Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
1 травня 2023 21:35:31
Перед концертом був аукціон, вторговані кошти Славко обіцяв передати на ЗСУ.
Продали гітару за 20 тис і за 10 тис футболку якогось Зінченка з автографами,
ще виставили "шмат русні" - частинку збитого літака.
2
1 травня 2023 21:27:57
В якій саме гілці Сергій нафлудив аж на тиждень бану?
Чи може йому заборонено створювати гілки в Клубі?
3
31 жовтня 2022 13:55:36
магістр забанений довічно, виправте будь-ласка цю технічну помилку
4
19 травня 2022 14:21:38
він нічого не порушив, лише висловив те саме що українські СБУ та Генпрокурор.
банити за Істину не можна категорично.
6
9 травня 2021 18:06:45
7
7 вересня 2020 14:23:16
Сергій Дацюк
Філософ

На тлі радикалізації в Україні питання представників влади, що зловживають довірою, залишається невирішеним.

Моралізаторство

Мало хто любить моралізаторство. І зазвичай українці не дуже часто моралізують. Але в часи інтенсивної деморалізації, яка відбувається зараз на наших очах, найбільш важливі аспекти потрібно проговорити.

Мораль це цивілізаційна установка колективної свідомості на виживання певної спільноти, яка може утверджуватися в так чи інакше сформованих в загальних мотиваційних настановах, публічних правилах співжиття та намірах колективного несвідомого. Найбільш важливими при цьому є саме публічні правила життя, тому на них зазвичай звертають більше уваги. Але іноді в кризових ситуаціях доводиться згадувати навіть загальні мотиваційні настанови та наміри колективного несвідомого.

Навіть у Робінзона, якщо він не здичавів і продовжує жити як людина, є мораль у вигляді слідування традиціям та ритуалам повсякденного життя та у вигляді внутрішнього монологу оцінки своїх бажань та дій.

Дуже часто мораль означують віднесенням до певної частини суспільства (віруючих (християнська, буддистська і т.д.) чи певного класу, страти, шару (буржуазна мораль, мораль правлячого класу і т.д.)

З 10 християнських заповідей не всі пройшли випробування часом. І не всі важливі для цивілізації норми моралі вміщують 10 християнських заповідей. На сьогодні для виживання цивілізації найбільше значення мають всього три норми: 1) не убий; 2) не укради; 2) не зловживай довірою.

Ці три норми є такими, порушення яких веде до загибелі цивілізації як актуальної спільноти теперішнього часу – тобто як суспільства.

Водночас постмодернізм вносить велику смуту у традиційне бачення моралі тим, що множинність істин так чи інакше проекціюється на множинність моральних настанов, які визнаються як обмежено легітимні. Постмодернізм змушує визнати, що мораль є не тільки як всезагальна, але і мораль певних суспільних груп.

Звідси походить уявлення про "квір" (від англійського queer – дивний, незвичайний), тобто специфічні норми моралі. З самого початку цей термін вживався до означення способу життя гомосексуалів, але згодом він все більше вживається до будь-яких вузьких спільнот, які не є носіями моралі більшості суспільства.

Окрім того, виникає питання, як далеко може зайти наше толерування в своєму іншуванні. Вочевидь толероване іншування не може заходити далі трьох критичних для цивілізації норм. І навіть, якщо держава нав'язує толерантність щодо якогось сумнівного для суспільства квіру, то суспільство саме опирається його толеруванню, тобто виправляє помилки держави.

У будь-яких суспільствах щодо моралі ми можемо бачити такі групи людей – морали (ті, хто дотримуються більшості моральних норм), квір (ті, хто дотримуються основних трьох цивілізаційних норм, але мають варіанти відхилень щодо окремих менш важливих норм), аморали (ті, хто порушують хоча б одну з трьох цивілізаційних норм).

Але є ще одна група людей, яка завжди існувала і лише в останній час змогла інституціоналізуват ися як стійка спільнота. Це люди, які живуть в суспільстві, визнають необхідність бути соціалізованими і демонстративно визнають правила моралі як такі, але які їх приховано порушують. Їх можна називати як завгодно – лицеміри ханжі, дворушники. Але коли мова йде про приховане порушення хоча б однієї з 3 цивілізаційних норм моралі, тоді їх називають моральними уродами.

Тобто моральні уроди це приховані аморали щодо основних трьох цивілізаційних норм – приховані вбивці, приховані злодії, приховані зрадники (чи приховані порушники довіри).

Цивілізація опирається в своєму розвиткові на моралів. Цивілізація випрацювала непогані механізми для пошуку та ізоляції аморалів. Цивілізація веде дискусії щодо толерування квіру. Але цивілізація не знайшла інституціоналізован ого способу боротьби з моральними уродами.

8
28 березня 2020 15:53:47
Попрацюю передастом))) Вені-Віді волає на Дурдомі що оце треба на фупі показати:

Цитата: Veni-Vidi
Фонд Петра Порошенка фiнансує, доречi

https://www.youtube.com/watch?v=isOLwIRQ_Y0
коментарі:
Цитата: Vera
а якими ж грошами наповнюється цей фонд? га? не тими, шо в людей вкрадені були? через недоплату за їхню працю, через несплату олігархом пеціком податків через панамські офшори? кого він хоче обдурити? га?
 пецік з тієї влади просто не вилізав і завжди був при кориті, і олігархом став, лакаючі з корита і маючі всі владні преференції.

А фупчики що скажуть? Хто з цих двох дуріків ближче до Істини?
9
24 липня 2019 20:52:01
"Націоналізація збитків та приватизація прибутків" (Д.Співак)
10
17 червня 2019 15:27:33
Наче ж на форумчан не кидається, не проклинає і наклепів не зводить,
звичайна троляка і флудерка :friends: як і всі інші  :drinks:
12
7 квітня 2019 14:56:13
Миха Чаплыга
2 год ·
ТРОЛЛИНГ (смертельный)
Зеленский, потребуй от Порошенко при живих Гройсмане, Грицаке, Луценко, Климкине и этом безликом служаке в НБУ, огласить СВОЮ пятерку "нового" Порошенко!
Сейчас! Аккурат перед вторым туром!

 :gigi:
13
26 лютого 2019 19:25:37
14
30 жовтня 2015 22:52:00
ДЕ БУВ МАЙДАН - МАЙДАНИЩЕ ПОВСТАНЕ!
А що тепер нам будеш обіцяти?
Ти стільки клявся, обіцяв, божився.
Повірили! А треба було гнати,
коли, ще на Майдані появився!
Вдягнувши, підло, маску патріота,
аж роспинавсь на вірність Україні.
Повірили! Не вже ми ідіоти?
Старе сміття, при владі, маєм нині.
Банкіри, олігархи, мільонери,
кого по - новому ти обіцяв прогнати.
І знов вони, міністри-ненажери,
сидять, щоб Україну обкрадати.
Солодкий міф - клявся "Рошен" продати.
Служити нації країні і народу.
Повірили! Та правди не сховати,
в Росії збудував нові заводи.
Про плату патріотам скільки йшлося,
хто захищати рідний край піднявся.
Коли в держави коштів не знайшлося,
свої, з кишені, витягти злякався?
Чи змусити братів своїх по-крові,
в казну вернути вкрадені там статки.
По - новому народу вже готові,
наче петля, твої нові податкі.
І не одна в сльозах питає мати,
чий син, з Майдану, кинув виклик долі:
"Ти ж обіцяв убивцю покарати!
Чому той нелюд досі ще на волі?"
Чому сидять у кріслах генерали,
яким державу ти довірив радо?
Під Іловайськом хлопці помирали.
Їх смерть, то є твоя і їхня зрада.
Люстрація! Від сміху можна вмерти.
Купують в тебе крісла торбохвати,
за хабарями, напхані конверти.
Кого ж тоді зібрався люствувати?
Чому не розпочав з міліонера?
Кому корупція давно як рідна мати.
А дрібні копійки в пенсіонера,
та в сиротини взявся, відбирати.
Тобі байдужа доля України.
Та вірим, скоро час настане,
з терпіння іскри - загоряться шини,
де був Майдан - Майданище повстане!
І прийде Іроде, тобі гірка росплата,
за те, що я не знаю де могила брата...

Соломія Українець

15
9 травня 2015 21:24:40
Версия такая:

Подставили парцмена специально. Экипаж самолёта армейский, Минобороны. Командиру экипажа дали команду наврать о поломке, чтобы самолёт задержался. Военный взял под козырёк и сообщил об отказе одного из двигателей, мол в Дели садились уже на 3-х, неисправный выключили.

Дипломаты на то и дипломаты, чтобы решать проблемы. Путём допроса командира экипажа выяснили, что неисправен топливный насос (командир назвал критичный агрегат, который просто так не поменяешь).

Дипломаты на месте быра порешали проблему: под свои гарантии + немного бабла на карман свинтили топливный насос с такого же Ил-76. Благо, они эксплуатируются в индийской армии.

Командир экипажа в панике звонит куратору, мол, шо делать? Они притаранили мне запчасть. Куратор грит: спакуха, не бздо... Отвечяй, шо как командир экипажа не можешь дать разрешение ставить б/у топливный насос.

А дипломаты-то не в курсе, шо есть команда саботировать процесс. Берут этот топливный насос, вертают в зад индийской армии, дают уже больше бабла кому надо и им со склада выписывают нульцевый агрегат - с формуляром, опечатанный на заводе-изготовителе, муха не еблась. А если еблась, то очень маленькая и очень недолго.

Командир снова звонит куратору в МО и докладывает: эти поцы притаранили мне ваще нуляк, намного лутшэ, чем три оставшихся, реставрированных и трижды продлённым ресурсом.

Куратор грит: лепи любой отмаз, но агрегат не ставь. Требуй подвоза автэнтычного, нам надо тянуть время.

Командир самолёта, пряча взгляд, (всё-таки он лётчик, а не записной п***а), мямлит "не положэно", и не даёт команду бортачу на установку нульцевого насоса.

Дипломаты в ужасе через МЗС начинают поиски требуемого агрегата в Нэньке. Там под немного бабла им находят, быра подвозят в еропорт и отправляют в Дели дипломатической почтой.

Куратор в МО понимает, шо манёвра для отмаза почти не осталось. Тогда завербованные дипломаты в Кукуеве связываются с индийскими коллегами и за немного бабла договариваются организовать небольшие проблемы на индийской таможне, чтобы агрегат помариновали немного. Что и происходит.

Параллельно идёт команда журналісти организовать цунами из говна по поводу шкуряковской пелотки...

Исчерпав все возможные отмазы и придирки, таможенники Индии пропускают многостраждальный автэнтычный, дважды списанный и трижды реставрированный топливный насос.

Командир экипажа (сам уже заёбанный и прекрасно понимающий, что Ил-76 без груза спокойно может взлететь и допилить до Кукуева даже на двух двигателях, а не то что на трёх) набирает куратора: ну шо? хватит этого цырка?

Куратор узнаёт у своего куратора, шо - мало! Надо ещё потянуть. Куратор набирает пелота: лепи новый отмаз как хочешь. На годовщину Революции Гидности получишь орден Петлюры 1-й степени с дубовыми листьями, мечами и оралами.

Вдохновлённый авиатор, плюнув на всё и позычыв очи у Сирка, заявляет, шо насос привезли не той модификации! Ставить низзя. 

Дипломаты рвут волосы на жопе и бьются в истерике. (эти поцы из Кукуева им ничего не сказали и государевы люди действительно рвали жилы, чтобы порешать проблему).

Опять крутится дипломатическая машина: бабло, связи, индийская армия, таможня, МЗС... Привезённый агрегат оформляют в обратный путь, заказывают новый, пошло-поехало...

Следующий цикл подвоза топливного насоса занимает уже минимальное время. Командиру Ил-76 деваться уже вообще некуда: агрегат безупречен, имеются подписи генерального конструктора КБ Ильюшина с визой Медведева. Дипломаты подсуетились...

Ну шо делать? Отмашки от куратора всё нет. Надо ещё что-нибудь придумать. Совещание в экипаже. Опытный (ещё с Афгана) Бортач вносит предложение стравить воздух из одного колеса стойки шасси. Тогда оно при посадке пожуётся, будет очевидная причина для задержки следующего вылета. Сказано - сделано. План сработал. Колесо не просто пожевалось, а вообще ёбнуло. Мало того, шо оно было старое, списанное, с исчерпанным календарным ресурсом, так его ещё и спустили.

Опять задержка 

А несчастного Шкуряка ужэ ипут во все дыры, инторнэты полыхают вместе с его многострадальным анусом.

Наконец, ужэ и новое колесо поставлено, и новый топливный насос типа установили (на самом деле никакой вменяемый  командир экипажа не станет заниматься такой хуйнёй - без всякой оснастки и спецов менять агрегат. Есть чётко прописанная процедура, нарушать которую низзя по соображениям авиационной безопасности. По крайней мере в мирное время.)

А зловредный куратор грит: ещё чуть-чуть протяни. Как хочешь, не ипёт.

Тогда командир ловко находит ещё один отмаз: санитарные нормы по рабочему времени экипажа не позволяют прямо из Дели лететь на Кукуев.      Придётся садиться в Баку и отдыхать.

Дипломаты, полностью охуев от свалившейся на наих напасти, начинают оформлять документы для остановки в Азербайджане...

И вот наконец приходит долгожданная отмашка из АП: финита ля комедия, можэте вертаться взад, полоса свободна...

Могучий трудяга-транспортник, взревев турбинами (и компрессорами) легко отрывается от идеально ровной полосы Бакинского еродрома и берёт курс на Кукуев - продажный и вероломный, погрязший в коррупции, воровстве и мародёрстве.

Командир экипажа, щёлкнув тумблером автопилота и откинувшись на спинку кресла, закрывает утомлённые глаза и погружается в сладостную полудрёму. Ему видится торжэственный приём в АП по случаю годовщины Мойдана и вдевание ордена в петлицу.

Занавес.

(автор фошызд ханс)

Повна версія