Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
3 серпня 2021 23:33:58
А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.
Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.
Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.

Вивчай теорію великих чисел. Якщо ти будеш підкидувати монету багато тисяч разів, то настане випадок, коли в тебе 10 разів поспіль випаде орел. Так само з будинками, транспортом, хворобами, тощо.
2
3 серпня 2021 23:25:51
От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.
Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.
А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.

Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.
3
3 серпня 2021 23:09:45
але щодо безпеки- дозволь не погодитись.
Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:

Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.

Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Якщо там стоїть запобігач на 15 чи 20 А, значить вони краще знають бо несуть за це відповідальність реально на мілліарди долларів. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.
4
3 серпня 2021 23:04:37
але щодо безпеки- дозволь не погодитись.
Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:

Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
ось це і ключовим моментом у нашій справі. якшо офіс-дім, дім-офіс, то так. все інше-непрогнозоване. так шо сюрпрайзи не лише можуть, але й будуть

Звичайно будуть. Вони завжди були, кожні декілька років десь трапляється аномальна погода і десь йдуть веєрні відключення. На щастя це трапляється раз на 10-20 років. За багато років життя в США це ще ніразу не трапилось, але це тільки питання часу. Ніхто не будує електромережу в розрахунку на всі екстримальні випадки, інакше вона буде золотою.
5
3 серпня 2021 22:49:52
але щодо безпеки- дозволь не погодитись.

Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:



Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
6
3 серпня 2021 22:28:44
по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...
Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.
мені також цікаво, чи там  кріплення лише під два гвинти. у цій фотці- вся гамерика- космічні технології по сусідству з антикварними рішеннями часів дядька тома.
п.с. якщо там така коробка, як татусь виклав - то таки два гвинти, але це-  :facepalm1:

Давай нагадаю предмет розмови - кожна хата там де я живу вже готова для швидкої зарядки електромобіля з мінімальними модифікаціям на 20 хвилин. Розетка з кришкою на 2 гвинта чи на 4 гвинта не має відношення до працездатності чи безпеки пристрою, та є тільки предметом задорновських «ну оні і тупиє».
7
3 серпня 2021 22:07:19
ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?
А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.
по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...

Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.
8
3 серпня 2021 21:39:06
:laugh: видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв? ;)
Які ціних є такі є. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з репутацією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.

Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.
просто мені до болю цікаво, де той сертифікований лєтрик пролюбив два гвинти  B-)

Я навіть не помітив :) в мене та розетка за шкафою з моїм спортивним обладнанням. Зарядка від Тесли туди вставилась один раз і більше не виймалась.
9
3 серпня 2021 21:33:41
от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають  одночасно кондюки або опалення.
Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.

Показати зображення...
:laugh: видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв? ;)

Я ціни не встановлюю. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з ліцензією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.

Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.
10
3 серпня 2021 21:25:22
те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі гроші
Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.

Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають  одночасно кондюки або опалення.

Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджаються вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, споживання майже на нулях, і електрика майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража майже напроти щитка зо ззовні. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.


11
3 серпня 2021 19:09:52
Ось фото мого електричного щитка на хаті. Для того хто розбирається в електриці, це може бути цікаво.

12
3 серпня 2021 18:36:05
От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.

Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі гроші

Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.

Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
13
3 серпня 2021 18:25:39
Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.
Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.
От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.

Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.

Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
14
3 серпня 2021 18:13:08
Німеччина отримала преміальний генофонд. В той час у Білорусії чисельна перевага місцевих братів-зебілів збільшилась.

Від Мінську до Одеси утворилась одна краіна Зебілія.
15
3 серпня 2021 17:35:31
Канєшно по коду, тобі завели елктрику на 40 ампер і взяли за це не зле грошей, а там де будують по-дешевше там 20 ампер і все по кодам.
Яку тобі електрику підведуть, ти не вибираєш. Є код штату та додатково вимоги міста.
Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.

Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.
16
3 серпня 2021 17:19:21
Я знаю одне, в мому місті на 100 тисяч візуально 5 тисяч чи більше Tesla, на дорозі Тесла з права, ззаду, попереду і ще дві назустріч. І всі якось заряджають я і ніколи не чув про те що комусь не вистачило потужності.
17
3 серпня 2021 17:09:39
Та міді на дроти пішло немірянно і все з твоєї кишені.
Це в тебе мабуть будинок не з дешевих, так тобі електрики по потужності завели нормально.
У інших думаю ситуація буде значно гірше.
Тут все робиться стандартно по коду, не думаю що для мене робили щось по іншому, ніж для інших в більш дешевих чи дорогих будинках.
Канєшно по коду, тобі завели елктрику на 40 ампер і взяли за це не зле грошей, а там де будують по-дешевше там 20 ампер і все по кодам.

Яку тобі електрику підведуть, ти не вибираєш. Є код штату та додатково вимоги міста.
18
3 серпня 2021 17:03:51
це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o
Не знаю. Ті що по будівельному коду вимагаються, ті і підведені.
Та міді на дроти пішло немірянно і все з твоєї кишені.
Це в тебе мабуть будинок не з дешевих, так тобі електрики по потужності завели нормально.
У інших думаю ситуація буде значно гірше.

Тут все робиться стандартно по коду, не думаю що для мене робили щось по іншому, ніж для інших в більш дешевих чи дорогих будинках. Тесл тут зараз неміряно, всі заряджається по ночам дома, про якісь проблеми в інших з зарядкою я не чув.
19
3 серпня 2021 16:58:55
Від звичайної розетки в США ніхто не заряджає. Від щитка на хаті, який як правило вже на стіні гаража, електрик робить відвід на те що називається NEMA 14-50.

Надає 40 amps (9.6kW) для всіх Тесла Model S, Model X, Model Y and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range заряджається з 32 amps. Надає приблизно до 30 миль (50 км) за годину.

Робота ліцензованого електрика займає приблизно 15-20 хвилин і коштує 250-350 долларів в Каліфорнії.

Показати зображення...
це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o
А в штатах до хат хіба не високовольтка підводиться? І трасформатори на всіх стовпах?  :-)o

В мому місті стовпів майже немає. Все під землею. Якщо тут є електрики знайомі з тим як це працює в США, то вони розкажуть. Впевнений, що на YouTube що можна знайти.
20
3 серпня 2021 16:54:45
Добре, скажи скільки потужності ти можеж взяти у себе вдома від звичайної розетки на 110V у себе в кімнаті
Скільки потужності можна взяти від посиленої розетки на 110V, скільки від двохфазної на 220V?
Від звичайної розетки в США ніхто не заряджає. Від щитка на хаті, який як правило вже на стіні гаража, електрик робить відвід на те що називається NEMA 14-50.

Надає 40 amps (9.6kW) для всіх Тесла Model S, Model X, Model Y and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range заряджається з 32 amps. Надає приблизно до 30 миль (50 км) за годину.

Робота ліцензованого електрика займає приблизно 15-20 хвилин і коштує 250-350 долларів в Каліфорнії.

Показати зображення...
це ж якої товщини дроти підходять у тебе до хати?  ;o

Не знаю. Ті що по будівельному коду вимагаються, ті і підведені.
21
3 серпня 2021 16:39:37
ну американські електромережі електрифікацію автотранспорту ніяк не потягнуть, там все дуже запущено, і старовинне як гівно мамонта. починаючи від використання 110 вольт в побуті.
у нас електрифікувати вийде запросто. як тільки з'являться тачки по нормальним цінам з пробігом від 400 км і можливістю підзарядки до 80% за годину, то крига скресне аж бігом.
Бідні американці і не знали, поки аналітик не відкрив їм очі.  :weep:
Добре, скажи скільки потужності ти можеж взяти у себе вдома від звичайної розетки на 110V у себе в кімнаті
Скільки потужності можна взяти від посиленої розетки на 110V, скільки від двохфазної на 220V?

Від звичайної розетки в США ніхто не заряджає. Від щитка на хаті, який як правило вже на стіні гаража, електрик робить відвід на те що називається NEMA 14-50.

Надає 40 amps (9.6kW) для всіх Тесла Model S, Model X, Model Y and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range заряджається з 32 amps. Надає приблизно до 30 миль (50 км) за годину.

Робота ліцензованого електрика займає приблизно 15-20 хвилин і коштує 250-350 долларів в Каліфорнії.

22
3 серпня 2021 16:21:50
Теж саме і СШA. Всього 8 перельотів в цьому році, і кожен на межі запізнення. В аеропортах не вистачає персоналу після ковідних локдаунів, та грошей з неба за просто сидіння дома. Черги на милю, рейси переповнені. На один рейс будо 15 чоловік на листі очікування. Навіть черга за кавою но 40 хвилин, нема кому працювати та варити каву.
23
3 серпня 2021 08:12:51
Не забороняє, а рекомендують не подорожувати. В перекладі на мою мову, це значить що зараз буде самий кращий час подоружевати в ті країни та території. Ковіда я не боюсь, а хто боїться, то хай сидить дома.
24
2 серпня 2021 20:36:32
Якщо Україна зараз на 60 місці в медальному заліку, відразу після Монголії, то не треба робити ображене обличчя і розказувати що ці медалі не дуже і потрібні і Олімпіади хз що. NBC заплатили 12 мілліардів долларів за право трансляцій в США, вони мабудь що краще знають хто що дивиться.

Потрібно не шукати відмазки, а працювати над поліпшенням результату.
25
2 серпня 2021 20:07:14
Колен має право на вибір вакцинуватись чи ні. Але ті хто не вакцинувався і зараз перелякано оглядаються по сторонам, не мають право вимагалти ні локдаунів, ні обмежень, ні навіть маски. Це їх вибір і їх ризик на який вони свідомо пішли.
26
2 серпня 2021 18:53:26
Молодці, побільше би таких приємних новин з України! Я такого ніде в світі не бачив, хоча об’їздив та прожив по всьому світові.

Ще би з уродськими коміблоками з їх утепленочкой, застекленочкоі, бородавками кондиціонерів та антен щось зробили. Хоча б пофарбували.
нашшот кондюків- ставимо класичну гамериканську конструкцію- віконний кондиціонер, не спліт-систему

Спліт системи чудово працюють в Японії. Але там зовнішній блок має бути встановлений на балконі та іх ніхто не бачить. а не як склалось прикручений до стіни.
27
2 серпня 2021 18:42:52
Питання більш комплексне і має бути законодавчо підтримане різними нормами. Наприклад, неможливо побудувати мурашники коміблоків, і при цьому забути про освітню-спортивну інфраструктуру, як школи, спортивні комплекси, басейни, поля, льодові арени, тощо. В розвинутих краінах є норми міського планування які дають відповідь скільки спортивних закладів має бути на населення та відстань.
это Кличко должен делать? Вы его выступления слышали?

Це робота місцевого уряду який визначає норми розвитку міста.

Наприклад в мому місті на 110 тисяч, забудовник відраховує гроші місту щоб то побудувало спортивні комплекси. Це вартість яка включена в кожний квадратний метр побудованого житла.
28
2 серпня 2021 18:34:42
Питання більш комплексне і має бути законодавчо підтримане різними нормами. Наприклад, неможливо побудувати мурашники коміблоків, і при цьому забути про освітню-спортивну інфраструктуру, як школи, спортивні комплекси, басейни, поля, льодові арени, тощо. В розвинутих краінах є норми міського планування які дають відповідь скільки спортивних закладів має бути на населення та відстань.
29
2 серпня 2021 18:19:06
Молодці, побільше би таких приємних новин з України! Я такого ніде в світі не бачив, хоча об’їздив та прожив по всьому світові.

Ще би з уродськими коміблоками з їх утепленочкой, застекленочкоі, бородавками кондиціонерів та антен щось зробили. Хоча б пофарбували.
30
2 серпня 2021 07:48:29
Зато ноги можно как хочешь вытягивать
Я ні в довжину ні в плечах нормально в літаки не влізаю у кріслах :(
Это потому шо ты не застал Золотую Эру пассажирской авиации, Локхид Тристар, например. Щас эпоха маршруток.

Розмір кріслі, комфорт та відстань між кріслами не залежать від типу літака, а залежать тільки від того, що авіакомпанія вибрала - 33 дюйми крок крісел як в JAL чи Singapore, чи 28 як в бюджетних маршрутках.
31
2 серпня 2021 07:25:59
Почитав гілку, намагався зрозуміти як в людей працює механізм розуміння причино-наслідкових зв’язків. Якась дешева маніпуляція, але має свою аудиторію, швидше за всього ті самі 73%.

Я не закликаю вірити всьому на слово, я за критичне мислення в тому числі про вакцини. Але мене лякає скільки людей вірять у що завгодно якщо їх підготувати.

32
1 серпня 2021 20:18:06
створювати маркери з професійних спортсменів які мають давати натхнення малим
Коммунизм сдох, а политработники остались...
Это же надо, подобную дичь нести, на полном серьезе...
Всё "натхнення", заключается, в пенделе родителей, которые волокут малого, в "большой спорт", лишая ребенка, нормального детства...
Родителей спортивных и прочих гимнастов, вообще, нужно лишать родительских прав...

Що потрібно робити з 73% батьків які виростили інфантільних ідіотів, без амбіцій, знань необхідних для життя в сучасному світі, без моральних ціностей, де через слово брехня, а єдине що їх об’єднує це лінощі та бажання відірвати щось не працюючи? Похваліться успіхами більшості, а не окремих індивідуумів. Немає успіхів, і не може бути, бо з дитинства виростили невдачників, які крім поразок нічого навкруги себе не бачили.

Штучно створили покоління інфантильних дезертирів які тільки і спромоглись що висунути дезертира в головнокомандуючі.
33
1 серпня 2021 19:28:50
Олімпійський спорт має бути на 100% фінансований бізнесом. Задача держави - спортивна інфраструктура, доступна манюпасу.
Никоим образом ты не заставишь бизнес финансировать олипийский виды спорта, эта задача на 100% лежит на плечах государства....
Що значить примушувати? Хто хоче - той і вкладається, нема бажаючих - т о й не треба.

Вже освіту не фінансували. Маємо 73% сертифікованих довбнів. Мистецтво та культура теж було фінансоване - маємо рускій мір по всім медія каналам та в головах. Спорт не фінансувати з дитячого віку та не створювати маркери з професійних спортсменів які мають давати натхнення малим, то маємо армію дезертирів, чемпіонів світу по стрибкам з вікон воєнкомату.

Освіта, мистецтво, спортивний розвиток ніколи не виживуть на самоокуплені в маштабах держави. І це прямий обов’язок держави створювати умови для розвитку якщо хтось про це забув.

Проте, в ідеалі, держава має найменьше втручатись в справи бізнесу.
34
1 серпня 2021 03:59:13
потому что у нас спортсмен и тренер не от своих результатов, которые приводят спонсоров, зависят, а от умения порешать/поделиться в кабинетах, ну и результаты такие же.

Це проблеми не освіти, мистецтва та спорту, а проблеми маленької африканської країни з її 73 % недолугих мешканців які не можуть налагодити бізнес процеси.
35
1 серпня 2021 02:44:38
А хор Верьовки нужен? А Вирского? А академические театры? А детские садике? А университеты?
73% українців це не потрібно. Їх прабабки жидам підлоги мила, і правнучки на грядках в Польщі на колінах стоять, і так 1000 років між турецькими набігами, московським ігом, польським та литовським пануванням. Які університети, мистецтво чи спорт може бути? Які переможці? Є перелякана маса в більшості.
Whiplash. о том, как становятся великими без минкульта, гос.финансирования, десятка чиновников

Організувати масову програму по залученню дітей до навчання, спорту, мистецтва без втручання та підтримки держави неможливо. Для цього держава і існує, щоб забезпечити дітей цими базовими речами, а не шмарклі невдачника витирати.
36
1 серпня 2021 02:18:52
А хор Верьовки нужен? А Вирского? А академические театры? А детские садике? А университеты?

73% українців це не потрібно. Їх прабабки жидам підлоги мила, і правнучки на грядках в Польщі на колінах стоять, і так 1000 років між турецькими набігами, московським ігом, польським та литовським пануванням. Які університети, мистецтво чи спорт може бути? Які переможці? Є перелякана маса в більшості.
37
31 липня 2021 23:35:46
Перемоги в спорті одного спортсмена надихають тисячі дітей, заряджають їх на успіх, надають їм дух самовпевненості на все життя. Одне це вже є безціне.
Бред...

Якщо ти хочеш виховати ще одне покоління украінців, для яких верх мрії є збирати полуниці на грядках у Польщі чи місити бетон в Іспанії, бо на більше немає амбіцій і знань, то це бред.
38
31 липня 2021 23:33:36
в мене родичі живуть в штатах і доволі заможні. кожен рік літом приїздять в україну і їм подобається. ні на які інтернет віртуальні майданчики для спілкування взагалі ніколи не ходять, бо в них реальне життя там цікаве.
Можливо тому що їм по великому рахунку байдуже, байдуже те що українці під час війни вибрали дезертира, байдуже те що немає успіхів, байдуже що немає перемог а є здебільшого одні поразки на всіх фронтах.
ні, їм не байдуже. за торчка вони підофигіли, було таке. а так їм подобається. радіють, що місто з кожним роком розбудовується і гарнішає.
просто світосприйняття і психічний стан в нормі, задоволені життям і не скиглії: "канє-єшна".

і я впевнена, що ти б сюди не зайшов і не порадів, якби українці зараз декілька золотих медалей мали.

Не правда, я радію за всіх дописувачів на форумі, які показують свої успіхи. І не ховаю що втомився від невдач, які стали чи не національною рисою сучасного украінства. Я хочу щоб ця скиглива пісня була зупинена.
39
31 липня 2021 23:03:29
в мене родичі живуть в штатах і доволі заможні. кожен рік літом приїздять в україну і їм подобається. ні на які інтернет віртуальні майданчики для спілкування взагалі ніколи не ходять, бо в них реальне життя там цікаве.

Можливо тому що їм по великому рахунку байдуже, байдуже те що українці під час війни вибрали дезертира, байдуже те що немає успіхів, байдуже що немає перемог а є здебільшого одні поразки на всіх фронтах.
40
31 липня 2021 22:41:38
а они никуда и не денутся те победы, только не за 50-90 млн. евро в год в стране с пенсией в 50$ и зарплатой в 400$.
Які можуть бути зарплати та успіхи в країні, де живе два покінчив хронічних сцикунів?
бля-я-я, знов приперся на український форум виключно щоб розчухати свій емігрантський гондурас :facepalm:

Звичайно, всі біди украінців через жидів та емігрантів, а не тому що вони здаються без бою та дезертують за першої можливості а відсутність перемог пояснюють тим що вони нікому не потрібні.

Повна версія