Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Про «дешеві» Шахеди

Re: Про «дешеві» Шахеди

Конечно, в первую очередь про это. Наши ресурсы не безграничны. Запуск моторного производства почти с нуля это очень не дешево и не быстро. И те, кто предлагает это делать, обычно очень далеки от реального производства.
"давайте сами делать и зарабатывать, нафига кому то платить?" - так далеко не всегда работает.

Если все покупать, то будет дешевле?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Если все покупать, то будет дешевле?
Да.
Только планер делать.
Все остальное - как конструктор по миру собирать. Подписать контракты годовые.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Поясніть мені будьласка, чим шахед складніший за нову автівку за 20000$? Що в ньому таке наддороге?
Звідки ці дикі ціни на військове обладнання?

усім
все геть інше
і серії не сотнями тисяч на рік вимірюються
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Поясніть мені будьласка, чим шахед складніший за нову автівку за 20000$? Що в ньому таке наддороге?
Звідки ці дикі ціни на військове обладнання?

Автівки бувають і на багато дорожче.
Крім того шо воно військове, воно ще й літати має.
Дуже часто вузли та агрегати для авіації коштують на багато дорожче тому, що мають бути легкими, жорсткими та прочними. От і виходить на багато складніша обробка та дорожчі сплави.
Також автопілот, для дронів класу шахеда коштує грошей. Та ще й бойова частина.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Конечно, проще. Проще покупать чужих солдат, чем готовить своих. Проще покупать томагавки, чем делать свои.

Но разве сейчас речь про проще?

Пан береться створити власний Томагавк?
Ого!
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

А почему русня не копирует.
Моя версия - не потому, что это им тяжело. Просто соблюдают авторское право Ирана. Это практически их единственный серьезный союзник сейчас. Они от него ракеты или уже получили , или получат.
Если бы содрали бы "в черную" то вряд ли бы дальше о чем то речь могла идти. Иран бы мог "обидеться ". А русня сейчас от Ирана зависит.
Поэтому идут по легальному пути. Лицензионное производство, крупно узловая сборка конструктора, который идёт из Ирана. поэтому и цена такая большая - вынужденны иранский интерес учитывать.

Но нам то ничего не мешает, тупо "в черную" содрать.

Фау-1 тихо заплакала. Знову шахед-загострення.  :laugh:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Если все покупать, то будет дешевле?

Буває.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Автівки бувають і на багато дорожче.
Крім того шо воно військове, воно ще й літати має.
Дуже часто вузли та агрегати для авіації коштують на багато дорожче тому, що мають бути легкими, жорсткими та прочними. От і виходить на багато складніша обробка та дорожчі сплави.
Також автопілот, для дронів класу шахеда коштує грошей. Та ще й бойова частина.

Оно одноразовое, с задачей продержаться в воздухе и доставить груз за 13-14 часов максимум.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Оно одноразовое, с задачей продержаться в воздухе и доставить груз за 13-14 часов максимум.

І шо? Од цього фізика міняється? Існує закон збереження енергії для одноразового?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

І шо? Од цього фізика міняється? Існує закон збереження енергії для одноразового?

От этого меняются требования к компонентам.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

От этого меняются требования к компонентам.

Які саме?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Пан береться створити власний Томагавк?
Ого!

Напомните, пожалуйста, как называется эта особенность психики, когда собеседнику приписывают собственные мысли?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

То може дешевше замовляти шахеди автовиробникам?
Сучасна автівка на порядок складніша за шахеда конструктивно.
Я в житті не повірю, що одноразове низькоресурсне двотактне  двігло на 50 коняк дорожче за двигун середнього класу авто.
І не повірю, що корпус шахеда складніший і дорожчий за кузов автівки.
За електроніку смішно. То звичайний одноразовий ширнепотріб, демонізований своєю "неповторно складною, виключною складністю". Ага. Мобілка з жпс-ом мабуть на порядок складніша і програмно, і конструктивно.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Як не дивно, але тут дідо хаврило деколи ставить правильно питання - "можеш зроби".  :gigi:

Ну от реально. Хто це має зроибити ? Приватна компанія ?

Ну, ок. А хто інвестує в таке виробництво. Банк під це грошей не дасть, своїх фондів малоймовірно хтось ризикне стільки вкласти.

Як взагалі ви бачите організацію такого виробництва. Державне замовлення ?

Так держава у нас купує готовий виріб і причому рахує всі витрати і прибутки.

   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

То може дешевше замовляти шахеди автовиробникам?
Сучасна автівка на порядок складніша за шахеда конструктивно.
Я в житті не повірю, що одноразове низькоресурсне двотактне  двігло на 50 коняк дорожче за двигун середнього класу авто.
І не повірю, що корпус шахеда складніший і дорожчий за кузов автівки.
За електроніку смішно. То звичайний одноразовий ширнепотріб, демонізований своєю "неповторно складною, виключною складністю". Ага. Мобілка з жпс-ом мабуть на порядок складніша і програмно, і конструктивно.

А мобілка висоту польту міря?
Я вже писав, чому те шо літає коштує дорожче.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Які саме?

нормы летной годности могут быть смягчены.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

А як наприклад закласти в витрати реверс-інжиніринг, розробку, випробовування ?

Це треба порахувати все визначити партію, яку будуть замовляти (не менше 100 шт, бо по іншому немає симсла, ну і навіть починати ну і навіть по собівартості 50 шт зелених ) і попросити під це все без конкретних гарантій і термінів, ну допустимо десь 1 мільярд гривень не менше.


Хто це дасть ?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Короче як кажуть кацапи :

 "Било гладко на бумагє, да забилі про оврагі, а по нім - хадіть".
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Як не дивно, але тут дідо хаврило деколи ставить правильно питання - "можеш зроби".  :gigi:

Ну от реально. Хто це має зроибити ? Приватна компанія ?

Ну, ок. А хто інвестує в таке виробництво. Банк під це грошей не дасть, своїх фондів малоймовірно хтось ризикне стільки вкласти.

Як взагалі ви бачите організацію такого виробництва. Державне замовлення ?

Так держава у нас купує готовий виріб і причому рахує всі витрати і прибутки.
В ідеалі – так. Держава замовляє, приватні компанії роблять. Тільки купа запитань. Серія? Якщо 100 штук, це одне. Якщо 10 000 це зовсім інше. А якщо кацапи завтра придумають новий реб або потрібно далі або потрібна інша БЧ. І потрібно інший планер, мотор, елеткроніку та інше. І серійність під питанням. І тоді інша ціна та найголовніше терміни. Навіщо нам потрібний дешевий продукт через три роки?
Думаю на всі ці питання нам відповість Профілактик, фахівець із масового виробництва Бобрів та Томагавків. :)
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Які саме?
Ресурс, час роботи.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

А мобілка висоту польту міря?
Я вже писав, чому те шо літає коштує дорожче.
Забиваємо в плеймаркеті altimetr  і читаємо характеристики додатків, що працюють автономно, без інтернету.
Цифрові метеостанції з оцифрованим потоком даних за 100$.
    Лазерні далекоміри. Ультразвукові ехолоти.
Цим забитий інтернет. Коштує копійки.
Стосовно те що літає коштує дорожче.
То про людей, людські авіапоповози.
До одноразового примітивного дрону не варто застосовувати стандарти ікеа чи ще які там галузеві.


Останнє редагування: 7 лютого 2024 10:58:03 від Fedir
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Якщо держава ми дійсно хочемо щось таке виробляти, то потрібно створити аналог DARPA чи там мережу закритих КБ.

Дати їм фінансування під розробку конструкторської документанції, розробку прототипу і виробування.

А тоді залучати під готовий проект виконавців надаючи їм відповідні ТЗ.

Але то буде нескоро...
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Забиваємо в плеймаркеті altimetr  і читаємо характеристики додатків, що працюють автономно, без інтернету.
Цифрові метеостанції з оцифрованим потоком даних за 100$.
    Лазерні далекоміри. Ультразвукові ехолоти.
Цим забитий інтернет. Коштує копійки.
Стосовно те що літає коштує дорожче.
То про людей, людські авіапоповози.
До одноразового примітивного дрону не варто застосовувати стандарти ікеа чи ще які там галузеві.

Ну так, які питання, якщо то все копійки, то зроби та й продаш МО.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Ресурс, час роботи.

Я писав про массу. Де на землі використовується звичайна сталь, у небі - легкіші сплави. Конструкція складніше, наприклад, тому що замість товстих стінок корпусу  доводиться використовувати тонкіші, але з чималою кількістю ребер жорсткості. Ось воно й дорожче. А "з дебелим насосом від трактора" - воно буде занадто важке.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Якщо держава ми дійсно хочемо щось таке виробляти, то потрібно створити аналог DARPA чи там мережу закритих КБ.

Дати їм фінансування під розробку конструкторської документанції, розробку прототипу і виробування.

А тоді залучати під готовий проект виконавців надаючи їм відповідні ТЗ.

Але то буде нескоро...
Та вже є випробувані наші розробки. По кацапам летить і влучає. Далеко летить. Тобто апаратно-програмна складова вже готова.
Залишилось масштабувати розмір. Що, по суті, зводиться до збільшення розміру і потужності двигуна. І, ок, трохи моцніших рульвих сервоприводів.
Все. Все вже є, тільки вливай бабло і роби.
Ну пішли ми своїм шляхом. Немає сенсу повертатись на нуль і все спочатку.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Забиваємо в плеймаркеті altimetr  і читаємо характеристики додатків, що працюють автономно, без інтернету.
Цифрові метеостанції з оцифрованим потоком даних за 100$.
    Лазерні далекоміри. Ультразвукові ехолоти.
Цим забитий інтернет. Коштує копійки.
Стосовно те що літає коштує дорожче.
То про людей, людські авіапоповози.
До одноразового примітивного дрону не варто застосовувати стандарти ікеа чи ще які там галузеві.

Стандарти Ikea? Усе зрозуміло.  :laugh:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Ну, он Камрад каже, що має гроші, dimec постійно пише про мільйон одялрів на депозиті, об'єднайтесь з Fedir, який знає де купити дешево всі запчастини, візьміть в команду Профілктика, який напише софт і купить задешево двигу і вуаля.

Я більш ніж впевнений, що у вас всі готові дрони викуплять. :gigi:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Ну, он Камрад каже, що має гроші, dimec постійно пише про мільйон одялрів на депозиті, об'єднайтесь з Fedir, який знає де купити дешево всі запчастини, візьміть в команду Профілктика, який напише софт і купить задешево двигу і вуаля.

Я більш ніж впевнений, що у вас всі готові дрони викуплять. :gigi:

Ага. Ще й заробити зможуть.  :laugh:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Стандарти Ikea? Усе зрозуміло.  :laugh:
Та пофіг, вимоги є. Свідченням чого є по 10 штампів на кожній деталі пасажирського літака.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Та пофіг, вимоги є. Свідченням чого є по 10 штампів на кожній деталі пасажирського літака.

Шо Гоголь, шо Гегель - та пофіг. :)
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Ну, он Камрад каже, що має гроші, dimec постійно пише про мільйон одялрів на депозиті, об'єднайтесь з Fedir, який знає де купити дешево всі запчастини, візьміть в команду Профілктика, який напише софт і купить задешево двигу і вуаля.

Я більш ніж впевнений, що у вас всі готові дрони викуплять. :gigi:
Написане точний аналог "а ти чого не в окопі".
Я ж кажу. Замовляти дрони європейським автовиробникам. За нашими кресленнями. Не може 200-400 кілограмовий дрон бути дорожчим за нову автівку.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Написане точний аналог "а ти чого не в окопі".
Я ж кажу. Замовляти дрони європейським автовиробникам. За нашими кресленнями. Не може 200-400 кілограмовий дрон бути дорожчим за нову автівку.

Тю. Так замов. Підпиши хоч один контракт.  :laugh:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Шо Гоголь, шо Гегель - та пофіг. :)
На автопілоті вийшла описка. Будемо з цього робити трагедію?
Ви продовжуєте наполягати, що для одноразових дронів мають бути ті ж вимоги, що і до пасажирської авіації?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

На автопілоті вийшла описка. Будемо з цього робити трагедію?
Ви продовжуєте наполягати, що для одноразових дронів мають бути ті ж вимоги, що і до пасажирської авіації?

Я вже написав декілька разів про вагу.
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Я вже написав декілька разів про вагу.
Вагу чого?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Написане точний аналог "а ти чого не в окопі".
Я ж кажу. Замовляти дрони європейським автовиробникам. За нашими кресленнями. Не може 200-400 кілограмовий дрон бути дорожчим за нову автівку.

Секундочку, то ж ви самі стверджуєте, що зробити Шахед за 50 шт. зелених українці можуть самостійно, але не хочуть.

Якраз у вас аналогом питання "а ти чо не в окопі" є питання "чому не робиш свій шахед".

По другому питанню, навіть не хочу обговорювати. Це смішно.  :gigi:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Вагу чого?

Вузлів та агрегетів. Чукча нє пісатєль?
   
Re: Про «дешеві» Шахеди
TC

Секундочку, то ж ви самі стверджуєте, що зробити Шахед за 50 шт. зелених українці можуть самостійно, але не хочуть.

Якраз у вас аналогом питання "а ти чо не в окопі" є питання "чому не робиш свій шахед".

По другому питанню, навіть не хочу обговорювати. Це смішно.  :gigi:

Та для нього шо IKEA шо ICAO - один хрєн. А ти пишеш виробляти шось літаюче.  :laugh:
   
Re: Про «дешеві» Шахеди

   
Re: Про «дешеві» Шахеди

Секундочку, то ж ви самі стверджуєте, що зробити Шахед за 50 шт. зелених українці можуть самостійно, але не хочуть.

Якраз у вас аналогом питання "а ти чо не в окопі" є питання "чому не робиш свій шахед".

По другому питанню, навіть не хочу обговорювати. Це смішно.  :gigi:
Я його маю робити?
Для цього є держава і спеціально навчені люди.
Чого ви вільно жонглюєте суттю?
Я ніде не писав що за 50000 українці можуть, але не хочуть.
Мене дивує порядок сум за одноразовий примітивний виріб.
Порівняння з авто коректне. Складність набагато вища. Як і кількість складових частин.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія