Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Бідні американці і не знали, поки аналітик не відкрив їм очі.  :weep:
Добре, скажи скільки потужності ти можеж взяти у себе вдома від звичайної розетки на 110V у себе в кімнаті
Скільки потужності можна взяти від посиленої розетки на 110V, скільки від двохфазної на 220V?
   
Якщо нуль обірвати буде 380, 440 не буде ніяк.
400. 230 множене на корінь з трьох. а так- залежить від перекошенрсті навантаження.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Добре, скажи скільки потужності ти можеж взяти у себе вдома від звичайної розетки на 110V у себе в кімнаті
Скільки потужності можна взяти від посиленої розетки на 110V, скільки від двохфазної на 220V?

Ну все, аналітик відкрив очі всім, Ілон Маск з перекошеним лицем побіг до найближчої водойми топитись.
   
ну американські електромережі електрифікацію автотранспорту ніяк не потягнуть, там все дуже запущено, і старовинне як гівно мамонта. починаючи від використання 110 вольт в побуті.
у нас електрифікувати вийде запросто. як тільки з'являться тачки по нормальним цінам з пробігом від 400 км і можливістю підзарядки до 80% за годину, то крига скресне аж бігом.
є в них і 230 в побуті. але це потужні апарати типу бойлера, пральної машинки... змушений визнати, американська лєтрика краще продумана, ніж європейська
   
Що значить "грати"? Ти купив авто, а сусід його вкрав і їздить?
До чого тут це?
Грати, значить коїти дії сексуального характеру.
Без твого дозволу, звісно.
Як автопілот.
   
Ну все, аналітик відкрив очі всім, Ілон Маск з перекошеним лицем побіг до найближчої водойми топитись.
Ти так і не відповів на питання. Я зі звичайної розетки можу взяти 2.5 кіловата потужності, від посиленої 5 кіловат, якщо заведу три фази буде у мене навіть 10 кіловат
Цього більше ніж достатньо щоб зарядити авто на 500 км пробігу менше ніж за ніч.
Як ви будуете заряджати якщо у вас ще й по дві машини на сім'ю.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Грати, значить коїти дії сексуального характеру.
Без твого дозволу, звісно.

Ти пропонуїш чинити "дії сексуального характеру" з авто?  ;o  :S
І як ти собі це уявляєш? До чого тут ці збочення?

Мова про автопілот, а не викрадення і незаконне використання авто.
   
є в них і 230 в побуті. але це потужні апарати типу бойлера, пральної машинки... змушений визнати, американська лєтрика краще продумана, ніж європейська
11квт зарядстанція коштує в районі  1к євро з безплатною інсталяцію від продавця.
Бундесуряд повертає 900 євро компенсаціі.
Час повернення коштів  3 місяці.
В цьому році наявність зареєстрованого е-авто для повернення коштів як було раніше не є обов'язкова.

Чому не поставити задурно на майбутнє?
))

В минулому році приватних зарядок 70тис поставили
В цьому наберуть більше 100тис
На травень 2021 вже є 530тис приватних зарядних станцій в гаражах німців.
430тис з них поставлено по програмі субсидій


   
Ти так і не відповів на питання. Я зі звичайної розетки можу взяти 2.5 кіловата потужності, від посиленої 5 кіловат, якщо заведу три фази буде у мене навіть 10 кіловат
Цього більше ніж достатньо щоб зарядити авто на 500 км пробігу менше ніж за ніч.
Як ви будуете заряджати якщо у вас ще й по дві машини на сім'ю.

А что нужно заряжать каждый день? Какой у тебя пробег за год???
   
Мова про автопілот, а не викрадення і незаконне використання авто.
А нащо тобі автопілот?
Ти не вмієш керувати автомобілем?
   
чинити "дії сексуального характеру" з авто?
з дружиною чи подругою.
І не пропонуюа, а уявляю як варіант посбавлення людини особистих прав.
   
А что нужно заряжать каждый день? Какой у тебя пробег за год???
Я більше 15 тис. км на рік не накатую, але ж у вас 400 км за день намотати раз плюнути.
   
Ні, це проблема тих 6-тох людей, яких вона убила, і їхніх сімей.
Може ти не знаєш, але ще з біблійних часів люди вбивають одне одного.
І нема на те ради...
   
Тесла додала румунську, угорську та російську мови до інтерфейсу. Україномовні як завжди все ще «сомнєваются».
УкрАінци ж двоязикаті.
По всіх канонах бізнесу їм інтерфейса в останню чергу підлаштують,коли вже всякі там зулуси ,тутсі-путсі ,зникаючі племена амазонії...
А упорота половина двоязикатих  ще й буде дерти горло щоб не вводити , нє врємя ,нє так бістро і тд.
   
І ще одне.
Скоро на АЗС ви просто не заїдете.Ніхто ні ДВЗ ні електродрочери.
З 1 го жовтня Україна вводить їзду по чіпах.
Як завжди без підготовки інфраструктури для відпочинку тягачів і фур.
Ото все буде фурами і заставлено,як і окружні дороги навколо міст.
Хоть паржом.
   
І ще одне.
Скоро на АЗС ви просто не заїдете.Ніхто ні ДВЗ ні електродрочери.
З 1 го жовтня Україна вводить їзду по чіпах.
Як завжди без підготовки інфраструктури для відпочинку тягачів і фур.
Ото все буде фурами і заставлено,як і окружні дороги навколо міст.
Хоть паржом.
шо всі дальнобої будуть по локбукам їздити?  ;o 
   
їзду по чіпах
Будемо давити тваринок?
   
І ще одне.
Скоро на АЗС ви просто не заїдете.Ніхто ні ДВЗ ні електродрочери.
З 1 го жовтня Україна вводить їзду по чіпах.
Як завжди без підготовки інфраструктури для відпочинку тягачів і фур.
Ото все буде фурами і заставлено,як і окружні дороги навколо міст.
Хоть паржом.
е-е-е! ти про що?  ;o
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Добре, скажи скільки потужності ти можеж взяти у себе вдома від звичайної розетки на 110V у себе в кімнаті
Скільки потужності можна взяти від посиленої розетки на 110V, скільки від двохфазної на 220V?

Від звичайної розетки в США ніхто не заряджає. Від щитка на хаті, який як правило вже на стіні гаража, електрик робить відвід на те що називається NEMA 14-50.

Надає 40 amps (9.6kW) для всіх Тесла Model S, Model X, Model Y and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range заряджається з 32 amps. Надає приблизно до 30 миль (50 км) за годину.

Робота ліцензованого електрика займає приблизно 15-20 хвилин і коштує 250-350 долларів в Каліфорнії.

   
Я більше 15 тис. км на рік не накатую, але ж у вас 400 км за день намотати раз плюнути.

Я получаю в машину 24 Ампера в одну фразу.

С учётом всех потерь это пусть 5 kwh.

С 23 до 7 утра
 8 часов. По ночному тарифу я успеваю залить
40 kwh.

Расход по трассе 17 kwh на сотню.
По городу - 20 kwh на сотню.

И.е. каждую ночь я по ночному тарифу получаю
200 км в режиме город.
Которые я не выкатываю.


А если я приехал вечером, в 19. И знаю что завтра мне опять ехать
То с 19 до 9 утра у меня 14 часов.
70 kwh., Полный заряд
   
Я получаю в машину 24 Ампера в одну фразу.

С учётом всех потерь это пусть 5 kwh.

С 23 до 7 утра
 8 часов. По ночному тарифу я успеваю залить
40 kwh.

Расход по трассе 17 kwh на сотню.
По городу - 20 kwh на сотню.

И.е. каждую ночь я по ночному тарифу получаю
200 км в режиме город.
Которые я не выкатываю.


А если я приехал вечером, в 19. И знаю что завтра мне опять ехать
То с 19 до 9 утра у меня 14 часов.
70 kwh., Полный заряд
Ну нащо ти агітуєш нас на вживаний американський брухт?
Коли зможеш назбирати на нову машину з Європи, ласкаво просимо!
Приходь на форум, агітуй пенсіонерів на купівлю електросамоката.
   
Если заморочиться увеличением гюдоговорной мощности, то чаржер в машине на 48 ампер, и позволяет заряжаться грубо говоря в 2 раза быстрее.

Но 200 км за ночь мне хватает.
   
Ну нащо ти агітуєш нас на вживаний американський брухт?
Ну нащо ти агітуєш нас на вживаний американський брухт?
   
Від звичайної розетки в США ніхто не заряджає. Від щитка на хаті, який як правило вже на стіні гаража, електрик робить відвід на те що називається NEMA 14-50.

Надає 40 amps (9.6kW) для всіх Тесла Model S, Model X, Model Y and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range заряджається з 32 amps. Надає приблизно до 30 миль (50 км) за годину.

Робота ліцензованого електрика займає приблизно 15-20 хвилин і коштує 250-350 долларів в Каліфорнії.

Показати зображення...
це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o
   
це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o
А в штатах до хат хіба не високовольтка підводиться? І трасформатори на всіх стовпах?  :-)o
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o

Не знаю. Ті що по будівельному коду вимагаються, ті і підведені.
   
А в штатах до хат хіба не високовольтка підводиться? І трасформатори на всіх стовпах?  :-)o
в хату на скільки я знаю одна або дві фази по 110 вольт заходить
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

А в штатах до хат хіба не високовольтка підводиться? І трасформатори на всіх стовпах?  :-)o

В мому місті стовпів майже немає. Все під землею. Якщо тут є електрики знайомі з тим як це працює в США, то вони розкажуть. Впевнений, що на YouTube що можна знайти.
   
Не знаю. Ті що по будівельному коду вимагаються, ті і підведені.
Та міді на дроти пішло немірянно і все з твоєї кишені.
Це в тебе мабуть будинок не з дешевих, так тобі електрики по потужності завели нормально.
У інших думаю ситуація буде значно гірше.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Та міді на дроти пішло немірянно і все з твоєї кишені.
Це в тебе мабуть будинок не з дешевих, так тобі електрики по потужності завели нормально.
У інших думаю ситуація буде значно гірше.

Тут все робиться стандартно по коду, не думаю що для мене робили щось по іншому, ніж для інших в більш дешевих чи дорогих будинках. Тесл тут зараз неміряно, всі заряджається по ночам дома, про якісь проблеми в інших з зарядкою я не чув.

Останнє редагування: 3 серпня 2021 17:05:30 від Dobre
   
Та міді на дроти пішло немірянно і все з твоєї кишені.
Це в тебе мабуть будинок не з дешевих, так тобі електрики по потужності завели нормально.
У інших думаю ситуація буде значно гірше.

Стандартна північноамериканськ а підводка до хати - 200амп.
   
Тут все робиться стандартно по коду, не думаю що для мене робили щось по іншому, ніж для інших в більш дешевих чи дорогих будинках.
Канєшно по коду, тобі завели елктрику на 40 ампер і взяли за це не зле грошей, а там де будують по-дешевше там 20 ампер і все по кодам.
   
Стандартна північноамериканськ а підводка до хати - 200амп.
Та шо ти триндиш, глянь таблицю, якої товщини тобі мідь доведеться кидати на 200 ампер.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Канєшно по коду, тобі завели елктрику на 40 ампер і взяли за це не зле грошей, а там де будують по-дешевше там 20 ампер і все по кодам.

Яку тобі електрику підведуть, ти не вибираєш. Є код штату та додатково вимоги міста.
   
Яку тобі електрику підведуть, ти не вибираєш. Є код штату та додатково вимоги міста.
Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.
   
Та шо ти триндиш, глянь таблицю, якої товщини тобі мідь доведеться кидати на 200 ампер.

А шо, мідний кабель став проблемою в північній америці? Зараз ще раз перепитаю у професійного електрика.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Я знаю одне, в мому місті на 100 тисяч візуально 5 тисяч чи більше Tesla, на дорозі Тесла з права, ззаду, попереду і ще дві назустріч. І всі якось заряджають я і ніколи не чув про те що комусь не вистачило потужності.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

А нащо тобі автопілот?
Ти не вмієш керувати автомобілем?

Вмію, я багато чого вмію, але це не значить, що я повинен це робити сам.

За такою логікою треба відмінити всі обслуговуючі професії - водіїв, пілотів, і т.д. і т.п. Якщо не вмієш керувати літаком, то нічого літати. Не вмієш керувати автомобілем, то ходи пішки.

Я зрозумів в чому твоя проблема, для тебе керування автомобілем - це самоціль, ти катаєшся на автомобілі, це розвага, а не необхідність.
А для мене автомобіль - це засіб пересування зточки А в точку Б. І чим менше зусиль з мого боку тим краще.
Тому і розробили автоматичні коробки передач, крузконтролі, і т.д. і т.п.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.

Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.

Останнє редагування: 3 серпня 2021 17:41:54 від Dobre
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.
зарегульовано не гірше радянських гостів, де навіть розмір та форма цицьок були стандартизовані. і причому схалтурити зовсім не просто. та ще й навздогін прилетить
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія