Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Чому велосипед краще автомобіля

Re: Чому велосипед краще автомобіля

Тільки якщо немає підйомів. Якщо є перепади висот (як у Львові), то пітніють всі.
Чому всі пишуть за педалі???
Ви в Украіні не бачили електричних байків.
Ні вгору ні вниз нічого не кручу коли іду по місту. Ухил в 9градусів тягне 2км без проблем. 100км до розрядки без педалей. 150 якщо на прямих підкручуєш.
Простий треккер на прогулянки то інша історія. Беру щоб батарею не тягати.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Тільки якщо немає підйомів. Якщо є перепади висот (як у Львові), то пітніють всі.
та фігня ті підйоми. Пару тижнів поїздив по них,  і вже взагалі не відчуваються. Я цілком серйозно,  на ровері найменше потієш,  бо напрягу найменше.якщо ровер нормальний, звісно.

Ну і кажу ж,  ні від кого зі знайомих після ровер точно не штиняло більше,  ніж до нього.

Може якщо на Україні пихтіти,  то воно інакше)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

1. Велосипедиста не волнуют страсти по бензину.
Это если у него нет авто. А если нет жилья, то можно не думать о коммунальных платежах.

2. В крайнем случае велосипед можно вести рядом, как большую и красивую игрушку.
Машину можно толкать как еще бОльшую игрушку.

5. Проколотая камера не заставит велосипедиста лезть за домкратом.
У авто, вообще, нет камер.

7. Обслуживание и ремонт велосипеда имеют конечные временные рамки.
Кому-то удавалось обслуживать авто бесконечно долго?

9. Велосипед можно припарковать где угодно.
Главное его потом найти там где оставил.

10. Велосипед не застревает в автомобильных пробках.
Велосипедист просто дышит свежими и полезными выхлопными газами. Без всяких там угольных фильтров.

11. Велосипед может ехать по тротуарам
Если ему меньше 7-ми лет.

14. Велосипедист не обязан сдавать на права.
А еще соблюдать ПДД и ездить трезвым.

16. Автомобилистов много, а велосипедистов мало, и это есть круто.
Это наглядно демонстрирует ценность велосипеда как транспорта.

23. Если женщина умеет управляться с кофемолкой...
Наровит сесть за руль.

24. Велосипед не отравляет воздуха.
Это брехня. Воздух загрязняется: а) на этапе производства вела и экипирповки; б) частицами шин в процессе эксплуатации; в) с/х техникой, которая производит еду для велосипедиста; г) в процессе производства и укладки асфальта; д) для выработки э/э, чтобы велосипедисты могли писать в сети об экологичности своего транспорта.

27. Если автомобилист едет на природу по проселочной ухабистой дороге...
То он едет с комфортом, а велосипедист под палящим солнцем и глотает пыль от проезжающих авто.

P.S. Велосипед - классное хобби. Как массовый транспорт никакой ценности не представляет и перспективы не имеет, по крайней мере в нашем климате.



Останнє редагування: 10 червня 2018 10:37:28 від Lecturer
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Бляха,  ну міф же про клімат. Якщо 2 третини року можна їздити спокійно,  то чим поганий клімат? Просто всюди одні і ті самі штампи чуються,  брєд же повний.
В Данії,  Скандинавії ліпший клімат?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Ще ґрунтовніше пояснення
http://avk.org.ua/pro-nas/chomu-velosyped/
За посиланнями ходять не всі. Процитую.

Чому велосипед?


Асоціація велосипедистів Києва підтримує велосипедний рух, бо: їзда на велосипеді покращує здоров’я людей, робить міський простір безпечнішим, економить кошти, допомагає довкіллю, вивільняє громадський простір.

Здоров’я

Численні дослідження показали, що їздити на велосипеді є кориснішим, ніж не їздити, попри всі фактори, що можуть цьому суперечити (можливість аварій, забруднене повітря і т.п.).

З медичної точки зору, переваги їзди на велосипеді численні:

    при середній швидкості спалює від 500 до 700 калорій на годину;
    генерує ендорфіни («гормони щастя»), борячись з депресією та підвищуючи імунітет;
    знижує ризики інфаркту серця;
    збільшує кількість «доброго» холестерину, зменшує кількість «поганого»;
    зміцнює спину;
    регулює кровоносну систему, роботу легенів та вбирання кисню;
    зміцнює кістки та підтримує м’язи в добрій формі;
    дає результати без навантаження на суглоби.

Крім того, їзда на велосипеді позитивно впливає на емоційний стан людини: покращує самопочуття, впевненість у власних силах, зменшує стреси, втому, проблеми зі сном тощо.

Активний велосипедист (людина, яка здійснює три поїздки по 6 км в тиждень) має такий самий рівень здоров’я, як людина, молодша на 10 років, але не їздить велосипедом.

Безпека

Велосипеди не просто роблять безпечнішими дороги (адже водії змінюють свою поведінку, стають уважнішими, коли навколо є пішоходи та велосипедисти). Велосипедний рух сприяє безпеці в громадському середовищі в цілому.

Для безпечних вулиць потрібна критична маса людей. Коли багато людей їздять на велосипеді, більше людей знаходиться на вулиці. Тому в містах, де вищий відсоток населення користується велосипедами чи ходить на роботу пішки, набагато менше злочинів.

Довкілля

Щороку 3 мільйони людей у всьому світі передчасно помирають через забруднене повітря. Інші 1.4 млн потерпають від забруднення повітря, рівень якого перевищує норми, визначені ВОЗ. Фактор транспорту в цьому питанні значний. У деяких країнах кількість людей, що помирають від забрудненого повітря навіть вищий, ніж від ДТП. Половина викидів вуглецевого газу в містах припадає на транспорт. Їзда на велосипеді може значно покращити ситуацію.

Якщо взяти до уваги повний цикл життя наступних видів транспорту, викиди вуглецевого газу є приблизно такими:

    велосипед, 21 г CO2/пасажир/км
    електровелосипед, 22 г CO2/пасажир/км
    легковий автомобіль, 271 г CO2/пасажир/км
    автобус, 101 CO2/пасажир/км

Їзда на велосипеді не спричиняє викидів шкідливих газів та майже не створює шуму. Це є критично важливим для зниження впливу глобального потепління.

Економіка

Їзда велосипедом не тільки економить кошти, які були б витрачені водієм на автомобіль чи на громадський транспорт. Кожен кілометр подорожі на велосипеді замість автомобіля економить непрямі кошти бюджету. Це відбувається за рахунок:

    зниження витрат на будівництво, утримання та ремонт доріг;
    зниження витрат на охорону здоров’я у зв’язку з посиленою фізичною активністю;
    зниження витрат на пальне та утримання автомобілів для самих користувачів;
    зниження витрат, пов’язаних із забезпеченням безпеки на дорогах;
    зниження витрат, пов’язаних із забрудненням повітря та води;
    позитивний економічний вплив на велосипедний туризм;
    позитивний економічний вплив на виробництво та продажі велосипедів;
    ріст цінності нерухомості вздовж озеленених доріг та стежок;
    ріст роздрібної торгівлі в сприятливих для пішоходів зонах.

Громадський простір

Місця, що потрібно для паркування одного автомобіля, вистачило б для 7 велосипедів. Велосипеди вивільняють громадський простір для інших потреб.

До того ж, порівняйте пропускну здатність доріг: авто 2 тис*, автобуси 9 тис, велосипед 14 тис, пішоходи 19 тис, трамвай 22 тис. Велосипеди потребують мінімальної площі для пересування та паркування (або взагалі не потребують). Таким чином практично відпадає потреба будівництва нових та розширення старих доріг.

*(кількість людей на годину на дорозі шириною 3,5 м)

Зробіть правильний мікс / Do the right mix (UA) from Mobility Lviv on Vimeo.

Джерела:

    Розробка транспортної політики з врахуванням велосипедного руху: посібник. Федеральне міністрерсто навколишнього середовища, охорони природи та безпеки реакторів. Квітень 2009
    «Витрати на здоров’я у зв’язку із забрудненням повітря, що пов’язане з дорожнім транспортом» (Health costs due to Road Traffic Related Air-pollution), проект оцінки впливу в країнах Австрії, Франції  та Швейцарії. Підготовлено для службової конференції ВОЗ з питань довкілля та здоров’я, Лондон, червень 1999. Рита Зіталер, Федеральний департамент довкілля, транспорту, енергетики й комунікацій, Бюро досліджень транспорту, Берн, червень 1999.
    Botma H & Papendrecht H. Traffic operation of bicycle traffic. TU-Delft, 1991.
    Boyd, H., Hillman, M., Nevill, A., Pearce, A. and Tuxworth, B.. Health-related effects of regular cycling on a sample of previous non-exercisers, Resume of main findings, 1998.
    Campbell and Wittgens, The business case for active transportation; the economic benefits of walking and cycling, Go for Green, Canada, 2004.
    European Cyclists’ Federation, Cycle more often 2 cool down the planet: Quantifying CO2 savings of cycling. P.15, ECF, Brussels, 2011.
    Jacobsen PL. 2003, Safety in numbers: more walkers and bicyclists, safer walking and bicycling. Injury Prevention, pp. 205-209, 2003
    Tuxworth, B. 1986, Quality control. Sport and Leisure, Vol. 27 No. 3 pp. 32-33, 1986.

 

Останнє редагування: 10 червня 2018 10:58:36 від com1
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Бляха,  ну міф же про клімат. Якщо 2 третини року можна їздити спокійно,  то чим поганий клімат? Просто всюди одні і ті самі штампи чуються,  брєд же повний.
В Данії,  Скандинавії ліпший клімат?

В Данії,  Скандинавії ліпший клімат.
У Львові непридатних днів для масової їзди велосипедом 2/3.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Економіка

Їзда велосипедом не тільки економить кошти, які були б витрачені водієм на автомобіль чи на громадський транспорт. Кожен кілометр подорожі на велосипеді замість автомобіля економить непрямі кошти бюджету. Це відбувається за рахунок:

    зниження витрат на будівництво, утримання та ремонт доріг;


А за чий кошт будівництво

Нащо цитувати безглузді штампи?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

В Данії,  Скандинавії ліпший клімат.
У Львові непридатних днів для масової їзди велосипедом 2/3.
господи,  хто придумав ту дурню,  і в маси проштовхнув?) які нахєр дві третини?) відверта маячня ж
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

господи,  хто придумав ту дурню,  і в маси проштовхнув?) які нахєр дві третини?) відверта маячня ж

Синоптики
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

теж люблю велосипед
хоча в Чернівцях велоінфраструктура в зародковому стані
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Просто дивують такі вперті люди,  нічим не відрізняються від тих,  хто всіх водіїв і машини ненавидить (знаю таких)  :gigi:
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Синоптики
синоптики заявили,  що на ровері більше 120 днів в році не можна їздити?)

І взагалі,  нічого,  що у Львові останні років 15 клімат помінявся в сторону більш сухого і теплого?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Бляха,  ну міф же про клімат. Якщо 2 третини року можна їздити спокійно,  то чим поганий клімат? Просто всюди одні і ті самі штампи чуються,  брєд же повний.
В Данії,  Скандинавії ліпший клімат?
По этой логике можно дышать только 16 часов из 24.
Да, в теплую солнечную погоду можно ехать хоть в Исландии.
Кому нужен транспорт на котором нельзя ездить в дождь (поливают машины + сверху)?
Кому нужен транспорт на котором нельзя ездить зимой?

Простой вопрос: если велосипед так хорош, как транспорт, то почему он почти никому не нужен в этом качестве? Почему все ездят на авто?

 
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

синоптики заявили,  що на ровері більше 120 днів в році не можна їздити?)

І взагалі,  нічого,  що у Львові останні років 15 клімат помінявся в сторону більш сухого і теплого?

 :facepalm1: Синоптики повідомили кількість днів:
1. із опадами
2. ожеледицею
3. хуртовиною
4. шквалами, поривами вітру
5. небезпечно низькою температурою для організму
6. небезпечно високою температурою для організму
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Я недавно наблюдал явление - по бульвару Леси вверх ехал велосипедист, ехал с очень маленькой скоростью, буквально полз как черепаха, но при этом быстро-быстро крутил педали :) смотрелось это забавно, будто белка в колесе :) я думаю, мощности «двигателя» было недостаточно для езды вверх на крутой подъём, поэтому велосипедист включил самую низшую передачу, и ехал на максимально больших оборотах. Думаю, зимой в снег и гололёд двигаться вверх было бы ещё труднее, на грани невозможного. Наверно это тот случай, когда уж лучше пешком.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Ще ґрунтовніше пояснення
http://avk.org.ua/pro-nas/chomu-velosyped/
Просто лень отвечать по каждому пункту. Тут везде одна и та же логическая ошибка: сравнение транспорта (автомобиль, автобус,...) с игрушкой, которая не может полноценно выполнять транспортные функции.

Тот же результат можно получить если сравнить смартфон с деревянной болванкой. Болванка будет выигрывать по мощности вредного излучения, экологичности, экономичности,....  Одна проблема: вайбер хреново инсталлируется.

Останнє редагування: 10 червня 2018 11:34:59 від Lecturer
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Я недавно наблюдал явление - по бульвару Леси вверх ехал велосипедист, ехал с очень маленькой скоростью, буквально полз как черепаха, но при этом быстро-быстро крутил педали :) смотрелось это забавно, будто белка в колесе :) я думаю, мощности «двигателя» было недостаточно для езды вверх на крутой подъём, поэтому велосипедист включил самую низшую передачу, и ехал на максимально больших оборотах. Думаю, зимой в снег и гололёд двигаться вверх было бы ещё труднее, на грани невозможного. Наверно это тот случай, когда уж лучше пешком.
:)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

У мене велосипед, добиратись на ньому до офісу кайф, і досить часто так роблю.

Але більшість днів за кермом автомобіля, бо так зручніше.

Добре, коли є вибір.

Останнє редагування: 10 червня 2018 11:56:54 від інженер
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Наші люди вперті до неможливості. Вроді ж є приклади інших країн,  ан нєт - "нє вєрю") Ще раз кажу - про клімат повний бздур. А про горби - у Австрії їх вагон,  і нічого. Йомайо,  ну поїдьте по світу подивіться трохи. В тому і проблема нашої країни,  що недовіра до будь чого нового,  і відмазки придумуються,  замість того,  щоб робити.

В кінці кінців,  ніхто нікого їздити не заставляє ж.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

:facepalm1: Синоптики повідомили кількість днів:
1. із опадами
2. ожеледицею
3. хуртовиною
4. шквалами, поривами вітру
5. небезпечно низькою температурою для організму
6. небезпечно високою температурою для організму
все літо можна їздити,  і майже всю весну і осінь. Перевірено купою людей. Переставайте писати дурниці,  серйозно.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Наші люди вперті до неможливості. Вроді ж є приклади інших країн,  ан нєт - "нє вєрю") Ще раз кажу - про клімат повний бздур. А про горби - у Австрії їх вагон,  і нічого. Йомайо,  ну поїдьте по світу подивіться трохи. В тому і проблема нашої країни,  що недовіра до будь чого нового,  і відмазки придумуються,  замість того,  щоб робити.

В кінці кінців,  ніхто нікого їздити не заставляє ж.
А какие примеры других стран? Если мы про Европу, я был в Чехии, Германии, Австрии, Испании, Франции, Монако, и нигде массового увлечения велосипедами не видел. Велодорожки есть, но велосипедистов немного. Основные народные массы перемещаются на автомобилях.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

В Копенгагені вже й з велосипедами капець.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Заметил, что во Франции велосипедисты такие же обиженные сектанты как и у нас - проносятся на большой скорости грубо, в опасной близости от пешеходов, от детей, и даже не звякнут.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

я в Лондоні зьжахом дивлюся на щільний велосипедний рух на велосипедних доріжках.
Бо, як і на авто хтось жене, хтось потихеньку суне, але доріжки вузькі, людей на велосипедах багато - дехто пре на швидкості 30-40 км. Окрім того, їх не чути. Коротше, серед велосипедистів найбільший травматизм на шляхах.
Одна річ, коли ти в машині, яку вдарила інша машина на швидкості 20-30 км, і зовсім інша річ, коли ти злітаєш з велосипеда на тих самих 20-30 км.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

А какие примеры других стран? Если мы про Европу, я был в Чехии, Германии, Австрии, Испании, Франции, Монако, и нигде массового увлечения велосипедами не видел. Велодорожки есть, но велосипедистов немного. Основные народные массы перемещаются на автомобилях.
Ніхєра собі. Голандія, Данія, всі інші сандинавські країни. Там реально масово.

Про Францію:
http://avk.org.ua/2017/09/skilky-koshtuje-veloinfrastruktura-i-hto-za-neji-platyt-frantsiya-i-belhiya/
Цитувати
Францію, де лише 3% поїздок здійснюються велотранспортом, не розглядають, як передову велосипедну країну Європи. Але країна має великий потенціал розвитку велосипедного руху. Страсбург, у якому частка велопоїздок становить 15%, є прикладом для інших міст.

Завважте, 3 відсотки. Трохи більше, ніж у нас (2,2). І чогось їм то не заважає розвиватись в цьому напрямку.

Бельгія:
Цитувати
Велосипедний рух у Бельгії зростає, а його частка у загальній кількості поїздок варіюється у різних регіонах та містах. Підраховано, що у Фландрії близько 15% усіх поїздок здійснюють велосипедом, а у Валлонії частка велосипедного руху становить лише 1%. Недивно, що інвестиції у велосипедну інфраструктуру також здебільшого залежать від регіонів.

За Австрію мені знайомий розказував, що там у деяких горбистих районах така велоінфраструктура, шо огого, і дофіга роверами їздять.

Ви зрозумійте, я не топлю за те, щоб всі перелізли на ровери, зі зрозумілих причин того не станеться ніколи. Але перевести до 20 відсотків трафіку - цілком реально. як показує досвід інших країн. А це дуже значна частина.

Ну і нагадаю, що наразі у Львові, принаймні, відсоток трафіку велосипедами всього в 10 разів менший, ніж автомобілями. І постійно зростає.

І дуже дивно чути про бздури типу того, що не більше 120 днів у році можна їздити нормально. Взагалі, і зимою можна було б для більшості, якби чистили дороги нормально. А так, поки що зимою тільки маніяки їздять)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

я в Лондоні зьжахом дивлюся на щільний велосипедний рух на велосипедних доріжках.
Бо, як і на авто хтось жене, хтось потихеньку суне, але доріжки вузькі, людей на велосипедах багато - дехто пре на швидкості 30-40 км. Окрім того, їх не чути. Коротше, серед велосипедистів найбільший травматизм на шляхах.
Одна річ, коли ти в машині, яку вдарила інша машина на швидкості 20-30 км, і зовсім інша річ, коли ти злітаєш з велосипеда на тих самих 20-30 км.
Як то кажуть - нам би їхні проблеми))) ВИдать, треба жорстко штрафувати їх так само, як і інших. Певно ше панькаються.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

А какие примеры других стран? Если мы про Европу, я был в Чехии, Германии, Австрии, Испании, Франции, Монако, и нигде массового увлечения велосипедами не видел. Велодорожки есть, но велосипедистов немного. Основные народные массы перемещаются на автомобилях.
на відстань пару км немає потреби брати авто в Відні. От наприклад сьогодні неділя я випив мохіто бо спека. Щойно позвонив знайомий  маю забрати пакет. Можна завтра але я сідаю на ровер і за 20хв буду в нього. Авто не швидше. А якщо ще шукати місце для парковки і потім йти пару кварталів до його будинку то вдвічі довше. Тому на ровері.
Шкода що в Украіні інфраструктура відстає і бордри скрізь високі.
Для мене ровер в Украіні то екстрим.
А на рахунок твердження що мало людей юзають ровер в Австріі то кину пару фоток.
Писи. Люблю мотори і багато коней. в Украіні був в активістах бмвклубу.  :)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

все літо можна їздити,  і майже всю весну і осінь. Перевірено купою людей. Переставайте писати дурниці,  серйозно.

 :facepalm1:

Ясненько пішли байки пр купу людей. Але чомусь громадський транспорт переповнений, а ваші дурниці залишаються з " Перевірено купою людей"
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

:facepalm1:

Ясненько пішли байки пр купу людей. Але чомусь громадський транспорт переповнений, а ваші дурниці залишаються з " Перевірено купою людей"
ви реально знущаєтесь?) ви будете далі розказувати роверистам,  скільки днів на рік вони їздять?))))))))

В мене десь третина знайомих чоловічої статі і мого віку регулярно ровером на роботу їздять,  в дуже різні пори року. Я би чого придумував?
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

То нагадує відому ситуацію,  коли родичі з рашки нашим людям вперто пропонують їх рятувати від бандєровцев,  і що вони ліпше за нас знають,  що тут робиться)
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

ви реально знущаєтесь?) ви будете далі розказувати роверистам,  скільки днів на рік вони їздять?))))))))

В мене десь третина знайомих чоловічої статі і мого віку регулярно ровером на роботу їздять,  в дуже різні пори року. Я би чого придумував?

шановний ви говорите що фрік це має бути норма.

Пояснюю у нас інші погодні умови у порівнянні із перерахованими вами країнами для того щоб велосипед став хоча би дещо популярним масовим транспортом. тому що
1. із опадами
2. ожеледицею
3. хуртовиною
4. шквалами, поривами вітру
5. небезпечно низькою температурою для організму
6. небезпечно високою температурою для організму
Що є небезпечно для масового здоров'я а не корисно весь час як поширюють байки фрікі.
Корисним або безпечним для здоров'я є лиш 1/3,  а можливо навіть менша частина в році.
Далі ваші твердження що заперечують факти можна сприймати як брехню.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Нє, є, звісно, люди з потовиділенням посиленим, але вони і в інших випадках так само потіють.
Серйозно, ніколи не помічав такого, а в мене роверистів багато знайомих, котрі регулярно їздять


Та не свисти, ніби ми лісапєта в очі ніколи не виділи чи не іздили. Мав сусіда, котрий іздив на ровері на роботу, причому постійно. Завжди запашок від нього був. Це не помітно роверистам, бо внюхались одне до одного і ім вже не воняє, хоча насправді це не так. 
З тим чуваком було трохи простіше - сидів сам в комірці 3х2 метри і паяв модеми. Колегам було пофіг.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

В кінці кінців,  ніхто нікого їздити не заставляє ж.
А якже камлання заднєприводних урбаністів про пішоходо/велосипедо/орієнтованість міст???
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Та не свисти, ніби ми лісапєта в очі ніколи не виділи чи не іздили. Мав сусіда, котрий іздив на ровері на роботу, причому постійно. Завжди запашок від нього був. Це не помітно роверистам, бо внюхались одне до одного і ім вже не воняє, хоча насправді це не так. 
З тим чуваком було трохи простіше - сидів сам в комірці 3х2 метри і паяв модеми. Колегам було пофіг.
нєнє,  я цілком це діло відчуваю у всіх. От подумайте логічно - проїхавшист у маршрутці,  забитій людьми,  будете менше пахнути?) сумнівно. Так само,  як і пішки.

Серйозно,  для мене це самого стало откровенням,  коли почав активно їздити - воно набагато менше напрягу приносить,  ніж здається,  проїхатись по місту,  це взагалі раз плюнути,  і от в ці дні я на ровері потію менше, ніж коли будь яким іншим способом добираюсь. Очевидно,  тут два фактори - постійне охолодження шляхом обвівання, ну і набагато вищий ккд, ніж при ходьбі,  наприклад.

Я сам дуже здивувався,  коли то відмітив. Думав,  що буду потіти постійно. Тому це дійсно неочевидна штука,  по собі знаю.
Той чувак,  можливо,  їздив на галімому ровері з напрягами. Або просто схильний до того діла.

Останнє редагування: 10 червня 2018 13:33:53 від Matvik
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

А якже камлання заднєприводних урбаністів про пішоходо/велосипедо/орієнтованість міст???
ну дик можливість інакше їздити завжди буде) крім того,  гт точно завжди буде мати вищий пріоритет,  ніж ровери,  то само собою.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Просто це якась дурна дискусія. Велоінфраструктура буде розвиватись так чи інакше, або дадуть по дорогах їздити. Тому є сенс говорити про її недоліки,  оптимізацію і т д.
Я б сказав,  що у нас вона в зародковому стані,  і неоптимальна,  он людина з Відня вище писала.Але ліпше така,  ніж ніякої,  еволюційним шляхом можна буде розвинути.

Поки що мені по вулицях (якщо не скрєпна бруківочка)  їздити зручніше зазвичай.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

Один неочевидний плюс. Дтп з велосипедистом на велодоріжці не створює заторів. На відміну від автомобілів.
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля
PAL

Чому всі пишуть за педалі???
Ви в Украіні не бачили електричних байків.
Ні вгору ні вниз нічого не кручу коли іду по місту. Ухил в 9градусів тягне 2км без проблем. 100км до розрядки без педалей. 150 якщо на прямих підкручуєш.
Простий треккер на прогулянки то інша історія. Беру щоб батарею не тягати.

електробайк то вже повноцінний транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та права


Останнє редагування: 10 червня 2018 13:42:50 від PAL
   
Re: Чому велосипед краще автомобіля

електробайк то вже повноцинный транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та права
Якщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.

Електровелосипед - це все таки деякі додаткові проблеми. На вулиці надовго не залишиш, бо вкрадуть. Потрібно заряджати батарею. Більша вага та вартість.

Останнє редагування: 10 червня 2018 13:50:18 від com1
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія