Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Він вже пішов. Швидкий пошук в Гугл дає посилання на дві компанії в Каліфорнії та Арізоні що займаються переробкою відпрацьованих панелей без дотацій та статтями як вони саме це роблять.
Dobre, скільки в тебе машин і скільки з них електричні?

90% рентованого житла в Америці не мае можливості забезпечити швидку зарядку і не будуть такими найближчі 10-20 років, що ти пропонуеш робити з ними?

Ти ж не дурний хлопець і таки розуміеш, що виправдовуючись перед самим собою свою не зовсім розумну покупку, ти як та відома історична особа говориш: ну немае хліба (дешевого бензину), так чого це бидло не ість тістечка (купуе електромобілі)?

Останнє редагування: 3 липня 2022 20:16:11 від Chako
   
Измельчить в порошок  кремний с легирующими элементами и зафигачить в сухой цемент. Тяжелые элементы связываются в нерастворимые в воде силикаты. Из бетона из этого цемента делать фундаменты для солнечных батарей в Сахаре.
Можно поступить и более дорогим способом посредством  нагревания с переходными  металлами с получением металлоподобных тугоплавких  и химически инертных силицидов.

економічність просто зашкалює
   
економічність просто зашкалює
Кремнивые пластины очень ценное вторьсырье. 
Очищенный кремний получают перегонкой в самогонном аппарате SiCl4 и дальнейшим востановлением водородом.
А хлорид кремния получают нагревом грязного кремния в атмосфере хлора.
А грязный кремний получают восстановлением из песка при помощи кокса ,так вот эту стадию при использовании вторьсырья можно опустить.
   
«Лошади кушают овёс и чего, а Волга впадает в Каспийское море.» (с)

Ну зливаємось - так зливаємось  :(
   
Dobre, скільки в тебе машин і скільки з них електричні?

90% рентованого житла в Америці не мае можливості забезпечити швидку зарядку і не будуть такими найближчі 10-20 років, що ти пропонуеш робити з ними?

Ти ж не дурний хлопець і таки розуміеш, що виправдовуючись перед самим собою свою не зовсім розумну покупку, ти як та відома історична особа говориш: ну немае хліба (дешевого бензину), так чого це бидло не ість тістечка (купуе електромобілі)?

Якщо ти дійсно живеш в США, то знаєш, що більшість тих хто живе в арендованому житлі рідко купує нові машини. Вони не є цільовою групою потенційних покупців ні для Форда, ні для GM, ні для Хундая чи Хонди. Це нішева категорія людей яка не визначає політику того що виробники автомобілей будуть виробляти, не визначає якісь тенденції на ринку, і яка здебільшого купує та потім перепродає вживані авто.

Щодо мене, то я не впевнений що коли небудь зможу повернутись до машини з ДВЗ, не тільки через ціни на бензин, а через те що електрична машина значно краща та зручніша в повсякденному житті. І це підтверджують інші, бо візуально де я живу нові електричні маши складають вже значну частину того що я бачу на дорогах. Фактично важко знайти момент, коли навкруги не буде хоч одного електромобіля.
   
економічність просто зашкалює
не дорожче грошей
   
90% рентованого житла в Америці не мае можливості забезпечити швидку зарядку і не будуть такими найближчі 10-20 років, що ти пропонуеш робити з ними?

1. Якщо це житло - квартира, то питання як ти плануєш (хочаб теоретично) заряжати теслу саме в квартирі?
Це в Гонконгу здається машина паркується в квартирі, але точно не в США або Канаді.
І якщо машина стоїть в підземному паркінгу, то на її паркомісце треба підвести зарядку.
Або вона вночі стоїть на публічній зарядці. Але точно НЕ В КВАРТИРІ.

2. Якщо це приватний будинок, то на будь-який бужинок приходить висока напруга на трансформатор (свиню) яка видає в розетки 2 фази по 110 воль.
Склавши 2 фази отримуємо 220 вольт, від яких і заряжається тесла ВДОМА.
І саме під таку схему розрахований типовий чаржер на 40-48А 220V американської тесли.
32А це 7kW і повна зарядка батареї  менше ніж за 10 годин, поки власник спить.


3. Нахіба взагалі вдома швидка зарядка?! ШВИДКИМ є суперчаржер, котрий потрібен, коли ідеш далеко, між містами.
Навіть 16А зарядка за 12 годин заливає в model S більше 200 км пробігу, тобто
задовольняє щоденні потреби.
   
90% рентованого житла в Америці не мае можливості забезпечити швидку зарядку і не будуть такими найближчі 10-20 років, що ти пропонуеш робити з ними?

На паркінгу звичайної розетки 110 вистачить, перекриє 95% потреб.
Швидка зарядка потрібна лише під час далеких поїздок..... Таких зараз повно по каліфорнії

Ти ж не дурний хлопець і таки розуміеш, що виправдовуючись перед самим собою свою не зовсім розумну покупку, ти як та відома історична особа говориш: ну немае хліба (дешевого бензину), так чого це бидло не ість тістечка (купуе електромобілі)?

У мене складається враження що це ти виправдовуєш себе що не купив до того як на них підскочили ціни.
   
До речі, Uki, я пам’ятаю в тебе були якісь технічні проблеми з  встановленням домашньої зарядки на 32А 240 Vщо дає біля 30 миль за годину, і ти планував заряджатись від розетки 110V. Як це для тебе працювало чи працює з Мустангом?
   
До речі, Uki, я пам’ятаю в тебе були якісь технічні проблеми з  встановленням домашньої зарядки на 32А 240 Vщо дає біля 30 миль за годину, і ти планував заряджатись від розетки 110V. Як це для тебе працювало чи працює з Мустангом?

Я навіть ще не вивчав питання встановлення 240в бо поки що немає такої потреби..... Просто не бачив у себе цієї розетки так сходу, тому і сказав..... 110 вдома і в офісі з головою вистача. Ще заряджаюсь біля LA Zoo під час воркауту так що часто навіть вдома чи в офісі нема потреби підключатись
   
Я навіть ще не вивчав питання встановлення 240в бо поки що немає такої потреби..... Просто не бачив у себе цієї розетки так сходу, тому і сказав..... 110 вдома і в офісі з головою вистача. Ще заряджаюсь біля LA Zoo під час воркауту так що часто навіть вдома чи в офісі нема потреби підключатись

Скільки миль на годину додається від домашньої розетки 110V 15-20A?

ПС якщо в тебе думає є система клімат контролю, електрична духовка, повнорозмірні пральні та сушильні машини, то в США вони звичайно підключаються до 240V. Так що швидше за всяко така можливість є.
   
Скільки миль на годину додається від домашньої розетки 110V 15-20A?

десь 4 милі.

ПС якщо в тебе думає є система клімат контролю, електрична духовка, повнорозмірні пральні та сушильні машини, то в США вони звичайно підключаються до 240V. Так що швидше за всяко така можливість є.

Ну духовка та сушилка таки газові. Пральна та сушильна підключаються до 110. А от HVAC таки до 240 вольт скоріш за все підклювається
   
Кобальт, кадмий, мышьяк, свинец- не редкоземельные элементы.
 Кроме того, при дотировании процесса утилизации производителями солнечных элементов, процеес перейдёт  на уровень коммерческого.

Ага, дотирование. Называется плата за тонну отгрузки, от $60 до $100. Платить никто не хочет, ибо отправить на свалку - $1 за тонну. :)
   
Він вже пішов. Швидкий пошук в Гугл дає посилання на дві компанії в Каліфорнії та Арізоні що займаються переробкою відпрацьованих панелей без дотацій та статтями як вони саме це роблять.

Очередные новости из будущего. :)
   
На паркінгу звичайної розетки 110 вистачить, перекриє 95% потреб.
Швидка зарядка потрібна лише під час далеких поїздок..... Таких зараз повно по каліфорнії

У мене складається враження що це ти виправдовуєш себе що не купив до того як на них підскочили ціни.
Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.

- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.

Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.
   
Re:Светлое будущее электрических машин  


- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити
Ну  скажу так- пока вы больше правы, чем не правы с временем зарядки. Но над этой проблемой весьма интенсивно и успешно работают. И достаточно скоро время зарядки сократится до порядка 15 минут. А пробег   на одной зарядке около 1000 км.  Лучшие разработки уже показывают такие результаты.
   
Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.

- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.

Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.

Це ваш вгасний досвід і спосіб життя

Тим не менш 90% авто ніколи не їздять далі 200 км на день

використовуються як "міські жоповозки"
Це стосується як маленьких машин так і паркетеиків чи пікапів

   
Та сама історія між іншим з телефонами смартфонами

Смарт на один день -щаряду   покриває потреби 95%  користувачів

Тому коепкові телефони мають невелику долю ринку

   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Ну  скажу так- пока вы больше правы, чем не правы с временем зарядки. Но над этой проблемой весьма интенсивно и успешно работают. И достаточно скоро время зарядки сократится до порядка 15 минут. А пробег   на одной зарядке около 1000 км.  Лучшие разработки уже показывают такие результаты.
Хочеш наїбати джоуля з ленцем? B-)
   
Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.

- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.

Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.

150 kWt зарядні пристрої зараз. Бак заливається за півгодини
   
150 kWt зарядні пристрої зараз. Бак заливається за півгодини
в тебе вдома?  ;o
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Хочеш наїбати джоуля з ленцем? B-)

Вже наїбали
Цей чарджер потужністю 350 kWt
   
Я багато разів, значно більше 10, іздив на відстані від 700 км на Теслі. Наприклад, мені від дверей до дверей дім - дім в Сан Франціско Бей Арія 455 миль (725 км), ізджу цією самою дорогою 10 років 3 рази на рік щонайменьше. На цю відстань на Tеслі додається десь 50 додаткових хвилин, приізджаю за 6:50 хвилин на ДВЗ з однією зупинкою на 5 хв дозправитись, і десь за 7:45 на Теслі з однією зупинкою на 30 хв і другою зупинкою на 15-20 хвилин.

Така сама статистика коли ізджу в Арізону, Юту - на кожні 700 км в мене додається година. Не так вже погано, бо їздити 700 км з однією зупинкою на 5 хвилин, це досить важко.

Щодо машин що приізджають по 400+ миль на баку, то це малолітражні машини, не зовсім зручні для довгих переїздів тим більше без зупинки.

Останнє редагування: 4 липня 2022 08:40:15 від Dobre
   
в тебе вдома?  ;o

А у тебе вдома теж заправка є шоб залити повний бак бензину за 15 хв?
   
А у тебе вдома теж заправка є шоб залити повний бак бензину за 15 хв?
нема. але при потребі зможу залити вищеозначену ємність за 10 хв.
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Вже наїбали
Цей чарджер потужністю 350 kWt
Показати зображення...
в ЛЕП там уже надпровідники кімнатної температури? я щось пропустив? а у трансформаторах петля гістерезису має нульову площу?
   
нема. але при потребі зможу залити вищеозначену ємність за 10 хв.

Ну а я зараз за 30.....
Вдома потроху теж можу підливати, і на роботі, і ще в купі місць, які я відвідую щодня....... а ти не можеш
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

в ЛЕП там уже надпровідники кімнатної температури? я щось пропустив? а у трансформаторах петля гістерезису має нульову площу?

мабуть пропустив
   
Ну а я зараз за 30.....
Вдома потроху теж можу підливати, і на роботі, і ще в купі місць, які я відвідую щодня....... а ти не можеш
нахіба мені зарядка в теплиці, туалеті, на городі?  :shuffle:
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

мабуть пропустив
а ну-ну, з цього місця детальніше...
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Хочеш наїбати джоуля з ленцем? B-)
Не я, а разработчики соответствующих девайсов. Причём комплексно! на уровне батарей и бортовой аппаратуры, кабеля и разъёма, соединяющего машину и зарядную станцию, так и на самой зарядке .И само собой  на "дизайне внутреннего строения и материалов" самих элементов автомобильных батарей.
 
   
нахіба мені зарядка в теплиці, туалеті, на городі?  :shuffle:

Шоб заправки не доводилось відвідувати регулярно, а лише коли їдеш далеко
   
нема. але при потребі зможу залити вищеозначену ємність за 10 хв.

Залити бензин до повного баку це дійсно 10 хвилин максимум не враховуючи заїхати на заправку, що не завжди по дорозі, а ті в кого електромобіль, заливають «повний бак» за 10 секунд, бо саме стільки займає встромити дома в гаражі кабель та його витягнути після зарядки. За місяць, я наприклад, зберігаю десь годину часу бо не ізджу на заправки. Крім того, мені вже пороібно було би вже 6 разів поміняти мастило (+7 годин щонайменьше), два рази зробити планове технічне обслуговування, а це на день залишити машину в сервісі (3-4 години оптимістично), то це набагато більше витраченого часу, ніж тоді коли потрібно зупинитись на 30 хвилин на трасі дозарядитись.
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Не я, а разработчики соответствующих девайсов. Причём комплексно! на уровне батарей и бортовой аппаратуры, кабеля и разъёма, соединяющего машину и зарядную станцию, так и на самой зарядке .И само собой  на "дизайне внутреннего строения и материалов" самих элементов автомобильных батарей.
:lol: на ЛЕП та підстанціях також? той чарджер має потужність, як все моє село. тоісь, на одну машину все село працює. а машин у нас явно більше кількох десятків. шо робити будемо?
   
Залити бензин до повного баку це дійсно 10 хвилин максимум не враховуючи заїхати на заправку, що не завжди по дорозі, а ті в кого електромобіль, заливають «повний бак» за 10 секунд, бо саме стільки займає встромити дома в гаражі кабель та його витягнути після зарядки. За місяць, я наприклад, зберігаю десь годину часу бо не ізджу на заправки. Крім того, мені вже пороібно було би вже 6 разів поміняти мастило (+7 годин щонайменьше), два рази зробити планове технічне обслуговування, а це на день залишити машину в сервісі (3-4 години оптимістично), то це набагато більше витраченого часу, ніж тоді коли потрібно зупинитись на 30 хвилин на трасі дозарядитись.
підвіска електрички чимось радикально відрізняється від авта з двз? а система кондиціонування не потребує то??? відкрию секрет- там вона складніша, ніж в авто з двз
   
Чимось нагадує часи впровадження ssd
Та холівар HDD vs ssd

   
Чимось нагадує часи впровадження ssd
Та холівар HDD vs ssd
хдд на порядок надійніше.
   
На, читай…

But a major new study of the economics of solar, published in Harvard Business Review (HBR), finds that the waste produced by solar panels will make electricity from solar panels four times more expensive than the world’s leading energy analysts thought.

і що саме тут тебе вразило?   :laugh: усмислє з чим ти порівнуєшь ці в 4, 5, 8 хоч в сто двацать разів??
   
Чимось нагадує часи впровадження ssd
Та холівар HDD vs ssd

Ніяким чином. Перший електроавтомобілі 1839-1841 перший ДВЗ автомобіль 1885
   
magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'  :laugh:
   

Цю тему переглядають:

Dobre і 4 гостей
 
Повна версія