Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електромобілі в Україні.

Re: Електромобілі в Україні.

майбутнє натсане тоді коли електромобіль можна буде зарчдити буть де.
коли воно настане і скільки коштуватиме ???

моя думка така, що ідеально було б якісь змінні батарейки зробити...аби швидко поміняти й продовжити  рух..або зарядка хв.10-15 макс.
бо з"їздити на роботу-з роботи й потім боятися кудись ще(бо може не вистачити заряду) -то фігня (td)
а якщо потрапив у затор, та ще взимку...
   
Re: Електромобілі в Україні.

Можна грубо порахувати.
Взяти потужність бортового або зовнішнього зарядного пристрою вашого авто у доступному для підключення режимі зарядки. Помножити на час, витрачений на зарядку.
Хто має можливість - ставить двозонні лічильники електроенергії.

Останнє редагування: 16 березня 2017 20:06:09 від com1
   
Re: Електромобілі в Україні.

звісно  - хто купив вже(вмочив роги)   той буде всіляко нахвалювати та агітувати... х.з. може й правильно - чим більше будуть купувати, тим швидше технології просунуться
   
Re: Електромобілі в Україні.

Дивився на ютубі ролик, так з тими електромобілями не все так весело.
Ціна е/е виросла( буде рости) і порівняно з диз. гольфами виходить одне на одне.
   
Re: Електромобілі в Україні.

моя думка така, що ідеально було б якісь змінні батарейки зробити...аби швидко поміняти й продовжити  рух..або зарядка хв.10-15 макс.
бо з"їздити на роботу-з роботи й потім боятися кудись ще(бо може не вистачити заряду) -то фігня (td)
а якщо потрапив у затор, та ще взимку...

Затори та міський цикл на дальність пробігу електромобіля впливають не дуже сильно, на відміну від традиційного авто де міський цикл та затори спустошують бак.
   
Re: Електромобілі в Україні.

дуже хцю екар, але:
- мені пасує тільки тесла модель ес та модель ікс - інші не дотягують і близько
- тесли коштують дурні гроші
- а них в нас немає сервісу
- немає де заряджати

та що це не на часі
   
Re: Електромобілі в Україні.

Dobre - так, саме в Києві багато Ліфів катається. Але я не катаюсь по Києві на авто постійно. Автомобіль потрібен для поїздок за місто, тому бажаний високий пробіг, що можливо було відїхати відм міста та повернутись. Якщо буде можливість на одному заряді доїзжати від Києва до Одеси - тоді кількість елктрокарів збільшиться, ІМХО.
   
Re: Електромобілі в Україні.

Поясніть , щоб зрозуміти.
Нісан ліф б/в.
Скільки буде потрібно кіловат елекро енергіЇ на зарядку батареї,
щоб проїхати скажімо 120км.
З підвищення ціни на е/е наскільки то вигідно?
Дякую.

40 кВт десь 80 гривень зарядка.
   
Re: Електромобілі в Україні.

40 кВт десь 80 гривень зарядка.
В режимі місто з короткими перебіжками пробіг в 3-4рази дешевший. Еленергія 0,139євро за 1квтгод.. Є тарифи що можна ще 30% зекономити.
Також.
По ТО і регламентам авто є замітна економія бо заміна масла фільтрів і іншоі лабуди на двз влітає в копійку. 90-120євро година роботи майстра на станціі крім розходніків.
Якщо на посту по регламенту два механіка приймають то буде 200євро за годину.
Замінити зчеплення і поміняти гумки на ходовій всі фільтра і тормозні накладки в Україні буде 1,5 в Австріі 4 тис.
А якщо стенд покаже що зчеплення веде ТО не пройдеш.
Тут інколи підпалити счеплення можна на горбах.
Або автомат підірвати на снігу.
Тому 3роки двз і думаєш як продавати.

З цього боку жужик на батарейках непоганий варіант
   
Re: Електромобілі в Україні.

Езда на электричестве привязана к цене на уголь +100% на переработку, транспортировку и прочие потери.

Но тонна угля дешевле тонны (не путать с баррелем) нефти. И наааамного больше чем в 2 раза.
   
Re: Електромобілі в Україні.

і це за 18к доларів б/у :facepalm1:
ні, дякую, не треба

Ні... Нормальну в гарному стані 14-15 рік 11-13 тис$
   
Re: Електромобілі в Україні.
PAL

Поясніть , щоб зрозуміти.
Нісан ліф б/в.
Скільки буде потрібно кіловат елекро енергіЇ на зарядку батареї,
щоб проїхати скажімо 120км.
З підвищення ціни на е/е наскільки то вигідно?
Дякую.

наскільки я пам'ятаю, в ліфі батарея 35 квт-год, якої має вистачати на 120 км.
тобто на сьогодні повна заправка буде коштувати 35*1.68 = 58.8 грн Або по 50 коп за км (тільки паливо)
Для порівняння дизельне авто такого класу потребує десь 6л, тобто 6*21=126 грн або 1.26 грн на км

   
Re: Електромобілі в Україні.

Звичайно там все є. Але пічка багато споживає електрики, тому її використання максимально обмежують.

Пічка жере багато ТІЛЬКИ при першому прогріві автівки. Якщо багато зупинок тривалих і часті прогріви салону - то да - пічка зжере заряд добряче. Якщо одна зупинка потім назад додому - то пічкс зжере максимум 2 кіловата з 24-22 ємності батареї
   
Re: Електромобілі в Україні.

Поясніть , щоб зрозуміти.
Нісан ліф б/в.
Скільки буде потрібно кіловат елекро енергіЇ на зарядку батареї,
щоб проїхати скажімо 120км.
З підвищення ціни на е/е наскільки то вигідно?
Дякую.

У нісан ліф батарея 24 кіловата. Грубо - щоб зарядити батарею всю - від 0 до 100% потрібно 24 кВат електрики (це 50 гривень)

Пробіг нісан ліф на 1 кіловаті 5-8 кілометрів в залежності від умов. От і рахуй.

Найекономніша витрата енергії на пробіг - це постійна швидкість 74 (78) кілометрів на годину. З такою швидкістю авто проїде найдалі в "еко" режимі.

Про що там кажуть, що за містом найбільше жере батарею - це якась дурня. Вірніше, якщо не притримуватися 74(78) км/год.
   
Re: Електромобілі в Україні.

наскільки я пам'ятаю, в ліфі батарея 35 квт-год, якої має вистачати на 120 км.
тобто на сьогодні повна заправка буде коштувати 35*1.68 = 58.8 грн Або по 50 коп за км (тільки паливо)
Для порівняння дизельне авто такого класу потребує десь 6л, тобто 6*21=126 грн або 1.26 грн на км

Батарея в ліфі - 24 кіловата.

Повністю на 100% її не можна розряджати. Бажано мінімум на 20% вже починати заряд батареї.

Тобто - реально в ідеалі для їзди є 20 кіловат ємності батареї.

Витрата - 5-8 кілометрів на 1 кіловат ємності (від умов, динаміки, температури повітря, нервів водія)

   
Re: Електромобілі в Україні.

Новые Лиифы ещё и с интересным дизайном (внутри не смотрел). Но всё же батарею хотелось бы побольше. Иначе это только городское авто.
   
Re: Електромобілі в Україні.

Если бы я жил в частном доме, либо на моей парковке стояла бы зарядка - купил бы не раздумывая. А так - нэт, нафик надо!
   
Re: Електромобілі в Україні.
PAL

Про що там кажуть, що за містом найбільше жере батарею - це якась дурня. Вірніше, якщо не притримуватися 74(78) км/год.

за містом? 75 км/год? Пан знатний збоченець  :laugh:
В нас по місту 90 їздять (ну, звичайно, дивлячись де, інколи й 120 топлять)
   
Re: Електромобілі в Україні.
PAL

Новые Лиифы ещё и с интересным дизайном (внутри не смотрел). Но всё же батарею хотелось бы побольше. Иначе это только городское авто.

даже для городского нужно минимум вдвое бОльшую емкость
Хотя бы для простейшего случая - после работы поехал к куму на другой конец города, там принял на грудь и спать. На следующий день снова на работу и потом домой. И не факт, что у кума будет где подзарядится
   
Re: Електромобілі в Україні.

Новые Лиифы ещё и с интересным дизайном (внутри не смотрел). Но всё же батарею хотелось бы побольше. Иначе это только городское авто.

В новых лифах батарея 32 киловата. 240 км пробег
   
Re: Електромобілі в Україні.

80 за городом это ещё неплохо для начала. Но тут уважаемые форумчане натолкнули на мысль - а строительные фирмы понимают, что строя несколькоэтажные дома без усиленной электросети и подземной парковки с подведённой к каждому парковочному месте электроточке означает, что они стоят уже сильно устаревшие дома?
   
Re: Електромобілі в Україні.

за містом? 75 км/год? Пан знатний збоченець  :laugh:
В нас по місту 90 їздять (ну, звичайно, дивлячись де, інколи й 120 топлять)

Збочинці по місту їздять 90
   
Re: Електромобілі в Україні.
PAL

80 за городом это ещё неплохо для начала. Но тут уважаемые форумчане натолкнули на мысль - а строительные фирмы понимают, что строя несколькоэтажные дома без усиленной электросети и подземной парковки с подведённой к каждому парковочному месте электроточке означает, что они стоят уже сильно устаревшие дома?

а им пофиг, и так купят
тут дома вааще без парковок строят, и ничо
   
Re: Електромобілі в Україні.

80 за городом это ещё неплохо для начала. Но тут уважаемые форумчане натолкнули на мысль - а строительные фирмы понимают, что строя несколькоэтажные дома без усиленной электросети и подземной парковки с подведённой к каждому парковочному месте электроточке означает, что они стоят уже сильно устаревшие дома?
Думаешь они об этом думают? Они думают о том что бы купили + себестоимость была ниже.
   
Re: Електромобілі в Україні.

80 за городом это ещё неплохо для начала. Но тут уважаемые форумчане натолкнули на мысль - а строительные фирмы понимают, что строя несколькоэтажные дома без усиленной электросети и подземной парковки с подведённой к каждому парковочному месте электроточке означает, что они стоят уже сильно устаревшие дома?

Я живу за містом 24 км від станції метро "оболонь" (дрімтаун). В мене дозволена потужність підключення - 7 кіловат. Є гараж (теплий) Мені можна купувати таке авто. Дуже активно розглядаю цей варіант
   
Re: Електромобілі в Україні.

даже для городского нужно минимум вдвое бОльшую емкость
Хотя бы для простейшего случая - после работы поехал к куму на другой конец города, там принял на грудь и спать. На следующий день снова на работу и потом домой. И не факт, что у кума будет где подзарядится

якщо біля роботи є загальний паркінг, домовлятись на встановлення там електрозарядки, 8 год робочого часу, цілком достатньо щоб не заряджати авто в дома...
   
Re: Електромобілі в Україні.

Еact - возле какого-то из Дримтаунов точно есть (вроде бесплатная) зарядка для электроавтомобилей. Я там впервые увидел вживую заправляющегося Лиифа (правда давно это было, год-два два назад). В торце здания, как раз у какой-то из стоянок.
   
Re: Електромобілі в Україні.

Вопрос заправок надо будет решать. И как всегда, надо начинать уже вчера. Но это не вопрос простого обывателя. Именно для таких случаев в городах есть архитектурные отделы при городских администрациях.
   
Re: Електромобілі в Україні.

Батарея в ліфі - 24 кіловата.

Повністю на 100% її не можна розряджати. Бажано мінімум на 20% вже починати заряд батареї.

Тобто - реально в ідеалі для їзди є 20 кіловат ємності батареї.

Витрата - 5-8 кілометрів на 1 кіловат ємності (від умов, динаміки, температури повітря, нервів водія)
Нет, ее МОЖНО разряжать до 0, но это приведет к ускореному падению емкости батареи.
В любом случае ее НУЖНО разряжать до 0 хотя бы раз в месяц, чтобы контроллер батареи не имел
глубоко не верных данных о ее емкости и степени заряда.
Но да - эти 20% лучше считать резервными. Как последние 2 литра бензина в обычном авто,
расход которых чреват прогулкой с канистрой, если не бензонасосом.

   
Re: Електромобілі в Україні.

Нет, ее МОЖНО разряжать до 0, но это приведет к ускореному падению емкости батареи.
В любом случае ее НУЖНО разряжать до 0 хотя бы раз в месяц,
нет, это когда то было нужно. Текущие поколения литий-ионных в этом не нуждаются и это оч вредно для них.
   
Re: Електромобілі в Україні.

у 2015му випустили 91000 нових авто. зорічно росте десь на тисячу

ШО ???  ;o

   
Re: Електромобілі в Україні.

   

У 2016 році В Україні було зареєстровано 2670 електрокарів, і станом на кінець квітня поточного року їх кількість зросла ще на 790 шт. Таким чином, загальна кількість екологічно чистих автомобілів в Україні досягла 3460 од.

Але що чекає на щасливого власника після купівлі? Наскільки комфортно їздити на таких авто, заправляти їх і обслуговувати. І головне, чи є в цьому вигода.

Ціни на «електрички» в Україні різні. Від $9 тис. за старий Nissan Leaf, до $50 тис. за вживану Tesla.

Наймасовішим в Україні вважається Nissan, він займає близько 80% ринку. Вартість автомобіля «відбивається» за рік. Після цього водій починає економити $100-300 на місяць в залежності від витрати і стилю їзди.

Якщо ж основні переїзди на електромобілі в межах 50 км на день, то машина повинна окупитися приблизно за два-три роки.

Зарядка 24-кіловатної батареї електрокара обійдеться приблизно в 25-30 грн. У теплу пору року цього запасу вистачить на 100-150 км пробігу. Взимку, зрозуміло, цифри трохи інші. В такому режимі електромобіль вигідніший навіть за машину на газу — при пробігу в 150 км на тиждень вам доведеться викласти близько 160-180 грн (якщо розглядати авто С-класу з бензиновим двигуном 1,4–1,6 л з ГБО). Якщо ж говорити про витрату бензину, то можна сміливо збільшувати суму ще в 2-2,5 разу (тобто 360 грн і більше).
   
Re: Електромобілі в Україні.

Тут трохи про електротранспорт в Китаї.
Ціни на смарт-авто 20-50 тис. юанів. В доларах - приблизно поділити на 7.
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=58&t=1971
   
Re: Електромобілі в Україні.

А тим часом корейці передають привіт Nissan і розпочинають офіційний продаж свого електромобіля в Україні https://hyundai.com.ua/node/663
   
Re: Електромобілі в Україні.

А тим часом корейці передають привіт Nissan і розпочинають офіційний продаж свого електромобіля в Україні https://hyundai.com.ua/node/663
Роздрібна ціна електрички від 910 800 гривень. Залежить від комплектації.
   
Re: Електромобілі в Україні.

   

У 2016 році В Україні було зареєстровано 2670 електрокарів, і станом на кінець квітня поточного року їх кількість зросла ще на 790 шт. Таким чином, загальна кількість екологічно чистих автомобілів в Україні досягла 3460 од.

Але що чекає на щасливого власника після купівлі? Наскільки комфортно їздити на таких авто, заправляти їх і обслуговувати. І головне, чи є в цьому вигода.

Ціни на «електрички» в Україні різні. Від $9 тис. за старий Nissan Leaf, до $50 тис. за вживану Tesla.

Наймасовішим в Україні вважається Nissan, він займає близько 80% ринку. Вартість автомобіля «відбивається» за рік. Після цього водій починає економити $100-300 на місяць в залежності від витрати і стилю їзди.

Якщо ж основні переїзди на електромобілі в межах 50 км на день, то машина повинна окупитися приблизно за два-три роки.

Зарядка 24-кіловатної батареї електрокара обійдеться приблизно в 25-30 грн. У теплу пору року цього запасу вистачить на 100-150 км пробігу. Взимку, зрозуміло, цифри трохи інші. В такому режимі електромобіль вигідніший навіть за машину на газу — при пробігу в 150 км на тиждень вам доведеться викласти близько 160-180 грн (якщо розглядати авто С-класу з бензиновим двигуном 1,4–1,6 л з ГБО). Якщо ж говорити про витрату бензину, то можна сміливо збільшувати суму ще в 2-2,5 разу (тобто 360 грн і більше).

 :facepalm:

хто писав цю дурню?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія