Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Нічого! 390 евро 9 днів CDG.

вау, це практично надурняк навіть для компактного бензинового авто. Де це така шара?
   
вау, це практично надурняк навіть для компактного бензинового авто. Де це така шара?

CDG
   
Зараз в Hertz,  Bay Area Oakland Airport для приклада, аренда електричного авто дешевше за аренду звичайного:

Останній раз коли перевіряв набагато дорожчі були, але зараз все так швидко міняється.....

www.hertz.com

скріншоти треба постити а не лінки
   
CDG

Локейшин зрозумів, питаю що за вебсайт?
   
Локейшин зрозумів, питаю що за вебсайт?
europcar ,моніторінг півроку,але гарні ціни десь за 3 місяця.
   
europcar ,моніторінг півроку,але гарні ціни десь за 3 місяця.

а зрівнював з цінами на бензоавто подібного розміру та компакт?
   
В мене знайомі арендували Tesla Model 3 за 28 долларів в день плюс податки в Бей Арія.
   
В мене знайомі арендували Tesla Model 3 за 28 долларів в день плюс податки в Бей Арія.

Ну так це фактично за ціною компакту. Звичайно ж за таких умов електричну краще рентувати
   
В мене знайомі арендували Tesla Model 3 за 28 долларів в день плюс податки в Бей Арія.
Ми зара арендуємо Model 3 трохи більше коштує але тому що "one way"
   
Ми зара арендуємо Model 3 трохи більше коштує але тому що "one way"

Єдиний недолік з арендованому Model 3, все що я бачу це машини з малою батареєю. На довгі дистанції це додасть більше зупинок. Це може бути як плюс так і мінус. Плюс те що можна розмяти ноги, мінус, що на одну-дві зупинки в день більше. Дивлячись який настрій.
   
Єдиний недолік з арендованому Model 3, все що я бачу це машини з малою батареєю. На довгі дистанції це додасть більше зупинок. Це може бути як плюс так і мінус. Плюс те що можна розмяти ноги, мінус, що на одну-дві зупинки в день більше. Дивлячись який настрій.
Вони не просто з малою батареею, а з малою залізо-фосфатною батареею. В якої ніфіговий ресурс.
Тому саме sr+ часто обирають таксисти і прокат.
   
При заміні шин ще вилазять інші речі, як заміна колодок, дисків, балансування, alignment, знову таки не забувай про роботу механіка.
В цілому заміна шин з усіма супутніми роботами для легкового авто в середньому виходить десь в 600-1000 баксів.

Ты че колодки два раза в год меняшь?  :weep:
   
 :gigi:

А Техас тим часом збирається практично унеможливити отримання дозволу на встановлення сонячних панелів.
Тепер проект встановлення треба узгоджувати з усима сусідами  :weep:

https://www.yahoo.com/lifestyle/texas-considers-bill-could-severely-113000575.html
   
:gigi:

А Техас тим часом збирається практично унеможливити отримання дозволу на встановлення сонячних панелів.
Тепер проект встановлення треба узгоджувати з усима сусідами  :weep:

https://www.yahoo.com/lifestyle/texas-considers-bill-could-severely-113000575.html

По тихоньку начало доходить до мозгов. Но и то не факт.
   
По тихоньку начало доходить до мозгов. Но и то не факт.

Що саме тебе в цьому проекті так радісно взбудоражіло?
   
Ты че колодки два раза в год меняшь?  :weep:

Десь через 15 000-20 000 миль в середньому.
   
:gigi:

А Техас тим часом збирається практично унеможливити отримання дозволу на встановлення сонячних панелів.
Тепер проект встановлення треба узгоджувати з усима сусідами  :weep:

https://www.yahoo.com/lifestyle/texas-considers-bill-could-severely-113000575.html

"who wanted to connect to the grid"
"SB 624 would also have required that wind turbines be placed a whole 3,000 feet — more than half a mile — away from the property line, except with the permission of neighboring property owners."

Та вістряна штука сцуко гуде.
Ні, не так..ГУДЕ!
Низькочастотний шум який в декого викликає паніку.
І пофіг що воно на твоїй проперті.
   
Єдиний недолік з арендованому Model 3, все що я бачу це машини з малою батареєю
Хз в нас Dual Motor Long Range хоч воно нам і не треба
   
Хз в нас Dual Motor Long Range хоч воно нам і не треба

Воно ніколи не заважає :)
   
Та вістряна штука сцуко гуде.

Тут згодний. А сонячні панелі чим провинилися?
   
Воно ніколи не заважає :)
НМД оверкілл.
Пересічному юзеру від легковушки більше 200 коней та 300 ньютон-метрів не треба.
Кілоньютон тяги та 3 секунди до сотні цікаві лише затятим гонщикам, яким нема більше заради чого жити.
А от замість отих двох моторів додаткову ємність аккума (хоча б і заради ресурсу самої батареї) - цілком актуально.

Ще більш-менш можу зрозуміти варіант по мотору спереду та ззаду - корисно для рекуперації, розмоділяє гальмівний момент.
А от три мотори - не розумію.

Останнє редагування: 10 липня 2023 19:44:30 від Jinx
   
Тут згодний. А сонячні панелі чим провинилися?

То ж зелена енергетика - це ж страшніше ніж стрілянина в школі.
   
То ж зелена енергетика - це ж страшніше ніж стрілянина в школі.

Ну для Техасу може і страшніше, бо загрожує десяткам тисяч робочих місць, що в свою чергу спричинить депресивність регіонів і пов'язані з цим проблеми, хвороби та смерті
   
Ну для Техасу може і страшніше, бо загрожує десяткам тисяч робочих місць, що в свою чергу спричинить депресивність регіонів і пов'язані з цим проблеми, хвороби та смерті

Навпаки, сонячні панелі та вітряки дадуть можливість додаткового доходу землевласникам і фермерам.
А робочим місцям то ніяк не загрожує.
   
НМД оверкілл.
Пересічному юзеру від легковушки більше 200 коней та 300 ньютон-метрів не треба.
Кілоньютон тяги та 3 секунди до сотні цікаві лише затятим гонщикам, яким нема більше заради чого жити.
А от замість отих двох моторів додаткову ємність аккума (хоча б і заради ресурсу самої батареї) - цілком актуально.

Ні, не оверкіл. 400 кінських сил в Тесла Модел Y дозволяє мені мати прискорення тоді коли мені потрібно, а не тоді коли авто готове мені видати через 5 секунд коли вже піздно і мені не потрібно. Для хайвеів це те що потрібно. Мені не потрібно планувати на 10 секунд наперед кожен маневр, і за цей час ситуація на дорозі змінюється і плануй спочатку. Було би 500 кінських сил, взяв би 500. Мало не буває. Ніхто не примушує тиснути педаль в підлогу і використовувати всю потужність.

Це також дозволяє мати меньше навантаження для водія, яки знає що машина дасть моментально те що від неї попросять, а не зробить довгу паузу та виродить мишу в прискорені.

Останнє редагування: 10 липня 2023 19:56:10 від Dobre
   
Ні, не оверкіл. 400 кінських сил в Тесла Модел Y дозволяє мені мати прискорення тоді коли мені потрібно, а не тоді коли авто готове мені видати через 5 секунд коли вже піздно і мені не потрібно. Для хайвеів це те що потрібно. Мені не потрібно планувати на 10 секунд наперед кожен маневр, і за цей час ситуація на дорозі змінюється і плануй спочатку. Було би 500 кінських сил, взяв би 500. Мало не буває.

Про те, що ти написав - ти хочеш крутного моменту, а не потужність.
   
Це також дозволяє мати меньше навантаження для водія, яки знає що машина дасть моментально те що від неї попросять, а не зробить довгу паузу та виродить мишу в прискорені.

У кожного власний стиль керування автомобілем.
   
Про те, що ти написав - ти хочеш крутного моменту, а не потужність.

Одна з головних причин чому я купив Tesla не GLC чи Х3 як планував спочатку, це відгук машини на мою вимогу прискоритись.

GLC по цьому критерію був відвертим розачаруванням, стара 13 річна Акура дружини була краща, Х3 був краще але не значно. Після того як я зробив тест драйв Тесли, для мене вибір був зроблений.
   
Навпаки, сонячні панелі та вітряки дадуть можливість додаткового доходу землевласникам і фермерам.
А робочим місцям то ніяк не загрожує.

А взагалі звичайно  :facepalm1:
Таке враження що в штатах почалась тотальна боротьба з сонячною енергетикою
Каліфорніяя забороняє, Техас забороняє  :weep:
   
Одна з головних причин чому я купив Tesla не GLC чи Х3 як планував спочатку, це відгук машини на мою вимогу прискоритись.


Але то не має ніякого практичного сенсу,  крім жаги адреналіну
   
У кожного власний стиль керування автомобілем.

Стиль тут нідочого. Я досить спокійно та прогнозовано веду машину. Але я також не хочу брати два тузи на мізері коли мені потрібно прискорюватись
   
А взагалі звичайно  :facepalm1:
Таке враження що в штатах почалась тотальна боротьба з сонячною енергетикою
Каліфорніяя забороняє, Техас забороняє  :weep:

Це боротьба традиційних енергогенеруючих компаній (газ, вугілля) з молодим поколіням що загрожує їх існуванню. В цій боротьбі всі методи гарні, включаючи законодавчі.
   
https://www.youtube.com/watch?v=ggYbTLV3cZI

Нельзя так. Це ж розбиває майже всі стареотипи проти електричних авто та Тесли зокрема що заклали в голову пересічному манюпасу навтогазове лобі.
   
Стиль тут нідочого. Я досить спокійно та прогнозовано веду машину. Але я також не хочу брати два тузи на мізері коли мені потрібно прискорюватись

Цілком до чого.
Ось випадок: дорога дві смуги, по одній в кожий бік, обгін дозволено. йде рясний дощ. Ти наздоганяєш фуру, що піднімає в повітря купу води та бруду, все летить тобі на лобове.

Твої дії?
   
Цілком до чого.
Ось випадок: дорога дві смуги, по одній в кожий бік, обгін дозволено. йде рясний дощ. Ти наздоганяєш фуру, що піднімає в повітря купу води та бруду, все летить тобі на лобове.

Твої дії?

Тю под жопу залезть хули тут думать.
   
Мені не потрібно планувати на 10 секунд наперед кожен маневр, і за цей час ситуація на дорозі змінюється і плануй спочатку

коли водію на дорозі треба менше кількох секунд між рішенням і здійсненням маневру, то це говорить якраз про дуже погане планування, такі водії приносять тільки стрес і собі і іншим учасникам руху, бо ніколи не знаєш, що чекати від такого чуда на дорозі
   
коли водію на дорозі треба менше кількох секунд між рішенням і здійсненням маневру, то це говорить якраз про дуже погане планування, такі водії приносять тільки стрес і собі і іншим учасникам руху, бо ніколи не знаєш, що чекати від такого чуда на дорозі

Перевлаштування з ряду в ряд 7 разів поспіль, наприклад коли просуваєшся з карпульного ряду на виїзд з фрівею, не створює незручнотей коли можеш майже миттєво іхати зі швидкістью ряду в який перелаштовуєшся. Не тільки не потрібно починати ці маневри за дві милі, але ти і абсолютно прозорий для інших водіів, коли різниця в швидкості нуль, і ти не слон що виповзає перед ними на швидкості, яка значно нижча і через тебе вони мають відгальмовуватись щоб дати тобі час набрати швидкість.
   
З чуток, Ауді шукає партнера в Китаї, який буде постачати платформу для електричних авто.

Власна платформа VW не буде готова до 2029 через відсутність/якість програмного забезпечення.

Через це, раніше VW віддав  програмне забезпечення на переробку китайському партнеру.

Тепер ще і платформа може бути китайська. Прикро це все читати.


https://electrek.co/2023/07/11/audi-rumored-shopping-china-next-platform-expedite-ev-development/


   
Тепер ще і платформа може бути китайська. Прикро це все читати.
Це те чому Тесла всіх взує вони вміють реалізовувати масштабні софтові проєкти
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 9 гостей
 
Повна версія