Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхи это ненадолго.

Re: Бляхи это ненадолго.

Тим, хто киває на розйопані тази і ланоси на дорогах.
Зрозумійте, їх не стає більше, навпаки. Бляхи ж масово поповнять категорію автосміття.

якщо не відкрити ринок і заборонити бляхи, то ні тази ні ланоси за десятки тисяч баксів нікуди не дінуться. Укравто цього гімна від кацапів навезе вагон. Васадзе ланосів теж наклепає за такі бабки.
Так і будуть на них їздити. А по селах на китайських мотоблоках, які так смердять, що страх.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

за життя поміняв 10 машин від запорожця до субару і від бляхи до салонної. тому можу дати вичерпну характеристику.
совок (то шо автозаз - теж воно) - ф топку.  в тижні три дні крутиш  чотири їздиш. годиться виключно коли в тебе дома чи в кума гараж з повним комплектом слюсарного обладнання масою більше ніж то авто. але про "сів і поїхав" можна по суті забути.
бляха віком 10+ років чи пробігом 200 тис км+ - це той самий совок тільки власний гараж не допоможе а доведеться шастати по "дядь васях спецах" .
машина старіє по експоненті. то шо вона постаріє за перші 10 років - за наступні 5 вона постаріє ще раз так.  за наступні 3 - ще раз так.  за наступний 1 - ще раз. всі витрати сил і грошей на ремонт співрозмірні але з протилежним знаком.
машина дешевіє теж по експоненті. за перші 5 років вона коштує 50% салону, на 10й рік 30%, на 15й - 15%.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Так 1,4 Евро 4, тоже FSI..
А Фабия лучше, она цинкованая.
Но тоже дорогая на вторичном рынке. Дороже Поло.

 :facepalm1:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia

и стоят они как наши тазы и ланосы
   
Re: Бляхи это ненадолго.

якщо не відкрити ринок і заборонити бляхи, то ні тази ні ланоси за десятки тисяч баксів нікуди не дінуться. Укравто цього гімна від кацапів навезе вагон. Васадзе ланосів теж наклепає за такі бабки.
Так і будуть на них їздити. А по селах на китайських мотоблоках, які так смердять, що страх.
Ніхто не говорить про заборону, а тільки про бар'єр перед хитровиїпаністю.
Старі тази ж просто вимруть, як мамонти. Як вимерли москвічі та запорожці. Щодо імпорту нового кац-лайна - то вже інше питання, за межами теми.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

а до опеля астри нема запчастин нормальних? Щодо не дорого, то ще є частота таких ремонтів і відповідно простій.

А вбиті бляхи, до якого стану? Розумієте, щоб опелю дійти до стану таврії, треба розхерачити гідропідсилювач, виковиряти подушки безпеки,  спалити нахер кондиціонер, повиривати стіклопідйомники, урекати салон до просто неможливого стану нової Таврії, довести двигун і щеплення до кондиціїї "прокачки" перед переключенням передачі. І вчепити запаску під капот, щоб при аварії вона залітала в салон!
І тільки тоді порівнювати 2 автівки :)

П.С. І якщо людина не підтримує авто, на якому їздить, то ні марка ні номери не мають до цього відношення. Так як в першу чергу це безпека самого власника та його сім"ї.
В людини нема грошей на ремонт тому не дбає.
Електросклопіднімач і продаються окремо і на "Таврію" ставляться. А з передачами які проблеми - все номально в "Таврії" перемикається. За рік проїзжаєм на б/у "Опелі" по трасі  50000км ловим ями, гнем диски, ломаєм ходову, рульову рейку, амортизатори і подушки двигуна і згоряє вихлопна. Його ремонтуєм - можна накупити запчастин дорого і неякісних які пройдуть тисяч 20 за кілька місяців і знову потрібно буде їх міняти. А на Таврію" можна купити значно дешевше з нормальних матеріалів і в ціні вони не будуть відрізнятися в рази від дешевих.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

...патрєбляді ...поясніть звідки у китайців запчасті на весь світовий автопром ...кури несуть ?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евро :)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

В людини нема грошей на ремонт тому не дбає.
Електросклопіднімач і продаються окремо і на "Таврію" ставляться. А з передачами які проблеми - все номально в "Таврії" перемикається. За рік проїзжаєм на б/у "Опелі" по трасі  50000км ловим ями, гнем диски, ломаєм ходову, рульову рейку, амортизатори і подушки двигуна і згоряє вихлопна. Його ремонтуєм - можна накупити запчастин дорого і неякісних які пройдуть тисяч 20 за кілька місяців і знову потрібно буде їх міняти. А на Таврію" можна купити значно дешевше з нормальних матеріалів і в ціні вони не будуть відрізнятися в рази від дешевих.

Ок. далі не бачу сенсу продовжувати розмову. Але від щирого серця жаль людину, якій приходиться на таврії намотувати 50к в рік.

   
Re: Бляхи это ненадолго.

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-zarejestrowany-w-polsce-od-2011-ID6AyZFU.html#gallery-grid-full

На пробег гляньте :)
2007  1 462 000 км  Diesel

Останнє редагування: 17 липня 2018 14:49:08 від k.a.n.15
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ніхто не говорить про заборону, а тільки про бар'єр перед хитровиїпаністю.
Старі тази ж просто вимруть, як мамонти. Як вимерли москвічі та запорожці. Щодо імпорту нового кац-лайна - то вже інше питання, за межами теми.

Ну на сьогодні саме заборона. І хитровиїпаність - це наслідок заборони, а не першопричина.
Саме неможливість ні за які гроші купити собі авто з ЄС, призвело до появи блях.

Навіть той закон про "пільгове" розмитнення Євро5 почав діяти в 16му році і закінчується в 18му.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

:facepalm1:
Показати зображення...
https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia

и стоят они как наши тазы и ланосы

Ну не может Евро-4 не быть FSI, т.к. FSI c 2000г., А Евро-4 с 2005.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

за життя поміняв 10 машин від запорожця до субару і від бляхи до салонної. тому можу дати вичерпну характеристику.
совок (то шо автозаз - теж воно) - ф топку.  в тижні три дні крутиш  чотири їздиш. годиться виключно коли в тебе дома чи в кума гараж з повним комплектом слюсарного обладнання масою більше ніж то авто. але про "сів і поїхав" можна по суті забути.
бляха віком 10+ років чи пробігом 200 тис км+ - це той самий совок тільки власний гараж не допоможе а доведеться шастати по "дядь васях спецах" .
машина старіє по експоненті. то шо вона постаріє за перші 10 років - за наступні 5 вона постаріє ще раз так.  за наступні 3 - ще раз так.  за наступний 1 - ще раз. всі витрати сил і грошей на ремонт співрозмірні але з протилежним знаком.
машина дешевіє теж по експоненті. за перші 5 років вона коштує 50% салону, на 10й рік 30%, на 15й - 15%.
Я раніше на "Таврії" і на "Славуті" 10 років підряд їздив кожного тижня з Хмельницького в Київ - на ямах по дорозі періодично ломав і ремонтував - запчастини в магазині були всі нові хорошої якості - чого не було в Хмельницькому було у Києві і навпаки. В рік проїзжав біля 50000км. І на розбірках нічого тижнями не потрібно було шукати. Один раз тільки був попав коли масло з коробки витекло, то її тиждень ремонтували і мені прийшлося їхати на потязі.
   Спочатку звичайно були проблеми коли купив б/у "Таврію", то міняв майже все 2 рази підряд крім кузова, так як на ринку не якісні запчастини також були і на рідному автосервісі дурили так як хотіли все міняти. А потім навчився, що є альтернативні виробники і відбраковка, але в офіційному СТО в магазині їх не було.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евро :)

А в ФРГ?
Не битая, прошедшая техосмотр?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Дело не в возрасте и даже не в пробеге, а в том как за авто следят.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

А в ФРГ?
Не битая, прошедшая техосмотр?
Зайдите на олх польский.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Зайдите на олх польский.

питання за німеччину -там скільки?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Зайдите на олх польский.

Поляки, как и литовцы торгуют битым вареным говном.
А Шкода в ФРГ совсем недешёвая.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ок. далі не бачу сенсу продовжувати розмову. Але від щирого серця жаль людину, якій приходиться на таврії намотувати 50к в рік.
А чого мене жаліти - мені подобалося їздити і щоб все було справне і не шукати по розбірках тижнями запчастини постійно, чи нові не оригінального виробника з обмеженим ресурсом. За нову "Славуту" в 2003р. був заплатив біля 23000грн.  (біля 4500$). Іномарку експлутувати в такому режимі було дорого і в той же день їх купити було часто не можливо і потрібно було ставити на кілька днів на ремонт.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Фабия 2008г. от 5 до 15 тыс. ойро.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Мій знайомий на фірмі працює казав так - був один рено кенгу на українських номерах.
вони його продали і купили три блясі на фірму
і довольні їздять
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Мій знайомий на фірмі працює казав так - був один рено кенгу на українських номерах.
вони його продали і купили три блясі на фірму
і довольні їздять

а коли влада притисне-що робитимуть?
повстануть..
   
Re: Бляхи это ненадолго.

вопрос про машины как про лошадей

чья кобыла лучше :drinks:

Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства

а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючи
   
Re: Бляхи это ненадолго.

вопрос про машины как про лошадей

чья кобыла лучше :drinks:

Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства

а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючи

Машина, как и телефон сейчас тоже символ богатства.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

вопрос про машины как про лошадей

чья кобыла лучше :drinks:

Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства

а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючи

не в тому справа
справа в законах та їх виконанні
змінюйте закони, робіть хоч нульові ставки -- тоді вперед
   
Re: Бляхи это ненадолго.

А чого мене жаліти - мені подобалося їздити і щоб все було справне і не шукати по розбірках тижнями запчастини постійно, чи нові не оригінального виробника з обмеженим ресурсом. За нову "Славуту" в 2003р. був заплатив біля 23000грн.  (біля 4500$). Іномарку експлутувати в такому режимі було дорого і в той же день їх купити було часто не можливо і потрібно було ставити на кілька днів на ремонт.
B-)
..
Дизайн інтер'єру та екстер'єру, в кожній рисі успадковує тенденції ультрасучасного біонічного дизайну, прикладом якого можна вважати витончену форму передніх фар і V-образну радіаторну решітку, які наділяють ZAZ Forza самобутнім характером і темпераментом ..
https://www.autozaz.kiev.ua/ua/models/zaz/Forza.php

але якось нема бажання.... за 9 туо  ..2015 модель
   
Re: Бляхи это ненадолго.
RSP

Та що ви спорите.
Вам український бізнес ах які автомобілі приготував.
Нові. Не бляхи.
http://www.ladaukraine.com/products/4x4/3dv/?about
   
Re: Бляхи это ненадолго.

не в тому справа
справа в законах та їх виконанні
змінюйте закони, робіть хоч нульові ставки -- тоді вперед

...нізя ,бо писали камсюки під кремлівське шобло ...за то і війна
   
Re: Бляхи это ненадолго.

https://m.olx.pl/oferta/skoda-fabia-nie-posiada-oznak-korozji-CID5-IDuUnlF.html

Вот Вы смешной человек...

Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.

А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.

Как в фольклоре:

-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Вот Вы смешной человек...

Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.

А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.

Как в фольклоре:



-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..


Посмотрите сколько такая машина стоит у нас :)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

B-)
..
Дизайн інтер'єру та екстер'єру, в кожній рисі успадковує тенденції ультрасучасного біонічного дизайну, прикладом якого можна вважати витончену форму передніх фар і V-образну радіаторну решітку, які наділяють ZAZ Forza самобутнім характером і темпераментом ..
https://www.autozaz.kiev.ua/ua/models/zaz/Forza.php

але якось нема бажання.... за 9 туо  ..2015 модель
Я їхав з таксистом на такій і він розповідав, що це "Chery A13" має назву в Україні "ЗАЗ Forza":
https://uk.wikipedia.org/wiki/Chery_A13
І йому щось швидко ломалось в ходовій і він брав цю запчастину від "Фольцвагена" і її обточував. На панелі видно на світло, замальований чорним маркером, надпис "Chery".
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Посмотрите сколько такая машина стоит у нас :)

Зачем?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Зачем?
Что бы посмотреть насколько нас всех кидает наша дорогая типа проевропейская власть :(
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ну не может Евро-4 не быть FSI, т.к. FSI c 2000г., А Евро-4 с 2005.

Вы совсем запутались в экологическом стандарте и технологии  впрыска топлива. FSI я припоминаю только несколько двигателей:

1.6 FSI
2.0 FSI

ну и еще парочка TFSI

на фабиях не устанавливались, к евростандартам отношения не имеют и выпускались с 2004 по 2008 год

я еще и ссылку давал = https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

не вводите людей в заблуждение
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Я їхав з таксистом на такій і він розповідав, що це "Chery A13" має назву в Україні "ЗАЗ Forza":
https://uk.wikipedia.org/wiki/Chery_A13
І йому щось швидко ломалось в ходовій і він брав цю запчастину від "Фольцвагена" і її обточував. На панелі видно на світло, замальований чорним маркером, надпис "Chery".
тобто - ще той головняк та Форца
так зразу казали - база -  Chery
адаптували...

   
Re: Бляхи это ненадолго.

Вы совсем запутались в экологическом стандарте и технологии  впрыска топлива. FSI я припоминаю только несколько двигателей:

1.6 FSI
2.0 FSI

ну и еще парочка TFSI

на фабиях не устанавливались, к евростандартам отношения не имеют и выпускались с 2004 по 2008 год

я еще и ссылку давал = https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

не вводите людей в заблуждение

1.4 R4 FSI 63-77kW
   
Re: Бляхи это ненадолго.

тобто - ще той головняк та Форца
так зразу казали - база -  Chery
адаптували...
Тільки назву поміняли у "Chery A13".
   
Re: Бляхи это ненадолго.

1.4 R4 FSI 63-77kW
ну и теперь попробуйте найти хоть одну фабию с этим двигателем кроме эксклюзива Fabia RS, которую обычный народ никогда и не покупал, а берет редкая молодежь для понтов
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія