Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.

Це говорить про те що ти не маєш ніякої уяви про те як та коли заряджається електромобіль.
   
Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.

Є швидкі
Є повільні

Ставлять на ніч заряджати там де біля дому

   
Так працює тільки в радянській плановій економиці з монополіями.

Якщо буде попит, на ринок з задоволенням увійдуть нові гравці і концепція «да ми просто поднимем цену» не працює. Гроші люблять попит і гроші створюють пропозицію.

Забудь про совок.
Так в Норег, так і роблять - заганяють в електричний рай - податками. А з наступного року, ще більше піднімуть на дизельні, щоб "з щастлввімі ліцами" пересідали на електрички
З другого боку, я вже писав, в Осло, по виділиньці для автобусів, в електричці має бути більше однієї персони і більше, якщо один - штраф.
   
Ще раз, ти зі своєю економією нафти не в ту сторону дивишся. У тебе електрифікованих залізниць 1%, все решта - тепловози. Тобі в цьому питанні навіть до України копати не перекопати.  Іди електрифікуй.
Витрати менші, ніж твоя "ідея", вихлоп в економії нафти - на порядок більший. І не треба ніяких павербанків.

головне не дивитися вгору  :laugh:
   
Є швидкі
Є повільні

Ставлять на ніч заряджати там де біля дому
Так розмова зовсім не про те
Якщо Ви дома зарядились на повну і поїхали на довгу відстань, треба заряжатись на швидкій. А повертаючись взад так само сидіти в машині на зарядці, чекаючи коли залʼється струм - а час іде....

   
Ти малахольний, чи шо? Мова про розетки для легковух попід узбіччями для чарджу вночі в містах, а не про рітейлерів з власними автопарками, де вони можуть ладнати як завгодно.

А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.

це і так треба робити періодично, а тут ще можна економити кожен рік мільярди на логістики нафтопродуктів наприклад
   
Так розмова зовсім не про те
Якщо Ви дома зарядились на повну і поїхали на довгу відстань, треба заряжатись на швидкій. А повертаючись взад так само сидіти в машині на зарядці, чекаючи коли залʼється струм - а час іде....

не підходить не бери, і подякуй тим хто може, бо для вас таким чином нафту економлять
   
Дизелю а легковиках -  дійсно кінець

Євро7 робить ціну такого авто на 30+% дорожче за бензин ( існавіть дорожче за електричку )
   
До речі дійсно доставити 1 кВт до дому набагато дешевше сумарно ніж регулярно возити ту нафту на АЗС
   
В сусідній темі у кацапів горять НПЗ, оце я розумію стимул пересідати на електрички (але їхні електростанції теж згорять).
   
В сусідній темі у кацапів горять НПЗ, оце я розумію стимул пересідати на електрички (але їхні електростанції теж згорять).

Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція

Яка може бути навіть вдома

А от а95 чи дизель повноцінний вдома не зробиш

   
не підходить не бери, і подякуй тим хто може, бо для вас таким чином нафту економлять

Так розмова, що Добре пише "спрос раждаєт предлаженіє"
Який то спрос, коли податками його піднімають
Електрички брали, бо була безплатна зарядка, більшість НІРАЗУ не заряжались вдома, так само за дороги була велика знижка і обіцяли до 2025 для електричок нічого не міняти. Але десь з 2020, все міняється і податки на електрички так само піднімають
Я вже не раз писав, що хочу електричку, але вона в холодний час далеко не їде, а в горах стовбів з електрикою нема.......
   
Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.
А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?
В Празі бачив зарядки на освітлювальних стовпах вже років 5 тому.
А ти в Празі бачив забиті вщент узбіччя вночі? А тепер уяви, що усім треба "до сіськи".
І як це реалізовано в розвинутих країнах? Чому вони змогли?
І де ти бачив міста з вулицями, де на всіх узбіччях через кожні 5 метрів є порт чарджера?

Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.
Закон капіталізму, ану відповідай, схєралі у штатах лише 1% електрифікованих залізничних колій? Давай, не петляй від відповіді.

Попиту - овердохуя. Електрикою тягати контейнери та сировину в рази дешевше, яніж солярою. Чому не електрифікують? На чверть можна знизити споживання нафти транспортним сектором, не лізти копати людям тротуари з дорогами і не робити павербанки.

Доїбався до мишей.
   
це і так треба робити періодично, а тут ще можна економити кожен рік мільярди на логістики нафтопродуктів наприклад

Ще один мамкін електрифікатор. В твоїй країні неляканих кенгуру з 34 тисяч км залізниці електрифіковано лише 2,5 тисячі. 7,4%.
Давай, розкажи, шо за херня відбувається? Чого не роблять очевидне?

В Україні електрифіковано майже 50% колії.
Хто кого повинен від нафти та ДВЗ відмовляти?

головне не дивитися вгору  :laugh:
Під ноги дивися, телепень, а то тепловозом переїде.

Останнє редагування: 12 березня 2024 09:17:43 від Jinx
   
Було інтервʼю на PBS з ISO скільки разів на рік вони були вимушені виводити з мережі газові електростанції через перевиробництво електроенергії.
Ти навіть не розумієш проблеми. Газові виводять з мережі, але мусять їх утримувати  і це утримування лягає на ціну електрики. Бо інакше блекаут.
   
це і так треба робити періодично, а тут ще можна економити кожен рік мільярди на логістики нафтопродуктів наприклад
Ніхто нічого періодично не робить. Це офігенно дорого. В умовах України всього лиш замінити на стовпах 40 метрів відкритої лінії на ізольовану коштує понад 2000 доларів. Замінити підземний кабель високої напруги то анріал. Логістика нафтопродуктів насправді дуже дешева. Тягач з бочкою.
   
До речі дійсно доставити 1 кВт до дому набагато дешевше сумарно ніж регулярно возити ту нафту на АЗС
Розрахунки можна побачити?
   
Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція

Яка може бути навіть вдома

А от а95 чи дизель повноцінний вдома не зробиш
В інтернеті є купа відео, як зробити біопаливо для дизеля в домашніх умовах .
   
В інтернеті є купа відео, як зробити біопаливо для дизеля в домашніх умовах .
Для китайського мотоблока те паливо підійде, а в автівку я його не буду лити.
   
Так
Нпз більш штучний елемент ніж еоектростанція

Правди для - це штучний елемент більше через потребу ліцензування, дозволів та різної бюрократіі, аніж якась технологічна складність.
   
Правди для - це штучний елемент більше через потребу ліцензування, дозволів та різної бюрократіі, аніж якась технологічна складність.

Не согласен НПЗ без жд ветки я видел им трубы хватает, а ЭЭ без жд не бывает.
Так что еще бабка на двое сказала что проще я даже видел мини НПЗ там вообще исходное машинами завозят.
Сейчас набегут спецы по сосновочным панелькам турбо бульбуляторами и прочими симулякрами ЕЕ. и скажут что им жд ветка не нужна.
   
А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії  300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.

А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.
   
Не согласен НПЗ без жд ветки я видел им трубы хватает, а ЭЭ без жд не бывает.
Так что еще бабка на двое сказала что проще я даже видел мини НПЗ там вообще исходное машинами завозят.
Сейчас набегут спецы по сосновочным панелькам турбо бульбуляторами и прочими симулякрами ЕЕ. и скажут что им жд ветка не нужна.

Основна проблема прямої перегонки - розмір (висота) ректифікаційної колони.
В маленьких - складно досягти чистоти фракцій.
Для великих - треба одночасно багато сировини.
   
Так працює тільки в радянській плановій економиці з монополіями.

Якщо буде попит, на ринок з задоволенням увійдуть нові гравці і концепція «да ми просто поднимем цену» не працює. Гроші люблять попит і гроші створюють пропозицію.

Забудь про совок.

Правильно, балерун. Именно поэтому Херц, который изначально намеревался купить 100 тыс электромыльниц для сдачи их в рент, теперь распродает к хуям имеющиеся 20 тыс из-за отсутствия спроса и дороговизны обслуживания и ремонта. Спрос рождает предложение. Пока что предложение от Херца - идите выше нахуй со своими электромыльницами. :)
   
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії  300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.

А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.

Так тут розрахунків на рівні арифметики та шкільної фізики.

200 метрів дороги, дві сторони, по 5 метрів на машину. 80 машин. Під кожну тре підвести хоча б з десяток кіловатів, щоби все це мало сенс і до ранку можна було гарантовано залити поточні аккуми ємністю на 80 кВт. Ітого 800 кВт трансформатор треба, а по правилам експлуатації треба два таких, щоб була можливість один вимкнути та проводити йому профілактику.

800 кВт - це транс приблизно на 300 квартир.

Сам-один такий трансформатор потребує площі в 2 квадрати і важить від двох тонн, але під відкритим небом його ніхто не поставить. До кожного такого трансформатора треба підвести 10 кВ. Такі лінії зараз
1) не йдуть під кожною вулицею
2) не розраховані на таке навантаження

Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.

Більше 10 кВ в містах закопувати в землю не можна, бо заборонено ПТБ та ПУЕ.

Ніхто цього не буде робити. З тої самої причини, чому не електрифікували залізницю, хоча там це зробити і простіше, і не треба для того ніяких павербанків.

Останнє редагування: 12 березня 2024 12:03:49 від Jinx
   
То ж чекаю від наших зморених сонцем знавців звіту, чому їхні країни так заповзято не борються з ДВЗ на залізниці, як вони борються з ДВЗ в країні, яка має електрифікованою половину усієї залізниці.
   
То ж чекаю від наших зморених сонцем знавців звіту, чому їхні країни так заповзято не борються з ДВЗ на залізниці, як вони борються з ДВЗ в країні, яка має електрифікованою половину усієї залізниці.

В США залізниці приватні, а не державні, і різні частини належать різним компаніям.
   
В США залізниці приватні, а не державні, і різні частини належать різним компаніям.

 :pooh_lol:

А автомобілі в сша державні?
   
В США залізниці приватні, а не державні, і різні частини належать різним компаніям.
То чому павербанки ви пхаєте приватним юзерам ДВЗ, а електротягу приватним залізницям не пхаєте?
Схуялі лізти до інших, якщо у власній країні щодо переходу на електрику ще й кінь не валявся?

Ті ж самі приватні (та власне пофігу форма власності) залізниці чомусь від парових локомотивів позбулися, але й на електрику не перейшли. Думайте. Це корисно.
   
Учені знайшли спосіб вводити спеціальні хімічні речовини в літій-іонні батареї, які "старіють". Така ін’єкція поповнює втрачені заряджені частинки (іони) й допомагає акумулятору зберігати енергетичний потенціал.
   
Так розмова, що Добре пише "спрос раждаєт предлаженіє"
Який то спрос, коли податками його піднімають
Електрички брали, бо була безплатна зарядка, більшість НІРАЗУ не заряжались вдома, так само за дороги була велика знижка і обіцяли до 2025 для електричок нічого не міняти. Але десь з 2020, все міняється і податки на електрички так само піднімають
Я вже не раз писав, що хочу електричку, але вона в холодний час далеко не їде, а в горах стовбів з електрикою нема.......

і тим не менше норвегія сама електрифікована країна в світі
   
Так тут розрахунків на рівні арифметики та шкільної фізики.

200 метрів дороги, дві сторони, по 5 метрів на машину. 80 машин. Під кожну тре підвести хоча б з десяток кіловатів, щоби все це мало сенс і до ранку можна було гарантовано залити поточні аккуми ємністю на 80 кВт. Ітого 800 кВт трансформатор треба, а по правилам експлуатації треба два таких, щоб була можливість один вимкнути та проводити йому профілактику.

800 кВт - це транс приблизно на 300 квартир.

Сам-один такий трансформатор потребує площі в 2 квадрати і важить від двох тонн, але під відкритим небом його ніхто не поставить. До кожного такого трансформатора треба підвести 10 кВ. Такі лінії зараз
1) не йдуть під кожною вулицею
2) не розраховані на таке навантаження

Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.

Більше 10 кВ в містах закопувати в землю не можна, бо заборонено ПТБ та ПУЕ.

Ніхто цього не буде робити. З тої самої причини, чому не електрифікували залізницю, хоча там це зробити і простіше, і не треба для того ніяких павербанків.


припустимо ти правий в усьому, то оця одноразова вправа внизу є ніщо в порівнянні з щоденою задачею качати на півтора міл'ярда машин нафти, возити її, варити і доставляти на заправки, мабуть один день економії такого гемору покрив би всі витрати на електрифікацію  :laugh:


Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.
   
припустимо ти правий в усьому, то оця одноразова вправа внизу є ніщо в порівнянні з щоденою задачею качати на півтора міл'ярда машин нафти, возити її, варити і доставляти на заправки, мабуть один день економії такого гемору покрив би всі витрати на електрифікацію  :laugh:


Тобто треба будувати нові розподільчі вузли в кожному місті, перекопувати кожну вулицю і проводити жирнючі кабелі на 10кВ і через кожні 200 метрів будувати тягову підстанцію, і від тої тягової підстанції вести кабелі низької сторони вздовж узбіччя і тикати зарядні станції.
Дядьку, ви не повірите:
Але електричні мережі (кабелі, ТП) потрібно обслуговувати та керувати ними (є ціла служба диспетчерів). Крім того мережі не починаються й не закінчуються лініями на 10 кВ. Якщо ви будуєте додаткові розподільчі лінії, то потрібно модифікувати й магістральні, бо на них теж ляже додаткове навантаження. А вже зовсім інші гроші. Та й електроенергія не береться ні звідки. І не думайте, що вітряками та сонячними панелями ви прикриєтесть ! Нічого подібного ! Якщо ви хочете підтримувати стабільну частоту в мережі, то вам потрібні атомні або теплові станції. Теплові станції вам ще будуть потрібні як маневрові потужності. І чим потужнішу мережу ви створюєте, тим більше цих маневрових потужностей вам потрібно.
   
Для китайського мотоблока те паливо підійде, а в автівку я його не буду лити.
Нормальне там паливо. Можна лити будь куди. В Європі масово виробляється.
   
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії  300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.

А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.
Згідно нормативів біля тп категорично заборонена парковка автомобілів.
   
Ніхто нічого періодично не робить. Це офігенно дорого.

Постійно щось копають, риють, міняють. Як правило відразу після того як проведуть плановий ремонт дороги, але то вже то вже таке.
   
Якщо ви будуєте додаткові розподільчі лінії, то потрібно модифікувати й магістральні, бо на них теж ляже додаткове навантаження.


Звичайно, що постійно і робиться. Саме тому в будинках на щитках головний запобіжник сьогодні на 200-400А не не на 50-100А як біло 50 років тому.

Кожні ХХ років інфраструктуру потрібно міняти.
   
Учені знайшли спосіб вводити спеціальні хімічні речовини в літій-іонні батареї, які "старіють". Така ін’єкція поповнює втрачені заряджені частинки (іони) й допомагає акумулятору зберігати енергетичний потенціал.
Що за хрінь? Основна проблема тих акумуляторів в тому що руйнуються електроди а також ріст дендритних кристалів на катоді, що спричиняє к.з.
   
Постійно щось копають, риють, міняють. Як правило відразу після того як проведуть плановий ремонт дороги, але то вже то вже таке.
Це в основному водяні, теплові та каналізаційні мережі. Електрокабелі мають величезний запас міцності і великий строк служби. Бо в випадку аварії наслідки можуть бути страшні.
   
Це в основному водяні, теплові та каналізаційні мережі. Електрокабелі мають величезний запас міцності і великий строк служби. Бо в випадку аварії наслідки можуть бути страшні.

Все міняють. І лінії також.

In May 2023, California's grid operator approved a plan to build 45 new transmission lines over the next decade. The lines will connect more than 40 gigawatts of new resources, including solar, wind, geothermal, and battery storage. The plan is expected to cost $7.3 billion.

По існуючим лініям - їх зараз часто переносять під землю.

Немає такого щоб раз побудували і все. Все вимагає постійної підтримки та розвитку інакше воно перестає працювати.

   

Цю тему переглядають:

Tatus і 3 гостей
 
Повна версія