Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Графеновий аккумулятор

Re: Графеновий аккумулятор

а сам подумай
Ты купив новеньке авто, з новеньким акумом
Покатався пару днів, поїхав "на заправку". Згоден поміняти новенький блок акумуляторів на невідомо що й від чого?
При тому, що той блок коштує як півмашини?

Такі моделі треба продавати, не враховуючи ціни аккумулятора. Аккумулятор здавати в оренду.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Показати зображення...
У потоковых батарей есть большой плюс — высокое отношение запасаемой энергии к собственному весу. Но есть и крупный минус — огромный занимаемый объём баков с ионными жидкостями. У прототипов Quant и Quantino багажников практически нет

Якщо в Теслу запхати додаткові літієві батареї в багажник, то вона теж проїде 1000 км.  :pleasantr:
   
Re: Графеновий аккумулятор
PAL

Якщо в Теслу запхати додаткові літієві батареї в багажник, то вона теж проїде 1000 км.  :pleasantr:

у том й прикол, що отой бак через 1000км ще на 78% повний
Тобто його можна сміливо зменшувати удвічі (якщо це можливо технічно, звичайно, бо там може ємність та потужність знижуватися нелінійно)
   
Re: Графеновий аккумулятор

Якщо в Теслу запхати додаткові літієві батареї в багажник, то вона теж проїде 1000 км.  :pleasantr:
Самое главное преимущество перед Теслой и прочими аналогами - возможность замены жидкостей на заправке за 5-10 минут. Все. Тут п...й накрывается любая Тесла и прочие Лифы. А если спешить не надо - заряжаешь себе дома как обычный аккум той же Теслы или Лифа.
   
Re: Графеновий аккумулятор

у том й прикол, що отой бак через 1000км ще на 78% повний
Тобто його можна сміливо зменшувати удвічі (якщо це можливо технічно, звичайно, бо там може ємність та потужність знижуватися нелінійно)

"Заявленный пробег электрокара Quant 48Volt — более 1000 км (у Кванта F было 800 км). "

А про 78% заряду - це тільки зі слів якогось італійця.
Коротше, чекаємо на реальні автомобілі і незалежні тести.
   
Re: Графеновий аккумулятор

   
Re: Графеновий аккумулятор



По замыслу nanoFlowcell, её электрокары должны заправляться от колонок наподобие бензозаправок. Только в них будет два параллельных шланга (пока заправка раздельная). В отличие от других вариантов потоковых батарей, в данной конструкции отработанные жидкости испаряются, по уверению фирмы, без всякого вреда для окружающей среды.
  Хотя теоретически их можно сохранять на борту и потом восстанавливать, но это потребовало бы дополнительных баков.
Специалисты nanoFlowcell посчитали, что при промышленном производстве необходимые для потоковых батарей ионные жидкости будут обходиться менее 10 евроцентов за литр. Применительно к электромобилю Quantino это означает чуть больше трёх евро на 100 км пути.

https://rikauto.com.ua/ua/news_full/2477
   
Re: Графеновий аккумулятор

а де Росси?
Я думаю наебатор Росси - это будущее автомобилестроения. ...
   
Re: Графеновий аккумулятор

Українець зробив двигун для електромобіля



Взявши за основу принцип роботи мотор-колеса винахідника Шкондіна, 58-річний Володимир Вовк з Селянської Слободи Чернігівського району створив двигун для електромобіля.

Українець пояснює, що Шкондін використовує тільки одну сторону котушки - південну або північну. А Володимир Вовк  задіяв обидві сторони. Тобто котушка працює з магнітами з обох сторін, повідомляє «Міський сайт Чернігова».

Секрет полягає в намотуванні котушок, але винахідник його поки не розголошує. «Мій двигун працює від імпульсу. Подаю в котушки маленькі імпульси - по 3 вольта, і всередині відбувається міні-вибух, який відштовхується від двох магнітів. І двигун працює», - говорить Володимир Вовк.

Свою розробку винахідних зробив усього за три місяці. При цьому двигун дуже легко розбирається. Корпус зроблено з диска «Таврії». Вісь - із «запорожця». Шків знайшов у сусіда. Сердечники для котушок взято зі старих телевізорів. Магніти (по 6 гривень кожен) замовлено на заводі в Білій Церкві.

«Ось контролер, який розподіляє енергію. Через нього я підключаюся проводами до акумулятора. Контролер бере з акумулятора постійну напругу і перетворює її в змінну. Енергія наростає, і частина її повертається назад в акумулятор. Це називається рекуперацією. Тобто двигун може служити генератором», - пояснює роботу своєї розробки Вовк.

Разом з колесом двигун важить близько 26 кг. Для початку роботи йому достатньо 1,8-1,9 ампер. Якщо ж дати більшу напругу, приміром 36 вольт, то двигун бере всього 4 ампери.

«Для порівняння,  китайський 17-кілограмовий електродвигун на холостому ходу споживає 24 ампери - на 20 більше, ніж мій. Якщо ж китайський двигун навантажити, він візьме і до 50 ампер. Обладнаний їм електровелосипед після 30-40 км потрібно ставити на підзарядку на 8 годин. А мій при навантаженні бере максимум 10 ампер, ще й повертає енергію, тому його вистачить на значно довше».

Наразі український винахідник збирає кошти на патент. Володимир пояснює, що його розробка - це лише експериментальний варіант, зібраний з підручних матеріалів. Якщо ж його довести до розуму в заводських умовах, він буде на порядок потужнішим.

http://ecotown.com.ua/news/Ukrayinets-zrobyv-dvyhun-dlya-elektromobilya-/
   
Re: Графеновий аккумулятор
де Хто

а де Росси?
Я думаю наебатор Росси - это будущее автомобилестроения. ...
Действительно, куда пропал, что слышно?
   
Re: Графеновий аккумулятор

Подаю в котушки маленькі імпульси - по 3 вольта, і всередині відбувається міні-вибух, який відштовхується від двох магнітів. І двигун працює

 :S
   
Re: Графеновий аккумулятор

:S

Це шифр, шоби тайну не видати.
   
Re: Графеновий аккумулятор

:S



На 1:30 про "вибухові моменти"

Останнє редагування: 16 серпня 2017 22:49:55 від Добродій
   
Re: Графеновий аккумулятор

 це не графеновий акумулятор. Huawei Achieves Major Breakthrough in Graphene-Assisted High Temperature Li-ion Batteries .http://www.huawei.com/en/news/2016/12/Graphene-Assisted-Li-ion-Batteries
   
Re: Графеновий аккумулятор

Враховуючи вектор цивілізаційного розвитку, ніякі графени не допоможуть, тільки warp drive щоб експортувати пошесть до інших галактик. А графен в моїх мізках засів, тьоточка одна що я знав в київському інституті в році десь так 1995 просікла звідки струмок животворящий тече, і куда. Одне оише 22 років по тому... казка все та ж.
   
Re: Графеновий аккумулятор

якщо взяти надтонкий телефн (скіки зараз? 8мм? А нє, вже 7мм айхвон!) та запхати у надійного чохла (що роблять 95% покупців чудо-девайсу), отримаємо ті ж 10-13 мм!
Питання - анахуя тоді гнатися за тою товщиною? Це чистий маркетинг
100% . мене більше кумарить ходити від розетки до розетки ніж пара додаткових міліметрів смартфону
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ці пару додаткових кубічних міліметрів тоді краще використати під більше потужностей для накладної та віртуальної реальності, штучний інтелект з сенсорами. А батареї мені в Iphone і так вистачає, якщо я сам не проґавив поставити на зарядку на ніч або залишив включеним в літаку. Та навіть тоді в машині зарядка, на роботі, дома. Потрібно бути зовсім розсіяним щоб частіше ніж раз чи два на рік залишатись з розрядженою батарейкою.
Всьому своя міра. Природа створила людину що має харчуватись декілька разів на день, а не поїв і на тиждень вистачає.

Останнє редагування: 17 серпня 2017 05:28:38 від Dobre
   
Re: Графеновий аккумулятор

Коли нафта закінчиться - перейдуть на алкоголь, який можна гнати з будь-якого лайна.
А електромобілі підуть знову у небуття. :)

Я открою страшную тайну, она не закончится никогда,
так же как никогда не закончится водород, вода и метан.
Нам просто не рассказывают природу образования химических
элементов в недрах Земли :laugh:
А там если копнуть картинка очень интересная. Может и затопить
нахрен всех и ледники тут ни при чем.
   
Re: Графеновий аккумулятор

а сам подумай
Ты купив новеньке авто, з новеньким акумом
Покатався пару днів, поїхав "на заправку". Згоден поміняти новенький блок акумуляторів на невідомо що й від чого?
При тому, що той блок коштує як півмашини?
Там внутрі контролер, я довіряю контролеру, приїду ще раз а там попаде новий акумулятор... Зручно це буде ... І платиш не за акомулятор... Плюс якщо вже такі тошнотіки, то контролер показує кількість розрядів і міняєш тільки на такий самий і тоїж фірми...

Акомулятор який 10 раз заряжали і тільки на такий самий, потім той що 40 раз , згоден що це буде великий склад, і ???
   
Re: Графеновий аккумулятор

Там внутрі контролер, я довіряю контролеру, приїду ще раз а там попаде новий акумулятор... Зручно це буде ... І платиш не за акомулятор... Плюс якщо вже такі тошнотіки, то контролер показує кількість розрядів і міняєш тільки на такий самий і тоїж фірми...

Акомулятор який 10 раз заряжали і тільки на такий самий, потім той що 40 раз , згоден що це буде великий склад, і ???

Може і зручно, але нікому не потрібно. Вже були такі станції тесли і ніхто ними не користувався.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Там внутрі контролер, я довіряю контролеру, приїду ще раз а там попаде новий акумулятор... Зручно це буде ... І платиш не за акомулятор... Плюс якщо вже такі тошнотіки, то контролер показує кількість розрядів і міняєш тільки на такий самий і тоїж фірми...

Акомулятор який 10 раз заряжали і тільки на такий самий, потім той що 40 раз , згоден що це буде великий склад, і ???

Бля я так и представил себе, тут утром спешишь быстрее доехать от точки А до точки Б, но нет...
нужно постоять минут 15, поизучать количество царапин на крышке бензобака,
посчитать сколько раз и какой стороной в него пистолет совали...
Доверяй контролеру, ще можеш перешитому компутеру и отмотанному одометру подоверять :lol:
   
Re: Графеновий аккумулятор

4500 мач це революцiя? Якесь фуфло...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія