Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 07:43:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек
Є біля трц
Є біля нових жк
Є на АЗС
Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:36:38 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек
Є біля трц
Є біля нових жк
Є на АЗС
Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:40:01 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.
Це також працює в зворотню сторону, ніхто не буде вкладувати гроші в щоб обладнати 100% паркові них місць сьогодні, якщо попит тільки на 25%.Ти смiшний
Допустимо е запит на фуа гра для всiх i е капiталiзм.
Питання де ми розмiстимо стiльки гусей i скiльки буде коштувати це фуа гра для всiх.
Коли буде трошки бiльше електричок, капiталiзм також може замiсть вкладатися в будування нових потужностей просто пiдняти цiну. i льогкiм двiженiем рукi твоя iзда скоротиться на 70%Так працює тільки в радянській плановій економиці з монополіями.
Якщо буде попит, на ринок з задоволенням увійдуть нові гравці і концепція «да ми просто поднимем цену» не працює. Гроші люблять попит і гроші створюють пропозицію.
Забудь про совок.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:44:36 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чи ти як Іванушка-Дурачок хочеш тільки на печі сидіти?Ще раз, ти зі своєю економією нафти не в ту сторону дивишся. У тебе електрифікованих залізниць 1%, все решта - тепловози. Тобі в цьому питанні навіть до України копати не перекопати. Іди електрифікуй.
Витрати менші, ніж твоя "ідея", вихлоп в економії нафти - на порядок більший. І не треба ніяких павербанків.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:46:00 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек
Є біля трц
Є біля нових жк
Є на АЗС
Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.Є швидкі
Є повільні
Ставлять на ніч заряджати там де біля дому
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:49:19 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чому вона в США не стала? Амазон щодня ганяє більше 10 тисяч бусів доставки. Навіть японці підтягуються:Ти малахольний, чи шо? Мова про розетки для легковух попід узбіччями для чарджу вночі в містах, а не про рітейлерів з власними автопарками, де вони можуть ладнати як завгодно.
А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:50:31 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.Є швидкі
Є повільні
Ставлять на ніч заряджати там де біля домуТак розмова зовсім не про те
Якщо Ви дома зарядились на повну і поїхали на довгу відстань, треба заряжатись на швидкій. А повертаючись взад так само сидіти в машині на зарядці, чекаючи коли залʼється струм - а час іде....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:51:06 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:52:34 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:57:14 IP/Host: 176.120.106.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 08:58:32 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
В сусідній темі у кацапів горять НПЗ, оце я розумію стимул пересідати на електрички (але їхні електростанції теж згорять).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:04:07 IP/Host: ---.connect.netcom.no
|
Розгорнути попередні цитати...Є швидкі
Є повільні
Ставлять на ніч заряджати там де біля домуТак розмова зовсім не про те
Якщо Ви дома зарядились на повну і поїхали на довгу відстань, треба заряжатись на швидкій. А повертаючись взад так само сидіти в машині на зарядці, чекаючи коли залʼється струм - а час іде....не підходить не бери, і подякуй тим хто може, бо для вас таким чином нафту економлять
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:04:47 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.
В Празі бачив зарядки на освітлювальних стовпах вже років 5 тому.
І як це реалізовано в розвинутих країнах? Чому вони змогли?
Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:12:37 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
це і так треба робити періодично, а тут ще можна економити кожен рік мільярди на логістики нафтопродуктів наприклад
головне не дивитися вгору
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:41:32 IP/Host: ---.roe.vsei.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ввели тому що втомились відключати від мережі великі електростанції та платити електрогенеруючим компанія за невикористану енергію.
Саме через надлишок. Сонячні панелі почали витісняти великий бізнес.Вели для того щоб не користувались мережами безкоштовно да в рамках боротьби за соціальну та расову рівністьБуло інтервʼю на PBS з ISO скільки разів на рік вони були вимушені виводити з мережі газові електростанції через перевиробництво електроенергії.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:46:21 IP/Host: ---.roe.vsei.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Чому вона в США не стала? Амазон щодня ганяє більше 10 тисяч бусів доставки. Навіть японці підтягуються:Ти малахольний, чи шо? Мова про розетки для легковух попід узбіччями для чарджу вночі в містах, а не про рітейлерів з власними автопарками, де вони можуть ладнати як завгодно.
А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.це і так треба робити періодично, а тут ще можна економити кожен рік мільярди на логістики нафтопродуктів наприклад
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:47:47 IP/Host: ---.roe.vsei.ua
|
До речі дійсно доставити 1 кВт до дому набагато дешевше сумарно ніж регулярно возити ту нафту на АЗС
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 09:49:51 IP/Host: ---.roe.vsei.ua
|
Розгорнути попередні цитати...В сусідній темі у кацапів горять НПЗ, оце я розумію стимул пересідати на електрички (але їхні електростанції теж згорять).Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція
Яка може бути навіть вдома
А от а95 чи дизель повноцінний вдома не зробиш
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 10:37:35 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...В сусідній темі у кацапів горять НПЗ, оце я розумію стимул пересідати на електрички (але їхні електростанції теж згорять).Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція
Яка може бути навіть вдома
А от а95 чи дизель повноцінний вдома не зробишВ інтернеті є купа відео, як зробити біопаливо для дизеля в домашніх умовах .
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:18:49 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:29:55 IP/Host: 77.111.244.---
|
Розгорнути попередні цитати...Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанціяПравди для - це штучний елемент більше через потребу ліцензування, дозволів та різної бюрократіі, аніж якась технологічна складність.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:33:33 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:34:24 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Не согласен НПЗ без жд ветки я видел им трубы хватает, а ЭЭ без жд не бывает.
Так что еще бабка на двое сказала что проще я даже видел мини НПЗ там вообще исходное машинами завозят.
Сейчас набегут спецы по сосновочным панелькам турбо бульбуляторами и прочими симулякрами ЕЕ. и скажут что им жд ветка не нужна.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:49:49 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.
Це також працює в зворотню сторону, ніхто не буде вкладувати гроші в щоб обладнати 100% паркові них місць сьогодні, якщо попит тільки на 25%.Ти смiшний
Допустимо е запит на фуа гра для всiх i е капiталiзм.
Питання де ми розмiстимо стiльки гусей i скiльки буде коштувати це фуа гра для всiх.
Коли буде трошки бiльше електричок, капiталiзм також може замiсть вкладатися в будування нових потужностей просто пiдняти цiну. i льогкiм двiженiем рукi твоя iзда скоротиться на 70%Так працює тільки в радянській плановій економиці з монополіями.
Якщо буде попит, на ринок з задоволенням увійдуть нові гравці і концепція «да ми просто поднимем цену» не працює. Гроші люблять попит і гроші створюють пропозицію.
Забудь про совок.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 11:56:57 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії 300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.
А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 12:14:46 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 13:13:10 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
То ж чекаю від наших зморених сонцем знавців звіту, чому їхні країни так заповзято не борються з ДВЗ на залізниці, як вони борються з ДВЗ в країні, яка має електрифікованою половину усієї залізниці.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 13:26:44 IP/Host: ---.x-city.ua
|
Розгорнути попередні цитати...То ж чекаю від наших зморених сонцем знавців звіту, чому їхні країни так заповзято не борються з ДВЗ на залізниці, як вони борються з ДВЗ в країні, яка має електрифікованою половину усієї залізниці.В США залізниці приватні, а не державні, і різні частини належать різним компаніям.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 13:35:30 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
В США залізниці приватні, а не державні, і різні частини належать різним компаніям.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 13:53:16 IP/Host: 185.102.187.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 14:49:12 IP/Host: ---.tpgi.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...Так розмова зовсім не про те
Якщо Ви дома зарядились на повну і поїхали на довгу відстань, треба заряжатись на швидкій. А повертаючись взад так само сидіти в машині на зарядці, чекаючи коли залʼється струм - а час іде....не підходить не бери, і подякуй тим хто може, бо для вас таким чином нафту економлятьТак розмова, що Добре пише "спрос раждаєт предлаженіє"
Який то спрос, коли податками його піднімають
Електрички брали, бо була безплатна зарядка, більшість НІРАЗУ не заряжались вдома, так само за дороги була велика знижка і обіцяли до 2025 для електричок нічого не міняти. Але десь з 2020, все міняється і податки на електрички так само піднімають
Я вже не раз писав, що хочу електричку, але вона в холодний час далеко не їде, а в горах стовбів з електрикою нема.......
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 14:58:38 IP/Host: ---.tpgi.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії 300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.
А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.Так тут розрахунків на рівні арифметики та шкільної фізики.
200 метрів дороги, дві сторони, по 5 метрів на машину. 80 машин. Під кожну тре підвести хоча б з десяток кіловатів, щоби все це мало сенс і до ранку можна було гарантовано залити поточні аккуми ємністю на 80 кВт. Ітого 800 кВт трансформатор треба, а по правилам експлуатації треба два таких, щоб була можливість один вимкнути та проводити йому профілактику.
800 кВт - це транс приблизно на 300 квартир.
Сам-один такий трансформатор потребує площі в 2 квадрати і важить від двох тонн, але під відкритим небом його ніхто не поставить. До кожного такого трансформатора треба підвести 10 кВ. Такі лінії зараз
1) не йдуть під кожною вулицею
2) не розраховані на таке навантаження
Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.
Більше 10 кВ в містах закопувати в землю не можна, бо заборонено ПТБ та ПУЕ.
Ніхто цього не буде робити. З тої самої причини, чому не електрифікували залізницю, хоча там це зробити і простіше, і не треба для того ніяких павербанків.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 15:42:28 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії 300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.
А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.Так тут розрахунків на рівні арифметики та шкільної фізики.
200 метрів дороги, дві сторони, по 5 метрів на машину. 80 машин. Під кожну тре підвести хоча б з десяток кіловатів, щоби все це мало сенс і до ранку можна було гарантовано залити поточні аккуми ємністю на 80 кВт. Ітого 800 кВт трансформатор треба, а по правилам експлуатації треба два таких, щоб була можливість один вимкнути та проводити йому профілактику.
800 кВт - це транс приблизно на 300 квартир.
Сам-один такий трансформатор потребує площі в 2 квадрати і важить від двох тонн, але під відкритим небом його ніхто не поставить. До кожного такого трансформатора треба підвести 10 кВ. Такі лінії зараз
1) не йдуть під кожною вулицею
2) не розраховані на таке навантаження
Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.
Більше 10 кВ в містах закопувати в землю не можна, бо заборонено ПТБ та ПУЕ.
Ніхто цього не буде робити. З тої самої причини, чому не електрифікували залізницю, хоча там це зробити і простіше, і не треба для того ніяких павербанків.припустимо ти правий в усьому, то оця одноразова вправа внизу є ніщо в порівнянні з щоденою задачею качати на півтора міл'ярда машин нафти, возити її, варити і доставляти на заправки, мабуть один день економії такого гемору покрив би всі витрати на електрифікацію
Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:08:48 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція
Яка може бути навіть вдома
А от а95 чи дизель повноцінний вдома не зробишВ інтернеті є купа відео, як зробити біопаливо для дизеля в домашніх умовах .Для китайського мотоблока те паливо підійде, а в автівку я його не буду лити.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:12:35 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії 300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.
А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:16:26 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Ніхто нічого періодично не робить. Це офігенно дорого.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:21:31 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Якщо ви будуєте додаткові розподільчі лінії, то потрібно модифікувати й магістральні, бо на них теж ляже додаткове навантаження.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:22:12 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Учені знайшли спосіб вводити спеціальні хімічні речовини в літій-іонні батареї, які "старіють". Така ін’єкція поповнює втрачені заряджені частинки (іони) й допомагає акумулятору зберігати енергетичний потенціал.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:26:36 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ніхто нічого періодично не робить. Це офігенно дорого.Постійно щось копають, риють, міняють. Як правило відразу після того як проведуть плановий ремонт дороги, але то вже то вже таке.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 березня 2024 16:36:00 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ніхто нічого періодично не робить. Це офігенно дорого.Постійно щось копають, риють, міняють. Як правило відразу після того як проведуть плановий ремонт дороги, але то вже то вже таке.Це в основному водяні, теплові та каналізаційні мережі. Електрокабелі мають величезний запас міцності і великий строк служби. Бо в випадку аварії наслідки можуть бути страшні.