонту становить від 10 до 20 млн гривень за один кілометр, а капітальне будівництво з нуля дороги першої категорії - 1,5-2 млн євро.
https://www.epravda.com.ua/news/2019/02/2/644913/
З кошторису. Щодо ремонту доріг про яких говорив Омелян - то не автобан. Їх вартість менша, десь близько 1 млн. євро за км.
З німецького кошторису?
Якась смішна картина. Просять зробити капітальний ремоет дороги 1 смуга в один бік, одна в інший. Міністр навів цифри з відкатами. А ви чомусь кажете що це зробити неможливо і аргументуєте це кошторисами автобанів.
:facepalm1:
-
Що планує з цим робити уряд, та пан Гройсман зокрема?
Доповідаю.
Гройсман зараз стрімко допилює дороги Вінницької області.
Ніфуйово допилює, шар асфальту півметра, а решта областей поки що мусить почекати.
а нічого, що гройся з Житомирської області почав? На Бердичів і далі до Вінниці? :K
-
Парни,
кому их (дороги) делать,
у Альткома Колесникова только есть техника, и люди ,
и все,
Вы посмотрите контингент спецов -дорожников,
это ж какой та кошмар,
дуаю китайцы и турки,
только они могут что то сделать 8-)
-
Навіть не знаю ,що краще ....
Нашим водіям-тільки напрямки....
Бо зроби дорогу и воно буде на фуре чи автобусе с себе Шумахера...
Вчора бачив одеский автобус идущий 130 по селу ,в лівому ряду по отремонтованой и подсвеченой трассе Литин-Винница...блимающий фарами...
50 км/годину-не не чув ні разу... Тільки напрямкі нажаль... :(
-
дуаю китайцы и турки
одних китайців нещодавно вже погнали нах
фуфлові виявилися
-
Навіть не знаю ,що краще ....
Нашим водіям-тільки напрямки....
Бо зроби дорогу и воно буде на фуре чи автобусе с себе Шумахера...
Вчора бачив одеский автобус идущий 130 по селу ,в лівому ряду по отремонтованой и подсвеченой трассе Литин-Винница...блимающий фарами...
50 км/годину-не не чув ні разу... Тільки напрямкі нажаль... :(
Штрафувати? НЄ, ніслішал.