Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

У жінки була Volvo S90 яку купили за $38,000
Поміняла на гібридну S60 за $57,000

S60 по розмірам та утилітарності приблизно відповідає Tesla Model 3 яка десь на 10 тисяч дешевше за названу ціну S60, а якщо покупець по статкам попадає під федеральний податковий кредит, то Model 3 на всі 17 тисяч дешевше.

Це не підтверджує тезу що за електромобіль на ~10 тисяч дорожче. Це в США.

В Англії своя кухня як Радник написав.
   
EQB - £52000
GLB 200 d - £42000

Різниця - 10000
За нинішніми цінами - 7000 літрів дизеля
Хвй 7 літрів на 100 км - 100 тисяч км.
По факту буде більше.

В США Мерседес теж оцінив EQB на 10 тисяч дорожче ніж GLB, при тому що EQB має жахливі по міркам електромобілів технічні характеристики. Таке враження що Мерседес не хоче продавати цей автомобіль. Я би сам обираючи між EQB та GLB без питань обрав би бензиновий GLB. Не дивно що я ще не бачив жодного EQB на дорогах.

Останнє редагування: 18 березня 2024 19:31:43 від Dobre
   
S60 по розмірам та утилітарності приблизно відповідає Tesla Model 3 яка десь на 10 тисяч дешевше за названу ціну S60, а якщо покупець по статкам попадає під федеральний податковий кредит, то Model 3 на всі 17 тисяч дешевше.

Це не підтверджує тезу що за електромобіль на ~10 тисяч дорожче. Це в США.

В Англії своя кухня як Радник написав.

Засунь свій податковий кредит собі в дупу, ніщеброд.
Порівнювати треба не з гібридом S60 а з бензиновою S90
Tesla 3 це консервна банка порівняно з S90.
   
Засунь свій податковий кредит собі в дупу, ніщеброд.

Шкода що ти скотився на рівень Трололо. В тебе були цікаві дописи.
   
S60 по розмірам та утилітарності приблизно відповідає Tesla Model 3 яка десь на 10 тисяч дешевше за названу ціну S60, а якщо покупець по статкам попадає під федеральний податковий кредит, то Model 3 на всі 17 тисяч дешевше.

Це не підтверджує тезу що за електромобіль на ~10 тисяч дорожче. Це в США.

В Англії своя кухня як Радник написав.

Бiльше-менше, дешевше-дорожче

Електровозик повинен коштувати 15к, максимум. Крапка.

Як машина з баком на 20 лiтрiв якi треба цiдити в цей бак годину.

Якщо окремi тупi генii купили електровозик за 50к щоб з'економити, тодi iм треба оправдувати це тут форумi фулл тайм, нi, на пiвтори ставки з 5 ранку до 8 вечора. Спiвчуваю.
   
Електровозик повинен коштувати 15к, максимум. Крапка.

З таким баченням тобі потрібно працювати в Goldman Sachs як Chief Investment Officer.
   
Шкода що ти скотився на рівень Трололо. В тебе були цікаві дописи.

Ще раз повторюю, спеціально для тупих мегаменеджерів.
Порівнювати треба не з S60 а з S90.
А Тесла 3 це як електричне юго
   
Ще раз повторюю, спеціально для тупих мегаменеджерів.
Порівнювати треба не з S60 а з S90.
А Тесла 3 це як електричне юго

S90 на клас вище за S60 та значно дорожче. Яке електричне авто ти хочеш порівнювати з S90? Тесла Model S можливо?
   
І з 100 кмч на приборці, але 96 по GPS - европейці  зазвичай трохи завищують  показники приборки.
Є думка, що спідометр відмаркований на шинах макс діаметру, які підходять на машину.
   
Шкода що ти скотився на рівень Трололо. В тебе були цікаві дописи.

Шо таке, балерун? Тебя просто начали посылать на х у й? :)
   
S90 на клас вище за S60 та значно дорожче. Яке електричне авто ти хочеш порівнювати з S90? Тесла Model S можливо?

Тесла Model S проти Вольво S90 як відро
   
Тесла Model S проти Вольво S90 як відро

Тесла против самого ведра - ведро. :)
   
S90 на клас вище за S60 та значно дорожче. Яке електричне авто ти хочеш порівнювати з S90? Тесла Model S можливо?

Так я це саме і написав. Ми купили S90 в 2020 за $38,000. Звичайно була непогана знижка.
Скільки та Tesla S коштує? 3 і Y в цьому кіно не знімаються
   
Маск як тінейджер куйньою займається.
Оголосили що в Європі з 22 березня підвищать ціни на Y на 2,000 євро, а в Штатах з 1 квітня на $1,000.

Дитячий трюк щоб розпродати до кінця місяця збільшені залишки
   
Електровозик повинен коштувати 15к,
Нічого та електричка не повинна нікому
Хочеш купуй
Не хочеш не купуй

Тільки і бензин і дизель скоро перестануть пускати в міста

Дизель євро 7 буде дорожче скоро тисяч на 10 за аналогічний бензин
   
Ми купили S90 в 2020 за $38,000. Звичайно була непогана знижка.
Скільки та Tesla S коштує?

Я зрозумів що ви купили S60 після того як була S90:
«У жінки була Volvo S90 яку купили за $38,000
Поміняла на гібридну S60 за $57,000
” тому і порівнював з S60.

Якщо порівнювати Х90 гібрид то можна з Tesla Model S. Вони приблизно в одному ціновому діапазоні - 69 тисяч за S90 та 75 тисяч за Модел S. Але за додаткові 6 тисяч Tesla Model S має 670 кінських сил проти 455 у S90, кращу керованість та  Autopilot(c) для поїздок на фрівеях.

Крім того Volvo це китайці і для багатьох це варіант.

Але купити автомобіль за 38 тисяч який коштує 70 тисяч, то це зовсім непогано. Поздоровляю.



Останнє редагування: 19 березня 2024 00:01:58 від Dobre
   
Нічого та електричка не повинна нікому
Хочеш купуй
Не хочеш не купуй

Тільки і бензин і дизель скоро перестануть пускати в міста

Дизель євро 7 буде дорожче скоро тисяч на 10 за аналогічний бензин

Т.е. элктромыльницы хочеш покупай, не хочешь - не покупай, а ДВЗ просто не дадим покупать? а не пройти ли Вам нах у й, бамбино? :)
   
Нічого та електричка не повинна нікому
Хочеш купуй
Не хочеш не купуй

Тільки і бензин і дизель скоро перестануть пускати в міста

Дизель євро 7 буде дорожче скоро тисяч на 10 за аналогічний бензин
Задушений євро7 дизель нікому і на хрен не буде потрібний,а євро 6 ще без проблем докатають свій вік. По Європі ще спокійно катаються по містах на євро 4.
   
Тільки і бензин і дизель скоро перестануть пускати в міста

а хуху не хохо?

як політичні іпанати получили лопатою по іплу від виборців, то навіть в прогресивно йопнутому Сан Франциско почали здавати назад

Перестати пускати не проблема, але з якоі виручки вони будуть тоді брати податки коли покупець чи кліент на двз не приіде? Покривляться і пересунуть дату ще років на 20 :) Ну і гібридам само собою все дозволять, а Тойота молодець вже херачить все гібридами, включно до траків.
   
Тойота молодець вже херачить все гібридами, включно до траків.

Тойоту колись всі електрофани шпиняли - какгжитак, не хочуть робити електрички! Ну ринок їм покаже!
Навіть 10 років не пройшло,  а тойота рубає капусту. Зато купа автовиробників повлітали на розробці і впроввдженні  електричок на мільярди, а воно не йде
   
SRTшники файно постібались із тесли. На відміну від Zeekr 001.
Хоча і там зауважень маса, а запчастини чекати два місяці. А з оновленнями взагалі срака.Бггг


   
В голові SRT-шника на морді авто має бути обов'язкова чорна смуга, що "фантастично символізує"
решітку радіатора охолодження, який для електрокара приблизно нафіг не потрібен.

Є чорна смуза - ЗБС дизайн. Нема - "обкурений окунь".

Подивився перші 12 хвилин (виключно  обсирання дизайнів  ) та вирішив не витрачати далі час.
   
Тойоту колись всі електрофани шпиняли - какгжитак, не хочуть робити електрички! Ну ринок їм покаже!
Навіть 10 років не пройшло,  а тойота рубає капусту. Зато купа автовиробників повлітали на розробці і впроввдженні  електричок на мільярди, а воно не йде

На Тойоту та інших ніхто не буде чекати. Їх доля в тій самій Каліфорнії скоротилась майже вдвічі. Єдине що в них залишилось цікаве та чому є мало альтернатив, це 4Runner та Tacoma. RAV4 тримається непогано як бюджетна альтернатива в компакт кросоверах але в цьому сегменті така конкуренція що я не впевнений що вони заробляють гроші. У Sienna в конкурентах тільки Honda Odyssey.

За межами США, особливо в країнах що розвиваються, їх живцем їдять китайці. Власне так само як інших.
   
Подивився перші 12 хвилин (виключно  обсирання дизайнів  ) та вирішив не витрачати далі час.
Теж саме. Дослухав до моменту коли мова зайшла за підвіску. Автор хоче щоб «входила в повороти кака BMW», але щоб була налаштована на комфорт як диваноного типу Тойота Камрі. Хтось повинен пояснити автору, що або одне, або інше.
   
Теж саме. Дослухав до моменту коли мова зайшла за підвіску. Автор хоче щоб «входила в повороти кака BMW», але щоб була налаштована на комфорт як диваноного типу Тойота Камрі. Хтось повинен пояснити автору, що або одне, або інше.

Він там нічого подібного не казав. Треба було ще далі подивитись, там китайці грають теслу насухо
   
Задушений євро7 дизель нікому і на хрен не буде потрібний,а євро 6 ще без проблем докатають свій вік. По Європі ще спокійно катаються по містах на євро 4.
А все ж такі світ належить або єбанатам або нафтовому лоббі, а  може вони працюють в парі.

Бо трахати найбільш економічний дизель змушуючи пересідати на бенз і збільшувати викиди то такі єбанізм або змова.
   
Він там нічого подібного не казав. Треба було ще далі подивитись, там китайці грають теслу насухо

Його претензія - как такую же такую падвеску можна ставить на електромобілі? Наверне є ето все от веса автомобіля завісіт. Но вот китайці сделалі єє правільно, она мягкая как зрелая женщина в расцвете сил.
   
Треба було ще далі подивитись, там китайці грають теслу насухо

А ти чому радієш? Ти гроші та зброю на війну від китайців отримуєш, та потім на відбудову України до китайців підеш брати?

Дикиє люди, дети гор (с)
   
А ти чому радієш? Ти гроші та зброю на війну від китайців отримуєш, та потім на відбудову України до китайців підеш брати?

Дикиє люди, дети гор (с)

Господи, яке ти дурнувате
   
Господи, яке ти дурнувате

Дурнуватість визначається минулим, поточним та очікуваним майбутнім станом речей. За цими критеріями ти навіть можеш програти мешканцям Сомалі та Південого Судану. Спочатку доведи що ти не ішак в згамаганнях за кращий інвестиційний клімат та майбутнє з ними.

З моєї точки зору, тільки довбоєби можуть з однією рукою писати що Орбан, Фіцо козли, Хуйло є Хуйло за яким стоїть Китай, а з іншого боку відавати їм остані гроші за нафту та автомобілі.

Останнє редагування: 19 березня 2024 17:00:55 від Dobre
   
Дурнуватість визначається минулим, поточним та очікуваним майбутнім станом речей. За цими критеріями ти навіть можеш програти мешканцям Сомалі та Південого Судану. Спочатку доведи що ти не ішак в згамаганнях за кращий інвестиційний клімат та майбутнє з ними.

З моєї точки зору, тільки довбоєби можуть з однією рукою писати що Орбан, Фіцо козли, Хуйло є Хуйло за яким стоїть Китай, а з іншого боку відавати їм остані гроші за нафту та автомобілі.

Это пишет грачующий таксист из Калифорнии на $70К в год. :)
   
Т.е. элктромыльницы хочеш покупай, не хочешь - не покупай, а ДВЗ просто не дадим покупать? а не пройти ли Вам нах у й, бамбино? :)

по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь  і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все таки
   
по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь  і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все таки

нафта вже 20  років мала як закінчитись. Це при рівні споживання на 2000 рік. А воно всьо ніяк
   
по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь  і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все таки
В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.
   
В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.
Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.
   
Peak unit rate 33.24p per kWh
Off-peak unit rate 21.20p per kWh

Це в нас так ліпістрічество вдома коштує
   
Peak unit rate 33.24p per kWh
Off-peak unit rate 21.20p per kWh

Це в нас так ліпістрічество вдома коштує

приблизно 16 kWh на те щоб проїхати 100 км (62 милі) або £3.4 у вашому випадку на 100 км. Це відносно консервативна оцінка.
   
От зараз думаю, чи їхати старим мінівеном в Седону, чи електричною.
   
От зараз думаю, чи їхати старим мінівеном в Седону, чи електричною.
Електричкою, розкажеш враження коли повернешся
Проведемо такий експеримент на тобі.
   
От зараз думаю, чи їхати старим мінівеном в Седону, чи електричною.

Я їздив фактично під час ковіду як тільки щось почало відкриватись.. Перевір чи всі Теслівські суперчаржери по дорозі відкриті для Фордів. Якщо відкриті, то немає проблем. Теслівська аплікація каже 800 км, дві зарядки в дорозі, 8+ годин їзди якщо виїхати зараз. Цікаво біде порівняти з Фордом.

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія