Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В США триває війна феміністок проти чоловіків. Gillette - what men no longer get.

Ніфіга - тупиться зразу є. Якість - відстійна.
А от Вілкінсон вже десятиліттями тримає марку  (tu)

вілкінсон тупиться за пару голінь ...
   
Нажаль тему редагувати не можу.
Й так маємо - втрати у 8 міліардів доларів за перше півріччя у Gillette за спробу диктувати своїм основним покупцям як себе поводити!
Просто класичний кейс з маркетингу, який буде у підручниках "як вбити свою клієнтську базу! Швидко!"
   
Нажаль тему редагувати не можу.
Й так маємо - втрати у 8 міліардів доларів за перше півріччя у Gillette за спробу диктувати своїм основним покупцям як себе поводити!
Просто класичний кейс з маркетингу, який буде у підручниках "як вбити свою клієнтську базу! Швидко!"
та це пох. феміністкам. Вони через це не зупиняться. Дурочки
   
люди йобнулися і у підручниках про це не напишуть...
   
жилет - суперовіший!

bic не гірший
   
Тупих вистачає. Як Coca-Cola в Мадяращині. Розвісили цю рекламу. Отримали бойкот від населення і на радість Pepsi.  :D

   
вілкінсон тупиться за пару голінь ...
У меня Shick (в девичестве Вилкинсон) с Амазона долго не тупится,  правда я жене запретил им линолеум резать =)
   
Одноразовий BIC рулить. З одним лезом. Одної упаковки вистачає на рік. А по ціні навіть менше ніж ваші джилети і вілкінси на два місяці . А от BIC з двома лезами- то вже розводняк на лоха, розраховано, що баби на подарунок куплять

Останнє редагування: 24 серпня 2019 21:26:59 від Serhii
   
Одноразовий BIC рулить. З одним лезом. Одної упаковки вистачає на рік. А по ціні навіть менше ніж ваші джилети і вілкінси на два місяці . А от BIC з двома лезами- то вже розводняк на лоха, розраховано, що баби на подарунок куплять
ще сильно залежить, де виготовлено. але однолезові однозначно кращі.
   
Нажаль тему редагувати не можу.
Й так маємо - втрати у 8 міліардів доларів за перше півріччя у Gillette за спробу диктувати своїм основним покупцям як себе поводити!
Просто класичний кейс з маркетингу, який буде у підручниках "як вбити свою клієнтську базу! Швидко!"

так им  и надо  (tu)
   
так им  и надо  (tu)
народ пише що сумарні втрати від цієї "реклами" - The most expensive commercial in human history, never forget that this cost you $28.81 BILLION dollars!

Я хотів би подивитися що будуть робити з "командою" тих австралійських феміністок які власне розробляли цю рекламу.   B-)
   
Я хотів би подивитися що будуть робити з "командою" тих австралійських феміністок

 Нагородять.
 Як першопроходців, постраждалих від архаїчно налаштованих покупців. ;)
   
Ядро сучасних феміністок це лижби мужоненависниці
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія