Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

:facepalm1:  чудик, технологии теслы уже стали стандартом и их массово используют в новых двс-авто. Все новые субарики уже с продвинутым круизом, который сам держит дистанцию и корректирует скорость и полосы. Также он сам тормозит перед препятствием. И эти технологии очень сильно снижают кол-во дтп. Благодаря Маску мы будем скоро иметь продвинутые автопилоты на всех авто и это супер!
А ты используй для вождения глову, а не разожратую задницу и будет тебе безопасность.
Тише едешь, дальше будешь.
Уж какие в эмиратах дороги, не сравнить с украинскими, а поди ж ты на большинстве 110-120, а то и меньше  и фсё.
И ночо как-то все везде успевают.
А хочешь ездить быстрее и такой крутой перец - покупай вертолёт, а не звизжди мне тут про технологии.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

И по пути автопилот снизит скрость увидев луну :lol:  :lol:
искусственный интеллект говорите?
Молчали бы лучше, покемоны :lol:

Нехай краще автопілот знизить швидкість, ніж довбойоб натисне на газ на жовте. :punish:

Забули вже всі харківську зайку, що убила 6 пішоходів?
   
Забули вже всі харківську зайку, що убила 6 пішоходів?
Так давайте забороним автомобілі взагалі.
   
краще спочатку поцікавитись, а згодом умнічать на форумі. Де ти бачив круїз в шаштній моделі з двома фронтальними камерами на лобовому і контролем дистанції (дистанцію можеш сам виставляти). Машина сама контролює дистанію і смуги. Коли авто попереду зникає, знов переходить на заданий режим швидкості. Таке можна було побачити хіба що в преміум мерсах. Тесла вже вміє сама з стоянки приїжджати до хозяїна. Таке зовсім недавно можна було побачити тільки в фентезі фільмах. Наприклад "люди в чорному". А це вже реальність на штатних теслах!

яких преміум мерсах ? в мене на машині є адаптивний круїз. штатна комплектація
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Так давайте забороним автомобілі взагалі.

Що краще: автопілот починає пригальмовувати сплутавши місяць із жовтим сигналом світлофора чи не гальмує на справжній жовтий?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

яких преміум мерсах ? в мене на машині є адаптивний круїз. штатна комплектація

Я нічого не можу сказати про інших виробників, але 99% їзди по фрівею на Теслі в мене йде на автопілоті. На це наступні причини - по перше він іде більш плавно без дригань в площині прискорився-знизив швидкість та ривків підрулювання в площині вправо-вліво ніж я здатний і сім’я  вимагає автопілот. Друга причина це те що автопілот все-таки надійніше за мене, багато камер на всі боки і він ніколи не відволікається і все бачить. Бачить що спереду, збоку та ззаду одночасно, і я не думаю що людина здатна так все відслідковувати.
І треття причина, я не так втомлююсь коли іду  іноді до 1300 км за день, бо 99% всієї роботи виконує машина, а я тільки слідкую.

Перша причина спиціфічна для Тесли та суперкарів - кожен рух руля відчувається, особливо сильно тими хто не за кермом і голову мотає вправо-вліво, кожна праця з педалями теж призводить до некомфортних навантажень на тіло якщо трошки перебрав. І коли я пересідаю з трака де всі операції в часу займають вічність, на Теслу яка все хоче викинути тебе з сідла поки ти не перелаштуєшся, то це некомфортно для пасажирів яких кидає в усі боки.

Останнє редагування: 30 липня 2021 17:14:30 від Dobre
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Я нічого не можу сказати про інших виробників, але 99% їзди по фрівею на Теслі в мене йде на автопілоті. На це наступні причини - по перше він іде більш плавно без дригань в площині прискорився-знизив швидкість та ривків підрулювання в площині вправо-вліво ніж я здатний і сім’я  вимагає автопілот. Друга причина це те що автопілот все-таки надійніше за мене, багато камер на всі боки і він ніколи не відволікається і все бачить. Бачить що спереду, збоку та ззаду одночасно, і я не думаю що людина здатна так все відслідковувати.
І треття причина, я не так втомлююсь коли іду  іноді до 1300 км за день, бо 99% всієї роботи виконує машина, а я тільки слідкую.

Перша причина спиціфічна для Тесли та суперкарів - кожен рух руля відчувається, особливо сильно тими хто не за кермом і голову мотає вправо-вліво, кожна праця з педалями теж призводить до некомфортних навантажень на тіло якщо трошки перебрав. І коли я пересідаю з трака де всі операції в часу займають вічність, на Теслу яка все хоче викинути тебе з сідла поки ти не перелаштуєшся, то це некомфортно для пасажирів яких кидає в усі боки.
(tu)
пан добре пояснив чому засоби транспортного руху без автопілота приречені.
   
Нехай краще автопілот знизить швидкість, ніж довбойоб натисне на газ на жовте. :punish:

Забули вже всі харківську зайку, що убила 6 пішоходів?
Не вижу связи. Ты путаешь причину и следствие. Или автопилот уже главнее пилота и не отключаем? :S  :-o
Тогда это вообще шикардос, дави кого хочешь, а под суд пойдёт автопилот.
   
(tu)
пан добре пояснив чому засоби транспортного руху без автопілота приречені.
Ага, все Dobre, тільки от одне питаннячко, хто сидітиме за гратами,
якщо через помилку автопілота когось зіб*ють наприклад на зебрі.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Якщо ти дійсно живеш в США, ти коли небудь заглядав в рахунок за електрику? Бо років 20 чи більше назад, коли я почав отримувати перші рахунки, мене сильно здивувало що власне вартість електрики не така вагома в загальному рахунку, і значна частина це утримання мережі в прецездатному стані. Буде попит, будуть нові підстанції.

Як же далеко вони від народу як сказав класик : )

Буде попит, буде підстанціі ))). Добре, ти явно айтішник...

Тільки вчора Ньюсом видав пропозицію платити бізнесам які знизять споживання енергіі в час пік

А на рахунок перебудувати мережі під нову нагрузку, я тобі можу розповісти скільки в комміфорніі ЛЭП збудованих на початку 20-го сторічяя і де до цього часу сроять обпори старші від 100 років з мідними проводами того ж часу.

Знаеш ну хоч приблизно скільки коштуе переробити одну милю лЕП? - можеш спробувати вгадати.

Коли Форд зробив свій автомобіль, він без субсидій за 5 років посадив на нього всю Америку. А скільки вже років на ринку мильниці на батарейках і скільки процентів ринку займають при всіх субсидіях?

Машина на батарейці це цяцька для середнього класу і багатих як додаток до обовязквого здоровненного мерса чи ауді.

80% америки це всіх кольорів работяги або велферщики на обшарпаних вживаних тачках коло іх рентовок і мобайл хоум. Хто і коли поставить і ті самі стовпчики для зарядки? НМД при нинішніх технологіях вся тема з машинами на батарейках це чистий хайп.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ще на рахунок зарядок :):

Е в комміфорніі така контора, PG&E, мае здоровенні офіси в Сан-Рамоні

Так от, на ті сотні чи тисячі парковочних місць для працівників, скільки мае тих самих стовпчиків для зарядки, як ви думаете?

Десь 20-30, і це найбільша енергокомпанія штату, напевно щось знае :)

Якби мильниця на батарейці коштувала 15к, я б ще може подумав, але за 70к це треба бути трошки альтернативно обдарованим. Або мати 10-15 мільйонів капіталу на всякі цяцьки.
   
Як же далеко вони від народу як сказав класик : )

Буде попит, буде підстанціі ))). Добре, ти явно айтішник...

Тільки вчора Ньюсом видав пропозицію платити бізнесам які знизять споживання енергіі в час пік

А на рахунок перебудувати мережі під нову нагрузку, я тобі можу розповісти скільки в комміфорніі ЛЭП збудованих на початку 20-го сторічяя і де до цього часу сроять обпори старші від 100 років з мідними проводами того ж часу.

Знаеш ну хоч приблизно скільки коштуе переробити одну милю лЕП? - можеш спробувати вгадати.

Коли Форд зробив свій автомобіль, він без субсидій за 5 років посадив на нього всю Америку. А скільки вже років на ринку мильниці на батарейках і скільки процентів ринку займають при всіх субсидіях?

Машина на батарейці це цяцька для середнього класу і багатих як додаток до обовязквого здоровненного мерса чи ауді.

80% америки це всіх кольорів работяги або велферщики на обшарпаних вживаних тачках коло іх рентовок і мобайл хоум. Хто і коли поставить і ті самі стовпчики для зарядки? НМД при нинішніх технологіях вся тема з машинами на батарейках це чистий хайп.
і скіки їх там?
   
Ага, и электричество конечно возникает само по себе в любом воткнутом в землю столбе. Дебилы бл.

Посмотри на любой молл, посчитай количество запаркованных машин, умножь на требуемую мощность на каждую машину и потом посмотри на мощность ближайшей подстанции и на сечение кабеля или проводника который подведён к ней.

А на суперчаржерах тебе сделают километр конечно дороже чем на бензине но аленям прикажут радоваться потому что переплачивая они "спасают планету от перегрева".

Как ты думаешь, в магазинах которым прикажут установить и содержать чарджеры, цены на товары останутся теми же или им придётся все эти затраты переложить на тебя?

Так, "умный бл". Чтобы перевести весь транспорт Украины на электрику нужно решить 3 проблемы
- генерация 
- доставка до точки.
- производство и установка зарядных станций.

1. для замены ВСЕХ потребителей бензина и дизеля на электричество Украине нужно всего лишь вернуться к показателям генерации 2012 года.

2. У нас на улицах стоят столбы уличного освещения, проводка в которые закладывалась еще в советское время под лампы мощностью ~400 ватт на столб.
Каждые 15 столбов - и можно ставить 7kW зарядку для одной машины, работающую только днем.

Да в общем-то и ночью тоже, если лампы по улице заменены на LED, который потребляет примерно 10%  от старых ламп накаливания.
У станции есть возможность понзить в любой момент выдаваемую в автомощность.
В Праге этот проект реализовали еще 3 года назад.
 
Ну и для примера в Киеве есть SkyMall на парковке которого есть ЕМНИП 12 хвостов медленной зарядки и 2 станции по 50 kW.

И в районе Дома мебели есть первый "киевский суперчаржер" - точка где стоит рядом с десяток 50kW станций.

3. В Украине есть уже НЕСКОЛЬКО производителей станций чадемо и CCS, с мощностью до 120kW.
Есть наработаный опыт, и есть конкурнция.
   
:facepalm1:  чудик, технологии теслы уже стали стандартом и их массово используют в новых двс-авто. Все новые субарики уже с продвинутым круизом, который сам держит дистанцию и корректирует скорость и полосы. Также он сам тормозит перед препятствием. И эти технологии очень сильно снижают кол-во дтп. Благодаря Маску мы будем скоро иметь продвинутые автопилоты на всех авто и это супер!

Остальные авто используют максимум одну камеру, то что делал tesla AP 1.0 в 2015 году.
А некоторые - только показатели радара, который очень фигово видит велосипедистов, и еще хуже пешеходов.

И идентичность тесле, и вообще адекватность этих автопилотов -  хороша на бумаге.



В технологиях автопилота tesla оторвалась от всех наестолько, что в европе законодательно запретили FSD SUMMON.
Когда владелец на расстоянии до 500 метров может достать мобилку, сказать "ко мне", и машина сама выедет из парковки и приедет к хозяиу.

Такого нет ни у кого, кроме теслы. И это запретили...
Когда мерседесы и ауди смогут хоть что-то противопоставить - разрешат, конечно. А пока зась.

Останнє редагування: 1 серпня 2021 12:48:44 від Воххобайт
   
Нехай краще автопілот знизить швидкість, ніж довбойоб натисне на газ на жовте. :punish:

Забули вже всі харківську зайку, що убила 6 пішоходів?

Она оба своих светофора пролетела на давно красный, и скорость была около 150 в городе.
   
Як же далеко вони від народу як сказав класик : )

Буде попит, буде підстанціі ))). Добре, ти явно айтішник...

Тільки вчора Ньюсом видав пропозицію платити бізнесам які знизять споживання енергіі в час пік

А на рахунок перебудувати мережі під нову нагрузку, я тобі можу розповісти скільки в комміфорніі ЛЭП збудованих на початку 20-го сторічяя і де до цього часу сроять обпори старші від 100 років з мідними проводами того ж часу.

Знаеш ну хоч приблизно скільки коштуе переробити одну милю лЕП? - можеш спробувати вгадати.

Коли Форд зробив свій автомобіль, він без субсидій за 5 років посадив на нього всю Америку. А скільки вже років на ринку мильниці на батарейках і скільки процентів ринку займають при всіх субсидіях?

Машина на батарейці це цяцька для середнього класу і багатих як додаток до обовязквого здоровненного мерса чи ауді.

80% америки це всіх кольорів работяги або велферщики на обшарпаних вживаних тачках коло іх рентовок і мобайл хоум. Хто і коли поставить і ті самі стовпчики для зарядки? НМД при нинішніх технологіях вся тема з машинами на батарейках це чистий хайп.

Когда форд сделал свое авто, конкурентом ему были не другие авто а ЛОШАДИ.
Что, за 5 лет все лошади в америке были вытеснены фордами? Оне  не @зди!
   
А если быстро вышел, то на 100
Скажи как удобно. Подъехал к столбу и на зарядку.
И только и ходи и думай о столбах и зарядках.
Кстати, а розетка у нас на каждм столбе или только на чотных?
   
Остальные авто используют одну камеру, то что делал tesla AP 1.0 в 2015 году.
И идентичность тесли, и вообще адекватность этих автопилотов -  хороша на бумаге.

В технологиях автопилота tesla оторвалась от всех наестолько, что в европе законодательно запретили FSD SUMMON.
Когда владелец на расстоянии до 500 метров может достать мобилку, сказать "ко мне", и машина сама віедеть из парковки и приедет к хозяиу.

Такого нет ни у кого, кроме теслы. И это запретили...
Когда мерседесы и ауди смогут хоть что-то противопоставить - разрешат, конечно. А пока зась.
то юридическое ограничение связанно с отсутствием водителя за рулем. Как только законодательно распишут, кто в случае  инцидента понесет ответственность, так сразу и разрешат. К мерседесам и аудям это не имеет отношения. 
В той же Калифорнии DMV ведет расследование насколько "автономная технология" Тесла  является автономной, т.к. либо автомобили Тесла полностью автономны и тогда нужно полчучать специальное разрешение на их использование, либо Тесла "врет" и дает недостоверную игформацию об "автономности" т.к. указывает что все операции с "автономными опциями" должны проводится под контролем водителя. Чисто юридические вопросы, которые влияют на то кто  в ответе за  возможные инциденты и насколько тонко Тесла обходит регуляторные ограничения для автономных транспортных средств.
https://www.latimes.com/business/story/2021-05-17/dmv-tesla-california-fsd-autopilot-safety
 В случае автопилота "контроль" еще кое как можно переложить на водителя, что мол он должен держать руки на руле, а вот с вызовом к ноге уже все не так просто - оператор самртфона заверит что он лично контролировал и следовал инструкциям, а дтп произошло по вине ПО Тесла и переложит вину на производителя. Штаты страна юристов и чем-то да закончится, думаю что Тесла просто уберет из рекламы упоминание об полной автономности, т.к. это проще чем получить соответствующее разрешение в DMV .
   


Автопилот теслы на текущий момент это 6 камер, картинку с которых он анализирует ОДНОВРЕМЕННО.
А у человека 2 глаза.
   
Ветка обсуждения где люди у которых нет денег на запорожец обсуждают тупость людей которые покупают Теслы  :-)o
   
https://www.youtube.com/watch?v=MEgz66lkcm8&t=30
Автопилот теслы на текущий момент это 6 камер, картинку с которых он анализирует ОДНОВРЕМЕННО.
А у человека 2 глаза.
а наскіки адекватно реагує автопілот ПІСЛЯ удару?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Она оба своих светофора пролетела на давно красный, и скорость была около 150 в городе.


Саме про це я і кажу! Краще нехай автопілот гальмує на місяць, ніж ідіот пре на червоне.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

https://www.youtube.com/watch?v=MEgz66lkcm8&t=30
Автопилот теслы на текущий момент это 6 камер, картинку с которых он анализирует ОДНОВРЕМЕННО.
А у человека 2 глаза.

Більшість цих аварій - це помилка (навмисне порушення або неуважність) водія, автопілот так не робить.
Автопілот не буде "вчити" інших створюючи аварійні ситуації.
   
Більшість цих аварій - це помилка (навмисне порушення або неуважність) водія, автопілот так не робить.
Автопілот не буде "вчити" інших створюючи аварійні ситуації.
скажіть-но мені, в якій із сучасних таратайок є із коробки "чорний ящик" з відеореєстратором?
   
а наскіки адекватно реагує автопілот ПІСЛЯ удару?

А насколько адекватно может по твоему реагировать водитель, в которого раскрылись подушки безопасности?
   
А насколько адекватно может по твоему реагировать водитель, в которого раскрылись подушки безопасности?
не всякий удар приводить до спрацювань подушок безпеки....окрім того, припустимо, подушки спрацювали під час руху. що робить автопілот?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

не всякий удар приводить до спрацювань подушок безпеки....окрім того, припустимо, подушки спрацювали під час руху. що робить автопілот?

А як подушка вплине на автопілот?
   
А як подушка вплине на автопілот?
:lol:
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

скажіть-но мені, в якій із сучасних таратайок є із коробки "чорний ящик" з відеореєстратором?

А я звідки знаю?
Подивись на сайті виробника конкретного авто.
Але відеореєстратори зараз дешеві і поставити собі це простіше простого.
   
А як подушка вплине на автопілот?
Сама подушка ніяк, та удар такої сили від якої розкривається подушка впливає на всю конструкцію, тож потенційно може вплинути і на автопілот, як частину конструкції.  :-)o
   
А я звідки знаю?
Подивись на сайті виробника конкретного авто.
Але відеореєстратори зараз дешеві і поставити собі це простіше простого.
відеореєстратор- не проблема, проблема- шоб був "чорний ящик"
   
Я не понимаю почему люди, которые не умеют ездить и открыто об этом заявляют, всё это время ездили и угрожали окружающим, а не ждали автопилот ну или не использовали наёмного водителя.
   
Я не понимаю почему люди, которые не умеют ездить и открыто об этом заявляют, всё это время ездили и угрожали окружающим, а не ждали автопилот ну или не использовали наёмного водителя.
тому шо забити болт на закон- це такий кайф!
   
Що краще: автопілот починає пригальмовувати сплутавши місяць із жовтим сигналом світлофора чи не гальмує на справжній жовтий?
Ти автопілот в суд поведеш, коли він людину переїде?
   
конкурентом ему были не другие авто а ЛОШАДИ.
Ось не звізди.
В 1908р. в США було дохріна і більше автовиробників.
   
где люди у которых нет денег на запорожец обсуждают тупость людей которые покупают Теслы
Чомусь мені здається, що тут в темі, нема жодного громадянина України, який купив би новий, наголошую, новий електрокар, в Україні за повну ціну.
Із свого досвіду можу зауважити, що всі електродрочери купували свої бітки та потопленіків в США по вартості металобрухту.
   
В америке сейчас купить новую dual motor model S long range (2021) стоит 85 тыс $ 

Машины MS LR 2020 года в теслапарке предлагаются по 75 тыс. $
а 2019 год - по 70 тыс. $


Офигенная "цена металлолома"

Останнє редагування: 3 серпня 2021 09:53:54 від Воххобайт
   
В америке сейчас купить новую dual motor model S long range (2021) стоит 85 тыс $ 

Машины MS LR 2020 года в теслапарке предлагаются по 75 тыс. $
а 2019 год - по 70 тыс. $


Офигенная "цена металлолома"

Про шо і мова : через кілька років з такими цінами увесь світ сяде на Тесли.:)))
   
В америке сейчас купить новую dual motor model S long range (2021) стоит 85 тыс $ 

Машины MS LR 2020 года в теслапарке предлагаются по 75 тыс. $
а 2019 год - по 70 тыс. $


Офигенная "цена металлолома"
В тебе яка машина, Ліфчик топлений/битий, чи нова Тесла?
   
В тебе яка машина, Ліфчик топлений/битий, чи нова Тесла?
У меня

S70D 2015 года, купленая 3 года назад, на которой я проехал 85 тык.
она после покупки плыла-ехала-делалась пол  года и в сумме обошлось в 46 тыс.


И сейчас взял
S 75D 2018 года.

38 k$  уже в Украине.
На доделки пока ушло около 1k$ и 3 недели.


Останнє редагування: 3 серпня 2021 11:07:11 від Воххобайт
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія