Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Каліфорнія - всі нові машини мають бути zero emission з 2035

Re: Каліфорнія - всі нові машини мають бути zero emission з 2035

Зіро Емішн - це на водню?
   
Вопрос только во времени

Слона то ты и не заметил :lol:
   
:facepalm: ребятки, экпонента это частный случай показательной функции где основанием является число Эйлера. так что не надо к экспоненте лепить показательные функции. так что школы у нас таки разные.

А конденсатор то и не знал, что он разряжается показательно, а не по экспоненте.
Твой случай в общем-то достаточно простой - горе от ума называется.
Иногда не стоит усложнять, дабы не вляпаться с размаху в какашку. :-T
У тебя получилось.
   
:facepalm:  падает экспоненциально? это что то новенькое  :S  экспонента всегда растёт . а емкость всегда можно увеличить за счёт багажника и пассажирских мест  :weep:
:facepalm: хто тебе в гамерику пустив???
   
В  офроаді без раздатки ніяк.   Можна  звичайно  передавати  необхідний  момент одразу на  кожне колесо, однак мотор-колесо в  багнюці і  бродах  сконає моментом.

Внежороник по офроаду   може  свій   заряд вичерпати за 5км   складного  відрізку,    і потім у лісі няік,   окрім каністри не  заправитись.

 
Взимку   завжди в  кузові є пара каністр,  на випадок ночівлі  на  заваленій снігом дорозі.     Якщо   стати  електрокаром  вночі в сугробах,   на скількі  часу вистачить печкі?    А якщо таки дотягне до ранку,   під'їде   снігоуборочна текника,   за шо потім їхати?

А якщо вранці не під'їде?

 
  Вопщем, ви,  каліфорнійці поки бавтесь там, а ми, северяне,    почекаємо.
Ви звичайно не бачити тест-драйв електричного AWD який їде по бездоріжжю як який-небудь прадо. Звичайно заряду в нього значно менше, але років за 15...
   
Re: Каліфорнія - всі нові машини мають бути zero emission з 2035

:facepalm: хто тебе в гамерику пустив???

Не подумав він добре, буває зі всіма нами. Проте, всі хто думає що енергоємність батареі через десять років буде така сама як сьогодні, ну може трохи більше, то це невиправним і песемісти що не вчили історію людства та технологічного прогресу.

Коли я був студентом на першому курсі, то пам’ятаю як натрапив на статтю про процесори «Есть лі жізнь за 100 мегагерцами». І автор доводив що процесори що працюють швидше 100мгц фізично не можливо виготовити. Так і ті що думають що енергоємність сьогоднішньої батареі це константа в часі. Я мабудь що не помилюсь що одного заряду звичайної автобатареі в 2030 буде вистачати на пару тисяч км їзди.
   
неожиданные последствия указа...350 тысяч калифорнийцев могут потерять работу... но прогрессивного губернатора это кажется мало волнует...

“Governor Gavin Newsom’s failure to lead California was on full display today as he talked about eliminating over 350,000 good-paying jobs in our oil and gas industry, while ignoring the millions of already unemployed Californians and the tens of thousands of shuttered businesses,” Chairwoman Jessica Millan Patterson said in a statement.

и еще....
New study tallies industry’s contributions to the state
The oil and gas industry supported 366,000 jobs in California in 2017 — enough people to fill every NFL stadium in the state more than 1.5 times.

The industry also generated $152.3 billion in total economic output, or 2.1% of California’s overall gross state product.

https://www.aeraenergy.com/366000-jobs-152-billion-for-californias-economy-thanks-to-oil-and-gas/

так что, тянуть за собой ненужное говно в будущее?
нах мне эти вонючие заправки в городе с вонючими машинами?
 
   
:facepalm: если не будет государственной протекционизма электрички и запрещения двс, то двс и через 10 и через 30 лет легко будет конкурировать с электричкой. так же как электровоз не смог победить тепловоз, а в некоторых странах как штаты даже проиграл борьбу.   [ua]

 :facepalm:
єтіть-колотіть!
ти фкурсє, що ВСІ тяглові локомотиви мають привід від електродвигунів? дизель використовується лише для приводу генератора, а привід на колеса - від електродвигунів. вчи матчастину, щоб зрозуміти, чому саме так.... ;)
   
Не подумав він добре, буває зі всіма нами. Проте, всі хто думає що енергоємність батареі через десять років буде така сама як сьогодні, ну може трохи більше, то це невиправним і песемісти що не вчили історію людства та технологічного прогресу.

Коли я був студентом на першому курсі, то пам’ятаю як натрапив на статтю про процесори «Есть лі жізнь за 100 мегагерцами». І автор доводив що процесори що працюють швидше 100мгц фізично не можливо виготовити. Так і ті що думають що енергоємність сьогоднішньої батареі це константа в часі. Я мабудь що не помилюсь що одного заряду звичайної автобатареі в 2030 буде вистачати на пару тисяч км їзди.

так. все впирається у технологію. по кремнію є обмеження по макс частоті в залежності від МТР (мінімальний топологічний розмір). макс частота росте зі зменшенням МТР. але лише до певної частоти (зумовлено висотою потенціального бар"єру). але! у алмаза (він теж напівпровідник) потенціальний бар"єр ширший, ніж у кремнія, тому на основі нього можна будувати структури, що працюють на значно вищих частотах. а про технологію аалмазу я читав ще на початку 90-х. у батареях - аналогічно. поки немає попиту - все залишається на рівні прикладних досліджень. при рості попиту - починають рухатися технології
   
:facepalm:
єтіть-колотіть!
ти фкурсє, що ВСІ тяглові локомотиви мають привід від електродвигунів? дизель використовується лише для приводу генератора, а привід на колеса - від електродвигунів. вчи матчастину, щоб зрозуміти, чому саме так.... ;)
не у всіх. крім електромеханічної трансмісії є ще гідромеханічна
   
так. все впирається у технологію. по кремнію є обмеження по макс частоті в залежності від МТР (мінімальний топологічний розмір). макс частота росте зі зменшенням МТР. але лише до певної частоти (зумовлено висотою потенціального бар"єру). але! у алмаза (він теж напівпровідник) потенціальний бар"єр ширший, ніж у кремнія, тому на основі нього можна будувати структури, що працюють на значно вищих частотах. а про технологію аалмазу я читав ще на початку 90-х. у батареях - аналогічно. поки немає попиту - все залишається на рівні прикладних досліджень. при рості попиту - починають рухатися технології
попит платить бабки лише за існуючі товари/послуги...  B-)
   
попит платить бабки лише за існуючі товари/послуги...
Какая глубокая мысль  :-)o  а то что спрос стимулирует инвестиции не в курсе?
   
Какая глубокая мысль  :-)o  а то что спрос стимулирует инвестиции не в курсе?
попит на що в інвестиції в що? B-)
ілюстрацію мона?
   
Какая глубокая мысль  :-)o  а то что спрос стимулирует инвестиции не в курсе?

не спрос а прибыль

спроса на шаровые товары у нас тут хоть отбавляй
   
так что, тянуть за собой ненужное говно в будущее?
нах мне эти вонючие заправки в городе с вонючими машинами?

не тяни. будешь кататься по городу без заправок, среди бомжей, безработных и реального говна...
   
электрокарщики. а почему никто не заметил вопроса о способности штата генерировать дополнительную электроэнергию и о дополнительных сетях. в солнечном штате и сейчас перебои с электричеством. думаете, будет дальше лучше?
   
не тяни. будешь кататься по городу без заправок, среди бомжей, безработных и реального говна...
А де жителі Позняків будуть свої тесли заряджати?
   
А де жителі Позняків будуть свої тесли заряджати?

тебе надо в позняки сгонять.  я лично помочь не могу...
   
в калифорнии уже была безумная идея построить скоростной поезд. тогдашний губернатор тоже под фанфары заявил о проекте будущего. бабла освоили немеряно. спрос появился. из федерального бюджета денег накидали... проект тем временем становился все дороже и дороже... теперь его к сожалению остановили... поезд будущего так и застрял на месте...приходится бедолагам калифорнийцам гонять на обычных машинах... :(
   
тебе надо в позняки сгонять.  я лично помочь не могу...
Я гугл мапом зганяв. Бачу подовжувачі з кожного вікна.
   
и вдогонку питання. снабжение электричеством в калифорнии в полной демократической жопе. мало того, что электричество в калифорнии наверное самое дорогое в северной америке(у нас в онтарио дороже), но и сеть не справляется. как они собираются обеспечивать растущий экспоненциальный спрос? только не смешите мои тапочки рассказками про солнце и ветер...

 (tu)  :buba:
там влітку на кондиціонери енергії немає.
які електрокари ві чим вони заряджати будуть ?  :D
   
так что, тянуть за собой ненужное говно в будущее?
нах мне эти вонючие заправки в городе с вонючими машинами?

Соросьониш чи просто мілєніал?
   
Нищая калифорния не может произвести энергии достаточное количество?
   
Нищая калифорния не может произвести энергии достаточное количество?

а ты поинтересуйся...
   
Sources of California in-state electricity generation: 2018[1] This accounted for 68% of CA's demand in 2018; the remaining 32% was imported.[1]

  Natural gas (47%)
  Renewables - Solar (14%)
  Renewables - Wind (7%)
  Renewables - Other (Geothermal, biomass, etc.) (11%)
  Large hydro (11%)
  Nuclear (9%)



І це ще обігрівати особливо не треба.
   
в калифорнии уже была безумная идея построить скоростной поезд. тогдашний губернатор тоже под фанфары заявил о проекте будущего. бабла освоили немеряно. спрос появился. из федерального бюджета денег накидали... проект тем временем становился все дороже и дороже... теперь его к сожалению остановили... поезд будущего так и застрял на месте...приходится бедолагам калифорнийцам гонять на обычных машинах... :(
тю, вони такі наглі, шо з анджелеса у фріско ЛІТАЮТЬ!
   
а ты поинтересуйся...

Я и задал вопрос
   
На нього вже відповіли. То ти соросьониш чи просто мілєніял? Чи обидва?  :laugh:
   
Я и задал вопрос


тебе ответили. более того, дебилы активно продвигают зеленую энергетику, планируют уменьшать газ и закрывать атомные станции. как это будет сочетаться с увеличением спроса?
   
тебе ответили. более того, дебилы активно продвигают зеленую энергетику, планируют уменьшать газ и закрывать атомные станции. как это будет сочетаться с увеличением спроса?

Мовчки

Треба завжди дивитись на динаміку а не статику

МЕА  прогноз давало і 30 і 20 і 10 років тому щодо ввтру і сонця

Жоден прогноз не збувся
Завжди технологія і результат були в рази краще для зелених

Вугіллю п..ц вже скоро
Слідом і нафта піде донизу ( є прогноз що рік вже пройшли в 100 лямів барелів )

Колись і газ буде скорочуватись

Міста будуть обмежувати двз по любе
Вчені вважають саме забруднення від двз причиною 7% надлишкових смертей в рік ( це тіки вихлопи, без тотального п..це з потеплінням )
   
Ви звичайно не бачити тест-драйв електричного AWD який їде по бездоріжжю як який-небудь прадо. Звичайно заряду в нього значно менше, але років за 15...
Брод якої глибини бере?
   
тебе ответили. более того, дебилы активно продвигают зеленую энергетику, планируют уменьшать газ и закрывать атомные станции. как это будет сочетаться с увеличением спроса?

Не видел чтобы мне кто-то отвечал
Ты ж вызвался об этом утверждать, а молчишь
Вот взял гуглкарту, посмотрел на какое-то село Мерсед
И что? ни одной крыши с солнечными панелями
Ну значит всем пох
Всех устраивает что энергии не хватает, что ограничат ДВС, что электричество тянут на деревянных столбах
Кто я такой, чтобы осуждать калифорнийцев?  :pofig:
   
2 Sl@d

В офроаді практично нема машин на газу, хоча це дешево, й запасу на умовних  400 кеме.  Замислювались, чому?
   
Мовчки

Треба завжди дивитись на динаміку а не статику

МЕА  прогноз давало і 30 і 20 і 10 років тому щодо ввтру і сонця

Жоден прогноз не збувся
Завжди технологія і результат були в рази краще для зелених

Вугіллю п..ц вже скоро
Слідом і нафта піде донизу ( є прогноз що рік вже пройшли в 100 лямів барелів )

Колись і газ буде скорочуватись

Міста будуть обмежувати двз по любе
Вчені вважають саме забруднення від двз причиною 7% надлишкових смертей в рік ( це тіки вихлопи, без тотального п..це з потеплінням )

я ж на динамику и дивлюся. в калифорнии жопа с производством электроэнергии и жопа с доставкой. цены на электричество самые высокие в штатах. теперь эти дебилы собираются уменьшать предложение и повышать спрос. флаг им в руки... :)
   
Не видел чтобы мне кто-то отвечал
Ты ж вызвался об этом утверждать, а молчишь
Вот взял гуглкарту, посмотрел на какое-то село Мерсед
И что? ни одной крыши с солнечными панелями
Ну значит всем пох
Всех устраивает что энергии не хватает, что ограничат ДВС, что электричество тянут на деревянных столбах
Кто я такой, чтобы осуждать калифорнийцев?  :pofig:


смотри пост петра шаблезуба... там написано, сколько производится энергии в калифорнии. из каких источников и сколько импортируется...
   
в продолжение о динамике.... цены на электричество в солнечном штате. вопрос, на засыпку, как повлияет на цены увеличение спроса в связи с массовым введением электро автомобилей?



Останнє редагування: 25 вересня 2020 16:15:44 від gianni
   
я ж на динамику и дивлюся. в калифорнии жопа с производством электроэнергии и жопа с доставкой. цены на электричество самые высокие в штатах. теперь эти дебилы собираются уменьшать предложение и повышать спрос. флаг им в руки... :)

Ну і супер
Хай думають
   
и еще вдогонку. пока правительство штата борется за зеленую энергетику и закрывает угольные и атомные электространции, заепанные манюпасы массово скупают дизель генераторы. питання, сторонникам чистой энергии- как дизель генераторы влияют на окружающую среду? как дела обстоят с выбросами?


   
Питання здихання двз не в ціні
А в купі факторів
І екологія там не остання
   
еще немного статики...

The average California home uses about half as much energy as an average American household. Despite this, the average California household pays about $1,700 per year for electricity, one of the highest rates in the nation.

даешь, сцуко электрические машинки. во сколько цены на електричество взлетят? никто пованговать не хочет? :)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія