Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Государство выставило на продажу Центральный автовокзал и 5 киевских автостанций

Фонд государственного имущества выставил на продажу государственный пакет (99,9%) акций АО "Киевпассервис" со стартовой ценой 195,9 млн грн.
Об этом сообщил и.о. главы Фонда государственного имущества Виталий Трубаров на своей странице в Facebook.

"Это объект малой приватизации, соответственно аукцион состоится в системе ProZorro. Продажи 14 августа 2019 года", - сообщил Трубаров.

В собственности АО "Киевпассервис" находится шесть автостанций в городе Киеве: АС Подол, АС Дарница, АС Полесье, Центральный автовокзал, АС Южная, АС Дачная и 18 автостанций в Киевской области.

"Инвестор обязан сохранять работу автостанций, погасить в течение шести месяцев задолженность по заработной плате, не допустить увольнения работников и выполнять коллективный договор", - добавил Трубаров.
   
і провести капремонт!
бо там ад
   
нафіга на Подолі автостанція тим більше там одна маршрутка на годину максимум
незрозуміло
   
Давно пора..
Выдубичи .. Автобусы с вокзала пустые, за углом под мостом полный уже..
Там шо, под мостом вокзал?
За углом киоски и  маршрутки,  там шо,  возле киосков вокзал?
Всех перевозчиков на вокзал.
Вокзалы расчистить от шашлык шурма пиво водка..
   
В автобус в кассе продают только 2-3 билета,остальное за нал у водилы и на 5-10 грн дешевле
   
В автобус в кассе продают только 2-3 билета,остальное за нал у водилы и на 5-10 грн дешевле
зелохторат
   
зелохторат

Навіщо платити дорожче?
   
Давно пора..
Выдубичи .. Автобусы с вокзала пустые, за углом под мостом полный уже..
Там шо, под мостом вокзал?
За углом киоски и  маршрутки,  там шо,  возле киосков вокзал?
Всех перевозчиков на вокзал.
Вокзалы расчистить от шашлык шурма пиво водка..


Може, ще й у маршрутках почнуть квитки видавати за проїзд?  8-)
   
Навіщо платити дорожче?
а потім лядь, скиглять - того нема,  сього нема!
поєднати причину з наслідком- це проблема вселенського масштабу
   
Давно пора..
Выдубичи .. Автобусы с вокзала пустые, за углом под мостом полный уже..
Там шо, под мостом вокзал?
За углом киоски и  маршрутки,  там шо,  возле киосков вокзал?
Всех перевозчиков на вокзал.
Вокзалы расчистить от шашлык шурма пиво водка..
Подозреваю, что сама бизнес модель ( вокзальный сбор с автобусов) - неверна. Наживаться нужно на кормежке пассажиров - навар на стакан воды + гамбургер превышает 10 грн вокзального сбора.
   
а потім лядь, скиглять - того нема,  сього нема!
поєднати причину з наслідком- це проблема вселенського масштабу

Причина - державна власність.
Якщо підприємство знаходиться в державній власності воно грабується тими хто їм керує.
Тому я категорично проти державної власності на те що не пов'язане з нацбезпекою.


   
ну нарешті може не соромно буде за свої вокзали... (tu)
   
В автобус в кассе продают только 2-3 билета,остальное за нал у водилы и на 5-10 грн дешевле

в этом причина всего.
у водителя должны быть САМЫЕ ДОРОГИЕ билеты
   
я б купив

бери Центральний
будемо знати кого п..здить
   
в этом причина всего.
у водителя должны быть САМЫЕ ДОРОГИЕ билеты

Це залежить від того хто є власником.
   
наведу приклад в києві білет громадського транспорту 8 грн
і повний салон пенсів шаровиків

замість того щоб зробити 4 грн, і примусити платити всіх, возять бабушок з стєклотарою і мають фуй з маслом
бо маршрутки майже завжди дешевші (5-7 грн) та швидші
   
Вже писав тут -колись їхали з Ужгорода до одного села у горах.В мене був квіток N3 у жінки N4.Це були останні квітки куплені у касі. Порожніх місць
не було.А ще багато було таких,  хто заходив у якомусь селі і кивнув головою водію їхав собі.Може зараз змінилося щьось.
   
Вже писав тут -колись їхали з Ужгорода до одного села у горах.В мене був квіток N3 у жінки N4.Це були останні квітки куплені у касі. Порожніх місць
не було.А ще багато було таких,  хто заходив у якомусь селі і кивнув головою водію їхав собі.Може зараз змінилося щьось.
Я тут також почав тему з такого приводу. причому є чітка кореляція між оплатою проїзду та лохторальними симпатіями.
   
наведу приклад в києві білет громадського транспорту 8 грн
і повний салон пенсів шаровиків

замість того щоб зробити 4 грн, і примусити платити всіх, возять бабушок з стєклотарою і мають фуй з маслом
бо маршрутки майже завжди дешевші (5-7 грн) та швидші
4 грн?  в Куєві?? аміго, в якому році застряг?
   
4 грн?  в Куєві?? аміго, в якому році застряг?
я ж подробно все описав.

вони думали зробити проїзд 8 грн і возити пенсів ща рахунок платоспроможних

а отримали повний салон пенсів, і вкрай збиткові рейси. навіть кондукторів познімали з деяких маршрутів...

хто може платити - їде маршруткою де 1)дешевше 2) швидше 3) над тобою не крихтить старушенція вимагаючи вступити місце

Останнє редагування: 9 липня 2019 15:26:29 від DeL1T
   
Фонд государственного имущества выставил на продажу государственный пакет (99,9%) акций АО "Киевпассервис" со стартовой ценой 195,9 млн грн.
Об этом сообщил и.о. главы Фонда государственного имущества Виталий Трубаров на своей странице в Facebook.

"Это объект малой приватизации, соответственно аукцион состоится в системе ProZorro. Продажи 14 августа 2019 года", - сообщил Трубаров.

В собственности АО "Киевпассервис" находится шесть автостанций в городе Киеве: АС Подол, АС Дарница, АС Полесье, Центральный автовокзал, АС Южная, АС Дачная и 18 автостанций в Киевской области.

"Инвестор обязан сохранять работу автостанций, погасить в течение шести месяцев задолженность по заработной плате, не допустить увольнения работников и выполнять коллективный договор", - добавил Трубаров.
И Нахера они эти объекты ,шоб за них платить только в фонд 200 миллионов гривен.
   
В автобус в кассе продают только 2-3 билета,остальное за нал у водилы и на 5-10 грн дешевле
Страховка в случай ДТП в кассе, а за нал - нету. Хотя что так что так фиг что выплатят.
   
Я тут також почав тему з такого приводу. причому є чітка кореляція між оплатою проїзду та лохторальними симпатіями.
Цікаво,і яка кореляція ?
   
я ж подробно все описав.

вони думали зробити проїзд 8 грн і возити пенсів ща рахунок платоспроможних

а отримали повний салон пенсів, і вкрай збиткові рейси. навіть кондукторів познімали з деяких маршрутів...

хто може платити - їде маршруткою де 1)дешевше 2) швидше 3) над тобою не крихтить старушенція вимагаючи вступити місце
4 грн в Куєві? та тоді Зе! знесуть на другий день!
   
4 грн в Куєві? та тоді Зе! знесуть на другий день!
пенсам в києві розробляли пільгові 20 поїздок на місяць, тобто просто дораховували б до пенсії 160 грн.
доречі багатьої пенсів це влаштовувало, крім бариг - що їздять з баулами на оптові ринки, а потім перепродають у себе у дворі, наче з города...
збирачі вторсировини, що їздять з мотлохом через все місто бо там картон на 30 коп дорожче приймають.

але побалакали і ніфуя не зробили, пільги досі не монетизовані, хоча у львові швидко монетизували
   
И Нахера они эти объекты ,шоб за них платить только в фонд 200 миллионов гривен.
Недоскрёбы построить на их месте.
   
пенсам в києві розробляли пільгові 20 поїздок на місяць, тобто просто дораховували б до пенсії 160 грн.
доречі багатьої пенсів це влаштовувало, крім бариг - що їздять з баулами на оптові ринки, а потім перепродають у себе у дворі, наче з города...
збирачі вторсировини, що їздять з мотлохом через все місто бо там картон на 30 коп дорожче приймають.

але побалакали і ніфуя не зробили, пільги досі не монетизовані, хоча у львові швидко монетизували
Якщо в Куєві зробити маршрутки(однако фантастика) по 4 гривні, то на другий день всі обласні центри вийдуть на вулиці.
   
Цікаво,і яка кореляція ?


ПЕСдюки купують квиток і йдуть пішки
   
ПЕСдюки купують квиток і йдуть пішки
Звісно, жабенятам квиток купити релігія забороняє.
   
Причина - державна власність.
Якщо підприємство знаходиться в державній власності воно грабується тими хто їм керує.
Тому я категорично проти державної власності на те що не пов'язане з нацбезпекою.
Бред.
Я керував Киівпассервісом у 2008 -му..Кажись..Тоді обрізали всі ліваки та втілили нову систему керування і підняли чистий дохід Центрального автовокзалу з 100 тис.грн на добу до 200 тис.грн.. Був проведен ретельний аналіз відправлень - виявилось 700 зірваних рейсів на добу.Карл!
Тобто перевізники не заїзжали на АС ,хоча виконували рейси з кінцевих зупинок метро.На спробу навести лад - шаленний спротив ..Доброход - перший ворог тоді був..Далі зробили бронь через інтернет..Тут навіть гілка була про це..Далі встановили відеоспотстереження внутри ЦАВ..Припинився грабіж ППС ом гастарбайтерів..Осо бливо з Молдови..
Да,це все за два місяца керування.
Інша справа ,шо Рудьковский викликав відповідального заступника міністра і сказав-або ти звільняєш керівництва Київпассервісу або завтра ми звільнимо тебе..
Тому вся корупція виключно зверху..Жодних сумнівів.. Не важливо,державна чи приватна власність..Якщо мотивований та відповідальний менеджмент - жодний проблем.
П.с Тільки туалети на центральному автовокзалі приносили кешем 10000 у.е щомісяца.Коли поставили турнікети- все стало обраховуватись..
   
Бред.
Я керував Киівпассервісом у 2008 -му..Кажись..Тоді обрізали всі ліваки та втілили нову систему керування і підняли чистий дохід Центрального автовокзалу з 100 тис.грн на добу до 200 тис.грн.. Був проведен ретельний аналіз відправлень - виявилось 700 зірваних рейсів на добу.Карл!
Тобто перевізники не заїзжали на АС ,хоча виконували рейси з кінцевих зупинок метро.На спробу навести лад - шаленний спротив ..Доброход - перший ворог тоді був..Далі зробили бронь через інтернет..Тут навіть гілка була про це..Далі встановили відеоспотстереження внутри ЦАВ..Припинився грабіж ППС ом гастарбайтерів..Осо бливо з Молдови..
Да,це все за два місяца керування.
Інша справа ,шо Рудьковский викликав відповідального заступника міністра і сказав-або ти звільняєш керівництва Київпассервісу або завтра ми звільнимо тебе..
Тому вся корупція виключно зверху..Жодних сумнівів.. Не важливо,державна чи приватна власність..Якщо мотивований та відповідальний менеджмент - жодний проблем.
П.с Тільки туалети на центральному автовокзалі приносили кешем 10000 у.е щомісяца.Коли поставили турнікети- все стало обраховуватись..
А станционный сбор собирали ? Не выгоднее ли было его вообще упразднить и наживаться на сопутствующих услугах ?
Или брать с них бабло за въезд-выезд из Киева согласно камерам наблюдения, а не на вокзале ?

Останнє редагування: 9 липня 2019 17:56:19 від kurt
   
А станционный сбор собирали ? Не выгоднее ли было его вообще упразднить и наживаться на сопутствующих услугах ?
Или брать с них бабло за въезд-выезд из Киева согласно камерам наблюдения, а не на вокзале ?
Безумовно.Станційний збір - ключове джерело доходів..Жодні послуги не порівняти..З доброго для перевізників зробили нарахування ПДВ не навсю ціну квітка,а виключно на частину послуг та станційного збору. Тобто стали віддавати перевізнику більше грошей. І вони самі стали зацікавлені продавати через АС квітків..
   
Или брать с них бабло за въезд-выезд из Киева согласно камерам наблюдения, а не на вокзале ?
Ви ніколи не відслідкуете перевізника під час перетину міської смуги Києва..Купа замін,запасний транспорт..Службові рейси,екскурсії тощо..Виключно 100% GPS та всі станції у единої системі діспетчерізації ..
До речі,я був автором продажу квитків через банки та через пошту..На нараді у Вінського запропонував створити єдине робоче місце і продаж квітків. Та переказ коштів як дебетовий банк..
Більше тут реформа укрпошти
   
И у нас будет +5 торговых центров
   
Ви ніколи не відслідкуете перевізника під час перетину міської смуги Києва..Купа замін,запасний транспорт..Службові рейси,екскурсії тощо..Виключно 100% GPS та всі станції у единої системі діспетчерізації ..
До речі,я був автором продажу квитків через банки та через пошту..На нараді у Вінського запропонував створити єдине робоче місце і продаж квітків. Та переказ коштів як дебетовий банк..
Більше тут реформа укрпошти
Не вижу проблем - распознавание образов работает сейчас легко и непринужденно - пара камер на каждом въезде полностью решили бы вопрос кто въезжал/выезжал. И пофиг, доехал до АС или нет - пассажиры города - плати городу.
   
Бугога! Докерувались. :weep:  Це не Вінниця, де автовокзали ремонтують, з платформ відправляється купа автобусів та маршруток.
Працюють міжнародні каси до Польщі, Чехії, Німеччини, щодня буси закордон туди-сюди шурують з автовокзалів.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія