Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта

Focus опубликовал видео с инструкцией, как обычному пассажиру без летного опыта посадить самолет, если пилоты без сознания.


Alexander Mietz ist Pilot bei Small Planet Airlines und er sagt: Jeder Passagier, der halbwegs bei Verstand ist, könnte ein Flugzeug landen. Jedenfalls eines der modernen, größeren Modelle. Bei den neueren Boeing-Maschinen beispielsweise sieht er absolut keine Probleme und meint sogar: „Zwei Knöpfe drücken und fertig“.

Einfach den „Approach Mode“ und beide Autopiloten aktivieren und somit eine sogenannte „Autoland“, also eine automatische Landung, ermöglichen.

Das geht ebenso mit den Airbus-Maschinen – im Gegensatz zur Boeing muss der Mensch am Steuer dort jedoch nach dem Aufkommen am Boden noch selbst bremsen.

Mietz fügt allerding hinzu: „Wenn ein Passagier ein Flugzeug landen muss, braucht er unbedingt Unterstützung vom Bodenpersonal“. Denn: die besagten zwei Knöpfe müssen unter den hunderten Schaltern im Cockpit auch erst einmal gefunden werden.


http://www.focus.de/reisen/videos/wenn-die-bord-crew-ausfaellt-pilot-erklaert-so-leicht-koennen-im-notfall-auch-passagiere-das-flugzeug-landen_id_7210569.html

Немцы утверждают, что в современном Боинге достаточно нажать две кнопки и самолет сядет сам.
Эйрбас посадить немного сложнее: кроме двух кнопок пассажиру придется еще поработать штурвалом.
Найти заветные кнопки поможет наземная служба.
Как думаете, это правда?
   
А Фокус не хочет написать как в современном Боенге пассажиру попасть в кабину пилотов, если те допустим в отрубке?
   
Спочатку треба відкрити броньовані  двері у кабіну... :crazy_pil:
   
Re: Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта

Focus опубликовал видео с инструкцией, как обычному пассажиру без летного опыта посадить самолет, если пилоты без сознания.


Alexander Mietz ist Pilot bei Small Planet Airlines und er sagt: Jeder Passagier, der halbwegs bei Verstand ist, könnte ein Flugzeug landen. Jedenfalls eines der modernen, größeren Modelle. Bei den neueren Boeing-Maschinen beispielsweise sieht er absolut keine Probleme und meint sogar: „Zwei Knöpfe drücken und fertig“.

Einfach den „Approach Mode“ und beide Autopiloten aktivieren und somit eine sogenannte „Autoland“, also eine automatische Landung, ermöglichen.

Das geht ebenso mit den Airbus-Maschinen – im Gegensatz zur Boeing muss der Mensch am Steuer dort jedoch nach dem Aufkommen am Boden noch selbst bremsen.

Mietz fügt allerding hinzu: „Wenn ein Passagier ein Flugzeug landen muss, braucht er unbedingt Unterstützung vom Bodenpersonal“. Denn: die besagten zwei Knöpfe müssen unter den hunderten Schaltern im Cockpit auch erst einmal gefunden werden.

http://www.focus.de/reisen/videos/wenn-die-bord-crew-ausfaellt-pilot-erklaert-so-leicht-koennen-im-notfall-auch-passagiere-das-flugzeug-landen_id_7210569.html

Немцы утверждают, что в современном Боинге достаточно нажать две кнопки и самолет сядет сам.
Эйрбас посадить немного сложнее: кроме двух кнопок пассажиру придется еще поработать штурвалом.
Найти заветные кнопки поможет наземная служба.
Как думаете, это правда?

При хорошій погоді, в аеропорту який обладнаний відповідними засобами для автопілота, той літак і сам сяде без пілота.
   
если садиться в нормальном аэропорту на исправном самолете и при хороших погодых условиях, то да,  вполне и автоматика справится
   
При хорошій погоді, в аеропорту який обладнаний відповідними засобами для автопілота, той літак і сам сяде без пілота.

А при поганій сяде ще краще.
   
[
Focus опубликовал видео с инструкцией, как обычному пассажиру без летного опыта посадить самолет, если пилоты без сознания.
Те ж з авто на швидкості 80 км/год з поворотами  і не маючи жодного досвіду їзди

Останнє редагування: 4 червня 2017 14:57:31 від dacko2
   
Re: Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта

А как на воду садиться, инструкция есть?
   
Re: Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта

[Те ж з авто на швидкості 80 км/год з поворотами  і не маючи жодного досвіду їзди

У нас зараз по телевізору в рекламах автомобілів, як СТАНДАРТНІ функції рекламують утримання авто в ряду, утримання дистанції до попереднього автомобіля, автоматичне гальмування при раптовій появі перешкоди.
І це не безпілотні авто від Гугла, це звичайні автомобілі, які вже зараз продаються і доступні всім, хто забажає.

У літаків система автопілотів розроблена набагато краще, плюс є зв'язок з наземними службами. Проблем посадити сучасний пасажирський літак, якщо він справний, немає ніяких, бо фактично все робить автопілот.
   
Лише в разі сприятливих умов. Будь-яке відхилення від CAVOC або бічний вітер - і вже не вийде.
   
Спочатку треба відкрити броньовані  двері у кабіну... :crazy_pil:

Відкриваються кодом
   
А как на воду садиться, инструкция есть?

Одягнути жилет і дуть в свисток  8-)
   
А Фокус не хочет написать как в современном Боенге пассажиру попасть в кабину пилотов, если те допустим в отрубке?
у старшего стюарда всегда есть доступ, собсно он первым туда и попадет и нажмет те кнопки
только вот не в каждом аэропорту есть автоматическая курсо-глиссадочная система

Останнє редагування: 4 червня 2017 15:30:39 від Топка
   
Эйрбас посадить немного сложнее: кроме двух кнопок пассажиру придется еще поработать штурвалом

проблема в том что у ЭЙРБАСА НЕТ ШТУРВАЛА



Останнє редагування: 4 червня 2017 15:34:56 від na100ika
   
Focus опубликовал видео с инструкцией, как обычному пассажиру без летного опыта посадить самолет, если пилоты без сознания.


Alexander Mietz ist Pilot bei Small Planet Airlines und er sagt: Jeder Passagier, der halbwegs bei Verstand ist, könnte ein Flugzeug landen. Jedenfalls eines der modernen, größeren Modelle. Bei den neueren Boeing-Maschinen beispielsweise sieht er absolut keine Probleme und meint sogar: „Zwei Knöpfe drücken und fertig“.

Einfach den „Approach Mode“ und beide Autopiloten aktivieren und somit eine sogenannte „Autoland“, also eine automatische Landung, ermöglichen.

Das geht ebenso mit den Airbus-Maschinen – im Gegensatz zur Boeing muss der Mensch am Steuer dort jedoch nach dem Aufkommen am Boden noch selbst bremsen.

Mietz fügt allerding hinzu: „Wenn ein Passagier ein Flugzeug landen muss, braucht er unbedingt Unterstützung vom Bodenpersonal“. Denn: die besagten zwei Knöpfe müssen unter den hunderten Schaltern im Cockpit auch erst einmal gefunden werden.

http://www.focus.de/reisen/videos/wenn-die-bord-crew-ausfaellt-pilot-erklaert-so-leicht-koennen-im-notfall-auch-passagiere-das-flugzeug-landen_id_7210569.html

Немцы утверждают, что в современном Боинге достаточно нажать две кнопки и самолет сядет сам.
Эйрбас посадить немного сложнее: кроме двух кнопок пассажиру придется еще поработать штурвалом.
Найти заветные кнопки поможет наземная служба.
Как думаете, это правда?
Правда. Пи умові, що аеропорт, куди будете сідати, обладнаний системою атоматичної посадки.
   
Эйрбас посадить немного сложнее: кроме двух кнопок пассажиру придется еще поработать штурвалом
проблема в том что у ЭЙРБАСА НЕТ ШТУРВАЛА
Показати зображення...

В оригинале Steuer.
   
В оригинале Steuer.


в оригинале учите матчасть

sidestick by airbus
Yoke (control column) by boeing
   
Без досвіду навіть цесну цілою не посадить. Хіба що він - досвідченний сімер. Тоді може посадить, з підтримкою по радіо.
Але, скоріш за все, будуть пошкодження, бо для того, аби вчасно вирівняти при посадці, потрібне чуття конкретного типу літака.

Останнє редагування: 4 червня 2017 16:00:15 від andry
   
Взагалі, як кажуть бувалі люди, пілотувати "Боїнг" чи "Аірбас" простіше ніж "Цесну". Тому, що в них є купа систем безпеки, які не дадуть вам "начудити" і загнати літак в небезпечні режими польоту. Літак просто проігнорує ваші дії органами управління, якщо бортова автоматика вирішить, що вони небезпечні. Їх, звичайно, можна примусово вимкнути, але не рекомендується цього робити. Навіть вийти зі складного положення в горизонт літак може сам. Достатньо просто відпустити штурвал чи сайдстік і ввімкнути автопілот.
   
А навіщо це робити пасажиру? Чи не простіше це зробити дистанційно, з авіадиспетчерського пункту, якщо для цього потрібно тиснути лише  дві кнопки
   
А Фокус не хочет написать как в современном Боенге пассажиру попасть в кабину пилотов, если те допустим в отрубке?

Никак. ))
Только если пассажир не 150 кг. Или не пронёс с собой лом ))))))
   
Re: Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта

А навіщо це робити пасажиру? Чи не простіше це зробити дистанційно, з авіадиспетчерського пункту, якщо для цього потрібно тиснути лише  дві кнопки

Так саме ці кнопки і вмикають автопілот, а все інше робить автоматика.
   
Там трохи вище є фото кабіни Ейрбаса. Знайдіть кнопку зв'язку з наземними службами, панель зміни частоти зв'язку (опціонально) - тоді вже оцінюйте ваші шанси на порятунок. Я б сказав що якщо в літаку немає людини хоч з мінімальним досвідом, або ентузіаста-сіммера - шанси доволі мізерні, особливо враховуючи особливості поведінки натовпу в кризових ситуаціях.
   
Re: Как посадить Боинг пассажиру без летного опыта
PAL

Там трохи вище є фото кабіни Ейрбаса. Знайдіть кнопку зв'язку з наземними службами, панель зміни частоти зв'язку (опціонально) - тоді вже оцінюйте ваші шанси на порятунок. Я б сказав що якщо в літаку немає людини хоч з мінімальним досвідом, або ентузіаста-сіммера - шанси доволі мізерні, особливо враховуючи особливості поведінки натовпу в кризових ситуаціях.

десь пробігало відео, стюардесу навчали у тренувальному комплексі для пілотів боїнга
Тобто, я так розумію, їй показали кнопки зв'язку з землею, а далі вона за командами диспетчера саджала літак (у віртуалі, ясна річ)

Й що цікаво, їй це вдалося. Хоча там майже все автопілот зробив, вона тільки вводила налаштування та за командою випустила закрилки та шасі


   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія