Re: жесть в 17 танковой бригаде |
12 листопада 2017 22:42:52 IP/Host: ---.inyure.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...О, вже немає ніякої жесті в 17 бригаді: картер на місці, креслення єА що картер не із жерсті ?та я ж кажу: все на місці, навіть жесть знайшлась
Тіки от танки чомусь не їхали..
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 00:30:09 IP/Host: ---.under.net.ua
|
расскажу я вам один интересный случай с этой харьковской танковой военкой. Совсем свежий.
Поведал мне его судья.
Приходит иск от работника, что мол прошу признать изменение коллективного договора недействительными. В части увеличения рабочего дня.
Если судья удовлетворит, завод перестанет работать в 3 смены.
Оказалось, что работник совсем свеженький - работает только месяц.
Понимая щекотливость ситуации, судья предлагает длительный до месяца перерыв " чтобы ознакомиться". По факту же дает время повлиять на работника.
НО.. представители завода, заявляют, что не видят причин для перерыва. И это очень странно. И еще судья заметил, что и работник и представители завода перемигиваются.
Вообщем отказал он работнику, но расстроились обе стороны. А потом их еще и на перекуре через окно увидел, где они весело шутили вместе.
Вообщем суть - что-то мутят на том заводе. Сами себе хотели зарезать работу в 3 смены...
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 00:36:33 IP/Host: ---.vivanet.net.ua
|
кстати
интересно , а танки с жд платформы в ангар бригады как завозили ? ))
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 01:23:40 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 02:37:15 IP/Host: ---.res.bhn.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 02:43:37 IP/Host: ---.dsl.bell.ca
|
5тд не випускають з совка, лінія по словам де кого з заводу - випиляна на металобрухт, є тільки 6тд. Як ви собі уявляєте знаходження сотен!!! нових 5тд через 30 років після їх випуску? Де вони візмуться нові?
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 03:08:09 IP/Host: ---.dsl.bell.ca
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 04:13:17 IP/Host: ---.res.bhn.net
|
З 3-30 про двигун в 64-ці
нарід не дужо відгукається
потрібно зробити новий, надійний двигун, і замінити поступово в усіх машинах
https://youtu.be/-K2V73DyC_0
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 05:25:37 IP/Host: ---.dsl.bell.ca
|
Розгорнути попередні цитати...З 3-30 про двигун в 64-ці
нарід не дужо відгукається
потрібно зробити новий, надійний двигун, і замінити поступово в усіх машинах
https://youtu.be/-K2V73DyC_0действительно
шо там его разрабатывать
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 06:16:00 IP/Host: ---.6-6.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...у т64 нет картера?а звідки маслонасос масло качає?
Показати зображення...
Рис. 5. Поперечный разрез двигателя по оси 3-го цилиндра и по силовым болтам:
/ и 18 — боковые картеры; 2 и 17— подвески; 3 —впускной коленчатый вал; 4 — цилиндр; 5—стартер-генератор; 6— кулачковый вал; 7—топливный насос высокого давления; 8 — блок; 9 — крышка; 10 — клапан системы запуска двигателя сжатым воздухом; // — шатун; 12 — верхний выпускной коллектор; 13 — водяной коллектор; 14 — масляный центробежный фильтр; 15 -— топливный фильтр тонкой очистки; 16— выпускной коленчатый вал; 19 — силовой болт; 20 и 25 — откачивающие масляные насосы; 21 — нижний выпускной коллектор; 22 — выпускной поршень; 23 — впускной поршень; 24 — клапан слива охлаждающей жидкости; 26 — клапан слива масла; 27— шарнирная опора; а — продувочные окна цилиндра; б — продувочный ресивер; в — выпускные окна цилиндра.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 08:52:24 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
То гайморові пазухи, а не картер. Скільки там масла поміститься?В т 64 окремий маслобак замість картера.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 08:59:47 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
из коментариев....
тот самый Олег 06.11.2017, 11:54 62ОТВЕТИТЬ
omua78,
Кажу в-третє, мастило для заміни привезли у б/у бочках. В інших випадках це робилося бензовозами. Коли надали механікам, ті зразу підняли хай, - що за лайно ви привезли. Але наказ, є наказ. Наказали лити, вони льють.
Тепер далі. Половина УСЬОГО дизпалива, яка По накладних відпускалася для передової, не бачила танкових двигунів. Бо військовими бензовозами привозилася у Кривий Ріг і реалізовувалася фермерам криворізького району.
Ви собі уявіть, на лінії фронту стояли танки з напів пустими баками, і солярки в тих баках хватило для «виїхати на поле бою і заглохнути». Якимось дивним чином у одного криворізького військового «командира» з‘явилася квартира у Одесі і новеньке авто з салону, а інший навіть перевівся служити до одеського гарнізону. Бо в нього там з’явився будинок .
Цю історію будуть замовчувати до останнього. Бо розміри крадіжок ПММ виявляться колосальними і хтось всеяко не дає «прив’язати» поломані двигуни до мастила, бо розкриється уся схема. Прикриває це все хтось з МО.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:13:46 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:14:51 IP/Host: ---.res.bhn.net
|
Розгорнути попередні цитати...из коментариев....
тот самый Олег 06.11.2017, 11:54 62ОТВЕТИТЬ
omua78,
Кажу в-третє, мастило для заміни привезли у б/у бочках. В інших випадках це робилося бензовозами. Коли надали механікам, ті зразу підняли хай, - що за лайно ви привезли. Але наказ, є наказ. Наказали лити, вони льють.
Тепер далі. Половина УСЬОГО дизпалива, яка По накладних відпускалася для передової, не бачила танкових двигунів. Бо військовими бензовозами привозилася у Кривий Ріг і реалізовувалася фермерам криворізького району.
Ви собі уявіть, на лінії фронту стояли танки з напів пустими баками, і солярки в тих баках хватило для «виїхати на поле бою і заглохнути». Якимось дивним чином у одного криворізького військового «командира» з‘явилася квартира у Одесі і новеньке авто з салону, а інший навіть перевівся служити до одеського гарнізону. Бо в нього там з’явився будинок .
Цю історію будуть замовчувати до останнього. Бо розміри крадіжок ПММ виявляться колосальними і хтось всеяко не дає «прив’язати» поломані двигуни до мастила, бо розкриється уся схема. Прикриває це все хтось з МО.Як з гуся вода.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:15:13 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ну як чого... Педро-барига їхздив вночі по бригаді і сцяв в движки, а масло зливав перепродати.
Ви ж це хочете почути?
Народ, ви просто єбанулися в свойому бажанні знести педро. Ви притаскуєте і стараєтесь будь що привязати до нього на фупі. Виглядає просто як лайнокидання.разворовывали консервацию все...еще с 91 года наверное....так шо...педрило тут больше как потерпевший...бо лично передает всю технику и думает, что записывает себе политические очки в глазах армии...а оно вон как выходит...по факту передают хлам. меня больше интересует, кто это все покрывает и как сделать так, что б танки в час ч поехали?
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:20:38 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:24:41 IP/Host: ---.6-6.com.ua
|
з мого досвіда експлуатаціі Т64 , кожного дня на протязі півтора року, у будь яких умовах, в будь яку погоду, я може сміливо заявити, що:
по-перше== 99% це не проблема ПММ. я не вірю в те, що могли замість моторної оливи заправити якесь ну дуже откровенне гівно. дуже великий різмк для постачальника, начальника служби ПММ ( це тюрма 100% ). тому вважаю що ПММ не повліяло так сильно на це, даже якщо вони ,суки, спиздили танкової моторної оливи та продали її, а замість неї добавили відпрацьованного дизельної оливи. До речі, танкова олива моторна, має спеціифічний колір- вона чорна. дуже чорна, як отработка. Але це дуже легко перевіяется,тому вважаю що з ПММ буле все добре. СОлярка - то зовсям не може вплинути ні на що, танку пох яка солярка, абы не замерзла взимку. (він може працювати також на бензині(якщо сміливі) га керосині (гас)).
по-друге== кожен механнік-водій обов"язково ПОВИНЕН стежити за єксплуатаційними показниками під час роботи двигуна. Є таке поняття як мінімально допустимий тиск моторної оливи у двигуні , при якому дозволяєтся єксплуатація двигуна в небойових умовах. У випадку падіння тиску нижче цієї відмітки, механ ЗАБОВ"ЯЗАНИЙ ДОПОВІСТИ КОМАНДИРУ ТА ЗАГЛУШИТИ ДВИГУН. КРАПКА. якість оливи дуже впливає на тиск. це ще раз каже про то,що з оливою все булодобре. не ВІРЮ що 35 механників проїбали тиск у двигуні. 1-2, вірю. 35 не вірю.
по-третє==з свого ж досвіду, в нашому підрозділі ( до речі саме на моєму танку) був замінен двигун на "новий", який з самогопочатку по всім відчуттям дуже відрязнявся від того як воно повинно було їхати.-він був слабий в порівнянні з іншими. слабий, та жер масло. він пропрацював десь пів року и його замінили знов,на новий, який вже був реально новим. за півтори року, в нас на ВСІХ без винятку танках замінили двигуни на нові. всі старі відпрацювали дуже по багату, деякі по 20 років. на двох машинах міняли два рази- на моєї - був брак ( хотя що там насправді-хз) и ще один по п"яні спалив двигуна ( виплачував потім зі своєї зп).
отож. я вважаю, що це були трабли з самим двигунами. до речі нам не кажуть, скільки танки проїхали на них.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:28:03 IP/Host: 194.213.106.---
|
Розгорнути попередні цитати...з мого досвіда експлуатаціі Т64 , кожного дня на протязі півтора року, у будь яких умовах, в будь яку погоду, я може сміливо заявити, що:
по-перше== 99% це не проблема ПММ. я не вірю в те, що могли замість моторної оливи заправити якесь ну дуже откровенне гівно. дуже великий різмк для постачальника, начальника служби ПММ ( це тюрма 100% ). тому вважаю що ПММ не повліяло так сильно на це, даже якщо вони ,суки, спиздили танкової моторної оливи та продали її, а замість неї добавили відпрацьованного дизельної оливи. До речі, танкова олива моторна, має спеціифічний колір- вона чорна. дуже чорна, як отработка. Але це дуже легко перевіяется,тому вважаю що з ПММ буле все добре. СОлярка - то зовсям не може вплинути ні на що, танку пох яка солярка, абы не замерзла взимку. (він може працювати також на бензині(якщо сміливі) га керосині (гас)).
по-друге== кожен механнік-водій обов"язково ПОВИНЕН стежити за єксплуатаційними показниками під час роботи двигуна. Є таке поняття як мінімально допустимий тиск моторної оливи у двигуні , при якому дозволяєтся єксплуатація двигуна в небойових умовах. У випадку падіння тиску нижче цієї відмітки, механ ЗАБОВ"ЯЗАНИЙ ДОПОВІСТИ КОМАНДИРУ ТА ЗАГЛУШИТИ ДВИГУН. КРАПКА. якість оливи дуже впливає на тиск. це ще раз каже про то,що з оливою все булодобре. не ВІРЮ що 35 механників проїбали тиск у двигуні. 1-2, вірю. 35 не вірю.
по-третє==з свого ж досвіду, в нашому підрозділі ( до речі саме на моєму танку) був замінен двигун на "новий", який з самогопочатку по всім відчуттям дуже відрязнявся від того як воно повинно було їхати.-він був слабий в порівнянні з іншими. слабий, та жер масло. він пропрацював десь пів року и його замінили знов,на новий, який вже був реально новим. за півтори року, в нас на ВСІХ без винятку танках замінили двигуни на нові. всі старі відпрацювали дуже по багату, деякі по 20 років. на двох машинах міняли два рази- на моєї - був брак ( хотя що там насправді-хз) и ще один по п"яні спалив двигуна ( виплачував потім зі своєї зп).
отож. я вважаю, що це були трабли з самим двигунами. до речі нам не кажуть, скільки танки проїхали на них.а я більш схиляюсь до варіанта з діверсієй. дуже вже синхронно полетіли движки. навіть ушатані робили б різний час.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:30:13 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...з мого досвіда експлуатаціі Т64 , кожного дня на протязі півтора року, у будь яких умовах, в будь яку погоду, я може сміливо заявити, що:
по-перше== 99% це не проблема ПММ. я не вірю в те, що могли замість моторної оливи заправити якесь ну дуже откровенне гівно. дуже великий різмк для постачальника, начальника служби ПММ ( це тюрма 100% ). тому вважаю що ПММ не повліяло так сильно на це, даже якщо вони ,суки, спиздили танкової моторної оливи та продали її, а замість неї добавили відпрацьованного дизельної оливи. До речі, танкова олива моторна, має спеціифічний колір- вона чорна. дуже чорна, як отработка. Але це дуже легко перевіяется,тому вважаю що з ПММ буле все добре. СОлярка - то зовсям не може вплинути ні на що, танку пох яка солярка, абы не замерзла взимку. (він може працювати також на бензині(якщо сміливі) га керосині (гас)).
по-друге== кожен механнік-водій обов"язково ПОВИНЕН стежити за єксплуатаційними показниками під час роботи двигуна. Є таке поняття як мінімально допустимий тиск моторної оливи у двигуні , при якому дозволяєтся єксплуатація двигуна в небойових умовах. У випадку падіння тиску нижче цієї відмітки, механ ЗАБОВ"ЯЗАНИЙ ДОПОВІСТИ КОМАНДИРУ ТА ЗАГЛУШИТИ ДВИГУН. КРАПКА. якість оливи дуже впливає на тиск. це ще раз каже про то,що з оливою все булодобре. не ВІРЮ що 35 механників проїбали тиск у двигуні. 1-2, вірю. 35 не вірю.
по-третє==з свого ж досвіду, в нашому підрозділі ( до речі саме на моєму танку) був замінен двигун на "новий", який з самогопочатку по всім відчуттям дуже відрязнявся від того як воно повинно було їхати.-він був слабий в порівнянні з іншими. слабий, та жер масло. він пропрацював десь пів року и його замінили знов,на новий, який вже був реально новим. за півтори року, в нас на ВСІХ без винятку танках замінили двигуни на нові. всі старі відпрацювали дуже по багату, деякі по 20 років. на двох машинах міняли два рази- на моєї - був брак ( хотя що там насправді-хз) и ще один по п"яні спалив двигуна ( виплачував потім зі своєї зп).
отож. я вважаю, що це були трабли з самим двигунами. до речі нам не кажуть, скільки танки проїхали на них.а я більш схиляюсь до варіанта з діверсієй. дуже вже синхронно полетіли движки. навіть ушатані робили б різний час.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:36:31 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:36:45 IP/Host: ---.rusanovka-net.kiev.ua
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:39:15 IP/Host: ---.gpon.sta.kh.velton.ua
|
Розгорнути попередні цитати...з мого досвіда експлуатаціі Т64 , кожного дня на протязі півтора року, у будь яких умовах, в будь яку погоду, я може сміливо заявити, що:
по-перше== 99% це не проблема ПММ. я не вірю в те, що могли замість моторної оливи заправити якесь ну дуже откровенне гівно. дуже великий різмк для постачальника, начальника служби ПММ ( це тюрма 100% ). тому вважаю що ПММ не повліяло так сильно на це, даже якщо вони ,суки, спиздили танкової моторної оливи та продали її, а замість неї добавили відпрацьованного дизельної оливи. До речі, танкова олива моторна, має спеціифічний колір- вона чорна. дуже чорна, як отработка. Але це дуже легко перевіяется,тому вважаю що з ПММ буле все добре. СОлярка - то зовсям не може вплинути ні на що, танку пох яка солярка, абы не замерзла взимку. (він може працювати також на бензині(якщо сміливі) га керосині (гас)).
по-друге== кожен механнік-водій обов"язково ПОВИНЕН стежити за єксплуатаційними показниками під час роботи двигуна. Є таке поняття як мінімально допустимий тиск моторної оливи у двигуні , при якому дозволяєтся єксплуатація двигуна в небойових умовах. У випадку падіння тиску нижче цієї відмітки, механ ЗАБОВ"ЯЗАНИЙ ДОПОВІСТИ КОМАНДИРУ ТА ЗАГЛУШИТИ ДВИГУН. КРАПКА. якість оливи дуже впливає на тиск. це ще раз каже про то,що з оливою все булодобре. не ВІРЮ що 35 механників проїбали тиск у двигуні. 1-2, вірю. 35 не вірю.
по-третє==з свого ж досвіду, в нашому підрозділі ( до речі саме на моєму танку) був замінен двигун на "новий", який з самогопочатку по всім відчуттям дуже відрязнявся від того як воно повинно було їхати.-він був слабий в порівнянні з іншими. слабий, та жер масло. він пропрацював десь пів року и його замінили знов,на новий, який вже був реально новим. за півтори року, в нас на ВСІХ без винятку танках замінили двигуни на нові. всі старі відпрацювали дуже по багату, деякі по 20 років. на двох машинах міняли два рази- на моєї - був брак ( хотя що там насправді-хз) и ще один по п"яні спалив двигуна ( виплачував потім зі своєї зп).
отож. я вважаю, що це були трабли з самим двигунами. до речі нам не кажуть, скільки танки проїхали на них.а я більш схиляюсь до варіанта з діверсієй. дуже вже синхронно полетіли движки. навіть ушатані робили б різний час.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:40:37 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
если украинским солдатам похер что их направляют в бой без оружия
если украинским солдатам віполнение воровского приказа дороже их собственной жизни
если украинские солдаты согласны погибнуть но бояться наказать воров
так это их проблемы
ну чего нам переживать за не переживающих
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:44:26 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...з мого досвіда експлуатаціі Т64 , кожного дня на протязі півтора року, у будь яких умовах, в будь яку погоду, я може сміливо заявити, що:
по-перше== 99% це не проблема ПММ. я не вірю в те, що могли замість моторної оливи заправити якесь ну дуже откровенне гівно. дуже великий різмк для постачальника, начальника служби ПММ ( це тюрма 100% ). тому вважаю що ПММ не повліяло так сильно на це, даже якщо вони ,суки, спиздили танкової моторної оливи та продали її, а замість неї добавили відпрацьованного дизельної оливи. До речі, танкова олива моторна, має спеціифічний колір- вона чорна. дуже чорна, як отработка. Але це дуже легко перевіяется,тому вважаю що з ПММ буле все добре. СОлярка - то зовсям не може вплинути ні на що, танку пох яка солярка, абы не замерзла взимку. (він може працювати також на бензині(якщо сміливі) га керосині (гас)).
по-друге== кожен механнік-водій обов"язково ПОВИНЕН стежити за єксплуатаційними показниками під час роботи двигуна. Є таке поняття як мінімально допустимий тиск моторної оливи у двигуні , при якому дозволяєтся єксплуатація двигуна в небойових умовах. У випадку падіння тиску нижче цієї відмітки, механ ЗАБОВ"ЯЗАНИЙ ДОПОВІСТИ КОМАНДИРУ ТА ЗАГЛУШИТИ ДВИГУН. КРАПКА. якість оливи дуже впливає на тиск. це ще раз каже про то,що з оливою все булодобре. не ВІРЮ що 35 механників проїбали тиск у двигуні. 1-2, вірю. 35 не вірю.
по-третє==з свого ж досвіду, в нашому підрозділі ( до речі саме на моєму танку) був замінен двигун на "новий", який з самогопочатку по всім відчуттям дуже відрязнявся від того як воно повинно було їхати.-він був слабий в порівнянні з іншими. слабий, та жер масло. він пропрацював десь пів року и його замінили знов,на новий, який вже був реально новим. за півтори року, в нас на ВСІХ без винятку танках замінили двигуни на нові. всі старі відпрацювали дуже по багату, деякі по 20 років. на двох машинах міняли два рази- на моєї - був брак ( хотя що там насправді-хз) и ще один по п"яні спалив двигуна ( виплачував потім зі своєї зп).
отож. я вважаю, що це були трабли з самим двигунами. до речі нам не кажуть, скільки танки проїхали на них.а я більш схиляюсь до варіанта з діверсієй. дуже вже синхронно полетіли движки. навіть ушатані робили б різний час.Диверсия, это если бы тупо спиленный метал, во всех трущихся парах...
Коррозия, "диверсией", не объясняется...
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:56:42 IP/Host: ---.dks.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ну як чого... Педро-барига їхздив вночі по бригаді і сцяв в движки, а масло зливав перепродати.
Ви ж це хочете почути?
Народ, ви просто єбанулися в свойому бажанні знести педро. Ви притаскуєте і стараєтесь будь що привязати до нього на фупі. Виглядає просто як лайнокидання.разворовывали консервацию все...еще с 91 года наверное....так шо...педрило тут больше как потерпевший...бо лично передает всю технику и думает, что записывает себе политические очки в глазах армии...а оно вон как выходит...по факту передают хлам. меня больше интересует, кто это все покрывает и как сделать так, что б танки в час ч поехали?
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 09:58:44 IP/Host: ---.46-174-162-72.iptrans.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну як чого... Педро-барига їхздив вночі по бригаді і сцяв в движки, а масло зливав перепродати.
Ви ж це хочете почути?
Народ, ви просто єбанулися в свойому бажанні знести педро. Ви притаскуєте і стараєтесь будь що привязати до нього на фупі. Виглядає просто як лайнокидання.разворовывали консервацию все...еще с 91 года наверное....так шо...педрило тут больше как потерпевший...бо лично передает всю технику и думает, что записывает себе политические очки в глазах армии...а оно вон как выходит...по факту передают хлам. меня больше интересует, кто это все покрывает и как сделать так, что б танки в час ч поехали?та да. на ЖБТЗ в 14-м копнули - и окуели (по двиглу в первую очередь). все боль-мень нормальное ушло в Африку (там есть завод по ремонту советской бронетехники, поэтому комплектуху африканцы покупают охотно, часто даже за кэш). бывшего директора отстранили, завснаба вро закрыли, но ненадолго (видел его недавно). тем и ограничились - никого не посадили и не посадят (скорее всего).
имхо: там такая клоака, что если кого то возьмут за яйки и он начнет говорить - то дохера высшего комсостава армии и ВСЕХ директоров/замов оборонных предприятий надо буит скопом сажать на 10-15 лет. отакое
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 10:14:03 IP/Host: ---.fibergroup.com.ua
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 10:18:19 IP/Host: 148.122.181.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну як чого... Педро-барига їхздив вночі по бригаді і сцяв в движки, а масло зливав перепродати.
Ви ж це хочете почути?
Народ, ви просто єбанулися в свойому бажанні знести педро. Ви притаскуєте і стараєтесь будь що привязати до нього на фупі. Виглядає просто як лайнокидання.разворовывали консервацию все...еще с 91 года наверное....так шо...педрило тут больше как потерпевший...бо лично передает всю технику и думает, что записывает себе политические очки в глазах армии...а оно вон как выходит...по факту передают хлам. меня больше интересует, кто это все покрывает и как сделать так, что б танки в час ч поехали?та да. на ЖБТЗ в 14-м копнули - и окуели (по двиглу в первую очередь). все боль-мень нормальное ушло в Африку (там есть завод по ремонту советской бронетехники, поэтому комплектуху африканцы покупают охотно, часто даже за кэш). бывшего директора отстранили, завснаба вро закрыли, но ненадолго (видел его недавно). тем и ограничились - никого не посадили и не посадят (скорее всего).
имхо: там такая клоака, что если кого то возьмут за яйки и он начнет говорить - то дохера высшего комсостава армии и ВСЕХ директоров/замов оборонных предприятий надо буит скопом сажать на 10-15 лет. отакое
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 10:24:39 IP/Host: ---.gpon.sta.kh.velton.ua
|
Розгорнути попередні цитати...а я більш схиляюсь до варіанта з діверсієй. дуже вже синхронно полетіли движки. навіть ушатані робили б різний час.Диверсия, это если бы тупо спиленный метал, во всех трущихся парах...
Коррозия, "диверсией", не объясняется...по нормам зберігання, кожні 5 років ( вродє так,точно вже не пам"ятаю) ,двигун проходить оновлення консервації. з кожним двигуном є паспорт двигунаа, який є "невідємлевим" додатком до танку. так вот в тому паспорті вказано все, коли був вироблем ,коли проходив консервацію, коли повторную і т.д. з підписами,датами,призвіщами. в мене так і бло, ядивився всі паспорти до двигунів
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 10:31:24 IP/Host: ---.dks.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...разворовывали консервацию все...еще с 91 года наверное....так шо...педрило тут больше как потерпевший...бо лично передает всю технику и думает, что записывает себе политические очки в глазах армии...а оно вон как выходит...по факту передают хлам. меня больше интересует, кто это все покрывает и как сделать так, что б танки в час ч поехали?та да. на ЖБТЗ в 14-м копнули - и окуели (по двиглу в первую очередь). все боль-мень нормальное ушло в Африку (там есть завод по ремонту советской бронетехники, поэтому комплектуху африканцы покупают охотно, часто даже за кэш). бывшего директора отстранили, завснаба вро закрыли, но ненадолго (видел его недавно). тем и ограничились - никого не посадили и не посадят (скорее всего).
имхо: там такая клоака, что если кого то возьмут за яйки и он начнет говорить - то дохера высшего комсостава армии и ВСЕХ директоров/замов оборонных предприятий надо буит скопом сажать на 10-15 лет. отакоеЗа что? Что они нарушили?
Советскую то норму Моб.Запаса отменили Ющенко с Ехануровым. А норма была - материалов и комплектующих на 30 дней работы в 3 смены без всяких поставок из вне.
На распродаже Моб.Запаса многие озолотились. Я по Мотору знаю.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 12:55:44 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Диверсия, это если бы тупо спиленный метал, во всех трущихся парах...
Коррозия, "диверсией", не объясняется...по нормам зберігання, кожні 5 років ( вродє так,точно вже не пам"ятаю) ,двигун проходить оновлення консервації. з кожним двигуном є паспорт двигунаа, який є "невідємлевим" додатком до танку. так вот в тому паспорті вказано все, коли був вироблем ,коли проходив консервацію, коли повторную і т.д. з підписами,датами,призвіщами. в мене так і бло, ядивився всі паспорти до двигунівКлючевое слово "по нормам"...
Это если двигло еще живое...
Судя по инфе в СТ, эти движки уже когда то давно, свой ресурс выработали и их тупо где то наскирдовали...
Вот где то они валялись, до того момента, когда возникла потребность...
Кто то быстренько прикинул "схему"...
Вытащили на свет божий, хорошенько отмыли...
Современная химия творит чудеса...
Кто видел, с каким состоянием моторного отсека, продаются старые тачки на базарах, тот понимает, что почти как только с завода...
Может что то с крепежа и навесного поменяли-подкрасили...
Судя по остаткам старой срани, промывкой внутри, никто не заморачивался...
Просто слили остатки старого масла и всё...
Другого объяснения я не вижу...
Если включать дурку и спихивать на топливо, то кто знаком с дизелялями, тот знает, что от хреновой соляры, прежде всего, топливная шабашит, а не ЦПШ...
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 15:09:26 IP/Host: ---.fibertel.com.ar
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 15:31:41 IP/Host: ---.dsl.bell.ca
|
тут инфа появилась, что нашим гсмом угандошили десятки пакистанских танков...но инфа с враждебных ресурсов...москали Украину и Пакистан давно поссорить хотят...так что хз?
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
13 листопада 2017 16:08:58 IP/Host: ---.pppoe.spdop.ru
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
29 лютого 2020 23:45:42 IP/Host: ---.personnel.volia.net
|
тут инфа появилась, что нашим гсмом угандошили десятки пакистанских танков...но инфа с враждебных ресурсов...москали Украину и Пакистан давно поссорить хотят...так что хз?
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
29 лютого 2020 23:46:54 IP/Host: ---.personnel.volia.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
29 лютого 2020 23:58:55 IP/Host: ---.gln.com.ua
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
1 березня 2020 00:03:15 IP/Host: ---.mobile.att.net
|
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
1 березня 2020 00:11:44 IP/Host: ---.gln.com.ua
|
Поки ми тут мудрствуєм серйозні люди роблять бабло з радянського хламу. І хз зна як з тим боротись коли півкраїни мєчтають опинитись на таких хлєбних місцях.
Re: жесть в 17 танковой бригаде |
1 березня 2020 06:50:49 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Розгорнути попередні цитати...Поки ми тут мудрствуєм серйозні люди роблять бабло з радянського хламу. І хз зна як з тим боротись коли півкраїни мєчтають опинитись на таких хлєбних місцях.не пів країни а вся країна))) мрія кожного українця - устроїтись дбіля бюджетних бабок посад чи держмайна))) всі 30 років незалежості українці гризлись за спадок окупаційного режиму - і зараз гризуться. щось створити - проукт чи орагінзацію - конкурентні - це фантастика. зімбвабве . північна зімбвабве