Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Наземний громадський транспорт зупинятиметься на час повітряної тривоги – рішення Ради оборони Києва

місяць пройде і буде зрозуміла доречність  цьго заходу
але ж  , є досвід Миколаєва і Харкова 
   
Їде повний автобус/тролейбус людей вниз по Тараса Шевченка.
Повітряна тривога. Обстір центру міста.
Варіант 1. Транспорт зупинили. Башмак під колесо поклали. Ничканулись в один з підземних пішохідних переходів яких в центрі вистачає. Прилетіла херня, осколки порозліталися, всі живі.
Варіант 2. Усі їдуть. Прилетіла херня, осколками вбило водія, бус полетів некерований вниз по проспекту, десятки загиблих.
І ще купа аналогічних варіантів.

Не треба нести херню про пошук сховища в чужому районі.
Підземні переходи є скрізь.
Навіть у під'їзд зайти краще, ніж бути посеред проспекту в автобусі.
Якщо усім пох і вони будуть стирчали купою на відкритому місці, бо ліньки - ну, кожен сам хазяїн своєї долі.

На відрізку вулиці Саксаганського (чи Жилянської - вічно плутаю) від ЖД вокзала до станції м. Олімпійська - жодного підземного переходу.

Довелось переконатись на власні очі - коли 15 березня довелось йти пішки з вокзалу до Олімпійської, щоб хоч якось потрапити на Теремки.
   
На відрізку вулиці Саксаганського (чи Жилянської - вічно плутаю) від ЖД вокзала до станції м. Олімпійська - жодного підземного переходу.

Довелось переконатись на власні очі - коли 15 березня довелось йти пішки з вокзалу до Олімпійської, щоб хоч якось потрапити на Теремки.

На обох вулицях немає жодного підземного переходу.
   
На відрізку вулиці Саксаганського (чи Жилянської - вічно плутаю) від ЖД вокзала до станції м. Олімпійська - жодного підземного переходу.

Довелось переконатись на власні очі - коли 15 березня довелось йти пішки з вокзалу до Олімпійської, щоб хоч якось потрапити на Теремки.

На  обох жодного підземного переходу немає...
   
Підземні переходи є скрізь

в центрі вони є лише на станціях метро
наприклад на тому ж Шевченка це м. Університет і через 200м. біля щорса і все.
   
Не треба нести херню про пошук сховища в чужому районі.
Підземні переходи є скрізь.
Навіть у під'їзд зайти краще, ніж бути посеред проспекту в автобусі.
Якщо усім пох і вони будуть стирчали купою на відкритому місці, бо ліньки - ну, кожен сам хазяїн своєї долі.
Це ви, дядьку, херню несете. В Києві безліч районів, де нема ніяких підземних переходів.
Про під'їзди взагалі мовчу, бо на тролінг схоже.
А так - да, будуть стирчати, або й воювати з водієм, щоб не виходити, бо проїзд сплачено.
   
Потім через 40 хвилин відбій - всі назад.
Десь так.
Скрізь таке. Потрібно розуміти, що нарід у нас поводить себе, може й нерозумно, але саме так. І, виходячи з цього, видавати різні мудрі постанови.
   
Підземні переходи не дають нормального захисту від прямого попадання, то не бомбосховище.
   
А взагалі, хочеш - не хочеш, а в українських містах доведеться будувати на вулицях якісь залізобетонні шелтери, на зразок харківських. Бо етот дождь надовго, треба звикати до нової реальності.
   
Хто був в Ізраїлі, що там з укриттями на вулиці?
Про кімнати всередині квартири та залізні жалюзі я чула, а про транспорт - якось не довелось.
   
А взагалі, хочеш - не хочеш, а в українських містах доведеться будувати на вулицях якісь залізобетонні шелтери, на зразок харківських. Бо етот дождь надовго, треба звикати до нової реальності.

краще б починали будувати, а не видавали ідіотські накази
   
А взагалі, хочеш - не хочеш, а в українських містах доведеться будувати на вулицях якісь залізобетонні шелтери, на зразок харківських. Бо етот дождь надовго, треба звикати до нової реальності.
то є проблема,  бо в тому шелтері має бути туалет та комунікації до нього, а в нас чомусь місцева влада вважає що громадськими туалетами в місті є МакДональдси.
І взагалі той шелтер має бути модульним щом після перемоги частину зняти, вставити прозорі стіни а на даху відкрити кав'ярні, а не тупо набудувати житла ддя бомжів, від якого потім ще десять років буде місцеве населення страждати.
В ідеалі має ще вміщати 1-2 одиниці громадського транспорту і якщо з автобусом то проблема лише площі, то з тролейбусом все складніше. Починати слід з трамвайних зупинок, які вже відмежовані від навколишнього світу і вже мають окремі входи, типу "швидкісної" лінії. Але то таке. Хуйло здохне швидше, ніж у нас розроблять техзавдання, проведуть конкурс, визнають недійсним, спиздять проект призера, переробоять від своєї фірми і так далі.

Останнє редагування: 1 серпня 2022 13:45:26 від Wheee
   
місяць пройде і буде зрозуміла доречність  цьго заходу
але ж  , є досвід Миколаєва і Харкова 
Там іншим обстрілюють, і постійно
   
то є проблема,  бо в тому шелтері має бути туалет та комунікації до нього, а в нас чомусь місцева влада вважає що громадськими туалетами в місті є МакДональдси.
І взагалі той шелтер має бути модульним щом після перемоги частину зняти, вставити прозорі стіни а на даху відкрити кав'ярні, а не тупо набудувати житла ддя бомжів, від якого потім ще десять років буде місцеве населення страждати.
В ідеалі має ще вміщати 1-2 одиниці громадського транспорту і якщо в автобусом то проблема лише площі, то з тролейбусом все складніше. Починати слід з трамвайних зупинок, які вже відмежовані від навколишнього світу і вже мають окремі входи, типу швидкісної лінії.
Та варіанти можуть бути різні, сортир то не проблема, не обов'язково мати каналізацію.
Як на мене, факт, що це вже потрібно робити, а не хнею займатись. Проектувати, закладати фінансування, етц.
Хоча, може й робиться щось, на публіку повідомлень не було.
   
Та варіанти можуть бути різні, сортир то не проблема, не обов'язково мати каналізацію.
Як на мене, факт, що це вже потрібно робити, а не хнею займатись. Проектувати, закладати фінансування, етц.
Хоча, може й робиться щось, на публіку повідомлень не було.
то ви не стояли біля біосортиру в червні. А якби він ще й був у замкнутому приміщенні....
Реалії вони такі, що "отвєрнітєсь, рєбьонку нужно попісять" і не факт що хоча б відро є.

Останнє редагування: 1 серпня 2022 13:55:53 від Wheee
   
Якщо поряд немає куди сховатись і вигрузити пасажирів, який зміст у цих діях?

хіба що що техніка може переміщатись, але це практично не спостерігається.
   
то ви не стояли біля біосортиру в червні. А якби він ще й був у замкнутому приміщенні....
Реалії вони такі, що "отвєрнітєсь, рєбьонку нужно попісять" і не факт що хоча б відро є.
Ну, сортир може на вулиці, вкопаний в землю, всередині лише "інтерфейс вводу".
До того ж тимчасове укриття, до години-двох, за цей час ні в транспорті, ні на вулиці ніхто особливо не шукає "отліть".
   
Рішення Ради оборони міста Києва.
А хто нею керує персонально? Чиє то власне рішення. Повішати"прийняти" Рішення можна на різні структури, а от придумати таки хтось міг персонально.

   
А я нещодавно була під час тривоги в Магелані.
Буквально - тільки-но зайшла і завило.
Всіх вигнали, співробітники Ашана в червоних жилетках попрямували до метро. Ну, й покупці частково.
Потім через 40 хвилин відбій - всі назад.
Десь так.
У магазині ще сяко-тако. А за транспорт треба знову платити, або сунути пішки додому: з маленькими дітьми, паличкою старечою...
А хто дочекається кінця тривоги, то його повезуть далі безкоштовно?
А кому на поїзд?
Щось мені здається, що це "рішення" прийшло в голову тОму, хто ніколи громадським транспортом не їздив і той хтось на зразок депутата, що пропонував бабці продати пса.

Останнє редагування: 1 серпня 2022 15:29:48 від ЛАРТА
   
А хто нею керує персонально?
На момент створення - Віталія. Що там зараз - хз, інфи про цю раду нема.
   
На момент створення - Віталія. Що там зараз - хз, інфи про цю раду нема.
Може знайдеться який журналіст, що з тим розбереться. Н-д, хто буде відшкодовувати водіям простій...
   
А хто нею керує персонально? Чиє то власне рішення. Повішати"прийняти" Рішення можна на різні структури, а от придумати таки хтось міг персонально.
о, у нас суспільство почало ставити питання. От коли цього довбня повторно не оберуть, то інші почнуть думати над своїми рішеннями.
   
Можна купити або дістати з балкона/горища велосипед та самокат. Але до них треба каску та бронежилет. Можливо бронештани. Принаймні є такі футболки.

Останнє редагування: 1 серпня 2022 15:46:21 від com1
   
Можна купити або дістати з балкона велосипед та самокат. Але до них треба каску та бронежилет. Можливо бронештани. Принаймні є такі футболки.
а ще можна бігати, но то таке, та й коліна не вічні і душ не у всіх в кінці маршруту.
   
о, у нас суспільство почало ставити питання. От коли цього довбня повторно не оберуть, то інші почнуть думати над своїми рішеннями.
Ну... В наш час на загальному фоні народовладдя Віталя далеко не в топі довбнів.
   
ПТ, зазвичай, триває біля 2-х годин
це ще літо
а взимку? війну закінчать?
це якесь шкідництво
жодного сховища за 5 місяців не побудували, зате отаке...
Якщо водія вб'є під час виконання службових обов'язків то це порушення і хвірмо мусить сплатити достобіса грошей як сім'ї водія так і пасажирів, легше якщо це державний тролейбус, держава може дозволити собі невиконання судових рішень, а хвірмо ні.

А так моршрудко встане посеред мосту через Дніпро і ховайтеся де бажаєте.

Розумне та зважене рішення достойників.
   
Ну... В наш час на загальному фоні народовладдя Віталя далеко не в топі довбнів.

в топі, і топі
ні доріг, ні метро загалом, ні укрить наразі
тільки криша мафії забудовників
   
Це ви, дядьку, херню несете. В Києві безліч районів, де нема ніяких підземних переходів.
Про під'їзди взагалі мовчу, бо на тролінг схоже.
А так - да, будуть стирчати, або й воювати з водієм, щоб не виходити, бо проїзд сплачено.

І в якому ж "районі" немає ніяких підземних переходів (і укриттів)?
Якщо у вас район це не квартал...

Ви можете вважати згадку підїздів тролінгом, але по факту - де краще бути коли по вулиці розлітаються осколки: в автобусі, просто неба на зупинці, чи в підїзді/під аркою будинку?
Є ще 50ти річної давнини рекомендації де бути під час повітряної тривоги та можливого ядерного удару - суть в одному: знайти укриття.
І просто неба лягти за дерево/бордюр/тощо, але аж ніяк не сидіти в автобусі на проспекті...
   
Хто був в Ізраїлі, що там з укриттями на вулиці?
Про кімнати всередині квартири та залізні жалюзі я чула, а про транспорт - якось не довелось.

Укриття є в кожному будинку, не тільки у жилому.
І ховаються усі включно з водіями...
   
Пасажири комунального наземного транспорту не сплачуватимуть за проїзд повторно після відбою повітряної тривоги

❗️Місто закликає пасажирів користуватися укриттями та не залишатися на зупинках під час повітряної тривоги.

✔️Трамваї після отримання сигналу про повітряну тривогу довозитимуть пасажирів до найближчої зупинки, автобуси та тролейбуси – до найближчої зупинки або розширення проїжджої частини – «кишені».

✔️Після відбою тривоги водій чекатиме пасажирів протягом 10 хвилин. Пасажири, які за цей час не встигнуть повернутися до транспортного засобу, зможуть скористатися наступним.

❕Сплачувати за проїзд повторно не треба в обох випадках.  Контролери будуть попереджені про це та отримають відповідні інструкції.

❗️
   
Пасажири комунального наземного транспорту не сплачуватимуть за проїзд повторно після відбою повітряної тривоги
Ще б розтлумачили, як водій має заробити собі хоча б на бензин, якщо 1-2 рази простоїть по 2-3 години. І куди він зі своїм автобусом має ховатися?
   
В наш час на загальному фоні народовладдя Віталя далеко не в топі довбнів.
Підозрюю, що то не його ініціатива. Навпаки, це на нього поллється негатив.
Може з'явиться черговий відосік і все відмінять?
   
І в якому ж "районі" немає ніяких підземних переходів (і укриттів)?
Якщо у вас район це не квартал...

Ви можете вважати згадку підїздів тролінгом, але по факту - де краще бути коли по вулиці розлітаються осколки: в автобусі, просто неба на зупинці, чи в підїзді/під аркою будинку?
Є ще 50ти річної давнини рекомендації де бути під час повітряної тривоги та можливого ядерного удару - суть в одному: знайти укриття.
І просто неба лягти за дерево/бордюр/тощо, але аж ніяк не сидіти в автобусі на проспекті...
Вам вже вище відповідали щодо підземних переходів, можу додати - ну от Позняки, наприклад. Шото навскидку жодного такого не пригадаю.
Щодо під'їздів, чому тролінг - так вони у Києві майже всі на замках, до війни хоч консьєржки сиділи.
Всі ваші поради, можливо, й мали б сенс, якби мова йшла про десяток людей. А з траліків та автобусів в час пік висиплються сотні. Якщо висиплються, не пошкодують свої копійки за проїзд.
   
Підозрюю, що то не його ініціатива. Навпаки, це на нього поллється негатив.
Може з'явиться черговий відосік і все відмінять?
Така сама думка була. Поки не почую виступу Віталі на цю тему, не повірю, що то його ініціатива.
   
Сплачувати за проїзд повторно не треба в обох випадках.  Контролери будуть попереджені про це та отримають відповідні інструкції.
Омг. В маршрутку - шановний, я з вами їхав до тривоги, вот тє хрєст! - Вірю, бро, заходь! :laugh:
   
Підозрюю, що то не його ініціатива. Навпаки, це на нього поллється негатив.
Може з'явиться черговий відосік і все відмінять?
як уїбе зупинку, на якій вивантажаться 2-3 тролейбуси і пара маршруток, то з' явиться відосик з нещасним занепокоєним обличчям і обіцянками покарати хуйла, а потім міністрів закордонних повозять пофоткатись.
   
Пасажири комунального наземного транспорту не сплачуватимуть за проїзд повторно після відбою повітряної тривоги

❗️Місто закликає пасажирів користуватися укриттями та не залишатися на зупинках під час повітряної тривоги.

✔️Трамваї після отримання сигналу про повітряну тривогу довозитимуть пасажирів до найближчої зупинки, автобуси та тролейбуси – до найближчої зупинки або розширення проїжджої частини – «кишені».

✔️Після відбою тривоги водій чекатиме пасажирів протягом 10 хвилин. Пасажири, які за цей час не встигнуть повернутися до транспортного засобу, зможуть скористатися наступним.

❕Сплачувати за проїзд повторно не треба в обох випадках.  Контролери будуть попереджені про це та отримають відповідні інструкції.

❗️

Так далекій віртуальний світ чиновництва від реального. Можу розповісти, що буде... 50-70% пасажирів взагалі будуть сидити всередені. Ну хтось може вийде повітрям подихати... Більш того, за хвилину після відбію - вони влаштують цькування водія, щоб він не чекав 10 хв .... І не кожен водій витримає 5-8 хв... того знущання... Що буває на зупинках по прильоту - нещодавно бачили у Харкові, Миколаєві...

До речі, вже час якось випиляти ту "труху" з інформаційного простору. Серьозно. Дозволяють собі фото загиблих ставити як є, аби першими... Не в усіх сталеві нерви :( Але в усіх проблеми. І багато людей в яких реальний шок від їх фото... Останній раз в мене також... :(

Аж трусить. Ну то таке. Я повертаюсь додому і буду у Києві вже ввечері 03.08.22... Через Варшаву-Перемишль бо на прямий потяг з Варшави квитків не було, коли я дивився. Не в тому проблема... От ми (вчителі) будемо готувати школу до навчального року - а як то можливо офлайн в поточних умовах... ??? Так, в нас є цокольний поверх під їдальнею та спортзалом, і навіть з двома виходами, але то офіційно не сховище... А неофіційно - то братьска могила у випадку прямого влучання... Краще вже лежати на спортмайданчику носом у траву... Ну, годі... У вересні ще можна так полежати - у січні що робити??? Замерзнути к свиням??? :(

Якщо кому цікава моя думка, і я донесу її до диреції Школи та до РВО Дніпровського району також, я вважаю, що освіта - то ДУЖЕ важливо, але вищій рівень - то ЖИТТЯ. І якщо дитина загине - 1. Їй буде все одно, хто на кого перекладав відповідальність... 2. :( Загиблій дитині та освіта вже непотрібна. Абсолютно. Ну треба ж мати елементарне розуміння...

Та яка різниця, закінчить дитина 11 класну програму у 17-18 років чи у 18-19??? НІЯКОЇ... Просто відміняти 22-23 навчальний рік.

І крапка. Я впевнений, що в міносвіти, міських і районних відділеннях та централізованих бухгалтеріях працюють суперпрофі, що знайдуть собі справи на 1 рік неоплачуваної відпустки. Гроші ЗСУ  :-B   

Я собі знайду що робить....  8-)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія