Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

4 кілобайт vs програмісти

Re: 4 кілобайт vs програмісти

Я не розумію оцього старпьорського дрочу -"от раньше нам хватальо 640 Кб і там всьо бульо"

Бля, та ви подивіться на вартість збереження тоді й зараз. Подівться на ціну SIMM тоді , на ціну 20 Мб диску, на те, скільки тоді їв комп, на вартість розгортання перших мереж - нє, не езернет, а токен-рінг, езернет пізініше прийшов і був порівняно нестабільним (10Base2 де треба було слідкувати за цілісністю ВСІЄЇ довжини кабелю, або 10Base5 де треба було протикати товсту кабелюку) - там могли йти саме такі об'єми інформації. Природньо, що ті об'єми збільшилися, як тільки прийшли нові технології, які дали дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання.
ми від цього тали щасливіші? що продукують 99% смартфонів?
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

ми від цього тали щасливіші? що продукують 99% смартфонів?

вируби нахій інтернет, викини комп у вікно і вабщє - живи при каганці як ото діди жили  :lol:
Мені похєр що продукують 99 відсотків. Мій смартфон продукує те,що мені потрібно. Як буде непотрібно - не буду користати. І не твоє діло, що продукують інші смарти, дивися з своїм.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Да і іще.
Хто такі "ми" ? Ти й твоя сім'я ? А хєр його знає чи стали вм щасливіші.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти
VG


Цитата: A.W.
Я не розумію оцього старпьорського дрочу -"от раньше нам хватальо 640 Кб і там всьо бульо"
Бля, та ви подивіться на вартість збереження тоді й зараз. Подівться на ціну SIMM тоді , на ціну 20 Мб диску, на те, скільки тоді їв комп, на вартість розгортання перших мереж - нє, не езернет, а токен-рінг, езернет пізініше прийшов і був порівняно нестабільним (10Base2 де треба було слідкувати за цілісністю ВСІЄЇ довжини кабелю, або 10Base5 де треба було протикати товсту кабелюку) - там могли йти саме такі об'єми інформації. Природньо, що ті об'єми збільшилися, як тільки прийшли нові технології, які дали дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання.

Мова йде про програмування, розвиток технічних рішеннь  позитивний. От припустимо ' дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання' та використати з трошки іншим програмуванням, яке не орієнтується на поглинання цього дешевого заліза.  Слід падіння краплини води на рідку поверхню у чорнобілій  3D-моделі на Z80 у статичній картинці малювався 15хв. Зараз набагато приємніша графіка працює у динаміці з значним запасом по обчислювальній потужності.

P.S. Згадав ще старенький шутер .kkrieger
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти


Мова йде про програмування, розвиток технічних рішеннь  позитивний. От припустимо ' дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання' та використати з трошки іншим програмуванням, яке не орієнтується на поглинання цього дешевого заліза.  Слід падіння краплини води на рідку поверхню у чорнобілій  3D-моделі на Z80 у статичній картинці малювався 15хв. Зараз набагато приємніша графіка працює у динаміці з значним запасом по обчислювальній потужності.

P.S. Згадав ще старенький шутер .kkrieger
цей зет80 успішно ганяв еліту з чотирма галактиками і тисячами планет.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

у мене був комп на зет 80 аа

   
Re: 4 кілобайт vs програмісти
VG

Цитата: magistr
еліту з чотирма галактиками і тисячами планет
Elita норм зашла коли вдалося вписати FF в байт кількості самонавідних пукалок :gigi: , але то було трохи давненько.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Elita норм зашла коли вдалося вписати FF в байт кількості самонавідних пукалок :gigi: , але то було трохи давненько.
ми в чотири руки і шість пар очей проходили - пілот-стрілець-штурман. :laugh:
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти


Мова йде про програмування, розвиток технічних рішеннь  позитивний. От припустимо ' дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання' та використати з трошки іншим програмуванням, яке не орієнтується на поглинання цього дешевого заліза.  Слід падіння краплини води на рідку поверхню у чорнобілій  3D-моделі на Z80 у статичній картинці малювався 15хв. Зараз набагато приємніша графіка працює у динаміці з значним запасом по обчислювальній потужності.

P.S. Згадав ще старенький шутер .kkrieger

НАВІЩО ?
Вартість заліза зараз копійчана, навіщо витрачати ресурси на

з трошки іншим програмуванням, яке не орієнтується на поглинання цього дешевого заліза.

як творча лабораторія для себе - воно може й варто. Як комерційний проект - не злетить, бо нікому те не потрібне.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Щось згадував про програмування, при доступі до малої кількості пам'яті.
Ефективність при наданих можливостях.

Люди "творили" продукт, з нуля, і давали реалізацію - поштовх до нових більш звичних, простих для користування систем.

Тому, ті хто розумів ефективність коду, дійсно можуть ностальгувати,
 спостерігаючи за новими більш сучасними рішеннями. В сучасному правда є, але й у попередньому правда є.... вона повинна була диктувати стандарти.

---
Доки існують чіпи до звичайної не навантаженої логічно техніки, там все повинно працювати оптимально, а не тільки з швидкої розробки....

  "на китайських мобілках" і не дороблених приладах, як глючні телевізори (які навіть ламають власні розділи флешок)  - все одразу видно!
  Бо від невдах програмування і недооцінка оптимізаторів і розумників - ми купуємо "непотріб".

---

   
Re: 4 кілобайт vs програмісти
VG

Цитата: A.W.
не злетить, бо нікому те не потрібне.
Так, цивілізація розвивається більше кількістно, чим якісно, це факт. Десь там може в паралельному всесвіті по іншому, або досягнемо в цьому самоусвідомленого штучного інтелекту і тоді він покаже шкіряним мішкам кузькіну мать абсолютний код, якщо жвичайно виживемо.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Це із серії "нє сідєл - нє мужік". Це усе іграшки. Нормальні програмісти хоч і можуть, при потребі, навчитись подібному, але воно насправді не потрібне нікому, суто повийобуватись. Лінус такого не писав. Гейтс теж. Брінн - знов ні. Кармак - ні. Візьміть будь-якого відомого програміста - він таким не маявся.

В залежності на що хоче розраховувати програміст.


Якщо програміста порівнювати з звичайними професіями....

То твори "МИСТЕЦТВА" програмістів, треба всім вважати саме мистецтвом, твором.
Але якщо програміст займається виключно мистецтвом, і хоче працювати на прогресивному підприємстві.... то мистецтвом не заробить, якщо саме його мистецтво не куплять. А не куплять!

Бо якщо вважати НЕОБХІДНІСТЬ мистецтва однієї особи (як частину ланцюга до продукту споживання: користі або насолоди), та впровадженої в промисловість (в командне утворення ідеї) - то тоді таке мистецтво досить продуктивне.
 В мистецтві програмування - як не крути, насолода споживачам, не від мистецтва "пензля", а від користі споживачам: мистецтва КОРИСНОЇ реалізації. Тут проста логіка: користувач розуміє мистецтво інших частіше не "як", а "що" отримує.
 Знову - в залежності від попиту на кінцевий продукт.
 Він потрібен "маленьким та ідеальним", або "аби яким в об'ємі використаного ресурсу" з можливістю більш гнучкої доробки, та швидкого до реалізації (адаптації) - модернізації цього продукту.

Останнє редагування: 3 серпня 2020 00:08:13 від Бондар Роман /Tracker/
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Цікавий продукт у Сатоші Накамото.
 - ніби і мистецтво
 - ніби і продукт для споживача
 - ніби і реалізація великої ідеї

Але поки користуються всім - трейдери,
 продукт ще не зовсім дійшов до повноцінного впровадження.

Реліз працює.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Колись давно коли дерева були маленькими Біллі сказав, що 640Кб оперативки вистачить для усього і дивлячись на  демки в 4Кб-64Кб (кілобайт, не пікселів), можна було б у це повірити, але натискаючи зараз Ctrl+Shift+Escape і дивлячись скільки пам'яті використовується для емулятора відображення цього тексту, виникає питання, що пішло не так, адже якщо навіть 64Kb демку розтягнути у часі в разів 1000, додати керування кнопочками, домалювати якийсь пістоль, то це буде від сили 64 мегабайта на диску і це буде повноцінний гейм.
Демки написані на с++ в основому. Куди йдуть гігабайти у сьогоденні, яка частина IT з значним набором папірців проходження курсів бурси  тренінгів має відповідати суровому статусу програміст?  ;)

Пару демок:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=142&v=nYQXNeeLY8Y&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=139&v=qRVTI2y0BBg&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=142&v=JZ6ZzJeWgpY&feature=emb_logo

P.S.: Не в обіду місцевим програмістам, мну теж інколи так називають, навіть зі святом вітають  :gigi: , але не відношу себе до них.

Років з 12 тому я бачив двох чоловіків у наливайці, вже добре піддатих, які жалілись, що ми ж були суперспецами з оптимизації використання ОЗУ, а тепер воно нахрін нікому не треба :(
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Я не розумію оцього старпьорського дрочу -"от раньше нам хватальо 640 Кб і там всьо бульо"

Бля, та ви подивіться на вартість збереження тоді й зараз. Подівться на ціну SIMM тоді , на ціну 20 Мб диску, на те, скільки тоді їв комп, на вартість розгортання перших мереж - нє, не езернет, а токен-рінг, езернет пізініше прийшов і був порівняно нестабільним (10Base2 де треба було слідкувати за цілісністю ВСІЄЇ довжини кабелю, або 10Base5 де треба було протикати товсту кабелюку) - там могли йти саме такі об'єми інформації. Природньо, що ті об'єми збільшилися, як тільки прийшли нові технології, які дали дешеве й якісне залізо й дешеву можливість швидкого з'єднання.
Зараз у мене у селі можна оптоволокно до хати підключити  :D
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

А можна в двух словах чому таке неможливо?

Теоретично можливо, але так ніхто робити не буде. Причин дуже багато :
1) JPG це стиснення з втратами, растровий формат. Тобто, наприклад, на 4k моніторі результат буде неймовірно поганої якості.
2) Не буде гнучкості для користувачів - наприклад, хтось хоче читати на вузькому екрані смартфона, хтось на широчезному моніторі, як це діло організувати, якщо текст уже сформатований ?
3) JPG все ж в рази більше трафіку чим просто html+картинки.
4) Текст з JPG буде, наприклад, неможливо автоматично перекласти на іншу мову в гугл транслейт.
5) Люди з поганим зором виставляють збільшений розмір шрифту та контрастні кольори. Як це зробити, якщо картинка для перегляду вже сформована ?

і т.п.

Так, в цілому компьютерний світ не ідеальний. Але це відображення реального світу - де різні люди мають свої інтереси. І інтереси одних - обманювати і маніпулювати іншими заради вигоди. Навіть спеціальні професії придумані для цього - маркетолог, СЕО-оптимізатор, ітп. Саме вони визначають тренди, а не програмісти.
Програмісту приходить задача на рівні "зробити казино з чатом, блекджеком і ковідними масками, срок тиждень". Під цю задачу і вибирається інструментарій.
В вимогах нема жодного слова, що працювати має на 486 процесорі і займати в памяті 1 МБ. Бо тоді сроки (і вартість розробки) були б на порядок більшими


Останнє редагування: 3 серпня 2020 09:59:15 від hornet
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти
VG

По п.:
1. Згоден, малюнок якоїсь заставки 4K на екран стиснути до 1М, ще може пройде, більше стискання вже не канає.
2. Може сервер визначати, що за параметри браузера для читання у даному випадку деяким сторінкам їхні розробники відключали перегляд коду сторінки, типу захист від копіювання чи ще якась фобія. :-)
3. Тут двояко, бо сміття в коді HTML теж можуть накидати немало, бо можуть зробити у візуальному редакторі сторінку.
4. Якщо малюнок генерується на сервері, то сервер може згенерувати інший малюнок з іншою мовою.
5. Частково да. Одна дама працює перед 42'' телевізором і ймовірно кодить у мене через 5 хв. потекли сльози у такому режимі. А їй саме норм:-)

В цілому це альтернативний варіант який міг бути, теоретично. Принаймні, якщо розробники хотіли дуже заховати як воно все там в коді.
Ну сторінки то таке, там ще є куди рухатись по пам'яті  ;) , а от самі браузери якось заточені під поглинання оперативки, наче їх спеціально роблять , як в анекдоті про антивіркасперський і щвидкий комп.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Років з 12 тому я бачив двох чоловіків у наливайці, вже добре піддатих, які жалілись, що ми ж були суперспецами з оптимизації використання ОЗУ, а тепер воно нахрін нікому не треба :(
Ну, значить не були супєрспєцами.
Бо ознака "суперспеца" у ІТ - це гнучкість, вміти швидко адаптуватися від однієї платаформи на іншу та переключитися з однієї проблеми у одному контексті на іншу проблему, зрозуміти її і почати виробляти рішення вже там.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Ну, значить не були супєрспєцами.
Бо ознака "суперспеца" у ІТ - це гнучкість, вміти швидко адаптуватися від однієї платаформи на іншу та переключитися з однієї проблеми у одному контексті на іншу проблему, зрозуміти її і почати виробляти рішення вже там.

і так...
і НЕ зовсім так....

- коли людина віддала частину свого життя саме конкретній справі, - гнучкість в нових мовах, це зовсім інший світ.
-людина яка була довго оптимізатором в конкретній сфері, повинна була тоді заздалегідь вивчати інші мови, коли досить багато часу витрачає на сам процес налагодження і збирання необхідної інформації... Тобто і без нових мов програмування, їй з головою було занадто багато інформації, вичерпаної з різних довідників щоб вирішити маленьку проблему оптимізації. Чим більш складна система - тим більше треба збирати необхідної інформації,. ...  щоб рішення оптимізатора жодним боком не вплинуло: на погіршення роботи чи баги в процесах.

Ніби умови однакові для всіх, але роздутий зайвий код і оптимізований код - це різне життя програміста.

Якщо програміст переходить від системного програмування (драйвери, доступ до чіпів мобілок, доступ до специфічних приладів, Arduino, Atmel (AVR), Qualcomm, Z80, програмісти бібліотек DirectX, програмісти продуктів: DOS-Box та VirtualBOX).
 - тут потрібен навіть психолог спеціально для програмістів, щоб вони іноді взагалі могли побачити своїми очима "інше життя, інші переваги, інші умови в програмуванні.. якими можна знехтувати).

P.S. відсутність жорстких стандартів (єдиних до браузерів, і більш жорсткіші стандарти JS), якраз наробили проблем, які тепер заповнюють пам'ять ПК. Замість того, щоб трохи з запізненням робити оптимізацію і реалізацію вимог єдиних умов - пам'ять заповнена реалізацією і підходами до різноманітних браузерних реалізацій. Так, зараз вже заговорили, що потрібно оптимізувати бібліотеки (майбутнє в програмуванні) з бібліотеками VC., але що коїться в веб - це жахіття. Кінцевий програміст дозволить собі все... а от обслуговування коду такого програміста - вже занадто перенасичено бібліотеками.

Тому й питання, "як там з оптимізацією"..... Google + Microsoft ...і ще дехто = вже виділили кошти десь на 15 млрд!!!!!?!!! баксів... на оптимізацію.

Останнє редагування: 3 серпня 2020 14:48:16 від Бондар Роман /Tracker/
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

спочатку програмістів треба вчити документувати код. тоісь, навіть якщо ти написав 10 стрічок, то не тре боятись, що словесний опис займе 3 формати  А4.
а то маємо купу лайна причому навіть без коментів.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

спочатку програмістів треба вчити документувати код. тоісь, навіть якщо ти написав 10 стрічок, то не тре боятись, що словесний опис займе 3 формати  А4.
а то маємо купу лайна причому навіть без коментів.
Займаєтесь сапортом? ;)
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти
VG

Цитата: magistr
навіть без коментів
Йя коментю, особливо те, що сам можу забути у своїй писанині через короткий проміжок часу  :gigi: , навіть намагаюсь вирівняти код по якомусь логічному шаблону.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Займаєтесь сапортом? ;)
нє, я писав тз програмістам!  :lol:
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Йя коментю, особливо те, що сам можу забути у своїй писанині через короткий проміжок часу  :gigi: , навіть намагаюсь вирівняти код по якомусь логічному шаблону.

Коменты в 99% это признак плохого проектирования и реализации.
Давай переменным и типам имена нормальные и не надо будет коментить, код и так будет читаемым и понятным (исключение - мат. алгоритмы)
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

нє, я писав тз програмістам!  :lol:
Ага, то я таких, як Ви...частенько матюкаю :)

ЗІ. Коментити, звичайно, треба. От тільки сам я роблю це досить рідко :)

Останнє редагування: 3 серпня 2020 17:19:21 від Ламер
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Ага, то я таких, як Ви...частенько матюкаю :)

ЗІ. Коментити, звичайно, треба. От тільки сам я роблю це досить рідко :)
справа в тому, якшо я розмалюю весь алгоритм і опишу всі змінні в тому тз, як вимагало моє начальство, то я вже сам ту програму напишу.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Згоден, 90% коду, тим більше у звичайних, невеличких, програмах і написаних не геніями програмування, а просто здоровомислячими людьми, документації та коментування не потребують. KISS наше все.
Але коли якийсь геній ІТ вирішує учудити якусь свою фішку, типу там псевдо-reflection, яке у базу даних йде шукати методи для виконання і там же у бд шукає правила для контролю даних, а на документацію забиває великий юх, то там так, варто знайти такого генія і поламати йому руки.
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

спочатку програмістів треба вчити документувати код. тоісь, навіть якщо ти написав 10 стрічок, то не тре боятись, що словесний опис займе 3 формати  А4.
а то маємо купу лайна причому навіть без коментів.
Код потрібно писати так, щоб читаючи його було зрозуміло що робить той чи інший елемент коду.
В першу чергу це досягається правильним іменуванням класів, методів, змінних, полів БД.

Описувати треба структуру розроблюваної системи та схеми взаємодії її компонентів.
Варто писати коменти тільки для неочевидних речей - наприклад імплементація якоїсь складної та нетривіальної бізнес-логіки  B-)
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

Код потрібно писати так, щоб читаючи його було зрозуміло що робить той чи інший елемент коду.
В першу чергу це досягається правильним іменуванням класів, методів, змінних, полів БД.

Описувати треба структуру розроблюваної системи та схеми взаємодії її компонентів.
Варто писати коменти тільки для неочевидних речей - наприклад імплементація якоїсь складної та нетривіальної бізнес-логіки  B-)
скільки відсотків кодерів ЦЕ роблять? B-)
п.с. програмування буває всяким-різним, і не обов"язково там БД і класи мусять бути...
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

... колись писав на ассемблері программи , бо треба було автоматично ремонтувати плати...зараз цього не потрібно, бо в Києві вже нема цих заводів ні одного і легше любу плату викинути та купити нову...тому згадувати минуле зовсім недоцільно, зараз інші потреби....)))
   
Re: 4 кілобайт vs програмісти

... колись писав на ассемблері программи , бо треба було автоматично ремонтувати плати...зараз цього не потрібно, бо в Києві вже нема цих заводів ні одного і легше любу плату викинути та купити нову...тому згадувати минуле зовсім недоцільно, зараз інші потреби....)))
без минулого немає майбутнього, інакше це перетворюється в український національний вид спорту-біг по граблях.
п.с. тіки не подумайте нічого поганого- я не аелітствую...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія