Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 18:26:10 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...В мене інша ситуація. У 2021 в мене в день в середньому було 60 миль (майже 100 км), але більшість цих миль це вихідні та подорожі аж до Орегону та Вайомінгу. Тому без Level 2 зарядки дома було би не зручно.Я свої бензинові продавати не збираюсь........ так що зажди буде напоготові резервне бензинове автоА зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 18:47:10 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я свої бензинові продавати не збираюсь........ так що зажди буде напоготові резервне бензинове автоА зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок......
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 18:53:27 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...А зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок......Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.
80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 19:02:58 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 19:16:32 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розкажеш про свій досвід. Мої дані по Модел Y такі - додається 31 миля на годину стабільно зарядка дома від 240V, та від 350 до 1000 миль на годину на суперчаржері (залежить чи це 70, 150 чи 250 KWh суперчаржер). Від розетки я ще ніразу не намагався заряджати.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 20:18:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я свої бензинові продавати не збираюсь........ так що зажди буде напоготові резервне бензинове автоА зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок...... Всі далекі поїздки я планую заздалегідь тому спокійно зможу зарядити авто перед цією поїздкою за декілька ночей....... для непередбачених раптових ситуацій, які трапляються раз на п'ять рокі - план B - заправитись на швидкій зарядці десь поруч...... план C - взяти резервне авто.....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 20:20:08 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок......Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.
80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 20:47:36 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...А зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок...... Всі далекі поїздки я планую заздалегідь тому спокійно зможу зарядити авто перед цією поїздкою за декілька ночей....... для непередбачених раптових ситуацій, які трапляються раз на п'ять рокі - план B - заправитись на швидкій зарядці десь поруч...... план C - взяти резервне авто.....]має, має. їдеш на дачу, де нема лєтрики. на дачі не крутиш генератор, а тягнеш з машини, і не боїшся, шо висадиш в нуль.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 20:48:23 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 21:05:17 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!мова не про рух, а зарядку
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 21:06:15 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок...... Всі далекі поїздки я планую заздалегідь тому спокійно зможу зарядити авто перед цією поїздкою за декілька ночей....... для непередбачених раптових ситуацій, які трапляються раз на п'ять рокі - план B - заправитись на швидкій зарядці десь поруч...... план C - взяти резервне авто.....]має, має. їдеш на дачу, де нема лєтрики. на дачі не крутиш генератор, а тягнеш з машини, і не боїшся, шо висадиш в нуль.ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде мати
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 21:20:07 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!мова не про рух, а зарядкуя розумію, але нафіга мені трак з середньою швидкістю лісапета?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 21:49:46 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...мова не про рух, а зарядкуя розумію, але нафіга мені трак з середньою швидкістю лісапета?Якщо ти все одно ним півдня не користуєся - яка тобі різниця з якою швидкістю він в цей час братиме з розетки милі, якщо їх тобі на завтра вистачатиме
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 21:57:27 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...я розумію, але нафіга мені трак з середньою швидкістю лісапета?Якщо ти все одно ним півдня не користуєся - яка тобі різниця з якою швидкістю він в цей час братиме з розетки милі, якщо їх тобі на завтра вистачатимену припустімо, мені не тре автопілота.... то нафіг я за нього маю платити?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:09:18 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...]має, має. їдеш на дачу, де нема лєтрики. на дачі не крутиш генератор, а тягнеш з машини, і не боїшся, шо висадиш в нуль.ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде матице і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофіча
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:14:23 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде матице і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофічаЦе якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:15:59 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде матице і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофічаЦе якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:17:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...це і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофічаЦе якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?Ну він же сказав - для дачі, або аглійською off grid cabin in the woods
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:24:02 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...це і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофічаЦе якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?може, в тебе нема заміського будиночка в горах під соснами. але в багатьох є
.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:28:24 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:41:27 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?може, в тебе нема заміського будиночка в горах під соснами. але в багатьох є
.Я відверто кажучи навіть не знаю де шукати будинок не підключений до мережі в радіусі 3 годин їзди, і в радіусі 10 годин теж. Я не виключає що десь такий може бути, але я таке бачив тільки в кіно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 січня 2022 22:52:35 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....
Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок......Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.
80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
22 січня 2022 11:16:22 IP/Host: 185.102.186.---
|
Через сильну снігову бурю безліч машин простояли на шосе I - 95 у Вірджинії цілих 14 годин. У їх числі виявилося і кілька електромобілів.
Водій Tesla Model 3, колишній високопоставлений співробітник Агентства з охорони навколишнього середовища Ден Каннінен так описав цю подію: "Коли дорожній кошмар, нарешті, закінчився, водії автомобілів з ДВС вишикувалися в довгі черги на переповнених АЗС, а навігаційна система мого електромобіля направила мене до найближчої відкритої зарядної станції – вони встановлені через кожні десять миль уздовж автомагістралі. Незважаючи на екстремальні умови, які пережив мій електромобіль в той день, я все ж дістався до зарядного пристрою з запасом ходу в п'ятдесят миль (80 км)".
А ось як реалістично представив ситуацію інший учасник подій Алекс Лауер: "Я використовував підігрів сидінь і рульового колеса, але також експериментував з використанням тільки обігріву простору для ніг. Для економії заряду, після досягнення в салоні комфортної температури кілька разів вимикав всі електроприлади на 15-30 хвилин. І машина впоралася з морозом набагато краще, ніж я очікував - Mach E пропрацював 12 годин з рівнем заряду 75 відсотків! Він використовував всього 50 миль пробігу (80 км). Думаю, бензиновий автомобіль на холостому ходу за цей час спалив би набагато більше палива".
Так, що на питання, поставлене на початку замітки, є відповідь: застрягти в снігову бурю на електромобілі - це не така катастрофа, якою її представляли. Що б сталося, якщо в снігову бурю на шосе I-95 застрягли б виключно електромобілі? Нічого особливого, ось тільки в атмосферу не були б викинуті тонни вуглекислого газу.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
22 січня 2022 18:45:34 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 15:38:53 IP/Host: 77.111.246.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 16:34:38 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо
Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:04:03 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо
Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:08:56 IP/Host: 77.111.246.---
|
Розгорнути попередні цитати...@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо
Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:12:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
Показати зображення...В тебе яка машина?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:17:19 IP/Host: 77.111.246.---
|
Розгорнути попередні цитати...
Показати зображення...В тебе яка машина?екологічно чиста
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:21:00 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В тебе яка машина?екологічно чистаТи вєлопідар?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 17:23:46 IP/Host: 77.111.246.---
|
Розгорнути попередні цитати...екологічно чистаТи вєлопідар?лісапедист. так правильно!
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 18:01:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти вєлопідар?лісапедист. так правильно!Поворити, маневрування хоч показуєш?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 18:10:14 IP/Host: 77.111.246.---
|
Розгорнути попередні цитати...лісапедист. так правильно!Поворити, маневрування хоч показуєш?знущаєшся? заісно, показую. от тіки водятли такі водятли
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 19:01:42 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо
Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
23 січня 2022 19:07:31 IP/Host: 77.111.246.---
|
Розгорнути попередні цитати...@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо
Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в немаЯкщо є на щитку, то розетку зробить будь який ліцензований електрик.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 00:33:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 00:39:31 IP/Host: ---.hsd1.nj.comcast.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 15:13:33 IP/Host: ---.berdyansk.net
|
В Україні затвердили План заходів з підтримки електромобільності.
Документ підготували британські консультанти спільно з Укравтодором та Командою підтримки реформ при Укравтодорі.
План містить низку рішень, які будуть направлені на впровадження в Україні транспортних засобів на електротязі.
«Останні кілька років попит на сучасний електротранспорт в Україні постійно зростає. Так, наприклад, у 2021 році придбано та поставлено на облік на 19 % більше електрокарів ніж у 2020 році. Однак у загальній структурі їх все ще мало: за минулий рік першу реєстрацію отримали 620,7 тис. автомобілів, з них лише 1,4 % – з електродвигуном.
Серед стримувальних факторів – відсутність базової інфраструктури. Наразі у нас мала кількість зарядних станцій, особливо, коли йдеться про міжрегіональні подорожі. Тому власне підтримка Укравтодору, який відповідає за розвиток державних доріг, тут є ключовою», – зазначив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Ключові напрямки плану:
розвиток мережі зарядних пунктів на автомобільних дорогах державного значення
розроблення та впровадження заходів для забезпечення стійкості фінансування доріг
сприяння електрифікації транспортних засобів у сфері дорожнього господарства.
Цей проект є частиною пакету реформ, який реалізується Укравтодором у партнерстві з Європейським банком реконструкції та розвитку.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 17:21:51 IP/Host: ---.46-175-160-42.norma4.ks.ua
|